Vond het best meevallen. Zoet heeft er sowieso wel een handje van om sloom uit te trappen, zelfs als PSV achter staat. Maar het viel me nu niet extra op, terwijl ik het publiek wel steeds hoorde fluiten. Maar of hij het nou deed of niet, ben het verder met je eens ja. Ros gewoon dat ding het veld in.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat ik het zowel bij mijn eigen club als bij tegenstanders altijd erg vermoeiend en zaadddodend gedrag vind. "Slim" noemen ze het dan. Tja, dat zal best.
Ach, stel je niet aan man. Er is helemaal geen tijd gerekt, Pröpper tikt een balletje weg en Moreno pakt de bal na een goal en wordt vervolgens bedolven onder een zooi spelers. Alsof die wedstrijd ook maar een seconde eerder wordt hervat als Elia die bal meteen kan pakkenquote:Op zondag 17 januari 2016 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat ik het zowel bij mijn eigen club als bij tegenstanders altijd erg vermoeiend en zaadddodend gedrag vind. "Slim" noemen ze het dan. Tja, dat zal best.
Haha, goeden troll 10/10quote:Op zondag 17 januari 2016 18:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, stel je niet aan man. Er is helemaal geen tijd gerekt, Pröpper tikt een balletje weg en Moreno pakt de bal na een goal en wordt vervolgens bedolven onder een zooi spelers. Alsof die wedstrijd ook maar een seconde eerder wordt hervat als Elia die bal meteen kan pakken
Gewoon op waarde geklopt, niet zo'n voetballes als in Eindhoven, maar Gio had zijn mannen nu dan ook beter geïnstrueerd. En dan kun je het zelfs met het materiaal van Feyenoord best een helft op 0-0 houden.
Stond weer lekker te ballen vandaag ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Btw, Vilhena als vervanger van Maher. Lijkt me niet eens zo verkeerd.
Tien minuten na de wedstrijd? Zeer waarschijnlijk in de tram Ik begrijp dat dat lastig te bevatten is voor iemand die nog nooit de binnenkant van een stadion gezien heeft. Of, wat dat aan gaat, nog nooit van zijn zolderkamer af geweest is.quote:
Terwijl je toch bijtijds naar huis ging.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:04 schreef Helpmefok het volgende:
Tien minuten na de wedstrijd? Zeer waarschijnlijk in de tram
Transfervrij na dit seizoen? Heeft Feyenoord helemaal zelf verneukt dit.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stond weer lekker te ballen vandaag ja.
Klopt, maar de infrastructuur rondom de kuip is niet zo denderend dus het is altijd even wachten bij de trams. Overigens vertrok ik in de 90+1'e minuut: valt nog alleszins mee toch?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je toch bijtijds naar huis ging.
Verneukt? Mwah. Vilhena zat zeer terecht op de bank gedurende een bepaalde periode. Het is wel bizar dat een jongen als lex immers de club zoveel schade aangedaan heeft. Zowel met Vilhena als met het niet komen van Ziyech.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Transfervrij na dit seizoen? Heeft Feyenoord helemaal zelf verneukt dit.
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je toch bijtijds naar huis ging.
Helaas ben ik het met je eens.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een zaadwedstrijd eigenlijk he jongens? Man man man, om te janken.
Ik heb het niet allemaal precies in de gaten gehouden, dus ik weet er het fijne niet van. Maar speelde imo altijd toch wel aardig. Dacht dat 'ie afgelopen zomer zou vertrekken (moest?) zeker nadat hij bedreigd werd door feyenoord'supporters'. En dan blijkt hij nu toch weer (by far) de beste middenvelder van Feyenoord te zijn. Hadden minstens iets met zijn contract moeten doen lijkt me. Zeker als hij straks echt opeens naar PSV zou gaan.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verneukt? Mwah. Vilhena zat zeer terecht op de bank gedurende een bepaalde periode. Het is wel bizar dat een jongen als lex immers de club zoveel schade aangedaan heeft. Zowel met Vilhena als met het niet komen van Ziyech.
Wat mij betreft nóóit maar dan ook nóóit meer spul van ADO bij mijn club.
Is goed jochie, zolang je dat maar denkt.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tien minuten na de wedstrijd? Zeer waarschijnlijk in de tram Ik begrijp dat dat lastig te bevatten is voor iemand die nog nooit de binnenkant van een stadion gezien heeft. Of, wat dat aan gaat, nog nooit van zijn zolderkamer af geweest is.
Tja77 post, niet gelezen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Helaas ben ik het met je eens.
Vilhena wellicht de beste man op het veld, inclusief de 11 van PSV.
Wedstrijd liep gewoon voor geen meter, PSV heeft dan de kwaliteit om van de weinige kansjes die ze krijgen WEL toe te slaan. Dat kunnen ze dan alleen tegen de betere tegenstanders. Tegen ploegen uit het rechterrijtje hebben ze 10 kansen nodig voor 1 goal.
Ajax speelde ook bedroevend, maar die gaan vrees ik wel kampioen worden met die oogAIDS.
Die kunnen nooit blijven winnen als ze zo spelen. Daarnaast hebben ze nog Feyenoord-thuis en PSV uit. Gaan nog wel wat puntjes vanaf.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Helaas ben ik het met je eens.
Vilhena wellicht de beste man op het veld, inclusief de 11 van PSV.
Wedstrijd liep gewoon voor geen meter, PSV heeft dan de kwaliteit om van de weinige kansjes die ze krijgen WEL toe te slaan. Dat kunnen ze dan alleen tegen de betere tegenstanders. Tegen ploegen uit het rechterrijtje hebben ze 10 kansen nodig voor 1 goal.
Ajax speelde ook bedroevend, maar die gaan vrees ik wel kampioen worden met die oogAIDS.
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Z4
Wel tot het einde van de wedstrijd trouwens.
Hij heeft echt bij tijden en wijle zwaar onder de maat gevoetbald. Deze zomer moest hij niet vertrekken, Van Geel heeft het natuurlijk wel geprobeerd (Napoli meen ik voor 4 miljoen) wegens de starre houding van Vilhena, die niet wil bijtekenen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal precies in de gaten gehouden, dus ik weet er het fijne niet van. Maar speelde imo altijd toch wel aardig. Dacht dat 'ie afgelopen zomer zou vertrekken (moest?) zeker nadat hij bedreigd werd door feyenoord'supporters'. En dan blijkt hij nu toch weer (by far) de beste middenvelder van Feyenoord te zijn. Hadden minstens iets met zijn contract moeten doen lijkt me. Zeker als hij straks echt opeens naar PSV zou gaan.
Tja, vertel me wat. Die man is een hel als hij geld uit kan geven, zoals de neuzen al jaren geleden riepen.quote:Feyenoord heeft altijd praatjes met eigen jeugd dit dat. Maar als vGeel eenmaal geld heeft gaat hij het uitgeven, totaal geen probleem imo, zeker niet als je het vandaag ziet. Maar dan komen de praatjes over interessante spelers, en uiteindelijk worden het de Immersjes en Kramers van deze wereld, welke omhoog geluld worden, maar eigenlijk nog slechter dan subtop zijn. Vind het wel een beetje een vast patroon worden allemaal.
Z4, tussen de Feyenoordsupporters? Je hebt wel ballen zeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Z4
Wel tot het einde van de wedstrijd trouwens.
thanksquote:Op zondag 17 januari 2016 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Z4, tussen de Feyenoordsupporters? Je hebt wel ballen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |