quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Staat in het boekje dus het is echt zo. Sws dat Jozef haar neuktr in haar slaap en dat ze ongewenst zwanger raakte dus verzon hij maar eem mooi verhaaltje
OK... toon me dan even de passages waaruit blijkt dat Jozef een 12-jarige Maria huwde, en gemeenschap met haar had nog voor de geboorte van Jezus.quote:
Hoe oud was Maria dan volgens jouw Godverdommeeeeequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK... toon me dan even de passages waaruit blijkt dat Jozef een 12-jarige Maria huwde, en gemeenschap met haar had nog voor de geboorte van Jezus.
De vroegste bronnen over Mohammed stellen dat het huwelijk op 9-jarige leeftijd geconsumeerd is. Alleen bronnen van later voeren die leeftijd op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verschillende bronnen. Net als de bronnen rondom Mohammed en zijn kindbruid.
Je bron weerlegt niets?
eerste heb ik net gedaan: google rond.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK... toon me dan even de passages waaruit blijkt dat Jozef een 12-jarige Maria huwde, en gemeenschap met haar had nog voor de geboorte van Jezus.
Geen idee, de bijbel spreekt daar niet over.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe oud was Maria dan volgens jouw Godverdommeeeee
staat gewoon in de bijbelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Koran vraagt de mensen mee te gaan met de tijd, my man.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
De vroegste bronnen over Mohammed stellen dat het huwelijk op 9-jarige leeftijd geconsumeerd is. Alleen bronnen van later voeren die leeftijd op.
Verder is volgens de Koran verboden om dingen die M. gedaan heeft strafbaar te stellen, dus in principe keur je dat soort huwelijken goed als je de Koran volgt.
Niet gekeken nog, 12 seconden... Maar dan nu de hamvraag, hebben ze ook echt iets gedaan of was het gewoon een beetje tegen elkaar aan liggen rijden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar nu naar belangrijker haram nieuws: Tetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou dus net zo goed 6 kunnen zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, de bijbel spreekt daar niet over.
dat laten ze voor het gemak maar even weg jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, de bijbel spreekt daar niet over.
HEY STOPPEN HOORquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zou dus net zo goed 6 kunnen zijn?
Dat heb je niet... Je hebt een wikipedia pagina gegeven... Aangezien jij je aan de Koran houdt, houd ik me aan de Bijbel: dus, vertel me waaruit blijkt dat Maria 12 was en 'vies' deed met Jozef.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
eerste heb ik net gedaan: google rond.
tweede heb ik nergens gezegd.
Ik ben zeker niet boosquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heb je niet... Je hebt een wikipedia pagina gegeven... Aangezien jij je aan de Koran houdt, houd ik me aan de Bijbel: dus, vertel me waaruit blijkt dat Maria 12 was en 'vies' deed met Jozef.
Of ben je gewoon een beetje boos dat ik jouw religie niet zie als de waarheid?
Daar is wel wat meer voor nodig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet boosWilde je een beetje opfokken, thats it.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je toont wel aan dat je hypocriet bent.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar is wel wat meer voor nodig.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zou dus net zo goed 6 kunnen zijn?
Omdat ik het consumeren van een huwelijk met een 9-jarig meisje verwerpelijk vind?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je toont wel aan dat je hypocriet bent.
Waarschijnlijk niet aangezien Maria als kind werd opgedragen aan de Tempel.quote:
Moet je me wel even uitleggen wat de tempel is.. als je daar zin in hebt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet aangezien Maria als kind werd opgedragen aan de Tempel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |