In de rust doe ik dat ook wel ns.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wacht... zit jij op Fok! als je in het stadion zit?
Ruben was doeltreffend vandaag.quote:
Breek je de banaan dan in stukjes af of vreet je het gewoon zo?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik eet een banaan
had ik dat al gezegd?
in 1 x naar binnenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Breek je de banaan dan in stukjes af of vreet je het gewoon zo?
Wie?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:25 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor: ik heb een felicitatietopic geopend voor Fylax.Ik zou het wel leuk vinden als jullie hem allemaal even feliciteren
ONZ / Feliciteer hier Fylax! (en evt BrandX)
De Schaak, in mijn prille dagen op FOK! had ik een schaken UIquote:Op zondag 17 januari 2016 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ruben was doeltreffend vandaag.
Jij was je tijd ver vooruit.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Schaak, in mijn prille dagen op FOK! had ik een schaken UI
Gedaanquote:Op zondag 17 januari 2016 15:25 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor: ik heb een felicitatietopic geopend voor Fylax.Ik zou het wel leuk vinden als jullie hem allemaal even feliciteren
ONZ / Feliciteer hier Fylax! (en evt BrandX)
ik deed het vooral omdat ik de negatieve reacties over ado publiek wilde lezen hier.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de rust doe ik dat ook wel ns.
Wow jij bent echt slim voor een ADO-supporterquote:Op zondag 17 januari 2016 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de schil zitten de meeste vitaminen.
Bedanktquote:
Russische invloed is dat.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:28 schreef GGMM het volgende:
die naast het verdedigen van mensen die oerwoudgeluiden maken
Je weet half niet hoe slim ik ben.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wow jij bent echt slim voor een ADO-supporter
Je weet opvallend veel over bananen. Hoe zijn jouw oerwoud geluiden?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de schil zitten de meeste vitaminen.
Ik keur dat uiteraard af en distantieer mij er van.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je weet opvallend veel over bananen. Hoe zijn jouw oerwoud geluiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |