leeftijd per maand per week per dagquote:Op maandag 18 januari 2016 15:25 schreef nielsvr1 het volgende:
Een hele goedendag,
Ik werk voor een wekelijks regionaal nieuwsblad. In de weekenden werk ik. Ik doe interviews en typ ze uit. Ik krijg per uur ongeveer 6.35 euro betaald. De vraag is, is dit niet te weinig?
Ik dacht dat veel mensen van mijn leeftijd (20) wel meer krijgen (10-13 per uur).
Ik hoor het graag.
Niels
Doe eens onderzoek of jouw uitgetikte shizzle daadwerkelijk door veel mensen gelezen wordt.. indien ja.. te weinig.. als je bagger levert dan vind ik 6.35 een prima loontjequote:Op maandag 18 januari 2016 15:25 schreef nielsvr1 het volgende:
Een hele goedendag,
Ik werk voor een wekelijks regionaal nieuwsblad. In de weekenden werk ik. Ik doe interviews en typ ze uit. Ik krijg per uur ongeveer 6.35 euro betaald. De vraag is, is dit niet te weinig?
Ik dacht dat veel mensen van mijn leeftijd (20) wel meer krijgen (10-13 per uur).
Ik hoor het graag.
Niels
Het wordt door best veel mensen gelezen en ze zijn erg tevreden over mijquote:Op maandag 18 januari 2016 15:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Doe eens onderzoek of jouw uitgetikte shizzle daadwerkelijk door veel mensen gelezen wordt.. indien ja.. te weinig.. als je bagger levert dan vind ik 6.35 een prima loontje
Krijg. Of je het verdient is maar de vraag.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:30 schreef nielsvr1 het volgende:
Ik weet dat ik meer dan het minimumloon verdien.
Wat?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:27 schreef Calcio het volgende:
Nee, het hoogste minimum loon is pas vanaf je 23e, daaronder is alles gelijk.
Niet doen!quote:Op maandag 18 januari 2016 15:27 schreef Calcio het volgende:
Troll.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:27 schreef Calcio het volgende:
Het is boven het minimumloon en jij ging er zelf mee akkoord.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:30 schreef nielsvr1 het volgende:
Ik snap jullie reacties. Ik weet dat ik meer dan het minimumloon verdien. Maar inderdaad, na reactie van over_hedge, het is dus wel weinig. En ja, ik heb zelf het contract ondertekend. Misschien kan ik proberen om mijn loon wat te verhogen door het netjes te vragen
in wat voor drugs handelde je danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Verdiende zelf als 20 jarige 15,82 p/u
Kontje verkopen achter het stationquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Oh dat is wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mark op 19-01-2016 09:38:59 ]
Verklaar die 600.000 werklozen dan eens?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Genoeg banen in Nederland... Soms niet precies wat je zoekt.. maar de banen zijn er.
Lui, egoïstisch, ziek, niet de juiste papieren, willen geen "laag" werk verrichten, beheersen de taal niet goed en ga zo maar door... Natuurlijk zijn er ook veel 50+ers die amper meer zullen worden aangenomen.. maar als 40- is er altijd wel wat te vinden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:52 schreef Calcio het volgende:
[..]
Verklaar die 600.000 werklozen dan eens?
hmja dat is waar, veel mensen die niet willen werken ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lui, egoïstisch, ziek, niet de juiste papieren, willen geen "laag" werk verrichten, beheersen de taal niet goed en ga zo maar door... Natuurlijk zijn er ook veel 50+ers die amper meer zullen worden aangenomen.. maar als 40- is er altijd wel wat te vinden.
Dat is knap, hoeveel vacatures zijn er eigenlijk in totaal?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lui, egoïstisch, ziek, niet de juiste papieren, willen geen "laag" werk verrichten, beheersen de taal niet goed en ga zo maar door... Natuurlijk zijn er ook veel 50+ers die amper meer zullen worden aangenomen.. maar als 40- is er altijd wel wat te vinden.
Als er 100.000 vacatures zijn dan doet een ieder van die 500.000 dus iets fout.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is knap, hoeveel vacatures zijn er eigenlijk in totaal?
Misschien 100.000?
500.000 luie werklozen dus.
Man man ga toch weg.
Ja, wat dan precies?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als er 100.000 vacatures zijn dan doet een ieder van die 500.000 dus iets fout.
Volgens jouw posting zijn er dus 100.000 vacatures voor de groep van 500.000 "werkzoekenden"quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja, wat dan precies?
Oh ze moeten allemaal ondernemer worden ofzo?
Leg uit.
Want iedereen is in staat een bepaald niveau te behalen? Of bepaalde materie te begrijpen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Volgens jouw posting zijn er dus 100.000 vacatures voor de groep van 500.000 "werkzoekenden"
Kansen genoeg dus voor een ieder in die groep die bereid is om bij of om te scholen, of geen bezwaar heeft tegen vieze handen. Aangezien er volop onvervulde vacatures open staan en zoveel mensen er maar naar blijven kijken is er alle kans voor iemand die wel naar voren stapt en wil bijleren of omscholen.
Stel je voor dat er 100.000 maaltijden op tafel staan, en 500.000 mensen hebben honger en blijven maar naar die tafel staren van een afstandje, dan heeft diegene die wel naar voren stapt toch gewoon lekker te eten.
Natuurlijk zijn er groepen die buiten de boot vallen zoals 63 jaar en geen papieren of relevante werkervaring, maar er zijn er meer dan genoeg die hun luie reet van die bank af moeten halen en ga een nuttige opleiding volgen i.p.v. te jammeren.
Het is een stoelendans met 100.000 vrije stoelen, en zolang er vrije stoelen zijn is er ruimte voor mensen die willen zitten om te gaan zitten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Want iedereen is in staat een bepaald niveau te behalen? Of bepaalde materie te begrijpen?
Nee, dat lijkt mij niet.
Het is een stoelendans met te weinig stoelen, wat jij zegt is "gewoon solliciteren", maar er kunnen toch echt maar 100.000 mensen een baan krijgen, die 500.000 grijpen er sowieso naast. (vanuit 600.000 in totaal gezien)
Dat heeft niets met lui van doen..
Ja plek voor 100.000 mensen dus.. er wel vanuit gaande dat die stoelen ook bezet behoren te worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is een stoelendans met 100.000 vrije stoelen, en zolang er vrije stoelen zijn is er ruimte voor mensen die willen zitten om te gaan zitten.
No more, no less.
kansloze opmerkingquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:46 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Het is boven het minimumloon en jij ging er zelf mee akkoord.
Ik ga er van uit dat teveel mensen nog niet genoeg inspanning leveren om hun kans op een baan te verbeteren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Jij lijkt er vanuit te gaan dat niemand op die 100k vacatures solliciteert.
Nee joh, dat zijn allemaal schijn vacatures, dat wij geen mensen konden vinden, en dat er duizenden thuiszaten die met 2 jaar scholing zo in aanmerking konden komen en dat men dat niet wilde, is ook allemaal onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja plek voor 100.000 mensen dus.. er wel vanuit gaande dat die stoelen ook bezet behoren te worden.
Wat een onzin, men kiest zelf om wel of niet om of bij te scholen, men kiest ook zelf om terwijl men een baan heeft om al dan niet constant bij te scholen. Werknemers moeten of zorgen dat zij bijblijven bij de vraag uit de markt of ophouden met zeuren dat er geen werk voor hen is.quote:500.000 mensen zullen dus gewoon naar die mooie tafel met eten kunnen blijven kijken ongeacht wat ze wel of niet doen.
Aanname van jouw zijde, wat een aanname van mijn zijde is, is dat velen onvoldoende in zichzelf hebben geinvesteerd en nu dus niet aantrekkelijk zijn voor de werkgever.quote:Jij lijkt er vanuit te gaan dat niemand op die 100k vacatures solliciteert.
Ik ga vanwege tijdgebrek niet op alles reageren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat teveel mensen nog niet genoeg inspanning leveren om hun kans op een baan te verbeteren.
[..]
Nee joh, dat zijn allemaal schijn vacatures, dat wij geen mensen konden vinden, en dat er duizenden thuiszaten die met 2 jaar scholing zo in aanmerking konden komen en dat men dat niet wilde, is ook allemaal onzin natuurlijk.
[..]
Wat een onzin, men kiest zelf om wel of niet om of bij te scholen, men kiest ook zelf om terwijl men een baan heeft om al dan niet constant bij te scholen. Werknemers moeten of zorgen dat zij bijblijven bij de vraag uit de markt of ophouden met zeuren dat er geen werk voor hen is.
[..]
Aanname van jouw zijde, wat een aanname van mijn zijde is, is dat velen onvoldoende in zichzelf hebben geinvesteerd en nu dus niet aantrekkelijk zijn voor de werkgever.
Ik heb gedurende mijn werkzame jaren bijna 10 jaar avondschool erbij gedaan om te zorgen dat de markt om mij blijft vragen, en inderdaad kan ik het uitzoeken. Collega's die al die scholing maar onzin vonden verdienen nu minder of zitten thuis, eigen keuze geweest, geen medelijden mee. Dankzij zovelen die niet vooruit willen is er volop ruimte voor hen die dat wel willen en ook bereid zijn daarin te investeren. Mensen moeten een keer leren meer verantwoording voor hun eigen situatie te nemen.
En deze herhaal ik nog even:
Dankzij zovelen die niet vooruit willen is er volop ruimte voor hen die dat wel willen en ook bereid zijn daarin te investeren.
Want dat is de kern van mijn betoog, maar dat lijk jij maar niet te vatten.
Natuurlijk niet. Zo lang het loonbod hoger ligt dan het minimumloon is het aan de 2 partijen (werkgever en werknemer) om wel of niet akkoord te gaanquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het stationbeter krijg ik dit ook dan. Eind van de maand begin ik hiermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irene is bae <3
Heel veel vaseline gebruiken om wondjes te voorkomen!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
beter krijg ik dit ook dan. Eind van de maand begin ik hiermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |