Zo in een groep juichen is toch als sinds jaar en dag zo?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je perceptie daar iets anders is als TV kijker dan van mij op de tribune. Zou kunnen. Dan nog, man, al die aanstellerij, zo'n team bij elkaar, armpjes om elkaar heen. Doe effe normaal man. Steek een vuist in de lucht, poeier die bal naar de middencirkel en speel verder. Ik vind het ook altijd bij Feyenoord erg vermoeiend.
Het is altijd weer wachten wat de volgende idioot verzint om zijn doelpunten te vieren.
Ik zou haast overwegen het domein te registreren, maar ben bang door de hoolies van FRFC1908 aangevallen te worden.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder louter den waarheid
Weet nog wel dat Hansie er vol lof over was begin dit of vorig seizoen. Dat word de nieuwe topscorer!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou haast overwegen het domein te registreren, maar ben bang door de hoolies van FRFC1908 aangevallen te worden.
Mwah, het gebeurt occasionally. Niet elk elftal doet het, en zeker niet zoals PSV bij de 1-0, waar zo'n beetje de keeper zelfs stond te circle jerken. Maargoed, meer een persoonlijke frustratie denk ik. Ik ben meer van het juichen zoals Van Beek of Pelle.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo in een groep juichen is toch als sinds jaar en dag zo?
Wat ik zeg: persoonlijke ergernis denk ik.quote:Boudewijn Zenden speelde altijd "De Dakpan" door op de hoofden te gaan liggen. Die speelde voor de eerste wereldoorlog ongeveer voor PSV.
Hansie kan je toch niet serieus nemen man.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Weet nog wel dat Hansie er vol lof over was begin dit of vorig seizoen. Dat word de nieuwe topscorer!
Ik heb Zoet niet echt heel rare dingen zien doen qua tijdrekken? De scheids was vrij streng juist. Propper direct geel bij zijn eerste keer bal wegtrappen etc.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah, het gebeurt occasionally. Niet elk elftal doet het, en zeker niet zoals PSV bij de 1-0, waar zo'n beetje de keeper zelfs stond te circle jerken. Maargoed, meer een persoonlijke frustratie denk ik. Ik ben meer van het juichen zoals Van Beek of Pelle.
[..]
Wat ik zeg: persoonlijke ergernis denk ik.
Nog vele malen frustrerender zijn keepers als Zoet, die overigens volledig terecht en slim tijd rekt maar wat voor mij als betalende voetbalsupporter altijd erg aanvoelt als verspilling van mijn zuurverdiende centen in de ratio "betaalde euro's / daadwerkelijk gezien voetbal".
Die supporters.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je aan het doen Elia?
Dan moet je echt je roze bril afzetten. Waarom denk je dat Zoet vanaf de eerste minuut uitgefloten werd? Balletje neerleggen, nog iets beter neerleggen, hé bah er zit een graspolletje op de bal, balletje schoonvegen, weer neerleggen, nou dat was niet waar hij net lag. Nou ja, ik leg hem maar neer. Nu even 12 stappen naar achter toe in het tempo van een schildpad, en dan gaan we heel misschien, na even moeilijk nadenken en mezelf visualiseren wat ik de rest van het weekend ga doen, maar eens een aanloopje op de bal overwegen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb Zoet niet echt heel rare dingen zien doen qua tijdrekken? De scheids was vrij streng juist. Propper direct geel bij zijn eerste keer bal wegtrappen etc.
Ach, eerst schreeuwde er genoeg mensen dat Kramer moest komen voor Kazim,. nu is dit ook weer aids.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou haast overwegen het domein te registreren, maar ben bang door de hoolies van FRFC1908 aangevallen te worden.
Kazim is de reden dat Feyenoord vandaag verliest. Die verstoorde de voorbereiding.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, eerst schreeuwde er genoeg mensen dat Kramer moest komen voor Kazim,. nu is dit ook weer aids.
Die mensen heb ik niet gezien, behalve wat contactgestoorden. Wat je misschien wél hebt gezien zijn mensen die riepen "ach, slechter dan Kazim kan het haast niet zijn" toen hij eenmaal al getekend was tot ons verdriet.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, eerst schreeuwde er genoeg mensen dat Kramer moest komen voor Kazim,. nu is dit ook weer aids.
Ja, moest keihard lachen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kazim is de reden dat Feyenoord vandaag verliest. Die verstoorde de voorbereiding.
Is hij slechter dan Berg?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die mensen heb ik niet gezien, behalve wat contactgestoorden. Wat je misschien wél hebt gezien zijn mensen die riepen "ach, slechter dan Kazim kan het haast niet zijn" toen hij eenmaal al getekend was tot ons verdriet.
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kazim is de reden dat Feyenoord vandaag verliest. Die verstoorde de voorbereiding.
Ik heb Berg nooit zo gevolgd. Ik geloof dat Kramer in de eerste helft één aangekomen pass heeft verstuurd: die bij de aftrap.quote:
Per direct op non-actief zetten.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb Berg nooit zo gevolgd. Ik geloof dat Kramer in de eerste helft één aangekomen pass heeft verstuurd: die bij de aftrap.
Volgens mij zie jij het iets ernstiger dan het was. En daarbij; tel het bij elkaar op en je komt uit op wat? Een kwart wedstrijd aan verloren tijd?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan moet je echt je roze bril afzetten. Waarom denk je dat Zoet vanaf de eerste minuut uitgefloten werd? Balletje neerleggen, nog iets beter neerleggen, hé bah er zit een graspolletje op de bal, balletje schoonvegen, weer neerleggen, nou dat was niet waar hij net lag. Nou ja, ik leg hem maar neer. Nu even 12 stappen naar achter toe in het tempo van een schildpad, en dan gaan we heel misschien, na even moeilijk nadenken en mezelf visualiseren wat ik de rest van het weekend ga doen, maar eens een aanloopje op de bal overwegen.
Vermoeiend is dat.
Wat wel weer leuk was was de 'shwung' die in het elftal kwam met Achahbar. Jammer dat die nou nooit eens de kans gaat krijgen.quote:
Ik zat al zo van nee niet achahbar.. dadelijk weer zo boem boem 2-1quote:Op zondag 17 januari 2016 17:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat wel weer leuk was was de 'shwung' die in het elftal kwam met Achahbar. Jammer dat die nou nooit eens de kans gaat krijgen.
Geen idee. Ik weet alleen dat ik het zowel bij mijn eigen club als bij tegenstanders altijd erg vermoeiend en zaadddodend gedrag vind. "Slim" noemen ze het dan. Tja, dat zal best.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij het iets ernstiger dan het was. En daarbij; tel het bij elkaar op en je komt uit op wat? Een kwart wedstrijd aan verloren tijd?
Ik heb de hele wedstrijd niet gezien op de laatste 10 minuten na. Wat mij betreft is ieder punt dat uit Rotterdam meegenomen wordt een bonusje. 3 is dan helemaal perfect.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Ik heb alleen het eerste half uur gezien maar PSV viel me ook niet mee
Dat is ook zoquote:Op zondag 17 januari 2016 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de hele wedstrijd niet gezien op de laatste 10 minuten na. Wat mij betreft is ieder punt dat uit Rotterdam meegenomen wordt een bonusje. 3 is dan helemaal perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |