leeftijd per maand per week per dagquote:Op maandag 18 januari 2016 15:25 schreef nielsvr1 het volgende:
Een hele goedendag,
Ik werk voor een wekelijks regionaal nieuwsblad. In de weekenden werk ik. Ik doe interviews en typ ze uit. Ik krijg per uur ongeveer 6.35 euro betaald. De vraag is, is dit niet te weinig?
Ik dacht dat veel mensen van mijn leeftijd (20) wel meer krijgen (10-13 per uur).
Ik hoor het graag.
Niels
Doe eens onderzoek of jouw uitgetikte shizzle daadwerkelijk door veel mensen gelezen wordt.. indien ja.. te weinig.. als je bagger levert dan vind ik 6.35 een prima loontjequote:Op maandag 18 januari 2016 15:25 schreef nielsvr1 het volgende:
Een hele goedendag,
Ik werk voor een wekelijks regionaal nieuwsblad. In de weekenden werk ik. Ik doe interviews en typ ze uit. Ik krijg per uur ongeveer 6.35 euro betaald. De vraag is, is dit niet te weinig?
Ik dacht dat veel mensen van mijn leeftijd (20) wel meer krijgen (10-13 per uur).
Ik hoor het graag.
Niels
Het wordt door best veel mensen gelezen en ze zijn erg tevreden over mijquote:Op maandag 18 januari 2016 15:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Doe eens onderzoek of jouw uitgetikte shizzle daadwerkelijk door veel mensen gelezen wordt.. indien ja.. te weinig.. als je bagger levert dan vind ik 6.35 een prima loontje
Krijg. Of je het verdient is maar de vraag.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:30 schreef nielsvr1 het volgende:
Ik weet dat ik meer dan het minimumloon verdien.
Wat?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:27 schreef Calcio het volgende:
Nee, het hoogste minimum loon is pas vanaf je 23e, daaronder is alles gelijk.
Niet doen!quote:Op maandag 18 januari 2016 15:27 schreef Calcio het volgende:
Troll.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:27 schreef Calcio het volgende:
Het is boven het minimumloon en jij ging er zelf mee akkoord.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:30 schreef nielsvr1 het volgende:
Ik snap jullie reacties. Ik weet dat ik meer dan het minimumloon verdien. Maar inderdaad, na reactie van over_hedge, het is dus wel weinig. En ja, ik heb zelf het contract ondertekend. Misschien kan ik proberen om mijn loon wat te verhogen door het netjes te vragen
in wat voor drugs handelde je danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Verdiende zelf als 20 jarige 15,82 p/u
Kontje verkopen achter het stationquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Oh dat is wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mark op 19-01-2016 09:38:59 ]
Verklaar die 600.000 werklozen dan eens?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Genoeg banen in Nederland... Soms niet precies wat je zoekt.. maar de banen zijn er.
Lui, egoïstisch, ziek, niet de juiste papieren, willen geen "laag" werk verrichten, beheersen de taal niet goed en ga zo maar door... Natuurlijk zijn er ook veel 50+ers die amper meer zullen worden aangenomen.. maar als 40- is er altijd wel wat te vinden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:52 schreef Calcio het volgende:
[..]
Verklaar die 600.000 werklozen dan eens?
hmja dat is waar, veel mensen die niet willen werken ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lui, egoïstisch, ziek, niet de juiste papieren, willen geen "laag" werk verrichten, beheersen de taal niet goed en ga zo maar door... Natuurlijk zijn er ook veel 50+ers die amper meer zullen worden aangenomen.. maar als 40- is er altijd wel wat te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |