Afgaande op jouw username begrijp ik ook heel goed waarom je zo enthousiast bent over een mosliminvasie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:48 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Zelden een username gezien die de ts zo pakkend omschrijft
Die gappies van 16 zijn nog niet gehersenspoeld zoals de wegkijkers. Die zien de wereld zoals hij is. Hoe meer niet-westerse immigranten in je buurt hoe meer ellende.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Die knapen weten niet eens wat verzet betekend manKijk dan naar die gappies van, wat zal het zijn, een jaar 16?, die een beetje met stenen en vuurwerk lopen te gooien. Verzet my ass. Dit is gewoon ordinair rellen om het rellen.
Dat wachtwoord ben ik al heel lang geleden kwijtgeraakt en ik was op een gegeven moment ook wel klaar met dat RG-gedoe. Vaker doe ik niet, want daar heb ik geen tijd voor joh en ik vind het de energie vaak ook niet waard als ik soms even mee lees.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Reageer morgen even, RG..
Waarom reageer je niet gewoon met RG en wat vaker? Ik ken je al een tijdje op FOK!, ben wel benieuwd of jij veranderd bent in die 15 jaar..
Ja, jochies van 16 staan erom bekend dat ze de wereld inderdaad precies kunnen doorgronden en altijd de juiste beslissingen maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die gappies van 16 zijn nog niet gehersenspoeld zoals de wegkijkers. Die zien de wereld zoals hij is. Hoe meer niet-westerse immigranten in je buurt hoe meer ellende.
Mensen die in tegenstelling tot de rijkeren wel een AZC in hun achtertuin krijgen. Geen wonder dat die mensen er op tegen zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb veel beelden gezien van protesten, maar kan me niet inbeelden dat er mensen bij zitten die enige studie hebben gevolgd.
Het is doorgaans de 'working class' die erop tegen is. Mensen die weinig andere mensen buiten hun kring ontmoeten. Mensen die niks gezien hebben van de wereld behalve de zomervakantie in Turkije of Spanje. Mensen die niet voor zichzelf kunnen denken Mensen die te dom zijn voor wat dan ook.
En dan komt er een hele stroom uit verschillende landen in dat gebied allemaal deze kant op, terwijl ze elkaar onderling vaak ook lang niet allemaal even lief vinden..quote:Op maandag 18 januari 2016 22:54 schreef luxerobots het volgende:
Het blijft gewoon een rommel in het Midden-Oosten.
Die hebben we meer gehoord ......quote:"Relschoppers Heesch kwamen van buitenaf"
De meeste relschoppers die maandag betrokken waren bij de demonstratie tegen de komst van een asielzoekerscentrum in Heesch, kwamen niet uit de gemeente zelf. Dat zei VVD-fractievoorzitter Jack van der Dussen van Bernheze, waar Heesch onder valt, dinsdagochtend tegen BNR.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-van-buitenaf.dhtml
Hopen idd, maar die incidenten van de laatste tijd helpen niet echt..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:46 schreef ToT het volgende:
En buiten dat; als je ziet hoe bepaalde bevolkingsgroepen gewend is te leven, dan mag je hopen dat ze zich wat aanpassen aan onze levensstandaarden als ze eenmaal hier zijn.
Je post geeft mij een interessante kijk op je ontwikkeling en intelligentie....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb veel beelden gezien van protesten, maar kan me niet inbeelden dat er mensen bij zitten die enige studie hebben gevolgd.
Het is doorgaans de 'working class' die erop tegen is. Mensen die weinig andere mensen buiten hun kring ontmoeten. Mensen die niks gezien hebben van de wereld behalve de zomervakantie in Turkije of Spanje. Mensen die niet voor zichzelf kunnen denken Mensen die te dom zijn voor wat dan ook.
Dat sowieso wel, ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hopen idd, maar die incidenten van de laatste tijd helpen niet echt..
Maar sommige reacties in Heesch zijn wel erg overtrokken zeg....
Zal niet altijd gebeuren, maar het gebeurt idd wel eens dat rijken ff een paar ton of een paar miljoen bij elkaar lappen in de buurt om een stuk land op te kopen waar een AZC zou komen, ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je post geeft mij een interessante kijk op je ontwikkeling en intelligentie....
De rijken kopen gewoon de boel op ( of om ) als men met een azc dreigt.
De nieuwe groep relschoppers zal ook van buitenaf komen. Alleen dan van buiten de EU, in plaats van buiten de gemeente.quote:
gelukkig hebben we maar 1 exemplaar van jou hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Afgaande op jouw username begrijp ik ook heel goed waarom je zo enthousiast bent over een mosliminvasie.![]()
0,3% extra op de NLse bevolking. Maar goed dit is niet te bevatten voor al die hersenloze rellers. Het wordt tijd dat de overheid extra investeert in goed onderwijs en dan met name bij het VMBO.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:19 schreef Mandéra het volgende:
Ik schaam me echt kapot dat ik Nederlander ben door dat je deze dingen op het nieuws ziet en leest, terwijl je weet dat bij de buren in België er wel gewoon zonder tokkierellen gepraat kan worden over wel of geen opvang in een gemeente.
Las net dat er vorig jaar nog niet eens 50000 vluchtelingen naar Nederland zijn gekomen. Je krijgt het grootste voetbalstadion van het land er nog niet eens vol mee, waar praten we over met bijna 17 miljoen inwoners denk ik dan.
Alleen vorig jaar ja en je vergeet voor het gemak de gezinshereniging. En dat ze allemaal stuk voor stuk de bijstand ingaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:17 schreef Falco het volgende:
[..]
0,3% extra op de NLse bevolking. Maar goed dit is niet te bevatten voor al die hersenloze rellers. Het wordt tijd dat de overheid extra investeert in goed onderwijs en dan met name bij het VMBO.
Dit is ook een geheel nieuw fenomeen. Voorheen heeft er niemand gezinshereniging aangevraagd maar nu doen ze het wel en iedereen gaat de bijstand in. Ook de huisdieren. Dus ik ben benieuwd of de economie dat wel gaat trekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alleen vorig jaar ja en je vergeet voor het gemak de gezinshereniging. En dat ze allemaal stuk voor stuk de bijstand ingaan.
Het komt er natuurlijk allemaal bovenop. De druk wordt dus opgebouwd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is ook een geheel nieuw fenomeen. Voorheen heeft er niemand gezinshereniging aangevraagd maar nu doen ze het wel en iedereen gaat de bijstand in. Ook de huisdieren. Dus ik ben benieuwd of de economie dat wel gaat trekken.
Dit jaar dan ook 0,3%. Prima toch? Moeten we nog steeds in paniek schieten. Overigens worden van die 50.000 asielzoekers een significant teruggestuurd. Verder blijkt uit onderzoek dat de arbeidsparticipatie boven de 50% ligt bij dit soort vergelijkbare groepen asielzoekers, dus de bewering stuk voor stuk de bijstand slaat nergens op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alleen vorig jaar ja en je vergeet voor het gemak de gezinshereniging. En dat ze allemaal stuk voor stuk de bijstand ingaan. Ezel.
50% arbeidsparticipatie is een leugen en een grote ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit jaar dan ook 0,3%. Prima toch? Moeten we nog steeds in paniek schieten. Overigens worden van die 50.000 asielzoekers een significant teruggestuurd. Verder blijkt uit onderzoek dat de arbeidsparticipatie boven de 50% ligt bij dit soort vergelijkbare groepen asielzoekers, dus de bewering stuk voor stuk de bijstand slaat nergens op.
Ik verzoek je voortaan goed geïnformeerd te zijn voordat je me zo kansloos uitscheldt. TR gemacht overigens, wens voortaan ook normaal aangesproken te worden.
Heb je bronnen hiervoor? Dat bevordert immers de discussiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
50% arbeidsparticipatie is een leugen en een grote ook.
Ik postte iets anders. Vreemd. Maar anderen wel ezel noemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het komt er natuurlijk allemaal bovenop. De druk wordt dus opgebouwd.
Maar blijf gerust roepen dat we een van de rijkste landen op aarde zijn en dat geld geen probleem is.
Wederzijds.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb je bronnen hiervoor? Dat bevordert immers de discussie.
Artikel uit de NRC-next van vandaag: http://www.nrc.nl/next/20(...)rs-is-55-pro-1578318quote:
baantjes van 8(!) uur per week!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Artikel uit de NRC-next van vandaag: http://www.nrc.nl/next/20(...)rs-is-55-pro-1578318
Ben wel benieuwd naar jouw bron
Gaat om mensen die tussen 1995 en 1999 hier zijn gekomen terwijl de aard van de toestroom nu heel anders is. En ze hebben voor het gemak de 8 uur werk per week grens genomen terwijl 12 gebruikelijk is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Artikel uit de NRC-next van vandaag: http://www.nrc.nl/next/20(...)rs-is-55-pro-1578318
Dat 8 en 12 uur-argument wordt ook al in het artikel aangehaald ja, maar het zal geen grote invloed hebben op dat percentage natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gaat om mensen die tussen 1995 en 1999 hier zijn gekomen terwijl de aard van de toestroom nu heel anders is. En ze hebben voor het gemak de 8 uur werk per week grens genomen terwijl 12 gebruikelijk is.
We hebben nu te maken met analfabete Eritreers en Arabieren. Totaal andere doelgroep dan Joegoslaven. Een vergelijkbare groep zoals Somaliers zit op 25%.
We kunnen er lang over discussiëren maar een arbeidsparticipatie van boven de 50% verwachten, in een tijd van EU migranten voor laaggeschoold werk en hoge werkloosheid, is totaal onrealistisch.
Het beste argument vind ik nog die 0,3% van de bevolking maar de stroom is nog lang niet ingedamd. Kijken wat de zomer brengt.
http://www.nu.nl/politiek(...)e-azc-in-heesch.htmlquote:De PVV distantieert zich van de rellen in Heesch, waar duizend mensen maandagavond demonstreerden tegen de mogelijke komst van een asielzoekerscentrum (azc).
"Verzet is oké, maar wel vreedzaam en democratisch", zei PVV-Kamerlid Sietse Fritsma dinsdag in een debat in de Tweede Kamer.
Hij reageerde daarmee op vragen van de PvdA, die vindt dat de PVV zich te lang heeft stilgehouden als het gaat om het veroordelen van acties waar inwoners met agressie en geweld keren tegen de komst van een azc.
"Natuurlijk is het niet goed als agressie en geweld gebruikt worden," zei Fritsma.
De ME ontruimde maandagavond een plein bij het gemeentehuis in Heesch. Hier waren duizend demonstranten samen gekomen om te protesteren tegen de komst van een azc. Dit gebeurde tijdens een raadsvergadering.
Na de demonstratie bleven een aantal personen achter die gingen relschoppen. Er werd onder meer met bierflesjes en eieren gegooid. Er zijn in totaal drie verdachten opgepakt.
Dijkhoff
Staatssecretaris Klaas Dijkhoff (Asiel) sprak eerder op de dag zijn afschuw uit over de gebeurtenissen. "Als dit verzet is, dan deugt het niet", zei hij.
Hij begrijpt dat er vragen leven onder de bevolking. Die vragen moeten ook kunnen worden gesteld. "Maar als je van tevoren besluit dat je niet gaat luisteren, kom je nooit tot een gesprek."
Dijkhoff heeft de indruk dat een aantal mensen steeds harder roept, maar denkt dat niet steeds meer mensen hun afkeer delen.
Demonstraties
Het is niet de eerste raadsvergadering die wordt onderbroken, omdat een demonstratie over dit onderwerp uit de hand loopt.
In Geldermalsen gooiden relschoppers stenen, flessen en vuurwerk naar de politie. Daar werden veertien mensen opgepakt. In Steenbergen verstoorden aanwezigen een vergadering met het zingen van beledigende leuzen.
Waarschijnlijk is meneer nu naar een fles Spa Blauw aan het zoeken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:37 schreef Falco het volgende:
[..]
De horror, stel je voor dat je ze vanuit je zolderkamerraam kunt zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:41 schreef ToT het volgende:
Met percentages als 0,3% gooien is natuurlijk wel leuk, maar dan lijkt het haast alsof het gelijkmatig over de hele bevolking gespreid is.
Als er zo'n tent bij je in de straat komt met honderden mensen van een totaal andere cultuur, voelt het toch wel wat anders aan dan maar 0,3%.
Ja aanrandingen door je zolderraampje zien, lijkt me niet echt al te tof.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
De horror, stel je voor dat je ze vanuit je zolderkamerraam kunt zien.
Of heel de tijd van die Zulus met dikke peniskokers die ruk bewegingen richting je raampje staan te maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja aanrandingen door je zolderraampje zien, lijkt me niet echt al te tof.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat 8 en 12 uur-argument wordt ook al in het artikel aangehaald ja, maar het zal geen grote invloed hebben op dat percentage natuurlijk.
Maar goed, kom je nu dan met de bron waar gekeken wordt naar arbeidsparticipatie en instroom per etniciteit? Daarmee zouden we jouw bewering 'stuk voor stuk' de bijstand in nog wel kunnen checken. Is wel interessant, ook omdat ik denk dat je per land van herkomst verschillen zult zien.
In 1995 hadden we overigens ook veel Somaliërs (zou zelfs denken meer dan nu) + Rwandezen, Congolezen. Qua grootte is de instroom in ieder geval gelijk aan rond 1995 en ook dat hebben we overleefd. Qua land van herkomst is het wel iets anders uiteraard, maar zoals ook door onderzoekers aangegeven (in o.a. DWDD) redelijk goed vergelijkbaar met elkaar.
Leugens volgens de SP, die mensen gaan allemaal hun steentje bijdragen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maargoed, ik snap ook wel dat hier weer nuances zijn aan te brengen. De statistieken geven nooit precies uitsluitsel over hoeveel procent werkloos is. Wat wel vaststaat is dat vergeleken met mensen die hier geboren zijn de werkloosheid schrikbarend hoog is. Dat zal met deze toestroom niet anders zijn.
Heb je een url met een artikel vanwaar je dit plaatje hebt?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maargoed, ik snap ook wel dat hier weer nuances zijn aan te brengen. De statistieken geven nooit precies uitsluitsel over hoeveel procent werkloos is. Wat wel vaststaat is dat vergeleken met mensen die hier geboren zijn de werkloosheid schrikbarend hoog is. Dat zal met deze toestroom niet anders zijn.
Confetti?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb je een url met een artikel vanwaar je dit plaatje hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |