He ha ho wat moet ik poepen.. maar moet ook etenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:29 schreef Viskarretje het volgende:
Ik snap dat met die reeksen niet hoor
ik heb nog tostiesquote:Op maandag 18 januari 2016 01:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
He ha ho wat moet ik poepen.. maar moet ook eten
ja je weet nooit he met die oude mensen... zo zijn ze d'r en zo niet meerquote:Op maandag 18 januari 2016 05:27 schreef Calcio het volgende:
ik dacht dat je iets overkomen was ik was zo ongerust
ja precies daarom ben ik extra waakzaam als je opeens niet meer in deze SC zou verschijnen sochtendsquote:Op maandag 18 januari 2016 05:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja je weet nooit he met die oude mensen... zo zijn ze d'r en zo niet meer
kom nu al amper mijn nest uit joh gek.. als ik dat ga doen kan ik beter bij het uwv zittenquote:Op maandag 18 januari 2016 05:30 schreef Calcio het volgende:
daarom elke dag zuipen en snuiven, nu kan het nog
haha ook niks mis mee toch. beetje stelen, beetje zuipenquote:Op maandag 18 januari 2016 05:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom nu al amper mijn nest uit joh gek.. als ik dat ga doen kan ik beter bij het uwv zitten
Nee lijkt me zeker niet verkeerdquote:Op maandag 18 januari 2016 05:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
haha ook niks mis mee toch. beetje stelen, beetje zuipen
Succes jongen. Ik duim voor je dat het een prachtige dag wordt.quote:Op maandag 18 januari 2016 05:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee lijkt me zeker niet verkeerdmaar goed... koffie is op... ff poepen en douchen en ik ga weer knallen en presteren YES heb er zin in
win win
scoren
quote:Op maandag 18 januari 2016 06:48 schreef Myrr het volgende:
Goedemorgen.
Vroeg uit de veren om te steriliseren.
Ennnnnnnnnnn terug naar bed. Fijne dag allen.
goed verhaalquote:Op maandag 18 januari 2016 06:48 schreef Myrr het volgende:
Goedemorgen.
naaf versnellingen?quote:Op maandag 18 januari 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
Mijn versnellingen waren vastgevroren, natuurlijk in de allerlaagste. Had mijn trein nog net kunnen halen. Maar die had natuurlijk ook een half uur vertraging.
#OVstruggles
Hey Myrrquote:Op maandag 18 januari 2016 06:48 schreef Myrr het volgende:
Goedemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |