Van Blessing-VirginYah word ik wel een beetje opgewonden ja.quote:
Dan je als vader tenminste op je dochter fappen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Van Blessing-VirginYah word ik wel een beetje opgewonden ja.
Hmm, wel benieuwd hoe die ouders er uit zien zeg
Oh, ik oordeel niet hoor. Ik observeer slechts.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:22 schreef D.D.W. het volgende:
We leven in een multiculturele samenleving. Dus namen beoordelen vanuit jouw kaaskopperspectief is nogal irrelevant tegenwoordig.
Of Rositaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef spiritusbus het volgende:
Je dochters Lola en Mercedes noemen. Kun je later op hen fappen.
Ik beoordeel wel dat er armoedeslag van creativiteit van naamgeving is ontstaan door de import van de religie van de valse profeet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:22 schreef D.D.W. het volgende:
We leven in een multiculturele samenleving. Dus namen beoordelen vanuit jouw kaaskopperspectief is nogal irrelevant tegenwoordig.
Zodra ze 15 is moet ze haar maagdelijk afzweren aan haar vader mbv een purity ring.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Van Blessing-VirginYah word ik wel een beetje opgewonden ja.
Hmm, wel benieuwd hoe die ouders er uit zien zeg
quote:Onze tweede wondertje heeft de namen Emooi Rose Charm Faith gekregen en is geboren op 27 juli 2010. De naam Emooi komt van de samenvoeging Emotioneel mooi omdat wij iedere gebeurtenis als emotioneel mooi beschouwen en zo is onze dochter ook voor ons. Een emotionele mooie dochter!
quote:Patschi heeft als tweede naam Kimrey voor het geval ze het als ze ouder is misschien niet meer zo leuk vindt maar ik denk dat dat wel mee gaat vallen.
En wie is dat dan volgens jou want al die namen komen allemaal voort uit de doorgaans christelijke negergemeenschap?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:38 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ik beoordeel wel dat er armoedeslag van creativiteit van naamgeving is ontstaan door de import van de religie van de valse profeet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |