SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mexican pepper en cream van Lays Sensationsquote:Op zondag 17 januari 2016 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, wat zijn, met het risico dat ik dit niet eens wilde weten, dan 'de beste chips van de wereld'.
Oh, spuit11.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Artoo het volgende:
Isa:
[ afbeelding ]
Ik bevestig de statement van Lonaa, trouwens. Deze zijn echt
Ja, die zijn lekkerquote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Artoo het volgende:
Isa:
[ afbeelding ]
Ik bevestig de statement van Lonaa, trouwens. Deze zijn echt
Ik zal mn werkgever alvast bellen voor een ziekmelding 😛quote:Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Ik denk dat je nu morgen 5kg aankomt en dood gaat.
Het was geen opgezet plan hoor.Ik was van plan om 7 km te gaan lopen maar dat liep wat uit de hand.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:23 schreef MutedFaith het volgende:
Het enige nadeel aan een maaltijd overslaan is dat je schema door de war is. De enige reden waarom het eten van ontbijt/lunch/diner helpt bij afvallen is de regelmaat. En dat je zo dus probeert te vootkomen dat je niet luncht en om 2 uur opeens alle chocolade in huis naar binnen stouwt, want honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Ja bedacht me dat het door de zoutige soep van gisteren komt + het feit dat ik veel dorst had en veel water heb gedronkenquote:Op maandag 18 januari 2016 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Lekkere planning Isa
En sunny, stomme kilomorgen weer weg hoor!
Hier gelukkig weer -0,4.
Soep is hier altijd garantie voor minimaal een pond er bij jaquote:Op maandag 18 januari 2016 08:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja bedacht me dat het door de zoutige soep van gisteren komt + het feit dat ik veel dorst had en veel water heb gedronken
Hier ook een kilo d'r bijquote:Op maandag 18 januari 2016 07:51 schreef Sunnythesun het volgende:
vandaag ineens een kilo zwaarder.. raar lijf.. Zal wel weer over gaan
![]()
Geen idee wat ik vanavond ga eten.. kijken wat er te halen valt bij mijn werk in de buurt.
*jaloers*quote:Op maandag 18 januari 2016 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Zoooo mijn weekendje in Italie was heerlijk.
Oops; deze gemist ! Ja jongeuh druk privé leven gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:12 schreef Barreltje het volgende:
die snack sze dingen zouden dan nog wel te doen zijn.. zelfs beter dan BWL!
hier doe ik lang genoeg met een reep om niet een hele doos te hoeven kopen
en ik vind/vond de popcorn//discodipvariant errug lekker.. maar daar kreeg ik wel buik krampen van
gelukkig is dat een tijdelijk iets.. die variant dan he( en dus ook de kramp hoop ik
)
en hier lukt het niet altijd. en heb ik maar 1 scherm, maar wel gewoon meerdere raampjes
en welkom Priemie! lang niet gezien! waar had je je verstopt??
Jupquote:Op maandag 18 januari 2016 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt heerlijk LT! En ja, ik heb dat dus ook altijd. Anders eten heeft op korte termijn extreme resultaten tot gevolg. Ze zijn nooit langdurig, maar het is wel altijd een beetje een shock om te ziendeluna!
Fuck priem, moet je op die buitenbaan in Strijp trainen vandaag?
Oeh de beste spierpijnquote:Op maandag 18 januari 2016 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Spierpijn in m'n kont van de squats van gisteren![]()
quote:
Jaaa het was echt top, ik wist niet waar we heen zouden gaan, vriend had wel hints gegeven, en ik wist dat het er kouder was dan in Nederland de laatste tijd dus ik zat in de hoek van Denemarken/Duitsland o.i.d. te denken, bleek het Turijn te zijn! Echt een van de leukste steden voor een citytrip waar ik tot nu toe geweest ben eigenlijk. Mijn vriend was de eerste dag nog wel herstellende van het ziek zijn dus toen hebben we rustig aan gedaan, maar toch veel gezien. En het was fris, maar met een heerlijk zonnetje. Best bijzonder om een keer niet in hartje zomer in Italie te zijn. En het eten in Italie is natuurlijk altijd top. Op vrijdag een traditioneel Italiaans diner gedaan, als primi piatti had ik papardelle met vlees, en als secundi had ik kalfsstoofpotje in rodewijn. Het toetje viel helaas een beetje tegen. De tweede dag moesten we om 21.00 al vliegen dus toen wilden we eten bij de "Eataly", een soort kruising van de Markthallen/Foodhallen en een Italiaanse supermarkt/delicatessenwinkel. Maar toen ging de pizzeria in die winkel pas om 19.00 open, wat ik best raar vond in een supermarkt die de hele dag open is, en er was wel al 7 man personeel aan het werk. Maar toen hebben we maar bij het bakkerskraampje stukken pizza gehaald en op laten warmen, ook lekker.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt heerlijk LT! En ja, ik heb dat dus ook altijd. Anders eten heeft op korte termijn extreme resultaten tot gevolg. Ze zijn nooit langdurig, maar het is wel altijd een beetje een shock om te ziendeluna!
Fuck priem, moet je op die buitenbaan in Strijp trainen vandaag?
De salade is toch meer calorieënquote:Op maandag 18 januari 2016 08:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gisteren op 1462 uitgekomen. Was ook 0,2 zwaarder, zal wel met mijn darmen te maken hebben.
Planning vandaag:
O: havermout met melk
L: kaiserbroodje met kaas en kalkoenborstfilet met wat salade
S: fysiofit
T: rijstwafel met beleg
D: Maaltijdsalade met garnaal
T: Optimel Griekse yoghurt
Dan heb ik nog 500 kcal over. Dus er mag nog wel wat bij. Even kijken waar ik zit in heb.
quote:Op maandag 18 januari 2016 10:12 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt weer afvallen. Dat zeg ik ook al weken tegen mezelf, maar ik krijg mezelf niet echt gemotiveerd. Misschien helpt het als ik maar gewoon weer mee ga posten.
Dus hoi.
Mijn planning voor vandaag:
O: Smoothie van mango en een beetje rood fruit.
L: Champignonnensoep.
D: Pompoenbrood met geitenkaas, gegrilde courgette en mango.
En nu ga ik even nadenken over tussendoortjes, dat blijf ik het lastigste vinden.
True, maar het lijstje dat ze net post lijkt me niet afdoendequote:Op maandag 18 januari 2016 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Tussendoortjes gewoon lekker weglatenAls je genoeg eet bij O, L en D dan heb je die helemaal niet per se nodig.
Aanvullen dusquote:Op maandag 18 januari 2016 10:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True, maar het lijstje dat ze net post lijkt me niet afdoende
Zo herkenbaarquote:Op maandag 18 januari 2016 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh de beste spierpijnIk denk dan altijd meteen dat ik een mega strakke kont heb
(neen dat is niet zo. Het idee is alleen leuk
)
Welkomquote:Op maandag 18 januari 2016 10:12 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt weer afvallen. Dat zeg ik ook al weken tegen mezelf, maar ik krijg mezelf niet echt gemotiveerd. Misschien helpt het als ik maar gewoon weer mee ga posten.
Dus hoi.
Mijn planning voor vandaag:
O: Smoothie van mango en een beetje rood fruit.
L: Champignonnensoep.
D: Pompoenbrood met geitenkaas, gegrilde courgette en mango.
En nu ga ik even nadenken over tussendoortjes, dat blijf ik het lastigste vinden.
Gewoon 2 hamburgers bij de Mac kan prima. Uit mn hoofd 500 kcal en niet bijzonder veel vet. Eiwit zeker ook aanwezig. Het is niet geweldig maar voor een keer echt geen ramp.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:58 schreef Rauw. het volgende:
Vandaag;
O: Kwark + banaan, 50gr Kipfilet
T: banaan + shake
L: Kipfilet + sperzieboontjes
D: ???
Zit vandaag met wat pech zo'n 8 uur in de auto, moet na het werk direct door m'n kat ophalen bij de dierenarts. Onderweg even wat eten, dus het zou wel restaurant "de twee gouden bogen" worden of een aanverwante snelle slechte hap.
Voordeel is wel dat ik verder niet echt kcal binnen krijg vandaag, maar lege kcal van fastfood schieten ook niet op
het is alleen zo jammer dat je een uur later gewoon weer honger hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:05 schreef SausDip het volgende:
[..]
Gewoon 2 hamburgers bij de Mac kan prima. Uit mn hoofd 500 kcal en niet bijzonder veel vet. Eiwit zeker ook aanwezig. Het is niet geweldig maar voor een keer echt geen ramp.
Heb mn bak met kip en sperziebonen al mee "onderweg"quote:Op maandag 18 januari 2016 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is alleen zo jammer dat je een uur later gewoon weer honger hebt.
Rauw, kun je niet wat meenemen voor onderweg en dan thuis nog iets lichts eten?
Welkom Myraela!quote:Op maandag 18 januari 2016 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Tussendoortjes gewoon lekker weglatenAls je genoeg eet bij O, L en D dan heb je die helemaal niet per se nodig.
Of het oké is zie ik eind van de week wel weer als we de balans opmaken.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Er zijn toch ook La Place wegrestaurants waar je een stuk zalm en salade of zo kunt scoren?
Maar goed, soms is het inderdaad best oke om gewoon voor makkelijk en wat ongezonder te gaan, zeker als het binnen de kcal past. Al zou ik zelf nooit voor de McD gaan, bah
Ik heb net letterlijk een appje gestuurd aan mijn vriendin in dezelfde strekking.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind McD echt vies. Stelt áltijd teleur als je er toch eens een keer aan toegeeft als je haast hebt. Heb er nu denk ik 1.5 jaar geleden ofzo, misschien zelfs 2 jaar voor het laatst gegeten omdat we toen haast hadden en dat het eerste was wat we zagen, en wat een deceptie was dat weer
Dit ! Ik vind Mac op zijn tijd altijd wel vreselijk lekker zelfsquote:Op maandag 18 januari 2016 11:28 schreef MutedFaith het volgende:
Meh. Ik vind een keer McD op zijn tijd wel lekker. Maar ik herken dan ook de problemen over 'na een uur weer honger' enzo van mensen niet. Althans, ik heb daar bij McDonalds niet meer 'last' van dan bij elke andere maaltijd.
Jamaar dat heb ik als ik 500 kcal van *watdanook* als volledige maaltijd eet.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind McDonalds echt lekker man
Ik vind bijna alles wel lekker. Ik ben geen 100 kilo geworden door picky te zijn
Maar na twee hamburgers heb ik echt nog wel honger. Moet minstens met twee bigmacs aankomen om mijn maag te kalmeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
dp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Dat had ik afgelopen weekquote:Op maandag 18 januari 2016 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind fastfood bijna altijd tegenvallenIk ben dan ook niet mollig geworden door fastfood te eten.
Kssssht. Je wilt toch geen 90kg meer wegen?quote:Op maandag 18 januari 2016 12:14 schreef Lonaa het volgende:
MacD.
En mijn laatste fastfoodhamburger, dronken in de stad, gaf me de kotseritis.
Twisterfries van de Burgerking daarentegenOf de goede hamburgers van de besteltoko
Je vergeet #fitspiration !!quote:Op maandag 18 januari 2016 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kssssht. Je wilt toch geen 90kg meer wegen?#fatshaming #motivation #fit4life #sla #konijn
brb, even taart eten.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kssssht. Je wilt toch geen 90kg meer wegen?#fatshaming #motivation #fit4life #sla #konijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 18 januari 2016 12:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
brb, even taart eten.Weetiktoch. Daarom moet je ook niet meer shit door je poezelige mondje naar binnen stouwen en dus onder die 90 komen! Kusje lobi #shoponderjereetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Maar, ik stop maar heel zelden een hamburger in mn poezelige mondje.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weetiktoch. Daarom moet je ook niet meer shit door je poezelige mondje naar binnen stouwen en dus onder die 90 komen! Kusje lobi #shoponderjereet
NOU MOOI DAN!quote:Op maandag 18 januari 2016 12:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar, ik stop maar heel zelden een hamburger in mn poezelige mondje.
Ja, +1.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn afgeslankte lijf vindt het gvd koud vandaag
Dit wil ik ook.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:27 schreef Lonaa het volgende:
Epic lunch will be epic.
2 meergranenbrood, geitenkaas, plakjes peer, rauwe ham = epic tosti.
volgens het slowchatfilter welquote:Op maandag 18 januari 2016 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en hoi Myraela![]()
Dieis op zich niet aan jou persoonlijk gericht, maar meer dat ik soms het gevoel heb in 2 exact dezelfde slowchats te kletsen. Alhoewel dit uiteraard geen slowchat is
quote:Op maandag 18 januari 2016 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn afgeslankte lijf vindt het gvd koud vandaag
Sorry.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en hoi Myraela![]()
Dieis op zich niet aan jou persoonlijk gericht, maar meer dat ik soms het gevoel heb in 2 exact dezelfde slowchats te kletsen. Alhoewel dit uiteraard geen slowchat is
Ik heb juist zin om te sporten vandaag, maar leven.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En jup
Meer en meer zin om de training vnvd over te slaan
Iets met de mondjes en pondjes?quote:Op maandag 18 januari 2016 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry.Misschien heeft liefde voor eten iets te maken met iets te veel vetjes.
Als ik verkouden/ziek word/longontsteking krijg/doodvries; is het jouw schuldquote:Op maandag 18 januari 2016 12:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb juist zin om te sporten vandaag, maar leven.
Dus ga jij maar voor mij alsjeblieft
Pro-tip: don't fart when in downward dog.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:55 schreef Lonaa het volgende:
I kga vanavond naar yoga en ik vind het heel spannend.
...Of net wel...quote:Op maandag 18 januari 2016 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pro-tip: don't fart when in downward dog.
Als de obligate kontenkijkende kerel achter je staat?quote:
Gewoon ter kennisgeving aannemen.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:16 schreef Barreltje het volgende:
dat doet toch iedereen??
ik ga vanavond weer eens naar Body Balance.. ik neem aan dat er een nieuwe release is isnds de vorige keer dat ik mee deed, dus ik ben benieuwd
hier is er een kilo bij.. al merk ik aan mijn ring dat het vooral vocht moet zijn.. toch ??![]()
![]()
Anyway, hoe doen jullie dat nou met "onwillige"partners die het "gezellig"vinden om nog even iets ongezonds in hun hoofd te stoppen... of die met geen mogelijkheid te motiveren zijn om te sporten en het dan "ongezellig"vinden dat jij wel gaat, want ze willen liever met jou op de bank hangen
ik heb weer wat tips nodig , want ik erger me er nu al wezenloos aan
Gewoon koppig zijn en je eigen ding doen?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:16 schreef Barreltje het volgende:
Anyway, hoe doen jullie dat nou met "onwillige"partners die het "gezellig"vinden om nog even iets ongezonds in hun hoofd te stoppen... of die met geen mogelijkheid te motiveren zijn om te sporten en het dan "ongezellig"vinden dat jij wel gaat, want ze willen liever met jou op de bank hangen
7 dagen in de week 2 uurtjesquote:Op maandag 18 januari 2016 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zeggen dat hij z'n bek moet houden.
Pls. Gewoon je ding doen en hem in z'n sop gaar laten koken. Hij kan zichzelf toch wel 2 uurtjes vermaken?
en je partner accepteert dat?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gewoon koppig zijn en je eigen ding doen?
iig, zo ben ik.
Soms is het even stoom afblazen, maar vermoed dat dat in de meeste relaties wel zo is.quote:
Dat valt toch nog wel mee?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
7 dagen in de week 2 uurtjes
daar gaat het wsl een beetje mis
ik ook niet. Zeker niet élke avond van de week. Dus Mja, ik begrijp dat welquote:Op maandag 18 januari 2016 13:42 schreef MutedFaith het volgende:
Meh. Als mijn vrouw elke avond van 7 tot 9 weg zou zijn, terwijl ik tot 5 uur werk, zou ik daar ook niet heul blij van worden.
Je sport 14 uur in de week? Dan doe je meer dan sommige topsportersquote:Op maandag 18 januari 2016 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
7 dagen in de week 2 uurtjes
daar gaat het wsl een beetje mis
Af en toe een sportdag vervangen door een romantische wandeling met z'n 2?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet. Zeker niet élke avond van de week. Dus Mja, ik begrijp dat wel
Dat deden wij vroeger echt vaak! Drie avonden per week ofzo, een flinke avondwandeling met zijn tweetjes. Praat je ook nog es met elkaar!quote:Op maandag 18 januari 2016 13:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Af en toe een sportdag vervangen door een romantische wandeling met z'n 2?
is dat geen goed compromis voor hem?
quote:Op maandag 18 januari 2016 11:48 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Jamaar dat heb ik als ik 500 kcal van *watdanook* als volledige maaltijd eet.
Als ik gewoon een groot menu eet is dat echt wel genoeg als D (of L)Grappig. Een avondmaaltijd is bij mij meestal ongeveer 450 kcal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Doe ik ook, om de dag sporten en de andere dagen wandelen wij vaak.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat deden wij vroeger echt vaak! Drie avonden per week ofzo, een flinke avondwandeling met zijn tweetjes. Praat je ook nog es met elkaar!
Als er idd maar een compromis isquote:Op maandag 18 januari 2016 13:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Af en toe een sportdag vervangen door een romantische wandeling met z'n 2?
is dat geen goed compromis voor hem?
Koop een playstation voor 'm, aan mij heeft m'n vriendin echt geen kind als ik daarachter zit.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik mis dat wel.
Maar goed, ik zou het soms zelfs fijn vinden als ie af en toe eens een avondje weg was
(al is dat sinds ie vrijwilliger bij het buurthuis is geworden wel soms)
Bij mij ongeveer het dubbele.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:58 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Grappig. Een avondmaaltijd is bij mij meestal ongeveer 450 kcal.
Hebben we alquote:Op maandag 18 januari 2016 14:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Koop een playstation voor 'm, aan mij heeft m'n vriendin echt geen kind als ik daarachter zit.
Wow, dan heb je best heftige diners!quote:
Mijn ex zei dat ie alles best vond als ik maar niet zo iemand werd die sporten leuk vindt. Dus nu ben ik daar weg en woon ik in de sportschool. #zorolikquote:Op maandag 18 januari 2016 13:16 schreef Barreltje het volgende:
O: 600quote:Op maandag 18 januari 2016 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wow, dan heb je best heftige diners!
Of je gebruikt veel vet of kaas natuurlijk
Ik zit gemiddeld aan 600 voor avondeten. Mijn menu is ongeveer zo verdeeld:
O: 300
L:400
D: 600
T's: 300
Grofweg dit ja. Maar ik eet zo'n 200 kcal per dag meer, en die zitten in mn T's, denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wow, dan heb je best heftige diners!
Of je gebruikt veel vet of kaas natuurlijk
Ik zit gemiddeld aan 600 voor avondeten. Mijn menu is ongeveer zo verdeeld:
O: 300
L:400
D: 600
T's: 300
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |