abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2016 @ 14:22:56 #276
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159227887
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:21 schreef Re het volgende:
maar dus alleen moslimmannen opsluiten, gezinnen uit elkaar halen etc... en als je nou als minderheid vlucht uit zo'n land, homo's anders gelovingen, transgenders, tsja die ook achter slot en grendel allemaal bij elkaar, dat gaat wel een feestje worden *O*

wilders is de kanker van deze maatschappij, dat lijkt me wel duidelijk
Ho Re, pas je wel even op met de grote K?

Gr drinky.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 19 januari 2016 @ 14:23:19 #277
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_159227897
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:22 schreef Drinky het volgende:

[..]

:')
:')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_159227905
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ja, die mensen verdwijnen eigenlijk. Er is nauwelijks overzicht waar deze groep heen is en vooral wie het zijn. Dat is eigenlijk wat zorgen zou moeten baren maar daar hoor je weinig over.
Het lijkt mij wel duidelijk dat veel van die mensen geen echt recht op asiel hebben en in de illegaliteit verdwijnen. Er zijn aanwijzingen genoeg: de grote aantallen Noord-Afrikanen onder de vluchtelingen, de gebeurtenissen in Keulen met nieuwe asielaanvragen door Noord-Afrikanen en de reeds aangehouden criminelen die via die routes zijn binnengekomen. Als je van één groep veel problemen kunt verwachten is het van de groep mensen die met een asielaanvraag op zak verdwijnen in de illegaliteit.
pi_159227925
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik ben iig wel bereid om iets te onderzoeken dat kan niet iedere user op fok mij nazeggen :P
Dat zal ik toegeven, mijn reactie had ik wat dat betreft beter niet kunnen schrijven.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 14:29:30 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159228026
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:22 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ho Re, pas je wel even op met de grote K?

Gr drinky.
ontstoken steenpuist beter? exploderende aambei?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 19 januari 2016 @ 14:34:36 #281
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159228140
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:29 schreef Re het volgende:

[..]

ontstoken steenpuist beter? exploderende aambei?
Die vertonen wel meer gelijkenis met zijn hoofd.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  dinsdag 19 januari 2016 @ 14:39:35 #282
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159228249
Wat een leuk topic dit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159228285
quote:
maar dus alleen moslimmannen opsluiten, gezinnen uit elkaar halen etc... en als je nou als minderheid vlucht uit zo'n land, homo's anders gelovingen, transgenders, tsja die ook achter slot en grendel allemaal bij elkaar, dat gaat wel een feestje worden *O*

In praktijk is dat bijna gelijk aan alle azielzoekers opsluiten aangezien het meerendeel uit mannen bestaat. Hoe worden de gezinnen uit elkaar gehaald en door wie? Die vrouwen kunnen toch ook gewoon gezellig op het AZC blijven zitten?
En hoezo zou dat geen feestje worden homo's, ongelovigen en transgenders bij elkaar? Verwerpelijk dat jij er meteen van uit gaat dat die mensen het niet gezellig kunnen houden.
pi_159228466
quote:

Als je de peilingen op zo'n manier bekijkt is de patiënt die Nederland heet terminaal ziek.
pi_159228495
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:40 schreef opreis het volgende:

[..]

In praktijk is dat bijna gelijk aan alle azielzoekers opsluiten aangezien het meerendeel uit mannen bestaat. Hoe worden de gezinnen uit elkaar gehaald en door wie? Die vrouwen kunnen toch ook gewoon gezellig op het AZC blijven zitten?
En hoezo zou dat geen feestje worden homo's, ongelovigen en transgenders bij elkaar? Verwerpelijk dat jij er meteen van uit gaat dat die mensen het niet gezellig kunnen houden.
Hey, gezinnen bij binnenkomst scheiden op mannen, en vrouwen en kinderen. Waar heb ik dat toch eerder gehoord
  dinsdag 19 januari 2016 @ 14:52:50 #286
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159228573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hey, gezinnen bij binnenkomst scheiden op mannen, en vrouwen en kinderen. Waar heb ik dat toch eerder gehoord
Op de Titanic mochten de mannen ook niet in de reddingsbootjes...
  dinsdag 19 januari 2016 @ 14:54:07 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159228608
De Godwin-tourettes in dit soort topics is toch wel zo vermoeiend.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159228644
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De moskee?
;)
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_159229065
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:39 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hoezo is dat oncontroleerbaar? Er zijn vingerafdrukken van die mensen en foto's, ze zouden toch opgespoord moeten kunnen worden.
Wat denk je wat dat voor middelen gaat kosten? Als het al iets van 600.000 zijn die uit Duitsland foetsie zijn, dan zijn het over heel Europa ongetwijfeld wel een miljoen. Een miljoen mensen die ergens tussen Lissabon en Kosice en tussen Narvik en Chersonissos zitten en foetsie zijn. Mensen van wie dus, voor de goede orde, niet eens bekend is wie het zijn en of ze überhaupt recht op asiel hebben (hoogstwaarschijnlijk in ongeveer de helft van de gevallen niet). Dat is toch onbegonnen werk. Eigenlijk had het nooit zo ver mogen komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2016 15:11:23 ]
  dinsdag 19 januari 2016 @ 15:17:24 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159229276
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:10 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat denk je wat dat voor middelen gaat kosten? Als het al iets van 600.000 zijn die uit Duitsland foetsie zijn, dan zijn het over heel Europa ongetwijfeld wel een miljoen. Een miljoen mensen die ergens tussen Lissabon en Kosice en tussen Narvik en Chersonissos zitten en foetsie zijn. Mensen van wie dus, voor de goede orde, niet eens bekend is wie het zijn en of ze überhaupt recht op asiel hebben (hoogstwaarschijnlijk in ongeveer de helft van de gevallen niet). Dat is toch onbegonnen werk. Eigenlijk had het nooit zo ver mogen komen.
nee dat had nooit gemogen, maar is wel gebeurd, maar laten we vooral diegene die wel zich registeren toch vooral opsluiten, want je weet maar nooit
pi_159229287
quote:

Gezinnen worden niet uit elkaar gehaald.

Het feit dat je bang bent dat homoseksuelen, andersgelovigen en transgenders met moslimmannen op één plek moeten doorbrengen geeft al aan dat deze mensen geen plaats in onze maatschappij hebben.

Het is vergelijkbaar met een spoedcursus ''omgaan met vrouwen'' zoals dat nu in Noorwegen en België is: als omgaan met bepaalde mensen (basic life lessons) nog bijgeleerd moet worden heb je geen plaats in onze extreem liberale maatschappij.
pi_159229353
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:10 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe je kunt voorkomen dat mensen hierheen komen dus moet je investeren in politie, OM, IND, DT&V om die mensen zo snel mogelijk te pakken en terug te sturen. Het moet niet lonend gemaakt worden om hier te komen tenzij men echt vluchteling is. Daarnaast moet men eindelijk als EU eens druk gaan zetten op landen die niet meewerken en belangrijk ook zorgen dat Marokko en andere landen eindelijk eens op de lijst van veilige landen van herkomst komen zodat de korte procedure toegepast kan worden.

Er is een hoop wat gedaan kan worden met betere organisatie en betere internationale samenwerking en dan kun je de vluchtelingen ook opvangen en hoef je geen verdragen op te zeggen of te veranderen wat erg lang duurt en nu geen oplossing is.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 15:20:58 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159229380
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:17 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het feit dat je bang bent dat homoseksuelen, andersgelovigen en transgenders met moslimmannen op één plek moeten doorbrengen geeft al aan dat deze mensen geen plaats in onze maatschappij hebben.

Het is vergelijkbaar met een spoedcursus ''omgaan met vrouwen'' zoals dat nu in Noorwegen en België is: als omgaan met bepaalde mensen (basic life lessons) nog bijgeleerd moet worden heb je gen plaats in onze extreem liberale maatschappij.
zeg dat tegen die verkrachter in Utrecht, wellicht heeft het nog invloed...

het ging mij er natuurlijk om dat Wilders alleen de moslimmannen wil isoleren, scheiding op basis van geloof... dat is gewoon ziek
pi_159229399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:17 schreef KrappeAuto het volgende:
Wilders wil alle mannen opsluiten jij de kinderen en vrouwen ook?
pi_159229422
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:20 schreef Re het volgende:

[..]

het ging mij er natuurlijk om dat Wilders alleen de moslimmannen wil isoleren, scheiding op basis van geloof... dat is gewoon ziek
Nee alle mannen:
quote:
stel ik voor dat we mannelijke asielzoekers opsluiten in de AZC’s.
pi_159229457
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:17 schreef Re het volgende:

[..]

nee dat had nooit gemogen, maar is wel gebeurd, maar laten we vooral diegene die wel zich registeren toch vooral opsluiten, want je weet maar nooit
Het zou helemaal geen vrijblijvende keuze mogen zijn of je je laat registreren. De volgorde zou altijd, voor iedereen, man en vrouw en moslim en christen, moeten zijn dat je je éérst registreert en dan pas überhaupt de grens over mag.

En dat vereist dus voldoende grenscontroles aan de Schengen-buitengrenzen. Of aan de eigen landsgrens, als bepaalde Schengenlanden er met de pet naar gooien.
pi_159229505
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:20 schreef Re het volgende:

[..]

Wat ziek is, is de gigantische problemen die deze groep veroorzaakt. Er is een groep die het voor de rest verpest, ja.

Het voorstel van Wilders is heel redelijk. Iedereen mag hier een aanvraag naar asiel doen. Men moet zich dan wel bewust zijn dat men zich niet overal in onze samenleving kan bewegen totdat het veilig genoeg geacht wordt. Mocht men dat niet prettig doen kan men drie dingen doen:

1) Geen asiel aanvragen;
2) De procedure stopzetten en het land verlaten;
3) Door de zure appel bijten en begrijpen waarom Nederland een maatregel als deze invoert.

Ik zou niet weten waarom een vreemdeling dezelfde rechten moet hebben als een Nederlander of iemand die recht heeft op verblijf hier.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 15:25:22 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159229511
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:23 schreef Igen het volgende:

[..]

Het zou helemaal geen vrijblijvende keuze mogen zijn of je je laat registreren. De volgorde zou altijd, voor iedereen, man en vrouw en moslim en christen, moeten zijn dat je je éérst registreert en dan pas überhaupt de grens over mag.

En dat vereist dus voldoende grenscontroles aan de Schengen-buitengrenzen. Of aan de eigen landsgrens, als bepaalde Schengenlanden er met de pet naar gooien.
ja dat ben ik volledig met je eens hoor, maar dan lopen er nog steeds 600.000 potentiele illegalen rond nu en met die maatregel van Dhr Wilders ga je die niet aanpakken lijkt me
pi_159229536
Dit is geen oplossing, maar die 41 zetels in de peilingen heeft Wilders te danken aan de (Europese) regering, niet aan zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')