Ah... wij kwamen daar in 85 ofzoiets...quote:Op maandag 18 januari 2016 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die moskee stond er toen nog niet.
Ik heb er ongeveer in de periode 1977-1982 gewoond...
Kies nou even of je me mamaloe of klukkluk noemt, ik kan niet 2 rollen tegelijk op me nemen.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees bijna altijd terug, maar antwoord tussendoor en ik had niks gemist Klukkluk!
En ik woonde aan de andere kant van de weg.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Moest je ook wel eens over dit plein als je naar het winkelcentrum Kraaiennest ging?
Zat het helemaal vol, liep ik er gewoon dwars doorheen![]()
http://davidrozing.photoshelter.com/image/I0000KzUqFgRvFUk
Ja bijna.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij woonde in Groeneveen toch?
Dat was een paar honderd meter verderop...
Nononono noem ik je dan, naar de ezel...quote:Op maandag 18 januari 2016 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Kies nou even of je me mamaloe of klukkluk noemt, ik kan niet 2 rollen tegelijk op me nemen.
Voor de duidelijkheid is het misschien handiger me gewoon drakin te noemen![]()
En je eerste berichtje zag er niet uit dat je mijn bericht al gezien had.
Toen wij daar kwamen stond die Moskee er nog niet, die werd later gebouwd, géén idee meerquote:Op maandag 18 januari 2016 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik woonde aan de andere kant van de weg.
Islamieten had je destijds ook nauwelijks nog in het openbaar, die waren nog niet uit hun land en/of de kast gekomen...
Daar lijk jij veul meer op!quote:Op maandag 18 januari 2016 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nononono noem ik je dan, naar de ezel...
Nee, er waren destijds ook geen studentenflats toen wij er woonden.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja bijna.
Die flats waren verschrikkelijk lang.
Maar zaten bij jullie ook zoveel studentenflats?
Dat hebben ze ook nooit gezegd bij dat ongeluk.
Ik was er laatst nog en je herkent het niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen wij daar kwamen stond die Moskee er nog niet, die werd later gebouwd, géén idee meer
welk jaar hoor
ahquote:Op maandag 18 januari 2016 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was er laatst nog en je herkent het niet meer.
De hoge weg is verdwenen, de winkels zijn verplaatst (locatie tussen Kruitberg en Kikkenstein) en die Efteling attractie met die fakir staat er dus...
ow... hij stond er al wel zegt die Griekquote:Op maandag 18 januari 2016 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen wij daar kwamen stond die Moskee er nog niet, die werd later gebouwd, géén idee meer
welk jaar hoor
Klinkt als een scene uit SAW:quote:Op maandag 18 januari 2016 13:56 schreef Leandra het volgende:
Snotver, wilde ik even wat aan de auto doen, haal ik m'n vinger open aan de rand van de doos van de dopsleutelset, diep ook nog, bloeden als en rund, en maar niet willen ophouden, toen ik probeerde tape erom te doen zat de halve badkamer onder het bloed, dus toen ben ik maar met wat keukenpapier erom en m'n vinger omhoog naar de dokter gefietst.... die had lunchpauze, dus na nog 20 minuten wachten was ze er weer.... toen was het bloeden eindelijk min of meer gestopt
Had wel een uur geduurd trouwens
Anyway, ze heeft er even een zwaluwstaartje op gedaan en een pleistertje erover
Volgens mij was het een subtiele hint dat ik dat kleine klusje toch maar niet zelf moest doen
Ja, zo voelt het ookquote:Op maandag 18 januari 2016 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als een scene uit SAW:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef Leandra het volgende:
Ik was iig weer blij dat ik de vloerbedekking op de overloop vervangen had voor Novilon, anders was ik tot in de lengte van dagen herinnerd aan dit vreselijke voorval
Dat soort randjes zijn levensgevaarlijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo voelt het ook
Maar echt, ik had de motorkap nog niet eens open, ik maakte alleen de dopsleutelset open en het was al foute boel![]()
Nah, deze voelde ik wel gelijk, maar het voelde even als een paper cut, dus ik ging er ook vanuit dat het net zo diep zou zijn.... foutjequote:Op maandag 18 januari 2016 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort randjes zijn levensgevaarlijk.
Je voelt aanvankelijk niets, maar het bloed spuit alle kanten op.
En dan voel je het wel...
Ja, maar ik werkelijkheid ben ik gewoon een onmogelijke trut hoor, dus maak je geen illusies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2016 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ik werkelijkheid ben ik gewoon een onmogelijke trut hoor, dus maak je geen illusies.
quote:Op maandag 18 januari 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
Ik zit met mijn flots op het Massagekussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |