Dat haalt mijn vliegtuig niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie gaat er zo naar Liverpool - Manu?
ik ben al onderweg naar Anfieldquote:Op zondag 17 januari 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie gaat er zo naar Liverpool - Manu?
de vliegtuig?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met de vliegtuig naar Engeland gaan
de vliegtuigquote:Op zondag 17 januari 2016 14:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
De vliegtuig, het is duidelijk dat het zondag isquote:Op zondag 17 januari 2016 14:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is ernstig.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
de vliegtuigquote:Op zondag 17 januari 2016 14:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
2 goals van PSV zouden het prettiger makenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het geen prettige wedstrijd om te kijken.
Wie zou je eerder in de spits zetten, Kramer, Kazim Kazim of niemand.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Kramer is een lachwekkend slechte spits. Onbegrijp'lijk dat Feyenoord daar minstens twee miljoen euro voor heeft neergelegd.
Eredivisie.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het geen prettige wedstrijd om te kijken.
Achahbar.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wie zou je eerder in de spits zetten, Kramer, Kazim Kazim of niemand.
Kramer natuurlijk. Domme vraag.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
kazim kazimquote:Op zondag 17 januari 2016 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig is Elia ook een heel beperkte speler.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:53 schreef GGMM het volgende:
Arias is één van de slechtste backs van de Eredivisie.
Genant inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:53 schreef Tarado het volgende:
opbouw, welke opbpouw van PSV lachwekkend
Ferme stellingquote:Op zondag 17 januari 2016 14:54 schreef Syntix het volgende:
Arias gaat het lastig krijgen vanmiddag.
Vast Davyquote:Op zondag 17 januari 2016 14:53 schreef GGMM het volgende:
Overigens meen ik me te herinneren dat iemand mij vorig seizoen nog probeerde wijs te maken dat Arias één van de beste verdedigers van de Eredivisie was.
Of Cavaliers, want Colombiaantjesquote:
piep piepquote:Op zondag 17 januari 2016 14:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Overtreding op Propper. Hij valt niet, kuip schreeuwt niet. Doorvoetballen.
Makkelie![]()
Je was me voor.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Cavaliers, want Colombiaantjes
Fijn dat je mij niet onder iedereen schaartquote:Op zondag 17 januari 2016 14:56 schreef hafcfan het volgende:
Waarom maakte iedereen mij wijs dat Psv dit simpel ging winnen?
Makkelie laat lekker veel doorspelen. Wel in het voordeel van Feyenoord, en een risicootje.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Overtreding op Propper. Hij valt niet, kuip schreeuwt niet. Doorvoetballen.
Makkelie![]()
En wat geldt hiervoor bij het Kyocera-stadion?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Als je in de Kuip zit daalt je IQ elke seconde.
Als je daar zit kan het al niet meer dalenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat geldt hiervoor bij het Kyocera-stadion?
In de buurt van Den Haag komen doet al pijn aan je hoofd, laat staan als je er middenin zitquote:Op zondag 17 januari 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat geldt hiervoor bij het Kyocera-stadion?
Morgenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Vandaar dat hier zulke slimme mensen zitten, jullie komen toch nooit in een stadion
Jij bent toch zo van de lachwekkende statistiekjes?quote:
quote:Hoewel hij dit voorjaar geblesseerd raakte en zeker niet alles speelde kwam Arias overall het beste uit de test. Arias creëert 1,2 kans per 90 minuten. De Colombiaan geeft gemiddeld 30 van zijn 43 passes per wedstrijd vooruit. In verdedigend opzicht kan er geen rechtsback tippen aan de rechtervleugelverdediger van PSV. Arias wint 59 procent van zijn totale duels, 64 procent van zijn kopduels en 54 procent van zijn tackles. Ook wordt Arias van alle rechtsbacks in de Eredivisie het minst vaak voorbij gedribbeld – slechts 23 procent van de keren dat hij een tackle aanging werd Arias gedold
Dit geldt dus alleen voor de Kuip.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Vandaar dat hier zulke slimme mensen zitten, jullie komen toch nooit in een stadion
Ja klopt, betekend overigens niet dat ik het eens ben met jouw stelling.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:58 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dit geldt dus alleen voor de Kuip.
Jij bent er wel erg vaak geweest hè?
Aardige speler, zeker voor de eredivisie. Hoezo zijn dat lachwekkende statistiekjes?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent toch zo van de lachwekkende statistiekjes?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |