Dat haalt mijn vliegtuig niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie gaat er zo naar Liverpool - Manu?
ik ben al onderweg naar Anfieldquote:Op zondag 17 januari 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie gaat er zo naar Liverpool - Manu?
de vliegtuig?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met de vliegtuig naar Engeland gaan
de vliegtuigquote:Op zondag 17 januari 2016 14:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
De vliegtuig, het is duidelijk dat het zondag isquote:Op zondag 17 januari 2016 14:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is ernstig.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
de vliegtuigquote:Op zondag 17 januari 2016 14:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
2 goals van PSV zouden het prettiger makenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het geen prettige wedstrijd om te kijken.
Wie zou je eerder in de spits zetten, Kramer, Kazim Kazim of niemand.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Kramer is een lachwekkend slechte spits. Onbegrijp'lijk dat Feyenoord daar minstens twee miljoen euro voor heeft neergelegd.
Eredivisie.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het geen prettige wedstrijd om te kijken.
Achahbar.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wie zou je eerder in de spits zetten, Kramer, Kazim Kazim of niemand.
Kramer natuurlijk. Domme vraag.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
kazim kazimquote:Op zondag 17 januari 2016 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig is Elia ook een heel beperkte speler.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:53 schreef GGMM het volgende:
Arias is één van de slechtste backs van de Eredivisie.
Genant inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:53 schreef Tarado het volgende:
opbouw, welke opbpouw van PSV lachwekkend
Ferme stellingquote:Op zondag 17 januari 2016 14:54 schreef Syntix het volgende:
Arias gaat het lastig krijgen vanmiddag.
Vast Davyquote:Op zondag 17 januari 2016 14:53 schreef GGMM het volgende:
Overigens meen ik me te herinneren dat iemand mij vorig seizoen nog probeerde wijs te maken dat Arias één van de beste verdedigers van de Eredivisie was.
Of Cavaliers, want Colombiaantjesquote:
piep piepquote:Op zondag 17 januari 2016 14:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Overtreding op Propper. Hij valt niet, kuip schreeuwt niet. Doorvoetballen.
Makkelie![]()
Je was me voor.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Cavaliers, want Colombiaantjes
Fijn dat je mij niet onder iedereen schaartquote:Op zondag 17 januari 2016 14:56 schreef hafcfan het volgende:
Waarom maakte iedereen mij wijs dat Psv dit simpel ging winnen?
Makkelie laat lekker veel doorspelen. Wel in het voordeel van Feyenoord, en een risicootje.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Overtreding op Propper. Hij valt niet, kuip schreeuwt niet. Doorvoetballen.
Makkelie![]()
En wat geldt hiervoor bij het Kyocera-stadion?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Als je in de Kuip zit daalt je IQ elke seconde.
Als je daar zit kan het al niet meer dalenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat geldt hiervoor bij het Kyocera-stadion?
In de buurt van Den Haag komen doet al pijn aan je hoofd, laat staan als je er middenin zitquote:Op zondag 17 januari 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat geldt hiervoor bij het Kyocera-stadion?
Morgenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Vandaar dat hier zulke slimme mensen zitten, jullie komen toch nooit in een stadion
Jij bent toch zo van de lachwekkende statistiekjes?quote:
quote:Hoewel hij dit voorjaar geblesseerd raakte en zeker niet alles speelde kwam Arias overall het beste uit de test. Arias creëert 1,2 kans per 90 minuten. De Colombiaan geeft gemiddeld 30 van zijn 43 passes per wedstrijd vooruit. In verdedigend opzicht kan er geen rechtsback tippen aan de rechtervleugelverdediger van PSV. Arias wint 59 procent van zijn totale duels, 64 procent van zijn kopduels en 54 procent van zijn tackles. Ook wordt Arias van alle rechtsbacks in de Eredivisie het minst vaak voorbij gedribbeld – slechts 23 procent van de keren dat hij een tackle aanging werd Arias gedold
Dit geldt dus alleen voor de Kuip.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Vandaar dat hier zulke slimme mensen zitten, jullie komen toch nooit in een stadion
Ja klopt, betekend overigens niet dat ik het eens ben met jouw stelling.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:58 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dit geldt dus alleen voor de Kuip.
Jij bent er wel erg vaak geweest hè?
Aardige speler, zeker voor de eredivisie. Hoezo zijn dat lachwekkende statistiekjes?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent toch zo van de lachwekkende statistiekjes?
[..]
Ik ga nu ook een stream zoekenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:59 schreef Tagliano het volgende:
Ik overweeg ook Engels voetbal aan te zetten
Overmars is ook in de Kuip?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:00 schreef Brammess het volgende:
Lens is alleen in NL om met Overmars te praten
Je voornemensquote:Op zondag 17 januari 2016 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
liever sunder land dan sunder club xd xd xd
Nee.
Met lachwekkende statistiekjes doel ik meer op bijvoorbeeld jouw comments over het gemiddelde aantal kansen dat Ajax creëert om het veldspel te verdedigen.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aardige speler, zeker voor de eredivisie. Hoezo zijn dat lachwekkende statistiekjes?
Dat zei Leo.quote:
20cent muntjes aan het zoeken onder de stoelen.quote:
met?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze manier krijgt Davy gelijk
je indekkenquote:
ik kijk nu juvequote:Op zondag 17 januari 2016 14:59 schreef Tagliano het volgende:
Ik overweeg ook Engels voetbal aan te zetten
Scherpe reactie, reactiekoning.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak een screenshot van het publiek zodat je kunt zien wie er achter Wijnaldum zit.
Weer zo'n treurige calimero.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
Leo baalt wel dat Feyenoord niet scoort.
Italiaans voetbal trekt mij toch op de een of andere manier niet zoquote:
Das indekken jaquote:Op zondag 17 januari 2016 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt indekken ja, hier verlies verwachten.
Moet je een keer naar Napoli kijken.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Italiaans voetbal trekt mij toch op de een of andere manier niet zo
Genoteerdquote:Op zondag 17 januari 2016 15:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je een keer naar Napoli kijken.
Leo mag van mij juichen voor welke club hij wil hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Weer zo'n treurige calimero.
Zijn er ook PSV-supporters die niet dit soort lachwekkend gedrag vertonen???
Omdat hij een jaar of twee stelselmatig de slechtste van het veld wasquote:Op zondag 17 januari 2016 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi bal van Vilhena zeg, speelt aardig. Ik snap niet dat hij nooit echt een onbetwist is geweest bij Feyenoord.
Kap eens met je gejammer.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
HEJ geen geel voor een feijenoorder wat vreemd
Feyenoord heeft pas een goede kans gehad?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
PSV heeft als vanouds niets in te brengen.
Dan weet je dat je niet zo goed bentquote:Op zondag 17 januari 2016 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs Nelom kunnen ze niet afstoppen.![]()
Calimeroquote:Op zondag 17 januari 2016 15:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
In elk geval een vrije.... o wacht.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
Om vervolgens weer als vanouds boven Feyenoord te eindigen?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
PSV heeft als vanouds niets in te brengen.
Nelom, Kramer. En Psv?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft pas een goede kans gehad?
Wie heeft er ruzie hier?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:07 schreef Tagliano het volgende:
De fittie die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Niemandquote:
Ik zag een poll laatst over Caland en Tong.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niemand
Ja behalve tong met bijna iedereen maar dat is geen nieuws
die?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:08 schreef Abed het volgende:
Karsdorp heeft een hoofd dat je op de tribune verwacht.
Nee dat wandelende worstenbroodje met een camera op zn pens bij PSV is beter idd.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:08 schreef La_Moustache het volgende:
Die supporters daar achtertriestheid ten top
Ik maak mij er verder maar niet al te druk om, lekker laten gaanquote:Op zondag 17 januari 2016 15:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zag een poll laatst over Caland en Tong.
Die vind ik wel vermakelijkquote:Op zondag 17 januari 2016 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee dat wandelende worstenbroodje met een camera op zn pens bij PSV is beter idd.
Dat je 1 met een hele tribune vergelijkt zegt wel genoeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee dat wandelende worstenbroodje met een camera op zn pens bij PSV is beter idd.
Hij neemt net zoveel plaats in beslag.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat je 1 met een hele tribune vergelijkt zegt wel genoeg.
Wel eentje die een hele tribune inneemt dus legitieme vergelijkingquote:Op zondag 17 januari 2016 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat je 1 met een hele tribune vergelijkt zegt wel genoeg.
Mooi ook altijd hoe die dikke smulrollen het hardst lopen te schelden op topsporters terwijl ze zelf de 100 meter in 5 minuten lopen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, een discussie wie de leukste supporters heeft.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajax speelde het eerste kwart van dit seizoen duidelijk beter dan het seizoen ervoor, maar niemand gelooft mij op mijn blauwe ogen om de een of andere redenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Met lachwekkende statistiekjes doel ik meer op bijvoorbeeld jouw comments over het gemiddelde aantal kansen dat Ajax creëert om het veldspel te verdedigen.
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij neemt net zoveel plaats in beslag.
Daar hoeven Ajax-fans niet aan mee te doen want die supporters zijn er niet!!!! xDquote:Op zondag 17 januari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, een discussie wie de leukste supporters heeft.
Ditquote:Op zondag 17 januari 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hoeven Ajax-fans niet aan mee te doen want die supporters zijn er niet!!!! xD
Effectiever, maar het veldspel niet heel veel beter. Wel was er vanaf het begin van het seizoen een goede defensieve basisquote:Op zondag 17 januari 2016 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax speelde het eerste kwart van dit seizoen duidelijk beter dan het seizoen ervoor, maar niemand gelooft mij op mijn blauwe ogen om de een of andere reden.
Ik weet niet of ik vereerd of beledigd moet zijn vanwege jouw kruistocht jegens mij.
Toch mooi ff Ajacied422 stilgekregenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn heeft niet terug van mn post.
Die doet tenminste normaal, kan je niet zeggen van die doorgesmoven randdebielen in dat tokkiestadionquote:Op zondag 17 januari 2016 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemd dat je niet opeens begint over een act nuquote:Op zondag 17 januari 2016 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 spelers botsen, Guardado blijft als een man staan, Nelom valt, Kuip wil een kaart.
jaquote:Op zondag 17 januari 2016 15:12 schreef La_Moustache het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 17 januari 2016 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die doet tenminste normaal, kan je niet zeggen van die doorgesmoven randdebielen in dat tokkiestadion
De Reactiekoning 2015 stilkrijgen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Toch mooi ff Ajacied422 stilgekregen
mad.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Godverdomme man dat is toch gewoon een duel? SPringen beide naar de bal.
Nelom springt niet eens. Anders kan ik niet verklaren waarom Guardado daar het kopduel wint met zijn lengte.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Godverdomme man dat is toch gewoon een duel? SPringen beide naar de bal.
Hij won het duel niet eens. Die bal vloog willekeurig ergens heen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nelom springt niet eens. Anders kan ik niet verklaren waarom Guardado daar het kopduel wint met zijn lengte.
Oh ok, ik wist niet dat je boos werd. Gelijk je schoen uittrekken.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:12 schreef La_Moustache het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 17 januari 2016 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die doet tenminste normaal, kan je niet zeggen van die doorgesmoven randdebielen in dat tokkiestadion
of 0-2quote:
Ik doe graag een duit in het zakje. Bij clubs uit de grote steden loopt een hoger percentage tokkies rond. Simpel als dat.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, een discussie wie de leukste supporters heeft.
Ik zou dit graag in pollvorm zienquote:Op zondag 17 januari 2016 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
Wie is de grootste Calimero? TweeGrolsch of RubenSosa?
Stem hier.
Jij schiet gelijk in de tegenaanvalquote:Op zondag 17 januari 2016 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ok, ik wist niet dat je boos werd. Gelijk je schoen uittrekken.
Ben geen calimero de feiten staan aan mijn zijde.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
Stem hier.
Bedankt voor die nuttige bijdrage!quote:Op zondag 17 januari 2016 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik doe graag een duit in het zakje. Bij clubs uit de grote steden loopt een hoger percentage tokkies rond. Simpel als dat.
Ik steun je.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ben geen calimero de feiten staan aan mijn zijde.
Zo!quote:Op zondag 17 januari 2016 15:15 schreef Tchock het volgende:
Ik heb wel eens een voetbalwedstrijd gehad waar een tegenstander echt op het veld naar zijn lens ging zoeken.
MEEN JE NIET!??!?!?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:15 schreef Tchock het volgende:
Ik heb wel eens een voetbalwedstrijd gehad waar een tegenstander echt op het veld naar zijn lens ging zoeken.
Effectiever qua kansen afmaken? Of effectiever wat betreft een veldoverwicht omzetten in kansen?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Effectiever, maar het veldspel niet heel veel beter. Wel was er vanaf het begin van het seizoen een goede defensieve basis
OMGquote:Op zondag 17 januari 2016 15:15 schreef Tchock het volgende:
Spring ook nog even op de bandwagon inderdaad GGMMquote:Op zondag 17 januari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
OMG
Stil even jongens, Tchock heeft een anekdote!!
Met name dat eerste, hoewel er ook iets meer geschoten werd maar dan vooral van afstand. Echt uitgespeelde kansen zie ik niet significant meer dan afgelopen seizoenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Effectiever qua kansen afmaken? Of effectiever wat betreft een veldoverwicht omzetten in kansen?
PSV is de laatste weken alleen maar calimero.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
Stem hier.
Dat is best knap in de winterstop.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV is de laatste weken alleen maar calimero.
Laatste tijd is het inderdaad weer op het oude niveau helaas.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met name dat eerste, hoewel er ook iets meer geschoten werd maar dan vooral van afstand. Echt uitgespeelde kansen zie ik niet significant meer dan afgelopen seizoen
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:18 schreef GGMM het volgende:
Wat een saaie wedstrijd.
Je zou niet zeggen dat dit de nummer 2 en 3 van de Eredivisie zijn.
Kan je dan geen Calimero zijn?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is best knap in de winterstop.
heeft al veel tegengoals jaquote:Op zondag 17 januari 2016 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer is juist dramatisch bezig vandaag.
Haten op de zwarte parelquote:Op zondag 17 januari 2016 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer is juist dramatisch bezig vandaag.
En?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd dat PSV eens wat nuttigs gaat doen met het overvloed aan balbezit.
Alleen in de rust en na afloopquote:Op zondag 17 januari 2016 15:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wacht... zit jij op Fok! als je in het stadion zit?
soms wel.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wacht... zit jij op Fok! als je in het stadion zit?
dit inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen in de rust en na afloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |