Eh... geen idee... doe is fotoquote:Op zondag 17 januari 2016 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat van mij doet niet meer dan hangen, en ik neem gewoon aan dat het goed hangt.
Dat kwam in dit geval omdat het een specifiek gebied betrof.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol... jij onthoudt ook echt alles.... ik dacht dat ik erg was
hahaha.. als je er alleen al aan denkt doet het zeer?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kwam in dit geval omdat het een specifiek gebied betrof.
Hangt prima (denk ik...) niks meer aan doenquote:
Die foto is de voorkant, heb het op die foto voor mijn ogen hangen dus.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hangt prima (denk ik...) niks meer aan doen
Ja joh, het lijkt mij dat je zomaar de hele zut aan flarden kan trekken als je het niet goed doet.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hahaha.. als je er alleen al aan denkt doet het zeer?
Typ jij blind, Mo?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die foto is de voorkant, heb het op die foto voor mijn ogen hangen dus.
Het lijkt wel peper en zout.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat van mij doet niet meer dan hangen, en ik neem gewoon aan dat het goed hangt.
Nee, ik heb het nu in een losse staart hangen, ik ga echt geen hele dag met mijn haar los lopen, dat is veel te lastig.quote:
Je hebt een hele beste kop met haar en dat op die leeftijd, dat zie je niet veel.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nu in een losse staart hangen, ik ga echt geen hele dag met mijn haar los lopen, dat is veel te lastig.
Ik heb met list en bedrog mijn typediploma behaald in het leger.
Scherpe tekst, vooral dat stukkie over die hoer met 1 been.quote:
hij is zooooooooo leukquote:Op zondag 17 januari 2016 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scherpe tekst, vooral dat stukkie over die hoer met 1 been.
Lol... net zoiets dus als ik soms flik... (1,5 jaar geleden)quote:Op zondag 17 januari 2016 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die foto is de voorkant, heb het op die foto voor mijn ogen hangen dus.
Het lijkt wel peper en zout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Je ziet ook niet allesquote:Op zondag 17 januari 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt een hele beste kop met haar en dat op die leeftijd, dat zie je niet veel.
Dan nog is het een beste berg.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet ook niet allesKale knar aan de voorkant.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... net zoiets dus als ik soms flik... (1,5 jaar geleden)Ik verstop me soms achter mijn haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... net zoiets dus als ik soms flik... (1,5 jaar geleden)en ik zie een Mickey Mouse op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet ook niet allesKale knar aan de voorkant.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik zie een Mickey Mouse op de achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 21:37:48 ]
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Lange haren en Ad Visser bril.Doot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Lange haren en Ad Visser bril.Mooi vraagteken Als ik quote zie ik m wel... tskSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Lange haren en Ad Visser bril.Hij doet het niet die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zie je door die bril heen?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... je oogies staan ook een beetje scheef in je hoofd
Ja, dat zie je vanaf een kilometer afstandquote:Op zondag 17 januari 2016 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dat zie je door die bril heen?
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dat zie je door die bril heen?
Dit is je 1e glas wijn nog?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat zie je vanaf een kilometer afstand
ik ben nog maar halverwege mijn 1equote:
Wanneer ik draai is het alltijd feest.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat zie je vanaf een kilometer afstand
ik zit ondertussen ook te zappenquote:Op zondag 17 januari 2016 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je humor gaat er op vooruit. Beetje doorkleppen gaarne.
Het is ook een kristalglas van ongeveer een meter, dan duurt het ff voordat de wijn in je bevallige snuitje terecht komt.quote:
Hoezo leven beteren, dat is toch al mislukt?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
Morgen ga ik mijn leven beterendan is de fles ook op
Echt wel!quote:Op zondag 17 januari 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit ondertussen ook te zappen![]()
maar ik weet niet of ik er nog goed aan doe om te reageren
Als je het koud houdt voor de buren is het soms lastig zelf niet te nemen....quote:Op zondag 17 januari 2016 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb vreselijke zin in een biertje, maar ik heb deze week al 5 gedronken, waarvan 2 gisteravond.
Kan me maar beter inhouden en gewoon nog een jonko draaien.
Dat denk ik ook, maar zeker weten doe ik het ook nietquote:
ik neem dat altijd maar aan eigenlijkquote:Op zondag 17 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar zeker weten doe ik het ook niet
Is een joint, zeker weten.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
Dat denk ik ook, maar zeker weten doe ik het ook niet
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit klinkt zo lief uit de mond van een bijna 50-jarige...
Dat is het juist, ik heb altijd drank in huis, de kunst is om er vanaf te blijven, en dat lukt me redelijk, mede dankzij mijn jonko's.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je het koud houdt voor de buren is het soms lastig zelf niet te nemen....
dan was ik leegquote:Op zondag 17 januari 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want het staat op het internet.
Wat zou je toch zonder moeten, Fann...
Toen ik nog ploegendienst draaide en uit de nachtdienst kwam dronk ik altijd 1 port en rookte er een jonko bij. Dat was een fantastisch slaapmiddel. Anders werd ik om de paar uur wakker en stond weer gaar op. Maar nu dat over is, heb ik gek genoeg ook nooit meer gerookt.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, cheers voor de zuipers onder ons.
oh jaquote:Op zondag 17 januari 2016 22:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Seven OF Nine.
Dank, maar ik heb die al een eeuwigheid hoor.
Zal eens kijken of ik die techniek nog beheers...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat doet ie prima, da's een keurige jonko.
Dát is je andere verzameling!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik die techniek nog beheers...
Die tipjes en lange vloei maken het een stuk makkelijker, het is moeilijker om van gewone vloei met scheur en plakwerk een goede te draaien, die kunst beheersen alleen de oude rotten nog.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik die techniek nog beheers...
Ja ik ben helemaal Zen regelmatigquote:Op zondag 17 januari 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drakin wel en die is deskundige.
Laat maar, ik hoop dat het jou het gewenste effect brengt, dat is het belangrijkste...
Dat was een flinke...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal Zen regelmatig![]()
En nu gewoon weer hier.
Kip = op
Klopt, uitgedroogde oogsten van een aantal jaren teelt...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dát is je andere verzameling!
1 poot.quote:
Waarschijnlijk rookte je die nadat je ook al gedronken had, dat is voor beginners ook af te raden om die reden.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:07 schreef Mickeys het volgende:
Filmpje gekijkt...
Tja... ik rook geen joints... 2 keer in mijn leven geprobeerd, meteen afgestraft... doodziek ben ik beide keren geweest... Ik doe wel gewoon roken en 1 keer per week een glas wijn of martini...
Twee gewone vloeitjes haaks op elkaar plakken, die bij scheuren, tip van binnenkant deksel van pakje sigaretten, op z'n plek leggen, mix maken van tabak en hasj, in vloei gooien, rollen, dichtdraaien, plakken, restant vloei verwijderen.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die tipjes en lange vloei maken het een stuk makkelijker, het is moeilijker om van gewone vloei met scheur en plakwerk een goede te draaien, die kunst beheersen alleen de oude rotten nog.
Nee, alcohol drinken doe ik sinds een jaar of 4.... "verplicht" van de dokter.. schijnt beter voor het bloed te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rookte je die nadat je ook al gedronken had, dat is voor beginners ook af te raden om die reden.
In a nutshell, maar voor velen toch nog lastig uit te voeren.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee gewone vloeitjes haks op elkaar plakken, die bij scheuren, tip van binnenkant deksel van pakje sigaretten, op z'n plek leggen, mix maken van tabak en hasj wiet, in vloei gooien, rollen, dichtdraaien, plakken, restant vloei verwijderen.
Eet smakelijk!
Ik heb het nog nooit zelf gedraaidquote:Op zondag 17 januari 2016 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In a nutshell, maar voor velen toch nog lastig uit te voeren.
Ben jij een hash of een wiet damper?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In a nutshell, maar voor velen toch nog lastig uit te voeren.
Je moet ook niet meer dan een paar trekjes nemen, het moet namelijk wel lekker en leuk blijven.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zelf gedraaidmaar ik nam ook altijd maar een paar trekjes, was
zat![]()
vond het wel lekker trouwens
Ga de keuken maar weer in met je onzinquote:Op zondag 17 januari 2016 22:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet ook niet meer dan een paar trekjes nemen, het moet namelijk wel lekker en leuk blijven.
Ik rook mijn hasj door mijn bong en draai jonko's van mijn wiet, ik rook dus nooit wiet uit een bong of hasj in een joint.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij een hash of een wiet damper?
Wiet vind ik niks...
Mwah, het is sowieso af te raden. In het begin is het best leuk, met lachkicks en alles, maar na een tijdje, gewenning, lig je alleen nog maar apatisch op de bank naar de TV te staren...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waarschijnlijk rookte je die nadat je ook al gedronken had, dat is voor beginners ook af te raden om die reden.
Vrouwen zuigen nu eenmaal vaak te hard, dat is lastig om te veranderen.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet ook niet meer dan een paar trekjes nemen, het moet namelijk wel lekker en leuk blijven.
Volgens mij zat er iets in dat zwaarder was dan normaal, een vriend van die Griek rookte diequote:Op zondag 17 januari 2016 22:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wanneer is het begin? Ik rook het spul al 40 jaar.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, het is sowieso af te raden. In het begin is het best leuk, met lachkicks en alles, maar na een tijdje, gewenning, lig je alleen nog maar apatisch op de bank naar de TV te staren...
Niks bong, niks waterpijp, daar werd ik berierd van.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook mijn hasj door mijn bong en draai jonko's van mijn wiet, ik rook dus nooit wiet uit een bong of hasj in een joint.
Die verdampers vind ik niks, ik ben van de oude stempel.
Ieder het zijne, zolang we elkaar niet in de weg lopen, is er niks aan de hand.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks bong, niks waterpijp, daar werd ik berierd van.
Heb het alleen met tabak in vloei gerookt. Moet er nu niet meer aan denken...
Wilde je beweren dat je nog steeds lachkicks krijgt zoals de eerste paar keren?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wanneer is het begin? Ik rook het spul al 40 jaar.
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die wietspuiters en hashsnuivers is vee van de richel.
Nee, maar daarom rook ik ook niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat je nog steeds lachkicks krijgt zoals de eerste paar keren?
Er zijn ook mensen die niet tegen een paar trekjes kunnen, misschien was dat het wel. En het stínkt zo.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
Nah,,, ik hou me wel bij een wijntje, zo nu en dan...
Bij elke oogst weer.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dat was leuk!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat lul je nu? Teveel gesmoked?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn ex had liever dat ik mijn jonko rookte dan een gewone sigaret, want die vond ze stinken, ze heeft zelf nooit gerookt, ook geen tabak.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet tegen een paar trekjes kunnen, misschien was dat het wel. En het stínkt zo.
Ik heb het één keer zelf geoogst,nooit meer. Wat een plakzooi, ik koop het welquote:
Dat ! Nu en dan ookquote:Op zondag 17 januari 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
Nah,,, ik hou me wel bij een wijntje, zo nu en dan...
Nee, de reden dat ik rook is niet omdat ik wil lachen of vreten, ik rook omdat ik het lekker vind, er rustig van word en er beter van kan doorslapen wanneer ik eenmaal slaap.quote:
Die reden had ik ook ooit. Onzinquote:Op zondag 17 januari 2016 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, de reden dat ik rook is niet omdat ik wil lachen of vreten, ik rook omdat ik het lekker vind, er rustig van word en er beter van kan doorslapen wanneer ik eenmaal slaap.
Ik praat dan ook uitsluitend voor mezelf, ik oordeel niet over andermans geneugten...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ieder het zijne, zolang we elkaar niet in de weg lopen, is er niks aan de hand.![]()
Hou jij je lekker bij de whiskey, dat is jouw eigen ding, en zo heb ik het mijne.
Dat zit tussen je oren. Been there, done that.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee, de reden dat ik rook is niet omdat ik wil lachen of vreten, ik rook omdat ik het lekker vind, er rustig van word en er beter van kan doorslapen wanneer ik eenmaal slaap.
Dat is ook weer waar. Als je zelf geen tabak rookt, dan stinkt het als een otter als er eentje naast je zit te dampen. Dat je dan de voorkeur geeft aan wietlucht, is begrijpelijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex had liever dat ik mijn jonko rookte dan een gewone sigaret, want die vond ze stinken, ze heeft zelf nooit gerookt, ook geen tabak.
Het is wel veel knippen inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het één keer zelf geoogst,nooit meer. Wat een plakzooi, ik koop het wel
Het oogsten vind ik juist het leukst en de geur dan het lekkerst...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het één keer zelf geoogst,nooit meer. Wat een plakzooi, ik koop het wel
Ik dus ook niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik praat dan ook uitsluitend voor mezelf, ik oordeel niet over andermans geneugten...
Wat jij wil.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zit tussen je oren. Been there, done that.
Plakkerig betekent dan ook goede kwaliteit.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het oogsten vind ik juist het leukst en de geur dan het lekkerst...
Precies.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
En jij drinkt je favoriet omdat het je bevalt net zoals ik het mijne heb, en we zijn beiden happy.
Dat hoeft ook niet. Maar ik herken het gedrag wel.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat jij wil.
Ik ben hier niet om aan wie dan ook verantwoording af te leggen over mijn doen en laten.
Omdat ik het zeg, slappe hap is het wel ja.quote:
Ja, ik vind dat juist een kick als je de hasjolie van je vingers kan afknabbelen...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Plakkerig betekent dan ook goede kwaliteit.
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was keer 3 weken bezig met de tuin.
Dank je, dat ben ik zelfs nooit geweest, want ik ben vrij fel tegen gebruik van drugs in mijn bijzijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies.
Jij bent geen junk en ik geen alcoholist...
Ontkenning, daar begint het altijd mee.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dank je, dat ben ik zelfs nooit geweest.
Maar als iemand zegt dat het stinkt, denk ik bij mezelf, je overdrijft.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat juist een kick als je de hasjolie van je vingers kan afknabbelen...
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ontkenning, daar begint het altijd mee.
Nee hoor, dat is subjectief. Niet iedereen vindt hetzelfde lekker ruiken. Of smaken. Of mooi uitzien. Of whatever.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar als iemand zegt dat het stinkt, denk ik bij mezelf, je overdrijft.
Het ruikt sterk, maar dat is geen stank.
Wie ben jij om over een ander te oordelen?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ontkenning, daar begint het altijd mee.
Juist en zo vind ik bloemkool stinken, daarom niet meer eten en verbieden, want het stinkt.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is subjectief. Niet iedereen vindt hetzelfde lekker ruiken. Of smaken. Of mooi uitzien. Of whatever.
Dat vraag ik me dus al de hele tijd af, leven en laten leven.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie ben jij om over een ander te oordelen?
Laat iedereen lekker z'n ding doen, altijd goed...
Dat ben ik wel met je eens...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is subjectief. Niet iedereen vindt hetzelfde lekker ruiken. Of smaken. Of mooi uitzien. Of whatever.
Dan kun je ook niet stellen dat anderen overdrijven he?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Juist en zo vind ik bloemkool stinken, daarom niet meer eten en verbieden, want het stinkt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar als iemand zegt dat het stinkt, denk ik bij mezelf, je overdrijft.
Het ruikt sterk, maar dat is geen stank.
Wat hij doet moet hij vooral zelf weten. Maar ga nou niet beweren dat blowen zo geweldig is.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Wie ben jij om over een ander te oordelen?
Laat iedereen lekker z'n ding doen, altijd goed...
Wat tofquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet stellen dat anderen overdrijven he?
[..]
Waar beweer ik dat?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat hij doet moet hij vooral zelf weten. Maar ga nou niet beweren dat blowen zo geweldig is.
Truste Mik!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:35 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om te gaan snoezelen... mooie dromen voor strakjes, of later, of ergens morgenochtend.
![]()
![]()
![]()
Trusten Mick.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:35 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om te gaan snoezelen... mooie dromen voor strakjes, of later, of ergens morgenochtend.
![]()
![]()
![]()
Dat klopt, dat had ik ook. nu puur recreatiequote:Op zondag 17 januari 2016 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat blowen zo geweldig is om te slapen en alles. Dat zit gewoon tussen je oren.
Suiker opgedaan?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:35 schreef FANN het volgende:
Nah... ik heb in elk geval ondertussen een hele zak kroepoek leeggevroten![]()
Ik had geen popcorn
Voordat ie open ging eerst altijd zwemmen in het plaatselijke zwembad , worstenbrood en dan waterpijjp.quote:
Ik spreek louter voor mezelf en uit eigen ervaring.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat blowen zo geweldig is om te slapen en alles. Dat zit gewoon tussen je oren.
Truste.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:35 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik controleer er mijn ADHD mee, lukt niet altijd.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat klopt, dat had ik ook. nu puur recreatie
Ja de groeten met je gezeikquote:Op zondag 17 januari 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat ie open ging eerst altijd zwemmen in het plaatselijke zwembad , worstenbrood en dan waterpijjp.
Moet jij geen Arie Luyendijk andere tijden sport kijken op 1?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:35 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat heb je goed gezien, wat mij betreft dan.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
De één wordt er rustig en relaxed van en de ander wordt knorrig en raar......
Piet en Mo vallen volgens mij onder categorie één dus.........
Piet wordt wel een beetje adhdérigquote:Op zondag 17 januari 2016 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, wat mij betreft dan.
en met matenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
met mate........... alles met mate...........
Ruikt dat of stinkt dat?quote:
smaken verschillenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ruikt dat of stinkt dat?
Ik vraag het omdat mijn ex als vegetarier dat vind stinken.
ja weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 17 januari 2016 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ruikt dat of stinkt dat?
Ik vraag het omdat mijn ex als vegetarier dat vind stinken.
Ach man, je weet zelf niet eens meer wat je gepost hebt na een X aantal minuten.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik spreek louter voor mezelf en uit eigen ervaring.
En ik zeg nergens dat wat ik ervaar en vind voor iedereen zou moeten gelden.
Punt.
Wat lul je nu? Teveel gesmoked?quote:
Het is i.i.g. niet zo goed voor je kortetermijngeheugen. Dat bewijs jij nu zelf wel.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ow jee.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach man, je weet zelf niet eens meer wat je gepost hebt na een X aantal minuten.
[..]
Wat lul je nu? Teveel gesmoked?
[..]
Het is i.i.g. niet zo goed voor je kortetermijngeheugen. Dat bewijs jij nu zelf wel.
Punt.
wat ben jij een aanwinst in dit topicquote:Op zondag 17 januari 2016 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach man, je weet zelf niet eens meer wat je gepost hebt na een X aantal minuten.
[..]
[..]
Het is i.i.g. niet zo goed voor je kortetermijngeheugen. Dat bewijs jij nu zelf wel.
Punt.
Context, je kunt er wel alles willen uitrukken om je gelijk te halen.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
[..]
Punt.
Hoe vaak rook jij dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je lult er weer deskundig om heen.
Dat spul stinkt, maar is wel erg lekker.quote:
Het is een toppertje.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
wat ben jij een aanwinst in dit topic
Ik ruk niks uit zijn verband, check de tijdstippen van de geciteerde posts maar.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Context, je kunt er wel alles willen uitrukken om je gelijk te halen.
Maar sorry, ik doe niet mee.
Ik hou niet van te lang doorgekookte bloemkool, moet wel een beetje al dente zijnquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
wat ben jij een aanwinst in dit topic
Ok nu bij mij.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ruk niks uit zijn verband, check de tijdstippen van de geciteerde posts maar.
Maar da's best lastig als je knetterstoned bent natuurlijk.
Ja gatver, da's bejaarden- en blikvoedsel.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:49 schreef drakin het volgende:
Ik hou niet van te lang doorgekookte bloemkool, moet wel een beetje al dente zijn
Bloemkool in blik?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja gatver, da's bejaarden- en blikvoedsel.
Ik beweer niks over wel/niet geweldig, dat was de insteek van mijn post ook niet...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat hij doet moet hij vooral zelf weten. Maar ga nou niet beweren dat blowen zo geweldig is.
Ik had spruitjesquote:Op zondag 17 januari 2016 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
maar wat kom je hier eigenlijk doen? als ik dat mag vragen natuurlijk ?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer, er zijn zoveel betere en leukere drugs.
wat dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo ga je Sig zijn boek niet halen.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Joh, wat wil je nou?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ruk niks uit zijn verband, check de tijdstippen van de geciteerde posts maar.
Maar da's best lastig als je knetterstoned bent natuurlijk.
Begrijpend lezen is niet zo moeilijk...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
[..]
Punt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mens, je bent al dol van een zak kroepoek!
Ik ben dol op basterdsuiker.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had het over Mo's posts. Blijft lastig als je stoned bent he?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik beweer niks over wel/niet geweldig, dat was de insteek van mijn post ook niet...
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had het over Mo's posts. Blijft lastig als je stoned bent he?
Indo stuff!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mens, je bent al dol van een zak kroepoek!
Ik had het over jouw bemoeizucht...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
MM is verre van stoned.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Joh, wat wil je nou?
Je begint over lachkicks en vraagt of ik die nog heb, en ik zeg nee, en daarom rook ik ook niet.
Jij maakt eruit op dat ik niet rook, dat staat er niet eens, lees eens, en blijft erover doorzeiken.
Heb je niks anders te doen?
Sorry, maar ik heb er geen zin in, hopelijk valt dat kwartje nu bij je.
Als je nuchter bent niet nee.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Begrijpend lezen is niet zo moeilijk...
Mo zorgt voor het serieuze gedeelte in deze SC, dat ie in de ruimte lult soms is 'm vergeven want we hebben ook nog Treehut.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wat?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan het misschien iets feller? Het is zondag hoor. Húp met die rel!
Citeer even waar ik dat stel? Dank u.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen is hier fucking stoned en gek en debiel, want dat zegt Techno.
Begrepen?
Begrijpend én goed interpreterend lezen zelfs...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Citeer even waar ik dat stel? Dank u.
dan zou ik zeggen... of je gedraagt je hier of je tieft opquote:
Jammer, je hebt dus geen inhoudelijke argumenten.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Begrijpend én goed interpreterend lezen zelfs...
Je kan het ook snuivenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik geef je wel een stronkje bloemkool.
Daar begin ik dus niet aan.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een paar kolen ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen... of je gedraagt je hier of je tieft op
![]()
Er staan hierboven genoeg, maar je moet ze wel goed lezen...quote:Op zondag 17 januari 2016 23:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer, je hebt dus geen inhoudelijke argumenten.
Het lijkt me geen goed idee wanner ik inhoudelijk ga worden maar misschien probeert MM het nog?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer, je hebt dus geen inhoudelijke argumenten.
Nee hoor, er staat geen enkel argument.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Er staan hierboven genoeg, maar je moet ze wel goed lezen...
Nee, ik blijf niet herhalen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt me geen goed idee wanner ik inhoudelijk ga worden maar misschien probeert MM het nog?
Zo lang lopen stoeien met je Aap?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:03 schreef sacha het volgende:
ja hier is uw eigenste f*cking stoonde én gek debiele modske weder!
werd tijd ookquote:Op zondag 17 januari 2016 23:03 schreef sacha het volgende:
lieve mod wil jij die nieuwe "gast" even welkom hetenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:03 schreef sacha het volgende:
Je kan beter alvast naar bed gaan.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:03 schreef sacha het volgende:
Is het beetje te doen dat modden?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:03 schreef sacha het volgende:
Gut gut, kan je het niet alleen af?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:04 schreef just me het volgende:
lieve mod wil jij die nieuwe "gast" even welkom heten
kunnen wij het aan met deze strenge mod ?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is het beetje te doen dat modden?
nee hoor, ik moest mij even moed in snuiven en slikkenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang lopen stoeien met je Aap?
Eitje als je een beetje door blijft paffen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is het beetje te doen dat modden?
Ik ben dol op dwarsliggers.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
lieve mod wil jij die nieuwe "gast" even welkom heten
waar ben je nu op uit? Om de boel te verzieken hier, krijg je de kans niet voorquote:
Ik niet, dat maak jij ervan. Misschien moet je moet wat minder smoken, je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:06 schreef just me het volgende:
waar ben je nu op uit? Om de boel te verzieken hier, krijg je de kans niet voor
![]()
maarre......... jij rookt en drinkt nooit, niks noppes nada?quote:
Heb ik wel vaker last van...quote:Op zondag 17 januari 2016 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik niet, dat maak jij ervan. Misschien moet je moet wat minder smoken, je ziet dingen die er niet zijn.
Wie leest er hier nu niet begrijpend... jemig. No flame intended.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
maarre......... jij rookt en drinkt nooit, niks noppes nada?
of drink je in elk geval wel eens een biertje ofzo?
Je bent toch niet anti álles hoop ik
Is gewoon een vraagquote:Op zondag 17 januari 2016 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie leest er hier nu niet begrijpend... jemig. No flame intended.
Gelukkig, ik wilde je al rapporteren wegens discriminazi...quote:Op zondag 17 januari 2016 23:08 schreef sacha het volgende:
oh ja, en mijn medicijnen & alcoholverslaving onderhouden natuurlijk
Hij zei voorheen nog dat ie een andere betere drug gebruikte.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
maarre......... jij rookt en drinkt nooit, niks noppes nada?
of drink je in elk geval wel eens een biertje ofzo?
Je bent toch niet anti álles hoop ik
Open een topic....quote:Op zondag 17 januari 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
De 40+ Jellinek kliniek heeft morgen inloopspreekuur van 9.00 tot 13.00 uur.
Niet allemaal tegelijk s.v.p...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |