He ha ho wat moet ik poepen.. maar moet ook etenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:29 schreef Viskarretje het volgende:
Ik snap dat met die reeksen niet hoor
ik heb nog tostiesquote:Op maandag 18 januari 2016 01:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
He ha ho wat moet ik poepen.. maar moet ook eten
ja je weet nooit he met die oude mensen... zo zijn ze d'r en zo niet meerquote:Op maandag 18 januari 2016 05:27 schreef Calcio het volgende:
ik dacht dat je iets overkomen was ik was zo ongerust
ja precies daarom ben ik extra waakzaam als je opeens niet meer in deze SC zou verschijnen sochtendsquote:Op maandag 18 januari 2016 05:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja je weet nooit he met die oude mensen... zo zijn ze d'r en zo niet meer
kom nu al amper mijn nest uit joh gek.. als ik dat ga doen kan ik beter bij het uwv zittenquote:Op maandag 18 januari 2016 05:30 schreef Calcio het volgende:
daarom elke dag zuipen en snuiven, nu kan het nog
haha ook niks mis mee toch. beetje stelen, beetje zuipenquote:Op maandag 18 januari 2016 05:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom nu al amper mijn nest uit joh gek.. als ik dat ga doen kan ik beter bij het uwv zitten
Nee lijkt me zeker niet verkeerdquote:Op maandag 18 januari 2016 05:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
haha ook niks mis mee toch. beetje stelen, beetje zuipen
Succes jongen. Ik duim voor je dat het een prachtige dag wordt.quote:Op maandag 18 januari 2016 05:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee lijkt me zeker niet verkeerdmaar goed... koffie is op... ff poepen en douchen en ik ga weer knallen en presteren YES heb er zin in
win win
scoren
quote:Op maandag 18 januari 2016 06:48 schreef Myrr het volgende:
Goedemorgen.
Vroeg uit de veren om te steriliseren.
Ennnnnnnnnnn terug naar bed. Fijne dag allen.
goed verhaalquote:Op maandag 18 januari 2016 06:48 schreef Myrr het volgende:
Goedemorgen.
naaf versnellingen?quote:Op maandag 18 januari 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
Mijn versnellingen waren vastgevroren, natuurlijk in de allerlaagste. Had mijn trein nog net kunnen halen. Maar die had natuurlijk ook een half uur vertraging.
#OVstruggles
Hey Myrrquote:Op maandag 18 januari 2016 06:48 schreef Myrr het volgende:
Goedemorgen.
Geen idee, maar de fietsenstalling bij het station is verwarmd, dus ontdooit vast wel voor vanavond.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat ding in het midden van je (achter)wiel
wat een luxequote:Op maandag 18 januari 2016 08:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, maar de fietsenstalling bij het station is verwarmd, dus ontdooit vast wel voor vanavond.
Moet jij niet werken?quote:
Deel deze berichten maar op de FP. Hier gaan ze direct in de kliko,quote:Op maandag 18 januari 2016 08:36 schreef Montelly het volgende:
Veel vrouwelijke vluchtelingen uit Syrië en Irak hebben op hun vlucht naar het Westen te maken gekregen met geweld en uitbuiting. Ook zijn ze seksueel lastig gevallen. Dat meldde mensenrechtenorganisatie Amnesty International maandag. ,,Dit is in elke fase van hun vlucht gebeurd, ook op Europese bodem'', aldus de organisatie.
Jeetje...
MAHL zal dit zo meteen komen goedpratenquote:Op maandag 18 januari 2016 08:36 schreef Montelly het volgende:
Veel vrouwelijke vluchtelingen uit Syrië en Irak hebben op hun vlucht naar het Westen te maken gekregen met geweld en uitbuiting. Ook zijn ze seksueel lastig gevallen. Dat meldde mensenrechtenorganisatie Amnesty International maandag. ,,Dit is in elke fase van hun vlucht gebeurd, ook op Europese bodem'', aldus de organisatie.
Jeetje...
Dit verbaast je? Want blanken doen dit niet ofzo?quote:Op maandag 18 januari 2016 08:36 schreef Montelly het volgende:
Jeetje...
Alle mannen zijn smeerlappen.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit verbaast je? Want blanken doen dit niet ofzo?
Doe eens mannen observeren als wat aangeschoten zijn.
quote:Op maandag 18 januari 2016 09:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een smeerlapje zijn bij mij
Ja wtfquote:Op maandag 18 januari 2016 09:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand zou jou dan ook echt missen.
Precies ditquote:Op maandag 18 januari 2016 09:53 schreef Crip het volgende:
Was echt een harde sneer van Motorbloempje, ging wel ff stuk.
Ik zou je ontzettend veel missen tardje.
zou je zijn familie contacteren als hij verdwijnt?quote:Op maandag 18 januari 2016 09:53 schreef Crip het volgende:
Was echt een harde sneer van Motorbloempje, ging wel ff stuk.
Ik zou je ontzettend veel missen tardje.
Ik wil eigenlijk een topic maken maar dan krijg ik weer ban voor crewbash omdat ik dan in the heat of the moment en overmand door emotie waarschijnlijk niet een enkele krachtterm kan vermijden.quote:
beter niet. Dit soort dingen kun je beter geen tegengas gevenquote:Op maandag 18 januari 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een topic maken maar dan krijg ik weer ban voor crewbash omdat ik dan in the heat of the moment en overmand door emotie waarschijnlijk niet een enkele krachtterm kan vermijden.
Ik laat het maar zitten voor wat het is maar het voelt niet helemaal lekker hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter niet. Dit soort dingen kun je beter geen tegengas geven
en dat op deze maandagquote:Op maandag 18 januari 2016 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik laat het maar zitten voor wat het is maar het voelt niet helemaal lekker hoor.
Ik zou het wel doen omdat ik privé ook met hem omging, maar dan zou ik niet zeggen van FOK! Gewoon dat je een vriend bent die verderweg woont ofzo. Maja blijft vreemd en awkward, drm ook niet gedaan. Zou ik denk ik ook niet leuk vinden als iemand het bij mij deed overigens.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou je zijn familie contacteren als hij verdwijnt?
hjbquote:Op maandag 18 januari 2016 09:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze heeft geen rode stip tussen haar wenkbrauwen tho
Ik ken genoeg FOK!kers irl dat het nieuws van mijn overlijden ongetwijfeld het forum zou bereiken.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:06 schreef Mortaxx het volgende:
Weet je. Als ik verdwijn en reageer niet op berichten elders wil ik geen contact. En als ik dood ben is het niet zo fijn als je familie een berichtje van iemand van het internet krijgt van goh hoe is het met mortaxx. Ja uh die is dood.
En dan gaan m'n ouders op fok kijken en dan zie ze zo'n im memoriam toppa waar allemaal rare figuren met usernames als chloroform en catkiller posten hoe erg ze me missen en roept er iemand laat maar liggen hij is dood!
Mijne waarschijnlijk ook wel omdat ik er wat op fb heb maar zou het dan alsnog op prijs stellen dat ze dit niet openbaar op fok gooien. Ik ben dood laat me met rustquote:Op maandag 18 januari 2016 10:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ken genoeg FOK!kers irl dat het nieuws van mijn overlijden ongetwijfeld het forum zou bereiken.
Maar stel je voor dat één van mijn 'niet-FOK!' vrienden het gaat melden, en daar speciaal een account voor aanmaken. En dan in een hoekje waar niemand komt (MED of FB ofzo) van "Eh ja Tardis is dus dood, vorige week begraven"
Tardis
Het is TARDIS.
Holaquote:
ff rouwen met houses tochquote:Op maandag 18 januari 2016 10:11 schreef Mortaxx het volgende:
Mijne waarschijnlijk ook wel omdat ik er wat op fb heb maar zou het dan alsnog op prijs stellen dat ze dit niet openbaar op fok gooien. Ik ben dood laat me met rust
misschien kun je even bellenquote:Op maandag 18 januari 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen haar telefoonnummer, we zijn van die oldschool.
Allochtone lerares?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:17 schreef Fylax het volgende:
wiskundelerares:
"zoek een opdracht dat je lastig vindt"
Na 22 jaren op FOK!,quote:Op maandag 18 januari 2016 10:02 schreef Mortaxx het volgende:
misschien moet iedereen een fok!testament achter laten.
doe haar de groetjesquote:Op maandag 18 januari 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik spreek haar dagelijks, ze leeft en maakt het goed
wie heeft dit geschrevenquote:Op maandag 18 januari 2016 10:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Na 22 jaren op FOK!,
maak ik een testament op van mijn verloren leven.
Niet dat ik geld of goed heb weg te geven,
voor slimme jongen heb ik nooit gedeugd.
Maar ik heb nog wel wat mooie idealen,
goed van snit hoewel ze uit de mode zijn.
Wie ze hebben wil, die mag ze komen halen,
vooral jonge mensen vinden ze nog fijn.
Aan mijn broertje dat zo graag wil gaan studeren,
laat ik met plezier 't adres na van mijn slowchat.
Waar ik teveel dronk om een boeler te imponeren
en daarna het gebash kreeg waarom ik vroeg.
En dan heb ik nog een stuk of wat FOK!vrinden,
die welopgevoed en zeer verstandig zijn,
en waarmee je dus geen rel mee kunt beginnen,
maar misschien krijgt iemand anders ze wel los.
Voor mijn FOK!broeders zijn mijn onvervulde wensen
wel wat kinderlijk maar ach ze zijn zo diep.
Ik behoorde immer tot die soort van mensen
voor wie 't geluk toch altijd harder liep.
Aan mijn vrienden laat ik gaarne het vermogen
om verliefd te worden op een Hermann's lach.
Zelf ben ik helaas een keer te veel bedrogen door hem,
maar wie het eens proberen wil, die mag.
M'n slowchatbroeders, ik laat jullie alle nachten
dat ik tranen van het lachen om Niel's bezopen kop heb gestort.
Maar onthou het wel, ik zal geduldig wachten
tot ik lach omdat wederon gebant is.
En de leraar die mij altijd placht te dreigen:
"Jongen, jij komt nog op het verkeerde pad!"
Kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen,
dat wil zeggen hij heeft toch gelijk gehad.
Voor mijn ouders hoop ik nooit dat ze mijn FOK!-account vinden
die zo getuigen van een rotte persoonlijkheid
Maar het toont niet de zouteloze praatjes
die een slowchat opbrengt vol met deugd
En verder krijgen jullie alle dwaze dingen terug
die jullie mij teveel geleerd hebben die tijd.
Jullie kunnen mij tenslotte ook niet dwingen
te stoppen met een teringuser te zijn
En dan heb ik ook nog enkele goede vrienden
maar die hebben al genoeg van mij gehad.
Dus ik gun ze nu het loon dat ze verdienen
Al de drank die ze van mij hebben gejat.
Verder niets, er zijn alleen nog een paar dingen
die ik hou omdat geen mens er iets aan heeft.
Dat zijn mijn goede FOK!herinneringen
die neem je mee zolang je verder leeft
Boudewijn de Groot niet kennenquote:Op maandag 18 januari 2016 10:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wie heeft dit geschreven
toevallig op deze melodie?
Hoi Boudewijn de Kwarkquote:Op maandag 18 januari 2016 10:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Na 22 jaren op FOK!,
maak ik een testament op van mijn verloren leven.
Niet dat ik geld of goed heb weg te geven,
voor slimme jongen heb ik nooit gedeugd.
Maar ik heb nog wel wat mooie idealen,
goed van snit hoewel ze uit de mode zijn.
Wie ze hebben wil, die mag ze komen halen,
vooral jonge mensen vinden ze nog fijn.
Aan mijn broertje dat zo graag wil gaan studeren,
laat ik met plezier 't adres na van mijn slowchat.
Waar ik teveel dronk om een boeler te imponeren
en daarna het gebash kreeg waarom ik vroeg.
En dan heb ik nog een stuk of wat FOK!vrinden,
die welopgevoed en zeer verstandig zijn,
en waarmee je dus geen rel mee kunt beginnen,
maar misschien krijgt iemand anders ze wel los.
Voor mijn FOK!broeders zijn mijn onvervulde wensen
wel wat kinderlijk maar ach ze zijn zo diep.
Ik behoorde immer tot die soort van mensen
voor wie 't geluk toch altijd harder liep.
Aan mijn vrienden laat ik gaarne het vermogen
om verliefd te worden op een Hermann's lach.
Zelf ben ik helaas een keer te veel bedrogen door hem,
maar wie het eens proberen wil, die mag.
M'n slowchatbroeders, ik laat jullie alle nachten
dat ik tranen van het lachen om Niel's bezopen kop heb gestort.
Maar onthou het wel, ik zal geduldig wachten
tot ik lach omdat wederon gebant is.
En de leraar die mij altijd placht te dreigen:
"Jongen, jij komt nog op het verkeerde pad!"
Kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen,
dat wil zeggen hij heeft toch gelijk gehad.
Voor mijn ouders hoop ik nooit dat ze mijn FOK!-account vinden
die zo getuigen van een rotte persoonlijkheid
Maar het toont niet de zouteloze praatjes
die een slowchat opbrengt vol met deugd
En verder krijgen jullie alle dwaze dingen terug
die jullie mij teveel geleerd hebben die tijd.
Jullie kunnen mij tenslotte ook niet dwingen
te stoppen met een teringuser te zijn
En dan heb ik ook nog enkele goede vrienden
maar die hebben al genoeg van mij gehad.
Dus ik gun ze nu het loon dat ze verdienen
Al de drank die ze van mij hebben gejat.
Verder niets, er zijn alleen nog een paar dingen
die ik hou omdat geen mens er iets aan heeft.
Dat zijn mijn goede FOK!herinneringen
die neem je mee zolang je verder leeft
wat een goedkoop aftreksel van meygodquote:Op maandag 18 januari 2016 10:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot niet kennen
Raar dat een ouder nummer een aftreksel kan zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een goedkoop aftreksel van meygod
quote:Op maandag 18 januari 2016 10:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Raar dat een ouder nummer een aftreksel kan zijn
quote:Op maandag 18 januari 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
Ik lig eindelijk in bedkktyfuskoud buiten
Met of zonder collega?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
Ik lig eindelijk in bedkktyfuskoud buiten
Is een FOK!-bot die nutteloze opmerkingen post in halfdode topics om ze een kickje te geven in de active topics-list.quote:
Wat irritant zeg.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is een FOK!-bot die nutteloze opmerkingen post in halfdode topics om ze een kickje te geven in de active topics-list.
TR, triple crewbashquote:Op maandag 18 januari 2016 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is een FOK!-bot die nutteloze opmerkingen post in halfdode topics om ze een kickje te geven in de active topics-list.
rustig maar?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rustig maar. donderdag zou het weer warmer worden
Oh noes, er zijn vreemde dingen in Japan!!!11111quote:
Als jij een paar dagen niet post ga ik contact opnemen met je ouders.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom 2NutZ, het wordt donderdag 25 graden, gaan we lekker terrasje pakken ja toch.
Dat meisje in de maidoutfit is hot. Alleen die act die ze moeten doen bij zo'n cafe, echt wtf gewoonquote:Op maandag 18 januari 2016 11:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh noes, er zijn vreemde dingen in Japan!!!11111
vloggers
Je weet ze te vindenquote:Op maandag 18 januari 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij een paar dagen niet post ga ik contact opnemen met je ouders.
Ik ken geen Herman.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat meisje in de maidoutfit is hot. Alleen die act die ze moeten doen bij zo'n cafe, echt wtf gewoon
maja zijn van die nerdjes zoals herman die daarnatoe gaan.
Oh, dan net geen tijd. Wel weer lekker wat langer licht en wat warmer tho.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom 2NutZ, het wordt donderdag 25 graden, gaan we lekker terrasje pakken ja toch.
Dan doe je het toch op dinsdagquote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Das de skeerleef, op maandag uberhaupt kunnen bankdrukken
Oh hehe.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha, flessen en kolf. Katjes mogen over vanaf een maand pas van de DA.
Dan neem je een spiegelei.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:08 schreef Crip het volgende:
de struggle wnnr je niet weet of je een roerei, zachtgekookt ei of omelet wilt
Roerei, hoef je niet te snijden, kan je gewoon op die broodje doen en met peper, zout, paprika, uitjes, knoflook en die rare groene mini blaadjes doen en dan lekker genietenquote:Op maandag 18 januari 2016 11:08 schreef Crip het volgende:
Wat bedoel je met rare groene miniblaadjes?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Roerei, hoef je niet te snijden, kan je gewoon op die broodje doen en met peper, zout, paprika, uitjes, knoflook en die rare groene mini blaadjes doen en dan lekker genieten
omelette du fromage..quote:Op maandag 18 januari 2016 11:08 schreef Crip het volgende:
Bieslook ofzo, weet ik hoe het heetquote:Op maandag 18 januari 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bedoel je met rare groene miniblaadjes?
Dat zijn staafjes.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Bieslook ofzo, weet ik hoe het heet
groene mini blaadjes, legit sonquote:Op maandag 18 januari 2016 11:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Roerei, hoef je niet te snijden, kan je gewoon op die broodje doen en met peper, zout, paprika, uitjes, knoflook en die rare groene mini blaadjes doen en dan lekker genieten
Basilicum?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Bieslook ofzo, weet ik hoe het heet
waarom heb je troep van de buren in jouw schuur?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:12 schreef Myrr het volgende:
Zus uit gekickt, nu buren nog hun troep uit m'n schuur halen dan gaan we er een fitnesshok van maken.
Hun schuur is kleiner en zij woonden eerst in onze woning (zijn naar boven verhuisd omdat dat goedkoper is), maar hebben nog een paar kasten erin staan. Is niet erg wij hebben alles gewoon boven op een paar dozen na dus voor die paar maanden wilde ik niet moeilijk doen. Goede buur ditdat.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom heb je troep van de buren in jouw schuur?
wat sociaal van jequote:Op maandag 18 januari 2016 11:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hun schuur is kleiner en zij woonden eerst in onze woning (zijn naar boven verhuisd omdat dat goedkoper is), maar hebben nog een paar kasten erin staan. Is niet erg wij hebben alles gewoon boven op een paar dozen na dus voor die paar maanden wilde ik niet moeilijk doen. Goede buur ditdat.
Je hebt wel van die filmpjes van mensen die fitnessshit doen met hun babyquote:Op maandag 18 januari 2016 11:12 schreef Myrr het volgende:
Zus uit gekickt, nu buren nog hun troep uit m'n schuur halen dan gaan we er een fitnesshok van maken.
Ja lief he. Heb een keer in die van hun gekeken voor de gein en die is tot de deur aan toe vol gestapeld.quote:
Ja @instafitmommyquote:Op maandag 18 januari 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt wel van die filmpjes van mensen die fitnessshit doen met hun baby
En soms combineer je ze. Winning.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:16 schreef Oberkullie het volgende:
Soms is een warme douche bijna net zo lekker als een orgasme
buren van mn zus hebben de hele achtertuin vol met troepquote:Op maandag 18 januari 2016 11:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja lief he. Heb een keer in die van hun gekeken voor de gein en die is tot de deur aan toe vol gestapeld.Wtf moet je met zoveel troep.
Fit mom Marjoleinquote:Op maandag 18 januari 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt wel van die filmpjes van mensen die fitnessshit doen met hun baby
Ja die van ons ook, ligt ook nog zooi van ze op ons dakterras. Wel even gemeld dat ze dat zelf weg mogen brengen als ze verhuizen (eind feb.). Enige chille dat ze hebben laten staan is de frituurpan. Omdat ze geen zin hadden om hem schoon te maken.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buren van mn zus hebben de hele achtertuin vol met troep
alleen omdat ze te lui zijn om het weg te gooien
Ja lekker in de douche al die natural lube eruit penetreren omdat h2o er een hekel aan heeft en dan met een kapotte dollo naar je werk gaanquote:
Oke.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja lekker in de douche al die natural lube eruit penetreren omdat h2o er een hekel aan heeft en dan met een kapotte dollo naar je werk gaan
die buren gaan ook verhuizen. de woningvereniging heeft al aangeboden de troep gratis af te voeren, enige wat ze moeten doen is de troep naar voren dragen en dat doen ze nog niet eensquote:Op maandag 18 januari 2016 11:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die van ons ook, ligt ook nog zooi van ze op ons dakterras. Wel even gemeld dat ze dat zelf weg mogen brengen als ze verhuizen (eind feb.). Enige chille dat ze hebben laten staan is de frituurpan. Omdat ze geen zin hadden om hem schoon te maken.Ding is spiksplinternieuw voor de rest. Best gelopen.
goed om te wetenquote:Op maandag 18 januari 2016 11:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oke.
Ik zei niet dat een man nodig is. Een douche orgasme is chiller zonder kerel. Jullie komen daar niet in de buurt.
Heb laatst voor het eerst weer een foto op insta geknald. Nee dus, ben niet echt van het 'laat ik lekker in m'n strakke sportpakje in allemaal ass houdingen gaan staan en het online gooien'.quote:
Je hebt zeker de ECO instelling van je nieuwe douchekop er direct uit laten halen.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oke.
Ik zei niet dat een man nodig is. Een douche orgasme is chiller zonder kerel. Jullie komen daar niet in de buurt.
quote:Op maandag 18 januari 2016 11:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb laatst voor het eerst weer een foto op insta geknald. Nee dus, ben niet echt van het 'laat ik lekker in m'n strakke sportpakje in allemaal ass houdingen gaan staan en het online gooien'.
Rawr. Maak me meer druk om die verticale donkere zwangerschapsstreep dan om die 5 scheurtjes.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker de buik met tijgerstrepen weer strak trekken.
Jammerquote:Op maandag 18 januari 2016 11:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb laatst voor het eerst weer een foto op insta geknald. Nee dus, ben niet echt van het 'laat ik lekker in m'n strakke sportpakje in allemaal ass houdingen gaan staan en het online gooien'.
Had mezelf van tevoren al een lange bob aangemeten.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
myrr heeft een kind dus nu is het kortpittigtime
Welke streep?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Rawr. Maak me meer druk om die verticale donkere zwangerschapsstreep dan om die 5 scheurtjes.
Hoeveel deed je met je haar dan? Een lengte waarbij het makkelijk in een staart kan lijkt me handiger dan een kort kapsel wat je nog moet stylen.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had mezelf van tevoren al een lange bob aangemeten.
Het klopt overigens wel dat er weinig tijd voor je kapsel overblijft.
Hoor vooral dat men het kort doet omdat dat kind constant aan je haar zit.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had mezelf van tevoren al een lange bob aangemeten.
Het klopt overigens wel dat er weinig tijd voor je kapsel overblijft.
Vaak in het midden van de buik, verticaal.quote:
Ja, inheb van die voorhoofd babyhaar kwasten, dus ik deed meestal met stijltang maar daar is geen tijd meer voor dus nu pluist het de eerste dag na het wassen.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel deed je met je haar dan? Een lengte waarbij het makkelijk in een staart kan lijkt me handiger dan een kort kapsel wat je nog moet stylen.
Beter maak je eindelijk een move bij je collegaquote:Op maandag 18 januari 2016 11:34 schreef Oberkullie het volgende:
Beetje beweging in de ochtend is weinig mis mee. Ik neuq liever. Nou ja. Ik ga maar 'ns op pad. Prettige dag.
Ja jij neukt liever, jij leeft echt die seks and the cityleef.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:34 schreef Oberkullie het volgende:
Beetje beweging in de ochtend is weinig mis mee. Ik neuq liever. Nou ja. Ik ga maar 'ns op pad. Prettige dag.
so awesome en oh my god echt die leef so heerlyk.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij neukt liever, jij leeft echt die seks and the cityleef.
Beetje lame je act a la Nielsquote:Op maandag 18 januari 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
Bah, niet eens zin om te gaan skaten straks. Maarja, zal wel moeten.
een echte skater gaat gewoonquote:Op maandag 18 januari 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
Ga je weer hardlopen Crip? Leuk zegquote:
Ik ben Weegschaalquote:Op maandag 18 januari 2016 11:39 schreef Crip het volgende:
we zijn toch allemaal maagd op fok waar hebben jullie t over
Anders wil Myrr het wel gaan bewarenquote:Op maandag 18 januari 2016 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon de huiskamer leeg en daar rondjes in skaten. Meubels kunnen in de tuin of op het balkon.
Dacht ik dus ook, beetje raar dan om vragen te stellen over bezwangeren van vrouwen.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:39 schreef Crip het volgende:
Alle meubels naar myrrquote:Op maandag 18 januari 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anders wil Myrr het wel gaan bewaren
Goede FOK!-buurtjes
Myrr is onbevlekt zoals maagd mariaquote:Op maandag 18 januari 2016 11:39 schreef Crip het volgende:
Maria Myrr heeft onbevlekt ontvangen.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook, beetje raar dan om vragen te stellen over bezwangeren van vrouwen.
quote:Op maandag 18 januari 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Maria Myrr heeft onbevlekt ontvangen.
ja ben er zo grquote:Op maandag 18 januari 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat lach je me uit? 12:00 Rotterdam CS
haha myrria ;Dquote:Op maandag 18 januari 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Maria Myrr heeft onbevlekt ontvangen.
Waar is niels eigenlijk?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2016 11:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Flauw excuus voor het ontkennen van je zwakke zaad.
1 vinger op crip is 1 tandje minder boelerquote:Op maandag 18 januari 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat lach je me uit? 12:00 Rotterdam CS
Onder welke naam post hij nou dan precies?quote:
Kurovski en tegenwoordig Oberkullie blijkbaar.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onder welke naam post hij nou dan precies?
Oh 2 zelfsquote:Op maandag 18 januari 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kurovski en tegenwoordig Oberkullie blijkbaar.
Oh dacht al wat post niels dan ineens achterlijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oberkullie is een geintje, dat is Aberella gewoon.
Dat herken jij natuurlijk goed he?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht al wat post niels dan ineens achterlijk.
Jup, zit hier al jaren en er zitten hier echt een heleboel achterlijke mensenquote:Op maandag 18 januari 2016 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat herken jij natuurlijk goed he?
Je eigen tekortkomingen op andere mensen projecterenquote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup, zit hier al jaren en er zitten hier echt een heleboel achterlijke mensen
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan! Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hypocriet zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Je eigen tekortkomingen op andere mensen projecteren!!!
Hey Matipje, heb per ongeluk Guus laten weten over het Matipincident tussen jou mij en hoinkquote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Je eigen tekortkomingen op andere mensen projecteren!!!
Zeg het hem Tardis! zeg het hemquote:Op maandag 18 januari 2016 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan! Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
zit je weer porno te kijken?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:54 schreef Oberkullie het volgende:
He nootjes fantaseer jij weleens over sex met de vriendinnen van je moeder? Dat er dan zo een je zolder binnenkomt als ze het toilet zoekt en dat jij dan net zit te fappen op je eigen reactie en er even zo'n awkward stilte is maar jullie dan keiharde sex gaan bedrijven.
Terwijl je moeder gewoon beneden thee zit te drinken.
Ik niet toch? Ik ben alleen policor, maar dat is gewoon een afwijking in mijn breinquote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben er persoonlijk nog niet over uit.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet toch? Ik ben alleen policor, maar dat is gewoon een afwijking in mijn brein
Zo zie ik jou voor mequote:Op maandag 18 januari 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
he aber, nee mijn moeder heeft geen vriendinnen. Leuk zo, de inkijk in jouw gekke psyche
Sneu dat ze haar sociale contacten heeft moeten loslaten om voor jou te moeten zorgen.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
he aber, nee mijn moeder heeft geen vriendinnen.
Ja? hou ik ook jou zo bezig?quote:
Waarom? is haar keuze geweest.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sneu dat ze haar sociale contacten heeft moeten loslaten om voor jou te moeten zorgen.
dan zit tardis porno te kijkenquote:Op maandag 18 januari 2016 11:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee ben aan het appen met TARDIS
oh geeft niets man!!quote:Op maandag 18 januari 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Matipje, heb per ongeluk Guus laten weten over het Matipincident tussen jou mij en hoink
Maar hij kent de details gelukkig niet.
Pindakaas en appelstroop. Maar heb ook macaroni voor vanavond en heb daar eigenlijk meer zin in.quote:
in dat geval heb ik al jaren geen lunch meer gehadquote:Op maandag 18 januari 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een lunch zonder hagelslag is geen lunch
dan zou ik toch liever porno kijkenquote:Op maandag 18 januari 2016 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik zit gewoon met een kopje koffie m'n thuisserver te herinstalleren.
Bende een Nederlander of nietquote:Op maandag 18 januari 2016 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval heb ik al jaren geen lunch meer gehad
Vanavond weer.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik toch liever porno kijken
Die eten elke dag een boterham met kaas. Is voor vluchtelingen heel moeilijk om te geloven.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bende een Nederlander of niet
Ook lekker jaquote:Op maandag 18 januari 2016 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Die eten elke dag een boterham met kaas. Is voor vluchtelingen heel moeilijk om te geloven.
ja, maar hagelslag wordt zompig als je het als lunch meeneemtquote:Op maandag 18 januari 2016 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bende een Nederlander of niet
kaasquote:Op maandag 18 januari 2016 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Die eten elke dag een boterham met kaas. Is voor vluchtelingen heel moeilijk om te geloven.
Goed punt, pak hagelslag apart meenemen?quote:Op maandag 18 januari 2016 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar hagelslag wordt zompig als je het als lunch meeneemt
NAS?quote:Op maandag 18 januari 2016 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik zit gewoon met een kopje koffie m'n thuisserver te herinstalleren.
Macaroni als lunch voor tussen de middag? Hmm. Eet altijd 's avonds warm.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Pindakaas en appelstroop. Maar heb ook macaroni voor vanavond en heb daar eigenlijk meer zin in.
hmm, is een optie.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed punt, pak hagelslag apart meenemen?
Nee macaroni als avondeten, want wil vanavond gelijk door om te sporten, maar ik moet ook nog even langs school.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Macaroni als lunch voor tussen de middag? Hmm. Eet altijd 's avonds warm.
Wie houdt je tegenquote:Op maandag 18 januari 2016 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee macaroni als avondeten, want wil vanavond gelijk door om te sporten, maar ik moet ook nog even langs school.
Maar wil het nu stiekem omdraaien.
Maar wel vanaf de pc dus. Hmm ja, ik doe het nog oldskool met rss en torrents. Dat Plex heb ik wel maar was iets teveel gedoe om mijn mapstructuur etc aan te passen, sommige series herkende hij niet.quote:
Ja dat moet ik ook eigenlijk doen, uit mijn werk sporten. Want anders zit ik eerst thuis te eten, dan ff uitbuiken, dan kopje koffie, en dan is het weer te laat om te gaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee macaroni als avondeten, want wil vanavond gelijk door om te sporten, maar ik moet ook nog even langs school.
Maar wil het nu stiekem omdraaien.
Plex is fantastischquote:Op maandag 18 januari 2016 12:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar wel vanaf de pc dus. Hmm ja, ik doe het nog oldskool met rss en torrents. Dat Plex heb ik wel maar was iets teveel gedoe om mijn mapstructuur etc aan te passen, sommige series herkende hij niet.
PC met groot scherm is ook goed tochquote:Op maandag 18 januari 2016 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Plex is fantastischStreamen naar de chromecast in de huiskamer of naar mijn tv of PS4 voor de tv in mijn kamer. Echt geweldig.
Series en films op je laptop kijken
Nouja, keuze. Een hypothetische keuze. Want in feite kun je het niet maken om mongooltjes in de steek te laten.quote:
Basicfitten.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook eigenlijk doen, uit mijn werk sporten. Want anders zit ik eerst thuis te eten, dan ff uitbuiken, dan kopje koffie, en dan is het weer te laat om te gaan.
Wat doe je qua sport nu?
Sonarr downloadt automatisch al je series in de hoogste kwaliteit die je opgegeven hebt en zet ze automatisch in juiste mappen en geeft ze logische bestandsnamen. Zo hoef je nooit meer zelf te downloaden of om te kijken naar je downloads. Plex aan en kijken maar.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
PC met groot scherm is ook goed tochNetflix kijk ik wel altijd op groot scherm met Chromecast.
Wat is dat Sonarr dan?
En toen je mij met de rekening liet zitten danquote:Op maandag 18 januari 2016 12:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nouja, keuze. Een hypothetische keuze. Want in feite kun je het niet maken om mongooltjes in de steek te laten.
hjbquote:Op maandag 18 januari 2016 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
En toen je mij met de rekening liet zitten dan
Ja fucking lekker. Mis alleen nog vlees.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:31 schreef Crip het volgende:
Zou ik vndaag weer tofu en brocoli en champignon gewokt in pikante oestersaus maken?
Ik eet alleen vega vndaagquote:Op maandag 18 januari 2016 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja fucking lekker. Mis alleen nog vlees.
IK BEN PRAKTISCH BLUT VRINDquote:Op maandag 18 januari 2016 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
HOEVEEL WAS HET HOINK! HOEVEEL WAS HET! HOEVEEL BETAAL JE VRIJDAG?!?!?!?!!?
ja, breng je mij ook een bakje?quote:Op maandag 18 januari 2016 12:31 schreef Crip het volgende:
Zou ik vndaag weer tofu en brocoli en champignon gewokt in pikante oestersaus maken?
Ik zit bij een lokalo. Basicfit zit toch vol met tokkies en huismoekes?quote:Op maandag 18 januari 2016 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Basicfitten.
En heb hier een kluisje waar ik sportspullen op kan bergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |