Hij was aan het presenteren en ik keek zo:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Flirten jullie tijdens die vergadering voor jouw gevoel?
Verder al wat aktie ondernomen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij was aan het presenteren en ik keek zo:![]()
![]()
Als een geel kaal poppetje met een wezenloze grijns?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
![]()
Zit je in groep 8quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat hij zin heeft om een bruidsschat te betalen dan.quote:
Elke dag foe jong haaiquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopen dat hij zin heeft om een bruidsschat te betalen dan.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zuig m'n pik kale glanskop.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou zelf je bek witte nicht
Hehe goede verwijzing 5/7quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien als ik haar eer onnodig verdedig ziet ze me eindelijk staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat gaan joh ze hoort het toch niet
Je kan ook een presentatie gevenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien als ik haar eer onnodig verdedig ziet ze me eindelijk staan.
Kan je nagaan wat je leerlingen meemakenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef Chloroform het volgende:
Echt gênant als je hele dag wordt aangestaard door zo'n sletje
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef Chloroform het volgende:
Gaat ie weer ontkennenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Harvey vindt dit geen leuk grapje
Die zitten maar 50 min in hetzelfde lokaal als ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat je leerlingen meemaken
Ik ken de term mooie woorden verzinnen om dingen mooier te maken. Zoals het nieuwe testament. Ook zoietsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waar betekent dat dat Jozef als oude man seks had met Maria?
Ken je de term Jozefshuwelijk?
cuuuusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |