In de rust doe ik dat ook wel ns.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wacht... zit jij op Fok! als je in het stadion zit?
Ruben was doeltreffend vandaag.quote:
Breek je de banaan dan in stukjes af of vreet je het gewoon zo?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik eet een banaan
had ik dat al gezegd?
in 1 x naar binnenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Breek je de banaan dan in stukjes af of vreet je het gewoon zo?
Wie?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:25 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor: ik heb een felicitatietopic geopend voor Fylax.Ik zou het wel leuk vinden als jullie hem allemaal even feliciteren
ONZ / Feliciteer hier Fylax! (en evt BrandX)
De Schaak, in mijn prille dagen op FOK! had ik een schaken UIquote:Op zondag 17 januari 2016 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ruben was doeltreffend vandaag.
Jij was je tijd ver vooruit.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Schaak, in mijn prille dagen op FOK! had ik een schaken UI
Gedaanquote:Op zondag 17 januari 2016 15:25 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor: ik heb een felicitatietopic geopend voor Fylax.Ik zou het wel leuk vinden als jullie hem allemaal even feliciteren
ONZ / Feliciteer hier Fylax! (en evt BrandX)
ik deed het vooral omdat ik de negatieve reacties over ado publiek wilde lezen hier.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de rust doe ik dat ook wel ns.
Wow jij bent echt slim voor een ADO-supporterquote:Op zondag 17 januari 2016 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de schil zitten de meeste vitaminen.
Bedanktquote:
Russische invloed is dat.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:28 schreef GGMM het volgende:
die naast het verdedigen van mensen die oerwoudgeluiden maken
Je weet half niet hoe slim ik ben.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wow jij bent echt slim voor een ADO-supporter
Je weet opvallend veel over bananen. Hoe zijn jouw oerwoud geluiden?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de schil zitten de meeste vitaminen.
Ik keur dat uiteraard af en distantieer mij er van.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je weet opvallend veel over bananen. Hoe zijn jouw oerwoud geluiden?
Die 20 man halen ze er zo uit. Opgeblazen omdat het nu bij ADO was.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Distantiëren ons, keuren het af en nemen het in onderzoek.
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 17-01-2016 om 15:29:33Kramer had 1 succesvolle pass in de eerste helft van #feypsv (dat was de aftrap). https://t.co/VtaTOK4NHP reageer retweet
Ik heb een dergelijke tweet vaker gezienquote:Op zondag 17 januari 2016 15:32 schreef GGMM het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 17-01-2016 om 15:29:33Kramer had 1 succesvolle pass in de eerste helft van #feypsv (dat was de aftrap). https://t.co/VtaTOK4NHP reageer retweet
Daar zullen ze niet van terug hebben bij de KNVB!quote:Op zondag 17 januari 2016 15:32 schreef Zorro het volgende:
Wat een gejank weer om die "oerwoudgeluiden"
Alles mag, schelden, moeder is een hoer en zo alles, maar dit kan dan niet. Trek dan alles gelijk, jankerds.
Utrecht is het niet met je eensquote:Op zondag 17 januari 2016 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
Allemaal spreekkoren over Joden, beroepen van moeders van voetballers enz. Hoor je niemand over.
20-30 man deden oe oe oe oe oequote:Op zondag 17 januari 2016 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is er gebeurd dan? Den Haag is toch een van de meest multiculti steden in Nederland.
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:32 schreef GGMM het volgende:
Geglimlacht.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:32 schreef GGMM het volgende:
Dat dacht ik ook, daarom zette ik het hier even neer. Ze lezen vast mee.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar zullen ze niet van terug hebben bij de KNVB!
Nee, bij Utrecht mag het ook niet. Maar als het in Nijmegen, Groningen of Eindhoven is blijft het stil.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
20-30 man deden oe oe oe oe oe
OE AH ELIAquote:Op zondag 17 januari 2016 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit gaat in onderzoek.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Enige mate van subjectiviteit (of hoe je het ook noemen wil) zit er wel in ja. Heeft ook enigszins te maken met een opgebouwde reputatie denk ikquote:Op zondag 17 januari 2016 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, bij Utrecht mag het ook niet. Maar als het in Nijmegen, Groningen of Eindhoven is blijft het stil.
Ik hoop het.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat zo scoren. Kan niet uitblijven.
Naar een club als NEC bedoel je?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer zal Achahbar worden gebracht?
Nu met Egbers is dat wel een goede straf ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die supporters mogen ook gewoon een SV krijgen.
De reputatie van de Telegraaf en de rest van het Nederlandse journaille bedoel je?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Enige mate van subjectiviteit (of hoe je het ook noemen wil) zit er wel in ja. Heeft ook enigszins te maken met een opgebouwde reputatie denk ik
Studio Voetbal wens je niemand toe zonder Jack...quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die supporters mogen ook gewoon een SV krijgen.
Ik heb gisteren 8 bananen gekocht. #whitemansguiltquote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef La_Moustache het volgende:
Bij Ajax hoor je ze ook vaak oe aa oe aa oe aa roepen. Ook racistisch dan.
Verder overdrijven ze niet....quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De reputatie van de Telegraaf en de rest van het Nederlandse journaille bedoel je?
17-01 (14:10) ADO-fans nemen Bazoer onder vuur met oerwoudgeluiden en spreekkoren (VoetbalPrimeur)
17-01 (13:44) Bananenlied bij ADO-Ajax (De Telegraaf)
17-01 (13:23) Oerwoudgeluiden bij ADO-Ajax (De Telegraaf)
Goede postquote:Op zondag 17 januari 2016 15:38 schreef Doublepain het volgende:
HAHAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Omdat het tegen een relatief grote club gebeurt komt het relatief meer in het nieuws ja, hoe onterecht ookquote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De reputatie van de Telegraaf en de rest van het Nederlandse journaille bedoel je?
17-01 (14:10) ADO-fans nemen Bazoer onder vuur met oerwoudgeluiden en spreekkoren (VoetbalPrimeur)
En +8quote:Op zondag 17 januari 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit lijkt op de 2-3 van Everton gisteren.
Dan zal Feyenoord straks een buitenspeldoelpunt maken.
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat je voorspelling dan uitkomt zeker
Karsdorp was ook even de weg kwijtquote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef GGMM het volgende:
Wat wordt Van Beek, die door veel Feyenoorders het Nederlands elftal ingepraat wordt, daar belachelijk simpel gepasseerd zeg.
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef Brammess het volgende:
Hadden wij Pröpper maar gehaald in plaats van GUDELJ![]()
Hey PowerLoungenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heil Ajax !!!! Kunnen niks fout doen!!!
Feyenoord 1 EL wedstrijd zonder thuispubliek vanwege een opblaasbanaan.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
AZ.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:41 schreef Brammess het volgende:
Kongolo mist de volgende wedstrijd, alleen weet ik niet tegen wie.
Maar toch heeft Feyenoord een elftal dat net zo sterk is als dat van Ajax.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord virtueel 8 punten achter Ajax.
Kapiteintje heeft een hoge pet op van een matig elftal als Feyenoord.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar toch heeft Feyenoord een elftal dat net zo sterk is als dat van Ajax.
(aldus kapiteintje, die hier sinds de 0-1 niet meer post)
madquote:Op zondag 17 januari 2016 15:42 schreef Brammess het volgende:
Pereiro speelt matig.
PSV fans zingen een Yaya / Kolo liedje
Anders is hun winkans nihil.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het vermoeiend dat bij de eerste beste lichaamscontacten tussen Feyenoord en PSV-spelers de hele Kuip begint te stuiteren evenals de Feyenoordspelers zelf.
Is dat nou nodig?
Twee meen ikquote:Op zondag 17 januari 2016 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Heeft Elia een 1-jarig contract? Ik hoop van wel.
Dat werkt om uiteindelijk een penalty af te dwingen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het vermoeiend dat bij de eerste beste lichaamscontacten tussen Feyenoord en PSV-spelers de hele Kuip begint te stuiteren evenals de Feyenoordspelers zelf.
Is dat nou nodig?
Alleen geen prijzen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IN ROTTERDAM IS ER TENMINSTE PUBLIEK HUR DUR
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat werkt om uiteindelijk een penalty af te dwingen.
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:46 schreef Zorro het volgende:
De pillen beginnen te werken bij dat publiek geloof ik
Dat zou alleen kunnen als het Utrecht betreftquote:Op zondag 17 januari 2016 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een mogelijke straf zou kunnen zijn dat ado en ajax volgend seizoen geen donkere spelers opstellen in de uit duels.
Hopelijk komt kapiteintje hier dan weer posten.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:48 schreef Seam het volgende:
Het is wachten op de verplichte penalty voor Feyenoord
En na die late gelijkmaker nog een goal voor PSV, net als in Eindhoven vorig seizoen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:50 schreef StarGazer het volgende:
Doe maar pingel Feyenoord in de 90e min ofzo.
Met een 0-2 stand, primaquote:Op zondag 17 januari 2016 15:50 schreef StarGazer het volgende:
Doe maar pingel Feyenoord in de 90e min ofzo.
98ste minuutquote:Op zondag 17 januari 2016 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En na die late gelijkmaker nog een goal voor PSV, net als in Eindhoven vorig seizoen.
Ergens zou dat ook wel weer enorm grappig zijn. Vooral om dan die koppen van 50.000 schuimbekkende kakkerlakken te aanschouwen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En na die late gelijkmaker nog een goal voor PSV, net als in Eindhoven vorig seizoen.
Ik eis een onderzoek van de KNVB!quote:Op zondag 17 januari 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
walgelijk irritant die feyenoord spelers die constant liggen en dat publiek dat dan loopt te janken
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:52 schreef Kopsterk het volgende:
Haha Karsdorp laat zich passeren door Narsingh
quote:
Met als ultiem hoogtepunt weer een paar mooie gifjes voor in het Feyenoordtopic.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ergens zou dat ook wel weer enorm grappig zijn. Vooral om dan die koppen van 50.000 schuimbekkende kakkerlakken te aanschouwen.
Dat zou wel genot zijn, een boete voor iedere keer dat de Kuip onterecht janktquote:Op zondag 17 januari 2016 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eis een onderzoek van de KNVB!
Dan zouden ze een miljoenenschuld hebbenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou wel genot zijn, een boete voor iedere keer dat de Kuip onterecht jankt
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met als ultiem hoogtepunt weer een paar mooie gifjes voor in het Feyenoordtopic.
Ik ga even een banaan eten.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zoveel geld is er niet in omloop.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen Ajax ooit in blessuretijd de 2-3 scoorde. Beste. Klassieker. Ooit.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met als ultiem hoogtepunt weer een paar mooie gifjes voor in het Feyenoordtopic.
Meeste punten werden verspeeld rond CL-wedstrijden vgm, dus ik hoop dat dat deze seizoenshelft minder wordt.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef Kopsterk het volgende:
Gelukkig gaat PSV nog punten verspelen tegen de Excelsiors van deze wereld
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zouden ze een miljoenenschuld hebben
Ik had verwacht dat Mexicanobakker een banaan ging eten (want die doet niks anders) en Haags iets zou zeggen over een miljoenschuld maar zo mag het natuurlijk ookquote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga even een banaan eten.
Er ligt alleen nog een mandarijn op de fruitschaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Ik had verwacht dat Mexicanobakker een banaan ging eten (want die doet niks anders) en Haags iets zou zeggen over een miljoenschuld maar zo mag het natuurlijk ook
2 tegen 3 verdedigen en die 2 verdedigers van hun stonden aan de zijlijnquote:Op zondag 17 januari 2016 15:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toen Ajax ooit in blessuretijd de 2-3 scoorde. Beste. Klassieker. Ooit.
Haal jij het einde van de dag wel?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er ligt alleen nog een mandarijn op de fruitschaal.
Dat gaat Jaap Stam niet aan Sven gevenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:55 schreef Kopsterk het volgende:
Van Beek kan nog wel wat lesjes slidings maken van Tete gebruiken
Maduroquote:Op zondag 17 januari 2016 15:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toen Ajax ooit in blessuretijd de 2-3 scoorde. Beste. Klassieker. Ooit.
Mandarijnen zijn ook best lekkerquote:Op zondag 17 januari 2016 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Haal jij het einde van de dag wel?
Dat is een juiste constateringquote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mandarijnen zijn ook best lekker
Eerst nog Boukhari helemaal de tyfus in schelden en daarna die explosie van vreugde toen Maduro die bal alsnog de kruising in schoot. Genot.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
2 tegen 3 verdedigen en die 2 verdedigers van hun stonden aan de zijlijn![]()
Hoe vind jij PSV deze tweede helft spelen?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijk smerige overtreding.
Boukhari speelt die nog?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eerst nog Boukhari helemaal de tyfus in schelden en daarna die explosie van vreugde toen Maduro die bal alsnog de kruising in schoot. Genot.
Die 2-2 van Grygera was de mooistequote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eerst nog Boukhari helemaal de tyfus in schelden en daarna die explosie van vreugde toen Maduro die bal alsnog de kruising in schoot. Genot.
Punt is alleen dat ik niet naar een PL wedstrijd kijk op de tvquote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Keyos het volgende:
Was gewoon een harde gele kaart, zie je 10x in een gemiddelde PL wedstrijd.
Niet heel sterk. Wel wat minder persoonlijke fouten itt de eerste helft.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vind jij PSV deze tweede helft spelen?
Bij Maghreb'90.quote:
Het laatste wat ik van hem heb vernomen was dat hij nog een keer namens NAC de 2-2 scoorde bij Twente, waardoor Ajax de titel van 2011-2012 eigenlijk helemaal niet meer kon ontgaan.quote:
Ze komen wel makkelijker toe aan het voetballen moet ik zeggen. Alleen in de zestien is het een warboelquote:Op zondag 17 januari 2016 15:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet heel sterk. Wel wat minder persoonlijke fouten itt de eerste helft.
Zeker.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2-2 van Grygera was de mooiste
Ja, precies dat.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze komen wel makkelijker toe aan het voetballen moet ik zeggen. Alleen in de zestien is het een warboel
Walgelijke wedstrijdquote:Op zondag 17 januari 2016 15:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ramos/Alonso kreeg toch 2x geel tegen Ajax voor tijdrekken?
Dit soort dingen zoek ik over het algemeen in het register van 'de gids'quote:Op zondag 17 januari 2016 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op jouw parate kennis google kwaliteiten kon rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |