ja, ja emailadres bedoelde ikquote:Op zondag 17 januari 2016 19:33 schreef Mickeys het volgende:
Ja... en FANN heeft het over emailnummers..
Je mag haar faxen...quote:Op zondag 17 januari 2016 19:33 schreef Mickeys het volgende:
Ja... en FANN heeft het over emailnummers..
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang dat duurt, buiten de SC om.
Maar 40+ forever!
Dan zou ik een 2e stick nemen voor de zekerheid.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:35 schreef Soury het volgende:
Ik heb al mijn passwords op een usb, Plus links. (en een backup) Ik ga dood zonder die info
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:35 schreef Mickeys het volgende:
Alleen heeft Deisyy haar wachtwoord al weer terug geloof ik... iets met CAPS
Ikistrotsopjou!quote:Op zondag 17 januari 2016 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Oeps, ik had de laatste
Maar deze 40+-er heeft nu wel een Paypal-account
Ik heb er vierquote:Op zondag 17 januari 2016 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zou ik een 2e stick nemen voor de zekerheid.
Ik keek eroverheen, de star destroyer en Falcon zaten al meteen in de bestelling.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:36 schreef drakin het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis maar via eBay. Hut kwam ermee
http://www.ebay.nl/itm/11(...)_rvr_id=968021550474
iets met emailnummersquote:
Nou neequote:Op zondag 17 januari 2016 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Met allemaal dezelfde info erop?
Hoeveel kost dat tegenwoordig, vroeger hadden maar afgezegd, ik heb wel eens een beeldje gekocht op Ebayquote:Op zondag 17 januari 2016 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Oeps, ik had de laatste
Mijn moeder denkt dat ze dvd's moet terug spoelen. Ze zit wel achter de laptop btwquote:Op zondag 17 januari 2016 19:37 schreef sacha het volgende:
als ik mijn moedah een mail stuur, heeft ze het steevast over de sms die ik heb gestuurd...
wat ben ik blij dat ze sms kan onthouden...
Dat ja, toen ik in wilde gaan loggen stonden mijn CAPS aanquote:Op zondag 17 januari 2016 19:35 schreef Mickeys het volgende:
Alleen heeft Deisyy haar wachtwoord al weer terug geloof ik... iets met CAPS
Mijn schoonmoeder belt altijd wanneer mail is aangekomen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:37 schreef sacha het volgende:
als ik mijn moedah een mail stuur, heeft ze het steevast over de sms die ik heb gestuurd...
wat ben ik blij dat ze sms kan onthouden...
so sweet!quote:Op zondag 17 januari 2016 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder denkt dat ze dvd's moet terug spoelen. Ze zit wel achter de laptop btw
Geverifieerd en wel?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Oeps, ik had de laatste
Ik heb ze alle 3 net gedaan.. dus tegen die tijd gaan we allemaal tegelijkertijd prutsen? Geweldigquote:Op zondag 17 januari 2016 19:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik keek eroverheen, de star destroyer en Falcon zaten al meteen in de bestelling.
Dat is het eerste dat ik check als mijn WW niet werkt.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ja, toen ik in wilde gaan loggen stonden mijn CAPS aan
Da's best handig.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder belt altijd wanneer mail is aangekomen.
en dat bevestig jij weer per fax?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder belt altijd wanneer mail is aangekomen.
Ies graties!quote:Op zondag 17 januari 2016 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat tegenwoordig, vroeger hadden maar afgezegd, ik heb wel eens een beeldje gekocht op EbayNiet van Tessaro die ik toen spaarde maar van Armani en die heb ik nog
![]()
Ik heb alle Tessaro verkocht en alleen nog die twee Armani gehouden, die vent wilde die ook
kopen maar ik heb Nee gezegdik vond ze té leuk en als ik weer beeldjes ga sparen is
het van dat soort.....
Dat zat ik mij later ook te bedenken.. oud collega is ook knettergek op Star Warsquote:Op zondag 17 januari 2016 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe ze misschien wel dubbel, vriendje is een nog grotere star wars gekkie dan ik ben.
Wilde het net typen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een vrouwendingetje, die betalen voor gezelschap..
Wat is deze???quote:Op zondag 17 januari 2016 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat tegenwoordig, vroeger hadden maar afgezegd, ik heb wel eens een beeldje gekocht op EbayNiet van Tessaro die ik toen spaarde maar van Armani en die heb ik nog
![]()
Ik heb alle Tessaro verkocht en alleen nog die twee Armani gehouden, die vent wilde die ook
kopen maar ik heb Nee gezegdik vond ze té leuk en als ik weer beeldjes ga sparen is
het van dat soort.....
Gaat toch gewoon via je bank?quote:
Is dat zo??quote:
Fijn te wetenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:45 schreef chufi het volgende:
Maar ik krijg honger dus ik kruip weer even de keuken in ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |