SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Heb je al met het andere geslacht geexperimenteerd?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik voel je
Ik heb hiermee geexpirimenteerd op mijn zesde levensjaar
Boehoe!!!!quote:Op maandag 18 januari 2016 12:35 schreef Klokov het volgende:
Bonushulks kunnen wel uit de OP wat mij betreft. Posten al beiden een jaar niet meer hier.
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:35 schreef Klokov het volgende:
Bonushulks kunnen wel uit de OP wat mij betreft. Posten al beiden een jaar niet meer hier.
Dit.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:36 schreef Questular het volgende:
Zo lang zich er geen nieuwe bonushulks voordoen moeten ze lekker blijven waar ze zijn.
#never-forget #dreamer #ray
Lolquote:Op maandag 18 januari 2016 13:27 schreef VMSDKR het volgende:
FB / Peiltopic: maandelijkse donaties tbv minder reclame? #2
tldr Fok kost 20k per maand.
er was zo'n dude die gewoon in thailand zat te chillen en de helft van de opbrengsten elke maand kreeg oidquote:Op maandag 18 januari 2016 13:33 schreef VMSDKR het volgende:
Iets met foute mede-eigenaren ofzo toch? Henk weet daar wel meer van.
ja dat ben ikquote:Op maandag 18 januari 2016 13:43 schreef seto het volgende:
[..]
er was zo'n dude die gewoon in thailand zat te chillen en de helft van de opbrengsten elke maand kreeg oid
maar voor zover ik weet had danny hem uitgekocht
Dat was de vorige geld-issue idd. Ik heb geen flauw idee hoe die 20.000 opgebouwd is, want geen idee hoeveel servers kosten. FOK heeft een flinke stapel servers ergens wel. En ANP moet dan afgekocht worden voor de nieuwsitems. Geen idee waar de rest heen zou moeten.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:43 schreef seto het volgende:
[..]
er was zo'n dude die gewoon in thailand zat te chillen en de helft van de opbrengsten elke maand kreeg oid
maar voor zover ik weet had danny hem uitgekocht
Gewone paki dusquote:Op maandag 18 januari 2016 13:28 schreef Ethanolic het volgende:
FF AIVD getipt, bebaarde pro-rape paki
dat was die kerel die de rechten op z'n code claimde toch?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was de vorige geld-issue idd. Ik heb geen flauw idee hoe die 20.000 opgebouwd is, want geen idee hoeveel servers kosten. FOK heeft een flinke stapel servers ergens wel. En ANP moet dan afgekocht worden voor de nieuwsitems. Geen idee waar de rest heen zou moeten.
elke paki = pro-rape uiteraardquote:
Fok heeft inmiddels eigen servers, meen ik me te herinneren. Weet het ook allemaal niet. 240.000 euro per jaar is wel een bijzondere kostenpost.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat was die kerel die de rechten op z'n code claimde toch?
En serverlisten geen idee, maar ik betaalde IBM voor mijn vorige project ¤3,50 per MB capaciteit. Dan zijn hier ook nog bandruimte kosten etc dus h kan vrij snel aantikken als je al,es huurt. Eigen servers scheelt je de opslag,maar dan betaal je wel huur voor de ruimte
Ik gun Danny geen cent. Niet vanwege Fok!, maar omwege zijn behandeling richting de users. In iedere tirade van hem komt naar voren hoe wij allemaal misgunners zijn en hoe het allemaal aan de gebruikers ligt en niet aan hem. En dan steeds maar weer irritantere ads er doorheen drukken. Zelfs de SC's bloeden nu dood.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:27 schreef VMSDKR het volgende:
FB / Peiltopic: maandelijkse donaties tbv minder reclame? #2
tldr Fok kost 20k per maand.
Ik heb geen adblocker.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol
We hebben toch allemaal geen adblock om fok te redden of niet???
Minder goede content, kwantiteit is het probleem niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb geen adblocker.
De vraag is ook waarom er steeds minder gebruikers zijn.
Zit iedereen tegenwoordig op Instagram/Pinterest/??? of ...?
Daar kun je niet discussiëren. Ik zit gewoon minder op het internet over het algemeen.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb geen adblocker.
De vraag is ook waarom er steeds minder gebruikers zijn.
Zit iedereen tegenwoordig op Instagram/Pinterest/??? of ...?
MB moet GB zijn, mag ik hopen.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat was die kerel die de rechten op z'n code claimde toch?
En serverlisten geen idee, maar ik betaalde IBM voor mijn vorige project ¤3,50 per MB capaciteit. Dan zijn hier ook nog bandruimte kosten etc dus h kan vrij snel aantikken als je al,es huurt. Eigen servers scheelt je de opslag,maar dan betaal je wel huur voor de ruimte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
En dan nieuwsberichten van Djeez als OC geweldig vinden, waardoor mensen die wél normale nieuwsberichten zouden kunnen schrijven, er ver vandaan blijven.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:02 schreef Klokov het volgende:
Ook 5k per maand aan ANP betalen voor die feeds die iedereen op nu.nl een stuk eerder kan lezen
Of doorklikken en dan op de stormfrontpage terecht komenquote:Op maandag 18 januari 2016 14:02 schreef Klokov het volgende:
Ook 5k per maand aan ANP betalen voor die feeds die iedereen op nu.nl een stuk eerder kan lezen
quote:Op maandag 18 januari 2016 09:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Fok! het beste kan kijken naar wat wel goed loopt en wat niet. Ik kom eerlijk gezegd nooit op de Frontpage maar beetje makkelijk om vanuit mijn perspectief dan maar te zeggen dat de Frontpage geschrapt kan worden, dus laat ik even naar wat cijfers daar kijken.
1. Qua views ziet het er niet echt groots uit, maar er wordt wel een groot deel van al het nieuws gecovered. De vraag is dan; wordt Fok! hiervoor gebruikt door mensen? Waarom zou iemand op Fok! kijken als ze het nieuws ook op bijvoorbeeld nu.nl kunnen vinden?
2. Dan heb je het sportgedeelte. Daarvoor kijken de meeste mensen direct op sites als vi.nl voor voetbal en andere sporten worden sowieso al veel minder gevolgd.
3. Games/films. Normaliter zullen mensen daarvoor eerder naar tweakers/imdb e.d. gaan of via reddit/youtube zoeken naar reviews met beelden. Weet niet hoeveel dat nu echt toevoegt.
Punt is, Fok! probeert een vrij breed spectrum te bereiken maar wordt daardoor een soort jack of all trades, master of none. Denk dat alleen het forum geen serieuze tegenhanger heeft op de Nederlandse markt als het gaan om spectrum.
Frontpage en forum op een bepaalde manier integreren zou kunnen helpen. Ik denk niet dat het helpt dat er een soort split is waarbij een nieuwsbericht zowel op het forum als op de FP verschijnt en een deel dan op de FP reageert en een deel op het forum. Beter zou het zijn om bijvoorbeeld FP nieuws te integreren als nieuwe NWS-sectie op het forum waar alleen de redactie nieuwsberichten kan plaatsen maar waar iedereen wel commentaar kan geven. NWS wordt dan AGR (achtergronden, o.i.d.). Verder zou je kunnen overwegen om een selectief aantal users bepaalde content te laten voorzien van commentaar met een gezonde mix tussen de linkerzijde en rechterzijde. Een soort columns als gesanctioneerde topics in NWS.
Op een gegeven moment zit je toch met de balans tussen wat mogelijk is en waar je naartoe wil. Voor puur nieuws is Fok! denk ik al voorbij gespeeld, dat is in principe gewoon niet te doen omdat de dedicated sites daar al verder mee zijn en derhalve ook de mankracht en financiering hebben.
Geenstijl bijvoorbeeld heeft die extra waarde gecreëerd door naast het nieuws nog wat extra's te brengen en door een duidelijke lijn te hebben gekozen qua content. Daardoor weet je als user waarom je überhaupt die site in je bookmarks hebt staan. Zo geldt dat ook voor reddit, FB, VI, YouTube, Twitter, e.d. Ze hebben een duidelijke functie. Ik kan me niet echt bedenken wat de functie is van Fok. Voor elk van de onderdelen is in principe een alternatief dat beter is.
Stel je hebt geen idee van Fok en je gaat nu voor het eerst naar de site.
Ik zie vier reviews bovenaan. Meest gelezen aan de rechterkant verschijnt pas nadat ik al ben gaan scrollen. Dat is te laat. Zou bovenaan moeten staan, zodat je als user meteen verder gaat klikken. Al het nieuws linksboven is tam nieuws. Er is niet in een oogwenk te zien wat op dit moment het belangrijkste nieuws is. Het is als een krant waarvan de voorpagina volstaat met pagina 8 nieuws.
Als ik het voor het zeggen had dan zou dat mijn eerste verandering zijn; een reorganisatie van de frontpage waardoor belangrijk nieuws een punt midden op de pagina krijgt.
W.t.f. :´)quote:Op maandag 18 januari 2016 14:02 schreef Klokov het volgende:
hey drinkyquote:Op maandag 18 januari 2016 14:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik gun Danny geen cent. Niet vanwege Fok!, maar omwege zijn behandeling richting de users. In iedere tirade van hem komt naar voren hoe wij allemaal misgunners zijn en hoe het allemaal aan de gebruikers ligt en niet aan hem. En dan steeds maar weer irritantere ads er doorheen drukken. Zelfs de SC's bloeden nu dood.
De vorige keer toen ik inbreng had kwam hij alleen met "Users met 150+ notes zijn de reden waarom deze site ten onder gaat![]()
![]()
![]()
![]()
"
ja met mn nichtjequote:Op maandag 18 januari 2016 12:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je al met het andere geslacht geexperimenteerd?
Ben geen CCquote:
Keeping it in the familyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |