quote:
Ha gayquote:Op maandag 18 januari 2016 17:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie kaaklijn en glimlach trouwens
Heb alle seizoenen van Baywatch besteldquote:
Ik wil die flipperkast.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb alle seizoenen van Baywatch besteld
Goede serie ookquote:Op maandag 18 januari 2016 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zo'n vet motto he. Althans hoe Escobar het zegt in Narcos.
Pablo
Jump in my car is zo'n dikke hit van hem. Luister hem nog dagelijksquote:Op maandag 18 januari 2016 17:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pamelaquote:Op maandag 18 januari 2016 17:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
lekker wijf he die blondequote:Op maandag 18 januari 2016 17:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Idd totaal niet storend, en het Medellin-dialect klink ook best prettigquote:Op maandag 18 januari 2016 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eens. Dacht in t begin dat ik me zou storen aan het spaanstalige maar totaal niet hoor.
koude krokettenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:20 schreef Kurovski het volgende:
'ns ff nadenken over de lunch morgen.
Mooiste man ter wereldquote:Op maandag 18 januari 2016 17:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The mexican komt me ergens bekend van voor maar ik kan er maar niet op komenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Idd totaal niet storend, en het Medellin-dialect klink ook best prettig
picsquote:Op maandag 18 januari 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mooiste man ter wereldna mij uiteraard
mannen die doen wat vrouwen willenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bescherm je hoor!
Tenzij Oberkullie wil dat je geband wordt, dan heb ik weinig keus.
wil je mee?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft madeliefff al 3 maanden vakantie?
Ik kan me niet voorstellen dat je lang moet zoeken naar jezelf, in jouw geval dan...quote:Op maandag 18 januari 2016 17:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben net terug van 6 maanden mezelf vinden op 450
Hou je bek etto, krijg pietjesquote:Op maandag 18 januari 2016 17:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zei: Wat een abject niveau weer alhier.
KOM DAN!
Nou ja met zulk gesplinterde persoonlijkheid duurt het wel even voordat je alle stukjes bij elkaar hebtquote:Op maandag 18 januari 2016 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je lang moet zoeken naar jezelf, in jouw geval dan...
Pietjes? Wat zijn dat?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je bek etto, krijg pietjes
Oh ik dacht haar fysiekquote:Op maandag 18 januari 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja met zulk gesplinterde persoonlijkheid duurt het wel even voordat je alle stukjes bij elkaar hebt
Racistquote:Op maandag 18 januari 2016 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kleine negertjes... jemig
Klopt ik zag mezelf in de weerspiegeling van jouw glimmende haarloze hoofd.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je lang moet zoeken naar jezelf, in jouw geval dan...
ja hahah leukquote:Op maandag 18 januari 2016 17:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Klopt ik zag mezelf in de weerspiegeling van jouw glimmende haarloze hoofd.
Nee. Ik ben gewend aan warm eten tussen de middag. vandaag had ik iets met rijst.quote:
maar dan niet even linken..quote:Op maandag 18 januari 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
kennen jullie de blog van Barracuda? kwam het na jaren weer eens tegen en man wat een goed vermaak is dat tochis een complotgekkieswatcher met leuk geschreven artikelen
interessantquote:Op maandag 18 januari 2016 17:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewend aan warm eten tussen de middag. vandaag had ik iets met rijst.
http://barracudanls.blogspot.nl/quote:Op maandag 18 januari 2016 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar dan niet even linken..
Daarom post je het linkje ook ffquote:Op maandag 18 januari 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
kennen jullie de blog van Barracuda? kwam het na jaren weer eens tegen en man wat een goed vermaak is dat tochis een complotgekkieswatcher met leuk geschreven artikelen
wil geen pikstrafquote:Op maandag 18 januari 2016 17:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mannen die doen wat vrouwen willen
Tardis, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendquote:Op maandag 18 januari 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker, doe er maar twee, één om te eten en één om in je anusje te steken.
ahahahquote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
gvd 20 min met een zwaar tyfusmatras moeten lopen in de tyfuskou, kan mijn armen nog amper omhoog houden
EN AL DIE KUTMENSEN DIE VOORBIJ FIETSEN MAAR LACHEN
en dan toch doenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:50 schreef deadprez het volgende:
ja jullie hebben toch ook google luie flikkers
20 minuten is natuurlijk erg veel voor jou. Knap hoor Hermannquote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
gvd 20 min met een zwaar tyfusmatras moeten lopen in de tyfuskou, kan mijn armen nog amper omhoog houden
iets meer info kan geen kwaadquote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
watquote:Op maandag 18 januari 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bezorging was 30 euro, ga ik liever halfdood
gelukkig is het gelukt door mijn ontzettende spierballenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
20 minuten is natuurlijk erg veel voor jou. Knap hoor Hermann
Wrm laat je niet je ma/pa/zus met auto komenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig is het gelukt door mijn ontzettende spierballen
nou ik ging dus naar de winkel om een matras te kopen en toen had ik er een gevonden en toen vroeg ik hoe duur om te laten bezorgen en die trut zei 30 euro dus ik zei nee bedankt ik ga wel lopen dus toen ging ik lopenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iets meer info kan geen kwaad
alleen moeder is hier en die heeft geen autoquote:Op maandag 18 januari 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wrm laat je niet je ma/pa/zus met auto komen
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ik ging dus naar de winkel om een matras te kopen en toen had ik er een gevonden en toen vroeg ik hoe duur om te laten bezorgen en die trut zei 30 euro dus ik zei nee bedankt ik ga wel lopen dus toen ging ik lopen
moest toen ook weer terug om mijn fiets op te halen
Met varkensspek erop!quote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig is mijn moeder nu dominos pizza halen, maakt de dag toch een stukje beter
dominos is echt fucking ranzig manquote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig is mijn moeder nu dominos pizza halen, maakt de dag toch een stukje beter
Ik at eergister die cheeseburgerpizza.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op maandag 18 januari 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
dominos is echt fucking ranzig man
die lijkt me wel tyfusvies jaquote:Op maandag 18 januari 2016 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik at eergister die cheeseburgerpizza.
Nou nee.
dankquote:Op maandag 18 januari 2016 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik
Helemaal niet, elitaire bal die je d'r bentquote:Op maandag 18 januari 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
dominos is echt fucking ranzig man
Krijgt ze die allemaal thuis in haar Multipla?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:
ALS ZE DIE HAD HAD IK NIET MOETEN LOPEN MET DAT KUTMATRAS LET EENS OP TRUTquote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Krijgt ze die allemaal thuis in haar Multipla?
t staat nog net iets boven new york pizza, maar lekker kan ik het niet noemenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helemaal niet, elitaire bal die je d'r bent
Met saté eropquote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
NY pizza doet aan halal... GATVER!!!!quote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
t staat nog net iets boven new york pizza, maar lekker kan ik het niet noemen
Ja, dat zou ook gewoon bij het bedrag in moeten zitten.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ik ging dus naar de winkel om een matras te kopen en toen had ik er een gevonden en toen vroeg ik hoe duur om te laten bezorgen en die trut zei 30 euro dus ik zei nee bedankt ik ga wel lopen dus toen ging ik lopen
moest toen ook weer terug om mijn fiets op te halen
domino's wss ook, volgens mij doen veel van die grote ketens datquote:Op maandag 18 januari 2016 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NY pizza doet aan halal... GATVER!!!!
Dan ga ik Geert even mailen.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
domino's wss ook, volgens mij doen veel van die grote ketens dat
new york pizza met hotdog in de pizzarandenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
t staat nog net iets boven new york pizza, maar lekker kan ik het niet noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |