picsquote:Op maandag 18 januari 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mooiste man ter wereldna mij uiteraard
mannen die doen wat vrouwen willenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bescherm je hoor!
Tenzij Oberkullie wil dat je geband wordt, dan heb ik weinig keus.
wil je mee?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft madeliefff al 3 maanden vakantie?
Ik kan me niet voorstellen dat je lang moet zoeken naar jezelf, in jouw geval dan...quote:Op maandag 18 januari 2016 17:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben net terug van 6 maanden mezelf vinden op 450
Hou je bek etto, krijg pietjesquote:Op maandag 18 januari 2016 17:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zei: Wat een abject niveau weer alhier.
KOM DAN!
Nou ja met zulk gesplinterde persoonlijkheid duurt het wel even voordat je alle stukjes bij elkaar hebtquote:Op maandag 18 januari 2016 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je lang moet zoeken naar jezelf, in jouw geval dan...
Pietjes? Wat zijn dat?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je bek etto, krijg pietjes
Oh ik dacht haar fysiekquote:Op maandag 18 januari 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja met zulk gesplinterde persoonlijkheid duurt het wel even voordat je alle stukjes bij elkaar hebt
Racistquote:Op maandag 18 januari 2016 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kleine negertjes... jemig
Klopt ik zag mezelf in de weerspiegeling van jouw glimmende haarloze hoofd.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je lang moet zoeken naar jezelf, in jouw geval dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |