Hoe worden gezinnen uit elkaar getrokken? Dit argument is niet verdedigbaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wilders wil alle mannen opsluiten jij de kinderen en vrouwen ook?
Hij wil de mannen opsluiten, ik ga ervan uit dat hij de vrouwen en kinderen niet wil opsluiten gezien zijn verhaal. Een gezin dat hier komt wordt dus uit elkaar gehaald om d vrouwen te beschermen tegen de man. Wat erg gebeurd als een asielzoeker 18 wordt of welke leeftijdsgrens Wilders wil is natuurlijk niet duidelijk. Het voorstel is echter te absurd om inhoudelijk te gaan kijken hoe het in de praktijk zou kunnen werken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:27 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hoe worden gezinnen uit elkaar getrokken? Dit argument is niet verdedigbaar.
oh dat vind ik op zich niet zo erg hoor, mijn problem is dat onze GBL selectief moslimmannen uit de maatschappij wil hebben achter slot en grendelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:32 schreef nixxx het volgende:
Re, om iets aan die 600000 loslopende asielzoekers /migranten te doen zul je razzia's moeten organiseren en regelmatige identiteitscontroles.
Maatregelen die de samenleving niet bepaald fijner maken en waar veel mensen niet geheel onterecht WO II associaties krijgen.
Jouw verhaal is incoherent.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij wil de mannen opsluiten, ik ga ervan uit dat hij de vrouwen en kinderen niet wil opsluiten gezien zijn verhaal. Een gezin dat hier komt wordt dus uit elkaar gehaald om d vrouwen te beschermen tegen de man. Wat erg gebeurd als een asielzoeker 18 wordt of welke leeftijdsgrens Wilders wil is natuurlijk niet duidelijk. Het voorstel is echter te absurd om inhoudelijk te gaan kijken hoe het in de praktijk zou kunnen werken.
Mja. .juist omdat het de gbl is en omdat hij er weer een moslim issue van maakt zal niemand er serieus naar kijken. ..in ieder geval nog niet, misschien als de situatie verder verslechtert.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
oh dat vind ik op zich niet zo erg hoor, mijn problem is dat onze GBL selectief moslimmannen uit de maatschappij wil hebben achter slot en grendel
Men kan van alles doen in het asielzoekerscentrum en men is altijd vrij te vertrekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:40 schreef agter het volgende:
[..]
Hoezo, ze worden toch opgesloten omdat ze Moslim zijn? Geen proces, gewoon achter tralies.
Lijkt me erg op vervolging om geloof.
Tja, dat is de paradox die je creëert wanneer je de UVRM eerbiedigt en toch een (strenge) asielprocedure moet hanteren. Je kan mensen niet opsluiten alleen maar omdat ze ergens anders vandaan komen dan wat op jouw goedgekeurde lijstje staat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:48 schreef Infection het volgende:
Het is ook raar dat 'illegalen' eigenlijk het recht hebben om vrij rond te lopen alsof ze al een volledig burger zijn. Ergens begrijp ik deze uitspraak van Wilders wel.
Er zal nooit iemand serieus naar kijken. Je kunt geen mensen zonder proces opsluiten in een AZC, voor het beperken van de vrijheid van verplaatsen heb je een goede grond nodig. Praktisch is het onuitvoerbaar, juridisch is het onuitvoerbaar en moreel is het verwerpelijk en een brevet van onvermogen om mensen preventief te gaan opsluiten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mja. .juist omdat het de gbl is en omdat hij er weer een moslim issue van maakt zal niemand er serieus naar kijken. ..in ieder geval nog niet, misschien als de situatie verder verslechtert.
Asielzoekers zijn geen illegalen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:48 schreef Infection het volgende:
Het is ook raar dat 'illegalen' eigenlijk het recht hebben om vrij rond te lopen alsof ze al een volledig burger zijn. Ergens begrijp ik deze uitspraak van Wilders wel.
Ook genoeg uitgeprocedeerden die op straat zwerven en gebouwen kraken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Asielzoekers zijn geen illegalen.
in potentie welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij zal er veel aan hebben om bepaalde formuleringen te veranderen. Ondanks zijn vreemde uitspraken zijn zijn plannen in de kern niet verkeerd en de kans is dan ook groot dat ik bij de volgende verkiezingen op hem stem. Niet omdat ik het per sé met alle plannen en uitspraken eens ben, maar omdat hij inderdaad de enige is die op dit moment met harde hand immigratiebeleid wil voeren. Ik ben ook benieuwd naar wat voor partij VNL zal worden in het komende jaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat jammer toch dat de enige in de politiek die iets tegen dit probleem wil doen steeds met van die mongolische oplossingen komt.
Zonder paspoort ben je gewoon illegaal naar mijn mening.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
dus kwestie van alle asielzoekers paspoort afpakken en dan terugsturen... ook een mooie actiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Zonder paspoort ben je gewoon illegaal naar mijn mening.
Ik heb het over een Nederlands paspoort.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef Re het volgende:
[..]
dus kwestie van alle asielzoekers paspoort afpakken en dan terugsturen... ook een mooie actie
als asielzoekers een nederlands paspoort hebben zijn het geen asielzoekers nee, en ook geen illegalen, of wilde je elke nederlander die zijn paspoort verliest tot illegaal bestempelen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb het over een Nederlands paspoort.
Dan heb jij een erg vreemde mening.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Zonder paspoort ben je gewoon illegaal naar mijn mening.
Je wordt dus misselijk van 25% van de samenleving?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:06 schreef PeteSampras het volgende:
Ik word kotsmisselijk van Wilders. Het enige waar ik wellicht nog misselijker van wordt is het klootjesvolk dat achter hem aanloopt.
Wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:05 schreef Re het volgende:
[..]
als asielzoekers een nederlands paspoort hebben zijn het geen asielzoekers nee, en ook geen illegalen, of wilde je elke nederlander die zijn paspoort verliest tot illegaal bestempelen?
Ik deel die meningquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan heb jij een erg vreemde mening.
Maar wel in twee gescheiden kampen. Een männerlager en een voor vrouwen en kinderen. En als ze hard genoeg gewerkt hebben, mogen ze in het weekend even hun gezin bezoeken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:07 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom alleen de mannelijke? Gewoon alle asielzoekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |