ja hahah leukquote:Op maandag 18 januari 2016 17:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Klopt ik zag mezelf in de weerspiegeling van jouw glimmende haarloze hoofd.
Nee. Ik ben gewend aan warm eten tussen de middag. vandaag had ik iets met rijst.quote:
maar dan niet even linken..quote:Op maandag 18 januari 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
kennen jullie de blog van Barracuda? kwam het na jaren weer eens tegen en man wat een goed vermaak is dat tochis een complotgekkieswatcher met leuk geschreven artikelen
interessantquote:Op maandag 18 januari 2016 17:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewend aan warm eten tussen de middag. vandaag had ik iets met rijst.
http://barracudanls.blogspot.nl/quote:Op maandag 18 januari 2016 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar dan niet even linken..
Daarom post je het linkje ook ffquote:Op maandag 18 januari 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
kennen jullie de blog van Barracuda? kwam het na jaren weer eens tegen en man wat een goed vermaak is dat tochis een complotgekkieswatcher met leuk geschreven artikelen
wil geen pikstrafquote:Op maandag 18 januari 2016 17:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mannen die doen wat vrouwen willen
Tardis, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendquote:Op maandag 18 januari 2016 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker, doe er maar twee, één om te eten en één om in je anusje te steken.
ahahahquote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
gvd 20 min met een zwaar tyfusmatras moeten lopen in de tyfuskou, kan mijn armen nog amper omhoog houden
EN AL DIE KUTMENSEN DIE VOORBIJ FIETSEN MAAR LACHEN
en dan toch doenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:50 schreef deadprez het volgende:
ja jullie hebben toch ook google luie flikkers
20 minuten is natuurlijk erg veel voor jou. Knap hoor Hermannquote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
gvd 20 min met een zwaar tyfusmatras moeten lopen in de tyfuskou, kan mijn armen nog amper omhoog houden
iets meer info kan geen kwaadquote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
watquote:Op maandag 18 januari 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bezorging was 30 euro, ga ik liever halfdood
gelukkig is het gelukt door mijn ontzettende spierballenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
20 minuten is natuurlijk erg veel voor jou. Knap hoor Hermann
Wrm laat je niet je ma/pa/zus met auto komenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig is het gelukt door mijn ontzettende spierballen
nou ik ging dus naar de winkel om een matras te kopen en toen had ik er een gevonden en toen vroeg ik hoe duur om te laten bezorgen en die trut zei 30 euro dus ik zei nee bedankt ik ga wel lopen dus toen ging ik lopenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iets meer info kan geen kwaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |