Eh... geen idee... doe is fotoquote:Op zondag 17 januari 2016 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat van mij doet niet meer dan hangen, en ik neem gewoon aan dat het goed hangt.
Dat kwam in dit geval omdat het een specifiek gebied betrof.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol... jij onthoudt ook echt alles.... ik dacht dat ik erg was
hahaha.. als je er alleen al aan denkt doet het zeer?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kwam in dit geval omdat het een specifiek gebied betrof.
Hangt prima (denk ik...) niks meer aan doenquote:
Die foto is de voorkant, heb het op die foto voor mijn ogen hangen dus.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hangt prima (denk ik...) niks meer aan doen
Ja joh, het lijkt mij dat je zomaar de hele zut aan flarden kan trekken als je het niet goed doet.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hahaha.. als je er alleen al aan denkt doet het zeer?
Typ jij blind, Mo?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die foto is de voorkant, heb het op die foto voor mijn ogen hangen dus.
Het lijkt wel peper en zout.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat van mij doet niet meer dan hangen, en ik neem gewoon aan dat het goed hangt.
Nee, ik heb het nu in een losse staart hangen, ik ga echt geen hele dag met mijn haar los lopen, dat is veel te lastig.quote:
Je hebt een hele beste kop met haar en dat op die leeftijd, dat zie je niet veel.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nu in een losse staart hangen, ik ga echt geen hele dag met mijn haar los lopen, dat is veel te lastig.
Ik heb met list en bedrog mijn typediploma behaald in het leger.
Scherpe tekst, vooral dat stukkie over die hoer met 1 been.quote:
hij is zooooooooo leukquote:Op zondag 17 januari 2016 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scherpe tekst, vooral dat stukkie over die hoer met 1 been.
Lol... net zoiets dus als ik soms flik... (1,5 jaar geleden)quote:Op zondag 17 januari 2016 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die foto is de voorkant, heb het op die foto voor mijn ogen hangen dus.
Het lijkt wel peper en zout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Je ziet ook niet allesquote:Op zondag 17 januari 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt een hele beste kop met haar en dat op die leeftijd, dat zie je niet veel.
Dan nog is het een beste berg.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet ook niet allesKale knar aan de voorkant.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... net zoiets dus als ik soms flik... (1,5 jaar geleden)Ik verstop me soms achter mijn haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... net zoiets dus als ik soms flik... (1,5 jaar geleden)en ik zie een Mickey Mouse op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet ook niet allesKale knar aan de voorkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |