O, dus je bent gewoon pissed off dat ik je religie niet accepteer als waar. Zeg dat dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken de term mooie woorden verzinnen om dingen mooier te maken. Zoals het nieuwe testament. Ook zoiets
[..]
cuuuus
Meisje toch. HOe oud ben jij?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij was aan het presenteren en ik keek zo:![]()
![]()
Nee hoor, ik ga gewoon door op jouw hypocrisie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
O, dus je bent gewoon pissed off dat ik je religie niet accepteer als waar. Zeg dat dan.
Het is couscous ;squote:
Niet iedereen buigt meteen door haar knieën om een man af te zuigen om zijn hart voor zich te winnen..quote:
Madquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga gewoon door op jouw hypocrisie.
Dit gebitch is niet nodig hoor, ik zet mezelf al genoeg voor schut.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef Chloroform het volgende:
Echt gênant als je hele dag wordt aangestaard door zo'n sletje
Dat jouw moeder dat deed betekent toch niet dat iedereen dat als normaal ziet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet iedereen buigt meteen door haar knieën om een man af te zuigen om zijn hart voor zich te winnen..
Aber zou niet eens goed genoeg kunnen pijpen daarvoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet iedereen buigt meteen door haar knieën om een man af te zuigen om zijn hart voor zich te winnen..
Altijd maar je moeder dit je moeder dat. Ben je 12?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat jouw moeder dat deed betekent toch niet dat iedereen dat als normaal ziet?
Oh jazeker wel. Je bent supermad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs?
Ik ga mijn kip eten![]()
![]()
![]()
![]()
vind het wel geil als zo'n sletje naar me kijktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef Chloroform het volgende:
Echt gênant als je hele dag wordt aangestaard door zo'n sletje
Wow. Ik wil niet als je moeder klinken, maar heb wat zelfvertrouwen. Praat je met hem, flirt je een beetje of blijft het bij eng kijken?quote:
Maar als je in een boek gelooft, dat zelf beweert dat het waarheden bevat die onafhankelijk zijn van tijd en plaats, en de enige echte waarheid bevat, is het dan niet vreemd om jezelf moslim te noemen terwijl je niet het hele boek volgt, maar de stukjes kiest die jou goed uitkomen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
girl nog wel
[..]
Omdat Maria is uitgehuwelijkt aan een oude weduwe en dat wel goed weet te praten, maar Mohammed wel als verwerpelijk wordt beschouwd, gebasseerd op wat bronnen.
[..]
Daarom zijn tig mensen (moslims) het niet eens met elkaar en heeft het verschillende stromingen. Zoals ik weet niet hoor: salafisten, die zeggen wat jij hierboven bazelt.
Khobam, to chetoriquote:
Probeer het nog eens?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar als je in een boek gelooft, dat zelf beweert dat het waarheden bevat die onafhankelijk zijn van tijd en plaats, en de enige echte waarheid bevat, is het dan niet vreemd om jezelf moslim te noemen terwijl je niet het hele boek volgt, maar de stukjes kiest die jou goed uitkomen?
Volgens je eigen boek ben je dan al afvallig. Als jij kindbruidjes niet normaal vindt, ben je volgens de Koran geen moslim. Moeilijk met elkaar te rijmen, dit alles.
Gebeurt niet zo vaak ehquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het wel geil als zo'n sletje naar me kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |