alleen moeder is hier en die heeft geen autoquote:Op maandag 18 januari 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wrm laat je niet je ma/pa/zus met auto komen
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ik ging dus naar de winkel om een matras te kopen en toen had ik er een gevonden en toen vroeg ik hoe duur om te laten bezorgen en die trut zei 30 euro dus ik zei nee bedankt ik ga wel lopen dus toen ging ik lopen
moest toen ook weer terug om mijn fiets op te halen
Met varkensspek erop!quote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig is mijn moeder nu dominos pizza halen, maakt de dag toch een stukje beter
dominos is echt fucking ranzig manquote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig is mijn moeder nu dominos pizza halen, maakt de dag toch een stukje beter
Ik at eergister die cheeseburgerpizza.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op maandag 18 januari 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
dominos is echt fucking ranzig man
die lijkt me wel tyfusvies jaquote:Op maandag 18 januari 2016 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik at eergister die cheeseburgerpizza.
Nou nee.
dankquote:Op maandag 18 januari 2016 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik
Helemaal niet, elitaire bal die je d'r bentquote:Op maandag 18 januari 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
dominos is echt fucking ranzig man
Krijgt ze die allemaal thuis in haar Multipla?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:
ALS ZE DIE HAD HAD IK NIET MOETEN LOPEN MET DAT KUTMATRAS LET EENS OP TRUTquote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Krijgt ze die allemaal thuis in haar Multipla?
t staat nog net iets boven new york pizza, maar lekker kan ik het niet noemenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helemaal niet, elitaire bal die je d'r bent
Met saté eropquote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
NY pizza doet aan halal... GATVER!!!!quote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
t staat nog net iets boven new york pizza, maar lekker kan ik het niet noemen
Ja, dat zou ook gewoon bij het bedrag in moeten zitten.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ik ging dus naar de winkel om een matras te kopen en toen had ik er een gevonden en toen vroeg ik hoe duur om te laten bezorgen en die trut zei 30 euro dus ik zei nee bedankt ik ga wel lopen dus toen ging ik lopen
moest toen ook weer terug om mijn fiets op te halen
domino's wss ook, volgens mij doen veel van die grote ketens datquote:Op maandag 18 januari 2016 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NY pizza doet aan halal... GATVER!!!!
Dan ga ik Geert even mailen.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
domino's wss ook, volgens mij doen veel van die grote ketens dat
new york pizza met hotdog in de pizzarandenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
t staat nog net iets boven new york pizza, maar lekker kan ik het niet noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |