gewaagde stelling ditquote:Op maandag 18 januari 2016 16:26 schreef Paxcon het volgende:
Die Squintani vind ik erg aardig, hij gaf me gratis punten bij de nabespreking
(dit is de ongenuanceerde versie)
Ik hoorde van een andere oudejaars dat je voor extra punten onder Squintani's bureau moet duiken. Dat is de genuanceerde versie?quote:Op maandag 18 januari 2016 16:26 schreef Paxcon het volgende:
Die Squintani vind ik erg aardig, hij gaf me gratis punten bij de nabespreking
(dit is de ongenuanceerde versie)
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:04 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ik hoorde van een andere oudejaars dat je voor extra punten onder Squintani's bureau moet duiken. Dat is de genuanceerde versie?
Hier heb ik ook altijd zo'n hekel aan...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:54 schreef Blistering het volgende:
Haat aan oefentoetsen waar de antwoorden direct onder de vraag staan. Dan moet je als een soort spastisch blind paard in Word de antwoorden proberen weg te halen zonder ze te lezen, zodat je 't ding tenminste fatsoenlijk zelf kan maken
Stel je niet zo aan zeg. Bachelor toch?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:41 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
Vandaag een 6.1 gehaald voor privaatrecht. Mij nog nooit zo depri gevoeld. Ik zal nooit meer aan een baan komen. ESL val dood. Domme regelingen dat je voldoendes niet mag herkansen.
Eerst even uitzoomen zodat 't onleesbaar is, dan de schuingedrukte letters weghalenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:54 schreef Blistering het volgende:
Haat aan oefentoetsen waar de antwoorden direct onder de vraag staan. Dan moet je als een soort spastisch blind paard in Word de antwoorden proberen weg te halen zonder ze te lezen, zodat je 't ding tenminste fatsoenlijk zelf kan maken
Tja, beetje shit. Maar zo is het leven. Als het in je propedeuse is, dan kan je toch voor de verdiepen de vakken gewoon rocken met een 8?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:41 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
Vandaag een 6.1 gehaald voor privaatrecht. Mij nog nooit zo depri gevoeld. Ik zal nooit meer aan een baan komen. ESL val dood. Domme regelingen dat je voldoendes niet mag herkansen.
Tja, niet zeuren. Wat hield dit in? Zorg dat je gewoon voor het vak ondernemingsrecht, procesrecht etc. een lekker cijfer haalt.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:59 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
Dat klopt allemaal wel, maar ik wil de master ondernemingsrecht doen. Een 6 voor privaatrecht (toch een van de belangrijkere vakken) zal echt superlelijk staan op me diploma.
Dan sla je jezelf nu vier keer in je gezicht en neem je dat mee naar je master. Als je daar hoge cijfers haalt kun je die zes uit je bachelor nog als een prachtig voorbeeld van je vooruitgang gebruiken ook.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:59 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
Dat klopt allemaal wel, maar ik wil de master ondernemingsrecht doen. Een 6 voor privaatrecht (toch een van de belangrijkere vakken) zal echt superlelijk staan op me diploma.
Jezus 9,7 gemiddeld.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:28 schreef Tchock het volgende:
De zes die ik haalde voor Privaatrecht, begin 2016, betekende de ommezwaai in mijn leven. Niet langer zouden inferieure cijfers mijn niet langer smetteloze blazoen bevuilen. Daarop volgde een triompftocht die onder andere voerde langs een 8,5 voor mijn scriptie, beloofd met de Jan De Lulhakker Scriptieprijs 2018, en een 9,7 gemiddeld voor mijn master.
Prutser.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jezus 9,7 gemiddeld.
Ik heb enkel een keer een 9,4 gehaald.. hoger is mij nog niet gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |