SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mexican pepper en cream van Lays Sensationsquote:Op zondag 17 januari 2016 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, wat zijn, met het risico dat ik dit niet eens wilde weten, dan 'de beste chips van de wereld'.
Oh, spuit11.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Artoo het volgende:
Isa:
[ afbeelding ]
Ik bevestig de statement van Lonaa, trouwens. Deze zijn echt
Ja, die zijn lekkerquote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Artoo het volgende:
Isa:
[ afbeelding ]
Ik bevestig de statement van Lonaa, trouwens. Deze zijn echt
Ik zal mn werkgever alvast bellen voor een ziekmelding 😛quote:Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Ik denk dat je nu morgen 5kg aankomt en dood gaat.
Het was geen opgezet plan hoor.Ik was van plan om 7 km te gaan lopen maar dat liep wat uit de hand.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:23 schreef MutedFaith het volgende:
Het enige nadeel aan een maaltijd overslaan is dat je schema door de war is. De enige reden waarom het eten van ontbijt/lunch/diner helpt bij afvallen is de regelmaat. En dat je zo dus probeert te vootkomen dat je niet luncht en om 2 uur opeens alle chocolade in huis naar binnen stouwt, want honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Ja bedacht me dat het door de zoutige soep van gisteren komt + het feit dat ik veel dorst had en veel water heb gedronkenquote:Op maandag 18 januari 2016 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Lekkere planning Isa
En sunny, stomme kilomorgen weer weg hoor!
Hier gelukkig weer -0,4.
Soep is hier altijd garantie voor minimaal een pond er bij jaquote:Op maandag 18 januari 2016 08:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja bedacht me dat het door de zoutige soep van gisteren komt + het feit dat ik veel dorst had en veel water heb gedronken
Hier ook een kilo d'r bijquote:Op maandag 18 januari 2016 07:51 schreef Sunnythesun het volgende:
vandaag ineens een kilo zwaarder.. raar lijf.. Zal wel weer over gaan
![]()
Geen idee wat ik vanavond ga eten.. kijken wat er te halen valt bij mijn werk in de buurt.
*jaloers*quote:Op maandag 18 januari 2016 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Zoooo mijn weekendje in Italie was heerlijk.
Oops; deze gemist ! Ja jongeuh druk privé leven gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:12 schreef Barreltje het volgende:
die snack sze dingen zouden dan nog wel te doen zijn.. zelfs beter dan BWL!
hier doe ik lang genoeg met een reep om niet een hele doos te hoeven kopen
en ik vind/vond de popcorn//discodipvariant errug lekker.. maar daar kreeg ik wel buik krampen van
gelukkig is dat een tijdelijk iets.. die variant dan he( en dus ook de kramp hoop ik
)
en hier lukt het niet altijd. en heb ik maar 1 scherm, maar wel gewoon meerdere raampjes
en welkom Priemie! lang niet gezien! waar had je je verstopt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |