Afgaande op jouw username begrijp ik ook heel goed waarom je zo enthousiast bent over een mosliminvasie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:48 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Zelden een username gezien die de ts zo pakkend omschrijft
Die gappies van 16 zijn nog niet gehersenspoeld zoals de wegkijkers. Die zien de wereld zoals hij is. Hoe meer niet-westerse immigranten in je buurt hoe meer ellende.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Die knapen weten niet eens wat verzet betekend manKijk dan naar die gappies van, wat zal het zijn, een jaar 16?, die een beetje met stenen en vuurwerk lopen te gooien. Verzet my ass. Dit is gewoon ordinair rellen om het rellen.
Dat wachtwoord ben ik al heel lang geleden kwijtgeraakt en ik was op een gegeven moment ook wel klaar met dat RG-gedoe. Vaker doe ik niet, want daar heb ik geen tijd voor joh en ik vind het de energie vaak ook niet waard als ik soms even mee lees.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Reageer morgen even, RG..
Waarom reageer je niet gewoon met RG en wat vaker? Ik ken je al een tijdje op FOK!, ben wel benieuwd of jij veranderd bent in die 15 jaar..
Ja, jochies van 16 staan erom bekend dat ze de wereld inderdaad precies kunnen doorgronden en altijd de juiste beslissingen maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die gappies van 16 zijn nog niet gehersenspoeld zoals de wegkijkers. Die zien de wereld zoals hij is. Hoe meer niet-westerse immigranten in je buurt hoe meer ellende.
Mensen die in tegenstelling tot de rijkeren wel een AZC in hun achtertuin krijgen. Geen wonder dat die mensen er op tegen zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb veel beelden gezien van protesten, maar kan me niet inbeelden dat er mensen bij zitten die enige studie hebben gevolgd.
Het is doorgaans de 'working class' die erop tegen is. Mensen die weinig andere mensen buiten hun kring ontmoeten. Mensen die niks gezien hebben van de wereld behalve de zomervakantie in Turkije of Spanje. Mensen die niet voor zichzelf kunnen denken Mensen die te dom zijn voor wat dan ook.
En dan komt er een hele stroom uit verschillende landen in dat gebied allemaal deze kant op, terwijl ze elkaar onderling vaak ook lang niet allemaal even lief vinden..quote:Op maandag 18 januari 2016 22:54 schreef luxerobots het volgende:
Het blijft gewoon een rommel in het Midden-Oosten.
Die hebben we meer gehoord ......quote:"Relschoppers Heesch kwamen van buitenaf"
De meeste relschoppers die maandag betrokken waren bij de demonstratie tegen de komst van een asielzoekerscentrum in Heesch, kwamen niet uit de gemeente zelf. Dat zei VVD-fractievoorzitter Jack van der Dussen van Bernheze, waar Heesch onder valt, dinsdagochtend tegen BNR.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-van-buitenaf.dhtml
Hopen idd, maar die incidenten van de laatste tijd helpen niet echt..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:46 schreef ToT het volgende:
En buiten dat; als je ziet hoe bepaalde bevolkingsgroepen gewend is te leven, dan mag je hopen dat ze zich wat aanpassen aan onze levensstandaarden als ze eenmaal hier zijn.
Je post geeft mij een interessante kijk op je ontwikkeling en intelligentie....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb veel beelden gezien van protesten, maar kan me niet inbeelden dat er mensen bij zitten die enige studie hebben gevolgd.
Het is doorgaans de 'working class' die erop tegen is. Mensen die weinig andere mensen buiten hun kring ontmoeten. Mensen die niks gezien hebben van de wereld behalve de zomervakantie in Turkije of Spanje. Mensen die niet voor zichzelf kunnen denken Mensen die te dom zijn voor wat dan ook.
Dat sowieso wel, ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hopen idd, maar die incidenten van de laatste tijd helpen niet echt..
Maar sommige reacties in Heesch zijn wel erg overtrokken zeg....
Zal niet altijd gebeuren, maar het gebeurt idd wel eens dat rijken ff een paar ton of een paar miljoen bij elkaar lappen in de buurt om een stuk land op te kopen waar een AZC zou komen, ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je post geeft mij een interessante kijk op je ontwikkeling en intelligentie....
De rijken kopen gewoon de boel op ( of om ) als men met een azc dreigt.
De nieuwe groep relschoppers zal ook van buitenaf komen. Alleen dan van buiten de EU, in plaats van buiten de gemeente.quote:
gelukkig hebben we maar 1 exemplaar van jou hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Afgaande op jouw username begrijp ik ook heel goed waarom je zo enthousiast bent over een mosliminvasie.![]()
0,3% extra op de NLse bevolking. Maar goed dit is niet te bevatten voor al die hersenloze rellers. Het wordt tijd dat de overheid extra investeert in goed onderwijs en dan met name bij het VMBO.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:19 schreef Mandéra het volgende:
Ik schaam me echt kapot dat ik Nederlander ben door dat je deze dingen op het nieuws ziet en leest, terwijl je weet dat bij de buren in België er wel gewoon zonder tokkierellen gepraat kan worden over wel of geen opvang in een gemeente.
Las net dat er vorig jaar nog niet eens 50000 vluchtelingen naar Nederland zijn gekomen. Je krijgt het grootste voetbalstadion van het land er nog niet eens vol mee, waar praten we over met bijna 17 miljoen inwoners denk ik dan.
Alleen vorig jaar ja en je vergeet voor het gemak de gezinshereniging. En dat ze allemaal stuk voor stuk de bijstand ingaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:17 schreef Falco het volgende:
[..]
0,3% extra op de NLse bevolking. Maar goed dit is niet te bevatten voor al die hersenloze rellers. Het wordt tijd dat de overheid extra investeert in goed onderwijs en dan met name bij het VMBO.
Dit is ook een geheel nieuw fenomeen. Voorheen heeft er niemand gezinshereniging aangevraagd maar nu doen ze het wel en iedereen gaat de bijstand in. Ook de huisdieren. Dus ik ben benieuwd of de economie dat wel gaat trekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alleen vorig jaar ja en je vergeet voor het gemak de gezinshereniging. En dat ze allemaal stuk voor stuk de bijstand ingaan.
Het komt er natuurlijk allemaal bovenop. De druk wordt dus opgebouwd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is ook een geheel nieuw fenomeen. Voorheen heeft er niemand gezinshereniging aangevraagd maar nu doen ze het wel en iedereen gaat de bijstand in. Ook de huisdieren. Dus ik ben benieuwd of de economie dat wel gaat trekken.
Dit jaar dan ook 0,3%. Prima toch? Moeten we nog steeds in paniek schieten. Overigens worden van die 50.000 asielzoekers een significant teruggestuurd. Verder blijkt uit onderzoek dat de arbeidsparticipatie boven de 50% ligt bij dit soort vergelijkbare groepen asielzoekers, dus de bewering stuk voor stuk de bijstand slaat nergens op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alleen vorig jaar ja en je vergeet voor het gemak de gezinshereniging. En dat ze allemaal stuk voor stuk de bijstand ingaan. Ezel.
50% arbeidsparticipatie is een leugen en een grote ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit jaar dan ook 0,3%. Prima toch? Moeten we nog steeds in paniek schieten. Overigens worden van die 50.000 asielzoekers een significant teruggestuurd. Verder blijkt uit onderzoek dat de arbeidsparticipatie boven de 50% ligt bij dit soort vergelijkbare groepen asielzoekers, dus de bewering stuk voor stuk de bijstand slaat nergens op.
Ik verzoek je voortaan goed geïnformeerd te zijn voordat je me zo kansloos uitscheldt. TR gemacht overigens, wens voortaan ook normaal aangesproken te worden.
Heb je bronnen hiervoor? Dat bevordert immers de discussiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
50% arbeidsparticipatie is een leugen en een grote ook.
Ik postte iets anders. Vreemd. Maar anderen wel ezel noemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het komt er natuurlijk allemaal bovenop. De druk wordt dus opgebouwd.
Maar blijf gerust roepen dat we een van de rijkste landen op aarde zijn en dat geld geen probleem is.
Wederzijds.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb je bronnen hiervoor? Dat bevordert immers de discussie.
Artikel uit de NRC-next van vandaag: http://www.nrc.nl/next/20(...)rs-is-55-pro-1578318quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |