quote:A son of a swastika of '45 parading a peroxide standard
Graffiti conjure disciples testaments of hatred
Aerosol wands whisper where the searchlights trim the barbed wire hedges
This is Brixton chess
Out of step with the world en Straight edge zijn de bekendste twee, maar dan zou ik gokken op de eerste, maar dat is het niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:51 schreef Mark het volgende:
Dan is de meest logische naam Minor Threat, maar daar ken ik geen titels van
Steve Marriott, Ronnie Lane, Small Faces?quote:Op maandag 18 januari 2016 08:49 schreef Litpho het volgende:
Welke band werd gevormd door de leden SM, RL, IM en KJ?
en puntje voor dit jaar is ook weer binnen, blijkbaar 2015 overgeslagen
Stand:quote:Op maandag 18 januari 2016 08:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Steve Marriott, Ronnie Lane, Small Faces?
Dat is er een inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2016 12:26 schreef pipster het volgende:
Gladbags and handrags is wel vrij oud en was volgens mij een cover, weet alleen niet meer van wie.
Handbags & Gladrags werd geschreven door de zanger van Manfred Mann en origineel vertolkt door een zanger die voornamelijk bekend werd met covers van die band van dat andere nummer.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is er een inderdaad
Verder nog een nummer van een heel bekende band uit de jaren 60 en daarna, en een ffolk - klassieker die heel veel gecoverd is.
Nou, en die andere, als je de schrijver van dat ene nummer niet weet, is een van de bekendste bands uit de 60's die daarna ook nog hits hebben gescoordquote:Op maandag 18 januari 2016 19:10 schreef belsen het volgende:
Ja, die laatste is Dirty Old Town van Ewan MacColl....
quote:(27 July 1930 – 9 November 2015) was a Scottish drummer, primarily as a session musician. He was affectionately christened "the fifth Beatle" as he is best known for replacing Ringo Starr on drums on the Beatles' first single, "Love Me Do".
was featured on the American 7" single release of the song, which also appeared on the band's debut British album, Please Please Me. He also played on "P.S. I Love You", which was the B-side of "Love Me Do".
Welke band?quote:were a British pop music group, that existed from 1969 to 1976. They had an ever-changing lineup of musicians and five UK hit singles, all on the Deram Records label, in the early 1970s.released several hit songs, including 1970's "My Baby Loves Lovin'" (number 13 on the U.S. charts and number 4 in Canada), and 1971's "When You Are A King" (number 13 on the UK Singles Chart)
Stand:quote:
Dat dus...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat dit deel niet in mijn active topics
Stand:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee van die foto, maar op basis van de bio, moeten dat Plain White T's zijn
White Plains dus
Had ik ook last van.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:11 schreef Blogman het volgende:
Ook even activeren. Niet gekoppeld met het vorige topic of zo?
quote:“It’s not a very good song, is it?”
bowie over een nummer van coldplay waarop hij had moeten meezingenquote:Op woensdag 20 januari 2016 08:04 schreef bartrid het volgende:
Hier zie ik hem wel trouwens (maar had wel problemen om de nieuwe te openen..)
Nieuwe vraag, wie zei dit over wat?
[..]
Fixed that for youquote:Op woensdag 20 januari 2016 08:57 schreef Beregd het volgende:
[..]
bowie over het nummer van coldplay.
Waarschijnlijk omdat hij handmatig gekoppeld moest worden, in verband met het nog open staan van de eindstand.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:07 schreef Mark het volgende:
Hij IS gekoppeld maar op de een of andere manier verscheen hij niet onze MyAT's
Ah en daarom kon ik waarschijnlijk ook geen nieuwe openen omdat er al een topic open was (de eindstand dus)quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij handmatig gekoppeld moest worden, in verband met het nog open staan van de eindstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |