quote:
Misschien is het de lichtjes goedkoop aandoende productie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:41 schreef habitue het volgende:
Ik kan er mijn vinger niet opleggen waarom, maar als ik dit nummer hoor heb ik zin om 5 kittens te verdrinken.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is echt het slechtste wat ik ooit gehoord heb..![]()
![]()
had het haar van harte gegund.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vandaag 28 geworden, geen 27 club voor haar.
Ik niet, zonde van die club.quote:
Ik vind hem nog steeds wel leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Misschien is het de lichtjes goedkoop aandoende productie.
Hoewel het vergeleken met veel andere Klubbheads-producties (zij zitten hier achter) alsnog hemels klinkt.
Dit was voor mezelf overigens zo'n beetje hét nummer van 1999, destijds.![]()
Tijden veranderen.
Jezus christus op een hobbelpaard... Mijn wil om te leven is tot een nulpunt gedaald, nu nog even een willekeurig nummer van Anouk luisteren (met die zeikstem van haar) en ik hou er helemaal mee op.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:48 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Jezus christus op een hobbelpaard... Mijn wil om te leven is tot een nulpunt gedaald, nu nog even een willekeurig nummer van Anouk luisteren (met die zeikstem van haar) en ik hou er helemaal mee op.
Heeft wel al een half miljoen kijks op youtube!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 06:03 schreef female81 het volgende:
Kakelverse aanvoer voor op de longlist. Die tekst.
En ze kunnen tot 4 tellen!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft wel al een half miljoen kijks op youtube!
dan moet het wel goed zijn, toch?
Advies: eet stront. Minstens een miljard vliegen kan het niet mis hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft wel al een half miljoen kijks op youtube!
dan moet het wel goed zijn, toch?
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:43 schreef female81 het volgende:
[..]
Advies: eet stront. Minstens een miljard vliegen kan het niet mis hebben.
(=een citaat dat ik ergens ooit las.)
Ik vind 'Starships' van haar wel leuk, lekker fout en ook mooie herinneringen aan. Maar de rest van haar nummers is echt één grote berg braaksel.quote:
Klopt. Verder is het gewoon ook echt een ranzig wijfquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind 'Starships' van haar wel leuk, lekker fout en ook mooie herinneringen aan. Maar de rest van haar nummers is echt één grote berg braaksel.
Starships is van mij ook wel een guilty pleasure moet ik toegevenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind 'Starships' van haar wel leuk, lekker fout en ook mooie herinneringen aan. Maar de rest van haar nummers is echt één grote berg braaksel.
Jezusquote:
En de stevige overproductie, niet te vergeten. Zo'n geluid zonder dynamiek, dat nauwelijks 'ademt'.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Dit nummer heeft echt alles waar ik een hekel aan heb:
-Een hoop gesample en gecover omdat ze geen originele ideeen hebben
-Rappers die hun eigen naam moeten aankondigen aan het begin van een nummer
-Een overdosis aan autotune
-Uberhaupt een kutstem
Dit nummer maakt me bijna agressief zo slecht is het.
Dat zijn argumenten waar je eigenlijk niet tegenop kan maar ondanks dat kan ik er wel naar luisteren als het zou moeten.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Dit nummer heeft echt alles waar ik een hekel aan heb:
-Een hoop gesample en gecover omdat ze geen originele ideeen hebben
-Rappers die hun eigen naam moeten aankondigen aan het begin van een nummer
-Een overdosis aan autotune
-Uberhaupt een kutstem
Dit nummer maakt me bijna agressief zo slecht is het.
Ugh die tekst vooral, en dan de manier waarop het gezongen wordt.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan kindvrouwtjesgedoe en daarom aan dit lied
Slechtste nummer ooit zou ik het niet willen noemen, maar het lijkt wel of 5 componisten/song writers met ieder een andere muzieksmaak een stukje ervan hebben geschreven. Het is een beetje een onsamenhangend geheel. Zo van: "Kijk eens wat we allemaal leuk vinden. En we gooien het allemaal bij elkaar in 1 liedje!"quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:00 schreef Loserkid het volgende:
Waarschijnlijk het aller slechtste nummer dat ik ooit gehoord heb, destrijds nog op msn als 'Download tip' gehad van een vriendin van me, ik moest het snel downloaden want deze band zou t gaan maken en dit liedje was zo tof en vernieuwend volgens haar..
Anyway hier is het meesterwerk, oordeel zelf:
Dat liedje laat mij met spullen gooien maar tegelijkertijd is het ook wel een beetje kindjeugdsentimentquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ugh die tekst vooral, en dan de manier waarop het gezongen wordt.
Ze hadden het beter kunnen verpakken als kinderliedje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |