abonnement Unibet Coolblue
pi_159166578
Kreeg het verzoek om een nieuw draadje aan te maken, dus bij deze.

Ik heb nog steeds niet heel veel zin om heel uitgebreid te reageren nu maar vooruit, toch een beetje dan maar.

Ik respecteer ieders reactie en mening maar soms heb ik echt het idee dat mensen het topic maar half hebben gelezen of de helft al weer zijn vergeten. Kritiek is fijn want ik snap zelf ook dat het fout is maar liefst wel een beetje onderbouwd en niet zaken die je door 3 seconde na te denken of 3 regels terug te scrollen al zou kunnen snappen, want dan wordt het alleen maar een herhaling van zetten.

Desondanks zitten er ook veel bruikbare reacties bij, en had ik zelf al de conclusie getrokken dat opbiechten het beste is (wat ik nog niet heb aangedurfd en zie hieronder).

maar toch even wat reacties:
-dat ze plots voor mijn deur stond :
zoals ik aangaf (ik meen in de eerste post al of iets daarna) woont ze dus in dezelfde (niet zo grote) gemeente als ik en wonen we nog geen 2 km van elkaar en weet zij waar ik woon en andersom.
dus je mag het raar vinden maar het enige rare is inderdaad dat ik het ook niet had verwacht dat ze meteen zon extreme stap zou nemen.

-dat ze wist dat mijn vriendin niet thuis was en dit expres had gepland:
was een nuttige reactie, het zou inderdaad best kunnen dat ze heeft vernomen dat mijn vriendin naar de stad ging (aangezien mijn vriendin wel vriendinnen heeft die ook weer haar vriendinnen weliswaar vaag kennen) maar dan zou ze echt wel echt uitzoekwerk hebben gedaan, ik had daar nog niet over nagedacht maar kan ook gewoon zijn dat ze zo boos was dat ze meteen naar mijn huis is gegaan.

-raar dat ik haar laarzen ging kussen in mijn huis (surrealistisch)
als je mijn post hebt gelezen ging ze dus tot mijn schrik niet weg nadat ik haar het geld gaf en wilde ze dat ik nog ongeveer 2 min haar laarzen kuste. ik wilde haar zo snel mogelijk weg hebben dus toen ze haar erewoord gaf dat ze dan echt zou gaan, heb ik dat dus gedaan.

Ik snap zelf ook dat ik echt in een super rare situatie terecht ben gekomen en als het ongeloofwaardig is vind ik dat prima en misschien zou ik het als ik het zelf niet had meegemaakt bij een ander ook niet geloven maar als ik zie waar mensen dan mee komen dan ben ik blij dat we in Nederland geen jury rechtspraak hebben.
Maar laatste waar ik hiervoor ben is om mensen te overtuigen dat het echt waar is

heb er zomaar 3 uitgepikt (waarvan 1 die me heeft geholpen) omdat ik me echt verbaas over de reacties. Nogmaals ik twijfel niet aan ieders goede bedoelingen en meedenken is fijn maar begrijp dat ik geen zin heb om te reageren op zaken die ik al duidelijk heb uitgelegd.

Update: ik heb dus nog niks verteld, ik denk dat als ik het mijn vriendin vertel, dat de relatie 100% over is, haar kennende. en ik vind nog dat ze gelijk heeft ook. de schuld ligt ook bij mij en denk dat ze vooral (terecht) boos zal zijn dat ik dit meer dan 6 maanden voor me heb gehouden en het heb verzwegen. op die meid zal ze niet eens echt boos zijn.

Op het werk: denk dat die meid zich meer op mijn vriendin richt nu en niet zo snel naar mijn werk zal gaan om me zwart te maken. als ze dat doet kan er immers inderdaad ook een idee ontstaan dat zij zelf een bitch is en is de vraag of mensen wellicht het haar kwalijk nemen.
bij mijn vriendin echter weet ze dat ze de relatie wel om zeep kan helpen en dat ik dat echt niet wil.

heel stom maar ik denk er nog een paar dagen over na...heel eerlijk, als ik mijn relatie kan redden door niks te zeggen maar die meid tevreden is met een bedrag dat niet te hoog is eens in de zoveel tijd en zij geeft haar erewoord dat ze het dan niemand zegt (ik moet zeggen, gelogen heeft ze niet tegen me) dat zou ik nog het fijnst vinden.
Ik bedoel als ik moet kiezen tussen a relatie over (wat ik echt bijna zeker weet) en gedoe op het werk of b elke maand 150-200 aan haar, dan valt mijn keuze op b, als ik echt zeker weet dat het bedrag daarbij blijft en zij altijd haar mond houdt.

Maar ja, ik ga haar niet zelf benaderen want wie weet blijft het nu weer maanden stil maar als ik weer in de situatie kom, is dat misschien best een idee.
verklaar me maar voor gek maar ik zit hierover serieus in dubio...

als iemand nog vragen heeft dan zijn die altijd welkom en ook kritiek want snap zelf ook wel dat ik mezelf hierin heb gewerkt het laatste dat ik me voel is slachtoffer

tot zover
  zondag 17 januari 2016 @ 03:23:17 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_159166922
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 02:55 schreef Zerkalo het volgende:
heel stom maar ik denk er nog een paar dagen over na...heel eerlijk, als ik mijn relatie kan redden door niks te zeggen maar die meid tevreden is met een bedrag dat niet te hoog is eens in de zoveel tijd en zij geeft haar erewoord dat ze het dan niemand zegt (ik moet zeggen, gelogen heeft ze niet tegen me) dat zou ik nog het fijnst vinden.
Verschil is dat ze nu natuurlijk een filmpje heeft, dus ik zou er niet van uitgaan dat de bedragen omlaag gaan.
pi_159166980
Probeer gewoon alles in haar schoenen te schuiven.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_159167440
De tering. Wel vermakelijk leesvoer.

Opbiechten of met rust laten. Meer zit er niet op.
pi_159167764
Jezelf afhankelijk maken van anderen. Zelfs hier. :')
  zondag 17 januari 2016 @ 08:16:09 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_159167818
Dit topic hoort in wgr.
Of word je stiekem toch wel opgewonden van de situatie, TS? En is dat de reden dat je het voort laat sudderen? Als je een beetje kunt praten, praat je je hier wel uit. Ook bij je vriendin. Jouw afperster is strafbaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Forum Admin zondag 17 januari 2016 @ 08:18:22 #7
58651 crew  murp
murp
  zondag 17 januari 2016 @ 08:44:52 #8
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_159167904
Maar heeft ze na de laatste keer nog wat gezegd wanneer ze weer wat wil?
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_159168204
Altijd opbiechten vriend. Dan ben je meteen niet meer chantabel.
pi_159168316
Je zou altijd nog kunnen zeggen tegen je afperser, dat je aangifte gaat doen, ook al doe je dat niet echt. Het kan wel afschrikken.

En hoe groot is nou echt de kans dat ze weer voor de deur staat, best klein toch?
٩๏̯͡๏)۶
pi_159168354
Vind je het ergens niet gewoon geil en spannend dat dit allemaal zo loopt?
  zondag 17 januari 2016 @ 10:20:47 #12
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_159168575
Zie je zelf niet dat je het alleen maar moeilijker maakt voor jezelf zo?

Mocht je weer in die situatie komen, zorg dat je bewijs van de chantage zwart op wit krijgt, anders krijg je de machtsverhoudingen nooit om en wordt het alleen maar erger.

En ga er idd maar vanuit dat ze lekker pics van jouw gezoen heeft zitten maken ja. Dombo.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 17 januari 2016 @ 10:50:47 #13
344110 Pauper_Penispijper
Professioneel piklikker
pi_159168902
200 euro per maand afpersgeld?
pi_159169198
Denk aan Charlie Sheen, die beste man heeft jaren miljoenen betaald om zijn geheim (hiv besmetting) geheim te houden. Uiteindelijk is hij steeds verder in de problemen gekomen en heeft hij nu alsnog moeten bekennen.

Op de lange termijn ga je dit niet winnen. Zij heeft niets te verliezen, jij alles, dus haar eisen kunnen steeds verder gaan.

Het liefst zou je ook iets van opnames van haar chantage te hebben. Maar lijkt erop dat jij haar juist meer chantage materiaal blijft geven ipv zelf slimmer te gaan spelen.

Enige manier om hier echt uit te komen is haar voor te zijn en zelf met je billen bloot te gaan naar je vriendin. Denk je niet dat je vriendin dit sowieso zou hebben willen weten, je relatie verandert zo al in een leugen.
pi_159172631
Heb het vorige topic smakelijk door zitten lezen en geloof inmiddels niks meer van het verhaal. Te onwaarschijnlijk. En als het wel 'echt' is dan geloof ik niet in dat je dit tegen je zin in doet. Geniet er van TS!
  zondag 17 januari 2016 @ 16:02:49 #16
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159176407
Ik krijg een raar vermoeden dat dit verhaal verzonnen is. Zo dom kan toch echt niemand zijn.
In ieder geval, ik heb een nichtje en die zei op haar twaalfde al: domheid moet bestraft worden. Zeker als men volhardt tegen beter weten en tegen alle advies in.
Kun je rekenen, als manager misschien wel. Ik heb al uitgeteld dat je dit grapje in je hele leven genomen al gauw een klein huisje aan chantage gelden gaat kosten.
Of, nogmaals, ben je je schrijven aan het oefenen. Windt het je op, zulke verhalen te schrijven.
In ieder geval weet jij ZELF en van uit de adviezen hier PRECIES wat je wel en niet moet doen. Ik reageer op dit topic niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 17-01-2016 16:03:41 (puntjes op de " i " gezet) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159178272
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 02:55 schreef Zerkalo het volgende:
Ik respecteer ieders reactie en mening maar soms heb ik echt het idee dat mensen het topic maar half hebben gelezen of de helft al weer zijn vergeten. Kritiek is fijn want ik snap zelf ook dat het fout is maar liefst wel een beetje onderbouwd en niet zaken die je door 3 seconde na te denken of 3 regels terug te scrollen al zou kunnen snappen, want dan wordt het alleen maar een herhaling van zetten.
Dat is toch een beetje de bijkomstigheid van een forum en misschien dit forum in het bijzonder, maar daar moet je een beetje doorheenprikken en het kaf van het koren scheiden. In ieder geval prettig dat je af en toe iets van je laat horen hier.

Dat gezegd hebbende; ik kan me heus voorstellen dat je liever de weg van de minste weerstand kiest dan het verhaal aan je vriendin op te biechten, er is namelijk ook nog een kans dat de secretaresse wroeging krijgt en er uit zichzelf mee stopt, al acht ik die kans gezien het verloop van dit verhaal niet zo groot.

Besef dus terdege dat je met het besluit om je mond te houden een bom onder je relatie / werkende leven legt en dat er zodoende altijd iets zal blijven sluimeren in de achtergrond.

En stel je voor dat je vriendin het over een maand, een jaar, tien jaar tóch te weten komt van iemand anders, zou je dan niet willen dat je het toch maar zelf had opgebiecht? Want hoe klein de kans misschien is dat je relatie blijft voortduren als je dit nu zou opbiechten, dan weet je in ieder geval dat je je verantwoordelijkheid hebt genomen, naar haar, maar ook naar jezelf.

Ik voeg eraan toe dat ik je niet probeer over te halen het op te biechten, ik schets alleen een mogelijke situatie waarmee je nog veel verder van huis bent als het bewaarheid zou worden.
pi_159178913
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:20 schreef Tyr80 het volgende:
Zie je zelf niet dat je het alleen maar moeilijker maakt voor jezelf zo?

Mocht je weer in die situatie komen, zorg dat je bewijs van de chantage zwart op wit krijgt, anders krijg je de machtsverhoudingen nooit om en wordt het alleen maar erger.

En ga er idd maar vanuit dat ze lekker pics van jouw gezoen heeft zitten maken ja. Dombo.
Dat is een goede tip. Ik wil die tip wel wat concreter maken. Installeer een app op je telefoon die telefoongesprekken opneemt. Je kan eventueel hier op het forum (DIG) om tips vragen.

Mocht ze opbellen, dan kan je het gesprek altijd als bewijs gebruiken.
  User die het meest klaagt 2022 zondag 17 januari 2016 @ 17:43:02 #19
414785 sirdanilot
pi_159179178
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 02:55 schreef Zerkalo het volgende:

Update: ik heb dus nog niks verteld, ik denk dat als ik het mijn vriendin vertel, dat de relatie 100% over is, haar kennende. en ik vind nog dat ze gelijk heeft ook. de schuld ligt ook bij mij en denk dat ze vooral (terecht) boos zal zijn dat ik dit meer dan 6 maanden voor me heb gehouden en het heb verzwegen. op die meid zal ze niet eens echt boos zijn.

Op het werk: denk dat die meid zich meer op mijn vriendin richt nu en niet zo snel naar mijn werk zal gaan om me zwart te maken. als ze dat doet kan er immers inderdaad ook een idee ontstaan dat zij zelf een bitch is en is de vraag of mensen wellicht het haar kwalijk nemen.
bij mijn vriendin echter weet ze dat ze de relatie wel om zeep kan helpen en
Je hebt deze vraag van mij nog niet beantwoord:

- Heb jij een leidinggevende positie op je werk? Ik hoop echt van niet, want je laat compleet over je heen lopen. Mensen verdienen een betere leidinggevende.

Verder:

het is beter als je het uitmaakt aan je vriendin en het gewoon zelf opbiecht. Heeft die vrouw ook gee'leverage' meer. De reden dat je het uit moet maken met je vriendin, is dat jouw vriendin veel beter verdient, namelijk een man die níet over zich heen laat lopen en niet quasi-seksuele escapades/fetishes met een collega doet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 zondag 17 januari 2016 @ 17:45:33 #20
414785 sirdanilot
pi_159179248
Oh en misschien de belangrijkste tip van allemaal.

Zoek psychologische hulp

Dat je zo over je heen laat lopen betekent dat je ernstige psychologische issues hebt. De psycholoog heeft beroepsgeheim en je kunt dus jouw verhaal met hem delen zonder risico. Je kunt ook een vrouwelijke psycholoog uitkiezen als je je schaamt (de meeste zijn vrouwen tegenwoordig), en b.v. een psycholoog buiten je eigen woonplaats zodat je niet bekenden tegenkomt in de wachtkamer.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 17 januari 2016 @ 20:06:51 #21
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_159183574
Dit verhaal kan zeker wel waar zijn en ik geloof erin.

Ts kan zijn fetisch nog niet onder dwang krijgen en ik denk dat zijn vriendin er niet voor open staat.

Hij heeft een uitweg gevonden bij iemand alleen dat is nu verkeerd uitgepakt.
De dame die wil er een slaatje uit slaan terwijl het voor ts niets anders was dan zijn fetisch te stillen.
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_159184227
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 20:06 schreef Softfeel het volgende:
Dit verhaal kan zeker wel waar zijn en ik geloof erin.

Ts kan zijn fetisch nog niet onder dwang krijgen en ik denk dat zijn vriendin er niet voor open staat.

Hij heeft een uitweg gevonden bij iemand alleen dat is nu verkeerd uitgepakt.
De dame die wil er een slaatje uit slaan terwijl het voor ts niets anders was dan zijn fetisch te stillen.
als het waar is heeft ts er geen principieel bezwaar tegen anders was het al lang klaar :)
pi_159188730
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 17:43 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Je hebt deze vraag van mij nog niet beantwoord:

- Heb jij een leidinggevende positie op je werk? Ik hoop echt van niet, want je laat compleet over je heen lopen. Mensen verdienen een betere leidinggevende.

Ook die vraag wil ik best beantwoorden maar heb er dus maar een paar uitgepikt. Deze vraag vond ik met alle respect niet serieus te nemen dan wel dermate ondoordacht dat ik hem inderdaad maar heb laten gaan.

Nooit gehoord van mensen met uitstekende leidinggevende kwaliteiten die prima functioneren op werktechnisch vlak maar waarbij men zich zwak toont als mooie dames ten tonele verschijnen en dan misschien minder rationale of handige beslissingen maakt?
Ken zoveel mensen met uitstekende leidinggevende skills die uitstekend functioneren maar thuis bij moeder de vrouw een mak lammetje zijn en misschien ook over zich heen laten lopen.
Het een heeft dus geen zak met het ander te maken. Maar goed, hierbij dus je antwoord, veel plezier ermee :)
pi_159189074
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 20:26 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

als het waar is heeft ts er geen principieel bezwaar tegen anders was het al lang klaar :)
hoe was het dan klaar?

Las ook een post dat ik de adviezen hier niet opvolg dus het geen zin heeft allemaal.
Feit is juist dat ik exact het algemene advies hier (geen contact zoeken en tas niet kopen) heb opgevolgd (ook omdat het me zelf het beste idee leek),
Dezelfde mensen die dat advies gaven kwamen vervolgens weer met het volgende verkeerde advies, zoals die meid aan de deur laten staan (zodat de hele buurt mee zou kunnen genieten of zj zou wachten tot mijn vriendin thuis kwam) om hun eigen advies alsnog als juist te kunnen bestempelen.

ik weet ook niet maar het is wel weer waar dat als ik elke maand iets zou betalen, dat misschien enkel uitstel van executie is dus misschien is dat inderdaad nog dommer....
  zondag 17 januari 2016 @ 22:23:20 #25
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159189118
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:14 schreef Zerkalo het volgende:
Nooit gehoord van mensen met uitstekende leidinggevende kwaliteiten die prima functioneren op werktechnisch vlak maar waarbij men zich zwak toont als mooie dames ten tonele verschijnen en dan misschien minder rationale of handige beslissingen maakt?
Ken zoveel mensen met uitstekende leidinggevende skills die uitstekend functioneren maar thuis bij moeder de vrouw een mak lammetje zijn en misschien ook over zich heen laten lopen.
Het een heeft dus geen zak met het ander te maken. Maar goed, hierbij dus je antwoord, veel plezier ermee :)
Ja het is al even bekend dat mooie vrouwen mannen dommer maakt. Mijn theorie dan dat het bloed niet meer in de hersenen zit. :P

Maar het feit dat je straks ik weet niet hoe lang afgeperst gaat worden moet toch als een emmer ijswater werken? :?
Ik zou dr aan dr haren eruit gegooid hebben ipv kussend aan dr voeten.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  User die het meest klaagt 2022 zondag 17 januari 2016 @ 22:26:32 #26
414785 sirdanilot
pi_159189270
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:14 schreef Zerkalo het volgende:

[..]

Ook die vraag wil ik best beantwoorden maar heb er dus maar een paar uitgepikt. Deze vraag vond ik met alle respect niet serieus te nemen dan wel dermate ondoordacht dat ik hem inderdaad maar heb laten gaan.

Nooit gehoord van mensen met uitstekende leidinggevende kwaliteiten die prima functioneren op werktechnisch vlak maar waarbij men zich zwak toont als mooie dames ten tonele verschijnen en dan misschien minder rationale of handige beslissingen maakt?
Ken zoveel mensen met uitstekende leidinggevende skills die uitstekend functioneren maar thuis bij moeder de vrouw een mak lammetje zijn en misschien ook over zich heen laten lopen.
Het een heeft dus geen zak met het ander te maken. Maar goed, hierbij dus je antwoord, veel plezier ermee :)
:')

Dat soort mensen met 'twee gezichten', vreselijk vind ik dat. Op het werk een tiran (waarschijnlijk nog meer als moeder de vrouw gisteren boos is geweest ergens om) en thuis een mak lammetje dat over zich heen laat lopen.

Ben je trots op jezelf? Kun je in de spiegel kijken en denken 'ja ik ben een goed persoon zo' ?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_159189643
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:26 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

:')

Dat soort mensen met 'twee gezichten', vreselijk vind ik dat. Op het werk een tiran (waarschijnlijk nog meer als moeder de vrouw gisteren boos is geweest ergens om) en thuis een mak lammetje dat over zich heen laat lopen.

Ben je trots op jezelf? Kun je in de spiegel kijken en denken 'ja ik ben een goed persoon zo' ?
wat een waardeloos antwoord :)

ten eerste omdat dat het punt niet was: punt was dat jij stelde dat zo iemand geen leidinggevende functie kon invullen naar tevredenheid van collega's en ik uiteengezet heb dat dat geen zak met elkaar te maken heeft

ten tweede waarom zou iemand door dat blote feit daardoor geen goed persoon zijn of zichzelf niet recht in de spiegel kunnen aankijken?

Voor mij is een psycholoog nog een optie maar voor jouw domheid en gebrek aan analytisch vermogen is helaas geen remedie.

Fijne avond :)
  User die het meest klaagt 2022 zondag 17 januari 2016 @ 22:40:03 #28
414785 sirdanilot
pi_159189808
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:35 schreef Zerkalo het volgende:

[..]

wat een waardeloos antwoord :)

ten eerste omdat dat het punt niet was: punt was dat jij stelde dat zo iemand geen leidinggevende functie kon invullen naar tevredenheid van collega's en ik uiteengezet heb dat dat geen zak met elkaar te maken heeft

ten tweede waarom zou iemand door dat blote feit daardoor geen goed persoon zijn of zichzelf niet recht in de spiegel kunnen aankijken?

Voor mij is een psycholoog nog een optie maar voor jouw domheid en gebrek aan analytisch vermogen is helaas geen remedie.

Fijne avond :)
Omdat het betekent dat je niet te vertrouwen bent, en dat je hypocriet bent. Als je twee zulke totaal verschillende persoonlijkheden hebt, dan ben je geen goed leidinggevende op wie je kunt vertrouwen als werknemer. Dat vind ik best wel kwalijk te noemen, en daarom zeg ik dus dat jij jezelf eens goed in de spiegel moet gaan kijken. Misschien is een sabattical een optie of zo. Iemand die zo doordrenkt is met hypocrisie kan geen goed persoon zijn namelijk.

Ik zeg dit niet om je te beledigen maar omdat ik hoop dat je inziet dat je gewoon heel erg fout zit, en dat je daarom ook in deze situatie bent beland. En ik hoop dus dat je uiteindelijk psychologische hulp gaat zoeken ;)
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_159190665
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:40 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Omdat het betekent dat je niet te vertrouwen bent, en dat je hypocriet bent. Als je twee zulke totaal verschillende persoonlijkheden hebt, dan ben je geen goed leidinggevende op wie je kunt vertrouwen als werknemer. Dat vind ik best wel kwalijk te noemen, en daarom zeg ik dus dat jij jezelf eens goed in de spiegel moet gaan kijken. Misschien is een sabattical een optie of zo. Iemand die zo doordrenkt is met hypocrisie kan geen goed persoon zijn namelijk.

Ik zeg dit niet om je te beledigen maar omdat ik hoop dat je inziet dat je gewoon heel erg fout zit, en dat je daarom ook in deze situatie bent beland. En ik hoop dus dat je uiteindelijk psychologische hulp gaat zoeken ;)
Onzin natuurlijk. Hij kan goed functioneren op zijn werk, terwijl hij nu beslissingen genomen heeft in zijn privéleven die gewoonweg dom zijn.
  User die het meest klaagt 2022 zondag 17 januari 2016 @ 23:09:41 #30
414785 sirdanilot
pi_159190792
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 23:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Hij kan goed functioneren op zijn werk, terwijl hij nu beslissingen genomen heeft in zijn privéleven die gewoonweg dom zijn.
Hij heeft niet per se alleen verkeerde beslissingen genomen, hij heeft over zich heen laten lopen.
Ik wil best geloven dat TS, door de combinatie van zijn karakter en de omstandigheden, gewoon geen andere mogelijkheid zag dan zich laten domineren door deze vrouw.

Hij heeft grote psychische problemen, anders was dit nooit zo ver gekomen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_159191257
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 23:09 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Hij heeft niet per se alleen verkeerde beslissingen genomen, hij heeft over zich heen laten lopen.
Ik wil best geloven dat TS, door de combinatie van zijn karakter en de omstandigheden, gewoon geen andere mogelijkheid zag dan zich laten domineren door deze vrouw.

Hij heeft grote psychische problemen, anders was dit nooit zo ver gekomen.
TS heeft zelf gemeld dat het hem opwond, ook dat heeft meegespeeld.

Ik hoor TS ook niet zeggen dat hij er echt mee wil stoppen. Misschien heeft Softfeel ook wel een punt, dat TS zijn fetish niet onder controle kan houden. De fetish heeft in mijn ogen vooral met onderdanigheid te maken, het prettig vinden om onderdanig aan een mooie vrouw te zijn. Dus geld geven en haar schoenen kussen.

Het advies van een (goede) psychiater is geen verkeerde.

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:22 schreef Zerkalo het volgende:

[..]

Feit is juist dat ik exact het algemene advies hier (geen contact zoeken en tas niet kopen) heb opgevolgd (ook omdat het me zelf het beste idee leek),
Je had duidelijk moeten communiceren dat ze geen tas zou krijgen met haar chantage. Dan was ze niet boos naar jouw huis gegaan. Maar, dat is achteraf, het is een koe in zijn kont kijken.

Dus Zerkalo, download een app zodat je telefoongesprekken op kan nemen, dan kan je mooi bewijslast verzamelen mocht ze opeens bellen.

Mocht ze plotseling weer voor je deur staan. Communiceer duidelijk dat je het niet wil, en dat ze aan het chanteren is, wat strafbaar is (wat je eventueel ook aan de telefoon moet communiceren).

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 17-01-2016 23:34:09 ]
pi_159216768
Zerkalo heb je al een plan voor wanneer ze weer voor de deur staat?
BlaBlaBla
pi_159220721
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:22 schreef Zerkalo het volgende:

[..]

hoe was het dan klaar?

Las ook een post dat ik de adviezen hier niet opvolg dus het geen zin heeft allemaal.
Feit is juist dat ik exact het algemene advies hier (geen contact zoeken en tas niet kopen) heb opgevolgd (ook omdat het me zelf het beste idee leek),

Er is maar 1 juist advies en dat is door de zure appel bijten en opbiechten. Dezelfde seconde is het allemaal weer voorbij. Daar gaan geen (honderden) euro's tegenover staan die je bereid bent per maand te betalen. Dat vind ik veel lachwekkender en schandalig dan dat hele likken.
pi_159222978
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 08:18 schreef murp het volgende:
Deel 1?
SEX / door fetish in rare situatie beland.

Maakt het teruglezen later makkelijker.
pi_159240941
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:06 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Er is maar 1 juist advies en dat is door de zure appel bijten en opbiechten. Dezelfde seconde is het allemaal weer voorbij. Daar gaan geen (honderden) euro's tegenover staan die je bereid bent per maand te betalen. Dat vind ik veel lachwekkender en schandalig dan dat hele likken.
Je hebt helemaal gelijk en waarschijnlijk zou ik jou hetzelfde adviseren als de rollen omgedraaid waren en ik dus aan de zijlijn stond.
Nu ken ik mijn vriendin en weet zeker dat ze er dan klaar mee is, en daarom blijft het heel lastig.
Dus dan kom ik op het idee van als het niet een heel gek bedrag per maand is...

maar ik snap natuurlijk dat dat ook geen ideale situatie is...
pi_159241074
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Zerkalo heb je al een plan voor wanneer ze weer voor de deur staat?
Nee heb ik niet...maar verwacht haar eerlijk gezegd niet zomaar want ze deed dat alleen omdat ze mij toen verweet dat ik me niet aan een afspraak hield.
Maar nu ik haar niet meer zie, zou ik niet weten hoe ze dan wel contact zou zoeken want er is nooit per phone of app hierover iets besproken (dus gewoon 0 appjes) zoals ik al aangaf.

Snap wel dat, als er op wat voor manier er weer contact komt, ik wel een keuze zal moeten maken tussen de mogelijkheden want zo doorgaan is geen optie...
pi_159241144
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef Zerkalo het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk en waarschijnlijk zou ik jou hetzelfde adviseren als de rollen omgedraaid waren en ik dus aan de zijlijn stond.
Nu ken ik mijn vriendin en weet zeker dat ze er dan klaar mee is, en daarom blijft het heel lastig.
Dus dan kom ik op het idee van als het niet een heel gek bedrag per maand is...

maar ik snap natuurlijk dat dat ook geen ideale situatie is...
de kans dat het uit gaat komen is sowieso enorm groot. Misschien wel 98%. Een tijd er in mee gaan maakt het erger, juist tegenover collega's of als je je relatie wil redden
pi_159241939
Niet om het een of ander. Maar als je dit je vriendin niet kan vertellen en je blijft deze fetisj houden... Is het dan sowieso een handig plan om je relatie te behouden?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 22:39:23 #39
441859 crew  Lenny77
pi_159243031
Sirdanilot, leer eerst maar eens foutloos schrijven. Daarna moet je nog een paar jaartjes wijsheid opbouwen!
Dan mag je terugkomen om hier een deftig antwoord te geven, nu kraam je enkel onzin uit...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_159244834
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:06 schreef Tamashii het volgende:
Niet om het een of ander. Maar als je dit je vriendin niet kan vertellen en je blijft deze fetisj houden... Is het dan sowieso een handig plan om je relatie te behouden?
Snap je punt op zich. maar bedoel je in het algemeen met deze fetish? Want heb deze fetish natuurlijk al langer dan een half jaar en in 999 van de 1000 gevallen zal dat niet dit soort problemen opleveren.

Als ik het in het algemeen altijd zo moeten opbiechten aan een partner dat ik deze fetish heb, denk dat de meeste dames niet zo open minded zijn als hier dus dan kan ik weinig relaties beginnen,
Van de andere kant is het ook niet fijn om dingen stiekem te doen natuurlijk...

maar heel eerlijk denk ik dat 95% van de mannen die een soortgelijke onderdanige fetish heeft (en deze niet bij zijn partner kan benutten omdat het dan niet werkt/ opwindt) dit toch niet zal vertellen,,,

Volgende vraag is dan of je dan een irl ander iemand ervoor moet zoeken of beter kan proberen het bij een sekswerker kwijt te kunnen. ook hier zal meespelen dat in het laatste geval de spanning (snel) weg is...

Maar als ik je vraag niet goed heb begrepen dan hoor ik het graag,

Wat me trouwens wel opvalt is dat veel mannen hier het debiel vinden en de dames toch iets meer inlevensvermogen hebben/begripvoller zijn en of meer open minded zijn...
misschien dat de man naar buiten toe graag een macho is en dit niet als mannelijk wordt gezien
pi_159245023
Hoe langer je het voor je vriendin verborgen houdt des harder komt de klap bij haar aan.

Gewoon vertellen aan d'r want je bent niet eerlijk naar haar toe.

Geloof me ze komt het zeker een keer te weten en dan kan ze het beter van jou dan van iemand anders
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 00:14:47 #42
441859 crew  Lenny77
pi_159245546
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:36 schreef Zerkalo het volgende:

[..]


Wat me trouwens wel opvalt is dat veel mannen hier het debiel vinden en de dames toch iets meer inlevensvermogen hebben/begripvoller zijn en of meer open minded zijn...
misschien dat de man naar buiten toe graag een macho is en dit niet als mannelijk wordt gezien
Misschien is je eigen vriendin ook wel meer open minded dan je denkt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 20-01-2016 00:20:19 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_159246677
@ suri: zoals ik dus al schreef ben ik bijna zeker dat het dan over is. Dus waarom dan zelf het gaan vertellen met 98% garantie einde relatie, dan is niet vertellen toch niet zon vreemde optie?
al twijfel ik nog steeds...

misschien een aparte opmerking maar gezien de situatie waarin ik zit (zal niet mijn hele samenlevingssituatie hier neergooien) is de financiële schade van het opbiechten per maand groter dan 200 euro ofzo...

Tot slot snap ik 1 ding niet: eerst wordt me hier massaal aangeraden de dame in kwestie gewoon haar verhaal te laten doen tegen bv mijn vriendin en het dan te ontkennen omdat het haar woord tegen het mijne is, en nu de een na de ander die vindt dat ik juist niet moet liegen en zeggen wat er dus allemaal gebeurd is (kan wel dingen verzwijgen maar ze zal 100% met die meid contact zoeken om haar versie te horen dus dan zit in weer in hetzelfde schuitje).

@Lenny kan inderdaad zo zijn dat ik het mis heb maar ken haar al jaren en vind het nogal een grote gok
  woensdag 20 januari 2016 @ 01:55:15 #44
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_159246780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef Zerkalo het volgende:
@ suri: zoals ik dus al schreef ben ik bijna zeker dat het dan over is. Dus waarom dan zelf het gaan vertellen met 98% garantie einde relatie, dan is niet vertellen toch niet zon vreemde optie?
al twijfel ik nog steeds...

misschien een aparte opmerking maar gezien de situatie waarin ik zit (zal niet mijn hele samenlevingssituatie hier neergooien) is de financiële schade van het opbiechten per maand groter dan 200 euro ofzo...

Tot slot snap ik 1 ding niet: eerst wordt me hier massaal aangeraden de dame in kwestie gewoon haar verhaal te laten doen tegen bv mijn vriendin en het dan te ontkennen omdat het haar woord tegen het mijne is, en nu de een na de ander die vindt dat ik juist niet moet liegen en zeggen wat er dus allemaal gebeurd is (kan wel dingen verzwijgen maar ze zal 100% met die meid contact zoeken om haar versie te horen dus dan zit in weer in hetzelfde schuitje).

@Lenny kan inderdaad zo zijn dat ik het mis heb maar ken haar al jaren en vind het nogal een grote gok
ik denk dat de meesten er nu van uitgaan dat ze een foto of filmpje heeft, waardoor het niet meer jouw woord tegen dat van haar is.
pi_159246831
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 01:55 schreef hugecooll het volgende:

[..]

ik denk dat de meesten er nu van uitgaan dat ze een foto of filmpje heeft, waardoor het niet meer jouw woord tegen dat van haar is.
Dank voor je reactie! en inderdaad goede opmerking

Dat filmpje, kan ook zijn dat ik gewoon para word maar ze stond met haar vriendin te appen terwijl ik daar zat en vond het nogal apart dat ze op dat moment met haar phone bezig was. maar inderdaad is die kans misschien best flink.
maar, misschien was ik zelf niet helemaal duidelijk als ik nu nadenk, maar het probleem van haar woord tegen het mijne en waar mijn vriendin (terecht) helemaal klaar mee zal zijn is dat betalen van geld en die iphone. gewoon het feit dat je dus geld hebt uitgegeven aan een andere meid.

plus wat iemand hier al zei: dat filmpje (als dat er is) zal ze vooral voor de grap ofzo hebben gemaakt want als ze daarmee komt naar mijn vriendin heeft ze sowieso alsnog een probleem met de politie, want wettelijk is het niet toegestaan om heimelijk opnames te maken in de prive woning van een persoon zonder zijn toestemming en al helemaal niet om die tegen hem te gebruiken, en dan ligt dat dus vast.

heb de laatste dagen over alles nogal veel nagedacht zoals je merkt. en ik weet ergens ook puur rationeel wel dat bv elke maand een bedrag betalen misschien alleen tot uitstel en niet tot afstel leidt, maar om nu zelf de trekker over te halen...
  woensdag 20 januari 2016 @ 03:07:55 #46
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159246968
Toch nog maar eens, ondanks dat ik beloofd (hehe) had niet meer te reageren.

Wij begrijpen best dat je nu bij je vriendin woont en als je dan op jezelf moet gaan wonen het meer dan 200 euro per maand gaat kosten.
Heb jij nou echt geen greintje zelfrespect. Maar rekentechnisch heb je helemaal gelijk!
Ik heb medelijden met de mensen die met jou te maken hebben, je familie, en vooral je vriendin. Zelfs ik heb al last van plaatsvervangende schaamte. Moet niet aan eventuele kinderen denken. Op het schoolplein ..... en jouw papa likt schoenen en betaalt ervoor!
En je vindt dat de mannen stoer reageren, nogal macho. Jaja, de aanval is de beste verdediging, wij zijn macho? Neen, jij bent een slappeling. En niet omdat je aan laarzen snuffelt, dat interesseert geen mens, maar om hoe je (niet!) omgaat met deze situatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 20-01-2016 03:09:02 (p) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159247444
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef Zerkalo het volgende:
misschien een aparte opmerking maar gezien de situatie waarin ik zit (zal niet mijn hele samenlevingssituatie hier neergooien) is de financiële schade van het opbiechten per maand groter dan 200 euro ofzo...
Oh wauw...
  woensdag 20 januari 2016 @ 08:20:00 #48
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_159247513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef Zerkalo het volgende:

misschien een aparte opmerking maar gezien de situatie waarin ik zit (zal niet mijn hele samenlevingssituatie hier neergooien) is de financiële schade van het opbiechten per maand groter dan 200 euro ofzo...
200 euro per maand, voor de komende 60 jaar, is anders ook een gigantisch bedrag hoor... en het is afpersing! Wie zegt dat het daarbij blijft.... mensen willen meer...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 20 januari 2016 @ 09:07:17 #49
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159247936
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef Zerkalo het volgende:
misschien een aparte opmerking maar gezien de situatie waarin ik zit (zal niet mijn hele samenlevingssituatie hier neergooien) is de financiële schade van het opbiechten per maand groter dan 200 euro ofzo...
Nou de liefde voor je vriendin gaat niet dieper dan je portemonnee zo te zien.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 02:10 schreef Zerkalo het volgende:
en waar mijn vriendin (terecht) helemaal klaar mee zal zijn is dat betalen van geld en die iphone. gewoon het feit dat je dus geld hebt uitgegeven aan een andere meid.
Ik denk dat als je vaker vreemdgaan topics lees je tot de conclusie kan komen dat zelfs als je je lul er in gehangen had, dat dat minder problematisch was dan het liegen en bedriegen dat je nu doet. Dat achterbakse is de doodsteek voor je relatie. Niet het geld geven aan een andere meid.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159250326
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:36 schreef Zerkalo het volgende:

[..]

Snap je punt op zich. maar bedoel je in het algemeen met deze fetish? Want heb deze fetish natuurlijk al langer dan een half jaar en in 999 van de 1000 gevallen zal dat niet dit soort problemen opleveren.

Als ik het in het algemeen altijd zo moeten opbiechten aan een partner dat ik deze fetish heb, denk dat de meeste dames niet zo open minded zijn als hier dus dan kan ik weinig relaties beginnen,
Van de andere kant is het ook niet fijn om dingen stiekem te doen natuurlijk...

maar heel eerlijk denk ik dat 95% van de mannen die een soortgelijke onderdanige fetish heeft (en deze niet bij zijn partner kan benutten omdat het dan niet werkt/ opwindt) dit toch niet zal vertellen,,,

Volgende vraag is dan of je dan een irl ander iemand ervoor moet zoeken of beter kan proberen het bij een sekswerker kwijt te kunnen. ook hier zal meespelen dat in het laatste geval de spanning (snel) weg is...

Maar als ik je vraag niet goed heb begrepen dan hoor ik het graag,

Wat me trouwens wel opvalt is dat veel mannen hier het debiel vinden en de dames toch iets meer inlevensvermogen hebben/begripvoller zijn en of meer open minded zijn...
misschien dat de man naar buiten toe graag een macho is en dit niet als mannelijk wordt gezien
Je begrijpt mijn vraag goed. Er zijn heel veel plekken en mensen die wel open minded zijn en om kunnen gaan met dit soort dingen. Jij zit nu in een relatie waarin je dus niet open kan zijn over de gang van zaken. Dit is misschien een ding, misschien zijn er wel meerdere dingen waarin jullie tegen elkaar niet open over kunnen zijn? Het gaat in een relatie toch allemaal om vertrouwen, dus waarom wil jij zo graag door met jouw vriendin, los van deze hele situatie.

Die mevrouw die jou chanteert of waarmee je dit beleefd, heeft namelijk nu een veel breder spectrum om jou mee te chanteren of te bedreigen. Wat het naar mijn mening minder goed maakt. Als je écht bang bent dan is het denk ik ook écht niet leuk om dit zo te beleven. Terwijl je er zoveel meer uit zou kunnen halen of juist niet. Maar die keuze ligt bij jezelf. En ik vraag me af of die keuze nu niet regeert vanuit angst?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:43:06 #51
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_159254736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef Zerkalo het volgende:
@ suri: zoals ik dus al schreef ben ik bijna zeker dat het dan over is. Dus waarom dan zelf het gaan vertellen met 98% garantie einde relatie, dan is niet vertellen toch niet zon vreemde optie?
al twijfel ik nog steeds...

misschien een aparte opmerking maar gezien de situatie waarin ik zit (zal niet mijn hele samenlevingssituatie hier neergooien) is de financiële schade van het opbiechten per maand groter dan 200 euro ofzo...

Tot slot snap ik 1 ding niet: eerst wordt me hier massaal aangeraden de dame in kwestie gewoon haar verhaal te laten doen tegen bv mijn vriendin en het dan te ontkennen omdat het haar woord tegen het mijne is, en nu de een na de ander die vindt dat ik juist niet moet liegen en zeggen wat er dus allemaal gebeurd is (kan wel dingen verzwijgen maar ze zal 100% met die meid contact zoeken om haar versie te horen dus dan zit in weer in hetzelfde schuitje).

@Lenny kan inderdaad zo zijn dat ik het mis heb maar ken haar al jaren en vind het nogal een grote gok
Waarom het zelf vertellen?
Uhm lets see?
Oh ja, omdat je anders gewoon een laffe hond bent die niet eerlijk is tegen zijn partner.

Maar eigenlijk blijkt uit alles al wel dat je geen ruggengraat hebt dus is dat dan ook weer niet zo verwonderlijk.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 20 januari 2016 @ 15:39:20 #52
414785 sirdanilot
pi_159256540
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef Zerkalo het volgende:
@ suri: zoals ik dus al schreef ben ik bijna zeker dat het dan over is. Dus waarom dan zelf het gaan vertellen met 98% garantie einde relatie, dan is niet vertellen toch niet zon vreemde optie?
al twijfel ik nog steeds...
Psst... Je vriendin verdient beter dan een liegende en bedriegende ruggegraatloze man als jij. Je vriendin verdient een normale, eerlijke man die niet allerlei rare fetisjes heeft achter haar rug om.

En jij verdient een goede dosis psychologische behandeling, dat lijkt me een betere besteding van je 200 per maand waar je op de lange termijn meer aan hebt, zodat je uiteindelijk een leuke nieuwe vriendin kunt vinden (misschien wel eentje wiens schoenen je ook mag likken, want an sich is er natuurlijk niks mis met die fetish, dat mag je lekker zelf weten).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_159258155
Ik denk eerlijk gezegd dat ze nog wel eens terug komt. Makkelijk cashen zo....

Mocht ze nou weer komen verwacht ik dat ze iedere keer meer zal willen a doe dan niet dom en vertel het je partner.
Ze komt er dan toch ooit wel achter....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159259530
Dat je er serieus nadenkt om maandelijks 200 euro aan haar te geven, echt 8)7

Denk je echt dat je dat altijd verborgen kunt houden? Dat je vriendin (of de volgende) nooit inzage in jouw rekeningen krijgt? Wanneer jullie een keer dingen gaan vastleggen bij de notaris of een hypotheek willen, en je even al je financiën op tafel moet leggen?
En dan denken dat je er met een maandelijkse betaling vanaf bent. Wat als madam na een tijdje vindt dat ze wel 500 euro kan krijgen, of 1000? Wat doe je dan? Ga je ook gewoon betalen? Stel je raakt werkloos?

Dat je het haar al gewoon gunt en zelf aan zo'n voorstel denkt, dat zegt genoeg. Je bent gewoon dom bezig. Zo'n chanterende trut verdient helemaal niks. Vertel het je vriendin als zij jou genoeg waard is, dan heb je nog een kans om met haar verder te kunnen. Je relatie stelt weinig voor als je dit niet met haar deelt, dan is het gewoon gebaseerd op leugens. Tevens ben je niet meer chantabel als je het je vriendin vertelt. Een nieuwe baan vind je ook wel weer. Dit houdt niet op als jij haar telkens beloond. En dat weet je zelf ook dondersgoed, dus ik vind het niet raar dat mensen hier zeggen dat je er stiekem wel van geniet.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_159260230
quote:
17s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:29 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Als je écht bang bent dan is het denk ik ook écht niet leuk om dit zo te beleven. Terwijl je er zoveel meer uit zou kunnen halen of juist niet. Maar die keuze ligt bij jezelf. En ik vraag me af of die keuze nu niet regeert vanuit angst?
TS, de eerste vraag die in me opkomt is of je ermee was doorgegaan als de secretaresse je niet was gaan chanteren. En je - zoals Tamashii scherp opmerkt - nu vooral acteert vanuit een gevoel van angst. Het antwoord laat zich raden, omdat die spanning van 'iets stouts doen zonder dat mijn omgeving het weet' is omgeslagen in een angst voor 'mijn oude leventje kwijtraken als mijn omgeving het weet'. Je oude leventje is per definitie gedevalueerd nu je jezelf in steeds meer bochten moet wringen om die schijn op te houden, daarom zullen veel mensen je hier ruggengraatloos noemen.
Ik denk er zelf iets genuanceerder over, want ik wil best geloven dat je dit allemaal niet had (kunnen) voorzien en we doen allemaal dingen die we liever niet aan 'de ander' opbiechten en soms ook niet doen, omdat de aanleiding en/of het gevolg te overzien zijn. In jouw geval...pfff, ik denk dat je op de langere termijn gelukkiger wordt als je dit wél opbiecht, ook als het gevolg is dat je vriendin je de bons geeft, jullie het huis moeten verkopen etcetera. Tegelijkertijd begrijp ik dat je ook blijft hopen dat die secretaresse je nu gewoon met rust laat en dat je verder kunt met je eigen leven, vooral omdat er voorlopig geen (werkgerelateerde) situaties meer zijn waarin jullie elkaar kunnen treffen. Nu maar hopen dat jullie elkaar niet 'spontaan' treffen in de supermarkt of op straat.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:08:52 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159260691
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:40 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Omdat het betekent dat je niet te vertrouwen bent, en dat je hypocriet bent. Als je twee zulke totaal verschillende persoonlijkheden hebt, dan ben je geen goed leidinggevende op wie je kunt vertrouwen als werknemer. Dat vind ik best wel kwalijk te noemen, en daarom zeg ik dus dat jij jezelf eens goed in de spiegel moet gaan kijken. Misschien is een sabattical een optie of zo. Iemand die zo doordrenkt is met hypocrisie kan geen goed persoon zijn namelijk.

Ik zeg dit niet om je te beledigen maar omdat ik hoop dat je inziet dat je gewoon heel erg fout zit, en dat je daarom ook in deze situatie bent beland. En ik hoop dus dat je uiteindelijk psychologische hulp gaat zoeken ;)
Neen, dat ben ik niet met je eens, Sirdanilot. Je kunt hem vanalles noemen maar geen hypocriet.

Topicstarter, nog een suggestie, als je toch betaalt dan vraag er ook wat voor terug. Bv dat jij aan haar larzen likt en zij jou tegelijkertijd een vinger in je kont duwt en je pijpt. Of zo iets. En ik meen dat serieus. Want het is gewoon een hoertje. Wat slimmer dan de doorsnee, maar zeker niet sympathieker.
Gek genoeg denk ik dat dit (wat ik dus hierboven schrijf) beter uit te leggen is aan mensen als jouw verhaal. Gewoon een hoer. En als dat gedoe met die laarzen uitkomt zeg je dat dat een van de rollen of sex spelletjes is die je met haar doet. En deze (dit spel) op verzoek van haar.
trouwens. Het zal in de ogen van je vriendin natuurlijk net zo verkeerd zijn, maar in de ogen van de meeste mensen ben je dan gewoon een man met en een groot libido EN een ruime fantasie. Wat niet verkeerd is ...
Maar toch, ik blijf erbij, biecht het je vriendin op en vertel dit, zonder proces te laten opmaken, bij politie. Je laat je steeds verder in een hoek drijven. dadelijk sta jij !!!! bij politie als verdachte.
Natuurlijk zijn er mensen die mensen kennen die deze vrouw wel even opzoeken maar dat zou ik niet doen. ben je dadelijk chantabel door die! Ga naar de politie en stort je hart uit, zeg dat je niet mee weet wat je moet doen. Denk dat je een heel goed advies krijgt, en ik denk een (informeel) belletje naar die vrouw zou zeer vermoedelijk voldoende zijn. Misschien kun je dan zelfs je relatie nog redden met je vriendin.
Andererzijds: als jij dit doet en het komt bij je vriendin terecht sta je toch ook weer sterk: je hebt iets doms gedaan (bagatelliseren) maar durfde haar niets te vertellen omdat je absoluut niet haar wilde verliezen.
De meeste politiemensen kiezen voor dit beroep toch ook heel sterk om mensen te helpen, om gerechtigheid te laten gebeuren. Politie mensen haten onrecht. Ga erheen, zeg dat je met een probleem zit en vraag of je met iemand (als je liever een vrouw wilt zeg je een vrouwelijke agent) wilt praten.
Wel een advies, begin nou niet ook die haar dienstkistjes af te likken haha. Steekt die je haar knuppel in .... laat maar haha. Sorry maar kon het niet laten, Mag toch wel, een grapje om de spanning te breken.
Het enige tragische aan heel dit verhaal is niet dat fetshje (is een fetishje van niks om eerlijk te zijn), maar dat jij, beslist geen slechte gozer, de pech hebt zo een kXt wijf tegen moet komen en (in mijn ogen) niet streetwise genoeg bent en daardoor het te lang laat sleuren voordat je de juiste aktie onderneemt.waardoor het alleen maar moeilijker wordt!

En neem niet teveel aan, want dat doe je. Jij weet zeker (neem je dus aan) dat .... vriendin .... Dat .... collegaas, datdie bitch .... enz. Aannemen in het Engels assume kijk naar dit woord ass u me. Je verarscht (da?s duits voor verneuken) jezelf en mij (als je assume). Is het te volgen?
Als je vriendin je voor dit akkefietje de laan uit stuurt zou ik blij zijn dat het gebeurd was want dan weet die of niet wat liefde is of ze houdt niet echt van jou.
JIj bent het soort man waar miljoenen vrouwen van dromen en die het zelf niet weet. Wat jammer!

[ Bericht 29% gewijzigd door LeesFoknl op 20-01-2016 19:23:02 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:06:08 #57
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159262105
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 23:09 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Hij heeft niet per se alleen verkeerde beslissingen genomen, hij heeft over zich heen laten lopen.
Ik wil best geloven dat TS, door de combinatie van zijn karakter en de omstandigheden, gewoon geen andere mogelijkheid zag dan zich laten domineren door deze vrouw.

Hij heeft grote psychische problemen, anders was dit nooit zo ver gekomen.
Ik zie hem meer als een slachtoffer van !!! de truttige moraal. Lees het boek "De waan van de waanzin" !! Wat doet ie nou helemaal fout? Niks, het stelt geen zak voor. Maar door de angst dat het bekend wordt, is ie chantabel. En waardoor komt die angst? Omdat ie verwacht dat men op hem neer kijkt,men rare dingen gaat zeggen, doen. Zijn vriendin verliest en natuurlijk gezichtsverlies.
Gaat ie in de aanval over, dan is hij de de winnaar. en zet die bitch als hoer neer. Maak er een lachertje van! En die vriendin, ja, zij heeft natuurlijk ook die moraal. Wat jammer dus, voor zulk een flut. Denk dat mijn partner mij een laars van haar onder de dekens zou stoppen en lachend zou zeggen: en nou likken. Jij likt geen vreemde laarzen manneke.Aleen de mijne. En na 1 minuut zou ze zeggen en nou lik je mij!
Blij dat ik katholiek ben, papa (zo wordt de paus in vele landen genoemd) zegt: we are a church of compassion and mercy. (maar dan in het latijn natuurlijk maar dat verstaan jullie toch niet haha). In ieder geval. Nu, gewoon biechten, ik heb een vrouw haar laarzen gelikt! zegt de priester, ja, nou en, dat staat niet eens op mijn zondenlijstje. Maar meneer pastoor, dat is heel erg. Oh, wist ik niet. dan bid maar een onze vader en een weesgegroetje en gooi een euro in het offerblok.
Laat je niet gek maken en ... maak jezelf niet gek.
zou topicstarter ooit sterven, zou jammer wezen, en ie komt aan de poort bij petrus dan vraagt die heb je zonden gedaan? ja, ik heb laarzen gelikt. zegt petrus: is dat alles? Ja. Oh, dan mag jij tussen Maria Theresia en Pater Pius zitten (voor de niet katholieken onder ons 2 mensen die heilig verklaard zijn!)
halleluja! Amen.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 20-01-2016 19:28:38 (puntjes op de " i " gezet) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:11:18 #58
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159262255
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
Sirdanilot, leer eerst maar eens foutloos schrijven. Daarna moet je nog een paar jaartjes wijsheid opbouwen!
Dan mag je terugkomen om hier een deftig antwoord te geven, nu kraam je enkel onzin uit...
"Deftig" Lenny77, Belg? Zie u gaarne! Hehe. Heb goesting uwe bottekes te likken hehehe!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 20-01-2016 19:12:13 (puntjes op de " i " gezet) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:37:50 #59
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159263038
Weet je wat ik graag zou willen weten. iets meer over die "secretaresse".
Hoe oud is ze ongeveer, relatie, ouders, van het zelfde dorp afkomstig. Haar ouders ook? Wat voor type. Uiterlijk ? Verloofd?
Ken wel een masseuse die je naakt massert (dus beiden naakt ) en daarbij alleen van die super hoge naaldhakken - schoenen draagt. Vind er niks aparts aan, onhandige schoenen! Misschien toch eens proberen een met laarzen. Maar ga daar echt geen 200 euro voor betalen. Massage 1 uurtje met pmc (pijpen met condoom) hooguit 6 tientjes. dat is een euro per minuut, en dan doet ze datook nog zwart natuurlijk! ( Of betaalt ze belasting over dat geld van ts.) Zeg haar dat maar, heb klantje voor je.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 20-01-2016 19:50:16 (puntjes op de " i " gezet) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159482091
Hoe is de situatie nu?
pi_159482875
Dit verhaal is of verzonnen of TS geilt op de hele situatie en gaat er bewust in mee. Anders kan niemand zo dom zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_159516554
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 02:55 schreef Zerkalo het volgende:

heel stom maar ik denk er nog een paar dagen over na...heel eerlijk, als ik mijn relatie kan redden door niks te zeggen maar die meid tevreden is met een bedrag dat niet te hoog is eens in de zoveel tijd en zij geeft haar erewoord dat ze het dan niemand zegt (ik moet zeggen, gelogen heeft ze niet tegen me) dat zou ik nog het fijnst vinden.
Ik bedoel als ik moet kiezen tussen a relatie over (wat ik echt bijna zeker weet) en gedoe op het werk of b elke maand 150-200 aan haar, dan valt mijn keuze op b, als ik echt zeker weet dat het bedrag daarbij blijft en zij altijd haar mond houdt.

Maar ja, ik ga haar niet zelf benaderen want wie weet blijft het nu weer maanden stil maar als ik weer in de situatie kom, is dat misschien best een idee.
verklaar me maar voor gek maar ik zit hierover serieus in dubio...

als iemand nog vragen heeft dan zijn die altijd welkom en ook kritiek want snap zelf ook wel dat ik mezelf hierin heb gewerkt het laatste dat ik me voel is slachtoffer

Hoe is het nu TS?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 31 januari 2016 @ 12:01:14 #63
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_159536454
Wat een topic :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_159569381
Wat is deze?
pi_159594960
TS, ik heb beide topics helemaal gelezen, 2 tips:
Ga naar een psycholoog of psychiator. Als je dat niet wil, ga naar haar toe, en vraag alles terug. Als ze het niet doet dreig je naar haar ouders te gaan. Zoek de contact/adres gegevens van haar ouders. Lees deze 2 topics aan haar ouders voor, begin erbij te huilen ofzo dat je je baan niet kwijt wilt en je vriendin ook niet. Vraag haar ouders om met haar te praten.
pi_159595572
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:09 schreef Glasbak5 het volgende:
TS, ik heb beide topics helemaal gelezen, 2 tips:
Ga naar een psycholoog of psychiator. Als je dat niet wil, ga naar haar toe, en vraag alles terug. Als ze het niet doet dreig je naar haar ouders te gaan. Zoek de contact/adres gegevens van haar ouders. Lees deze 2 topics aan haar ouders voor, begin erbij te huilen ofzo dat je je baan niet kwijt wilt en je vriendin ook niet. Vraag haar ouders om met haar te praten.
Ouders serieus? Het zijn geen pubers....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159595646
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ouders serieus? Het zijn geen pubers....
Ik zie dit als enige uitweg voor TS. Of een rechtzaak.
pi_159614423
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:35 schreef Glasbak5 het volgende:

[..]

Ik zie dit als enige uitweg voor TS. Of een rechtzaak.
Nja ik ben nog steeds van mening dat TS eerlijk moet zijn naar zijn partners, als dat niet kan en het uitgaat, dan houdt het toch op? Maar dan heeft hij ook geen last meer van dat mens.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_159630655
Waar is TS?
pi_159642990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waar is TS?
Tassen kopen waarschijnlijk.
  donderdag 4 februari 2016 @ 08:49:04 #71
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159643384
Ja, erg jammer dat de Topicstarter zich niet meer meldt en ons op de hoogte houdt. Wij forumleden (waaronder ik) hebben toch naar eer en geweten geprobeerd hem met goede adviezen van dienst te zijn.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 4 februari 2016 @ 08:54:33 #72
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_159643456
Bijzonder topic.

Ik vraag mij af in hoeverre de dame in kwestie bekend is met deze fetish want feitelijk is ze je nu grandioos aan het mindfucken.
Ze heeft van jou haar geldslaafje gemaakt.

Persoonlijk denk ik dat het van haar kant uit grootspraak is, zij heeft er immers ook geen gewin bij als ze je verraad.
Mocht het je stiekem opwinden en je er toch mee door willen gaan (ik oordeel niet) dan zou ik proberen te onderhandelen over prijzen.
Laat haar weten dat jij net zoveel kaarten hebt als zij heeft.
Hoe staat het voor haar als het uitkomt? Hoe reageren haar ouders, vrienden en familie daarop?
Mocht het uitkomen dan kun jij je alsnog redelijk makkelijk in een slachtofferrol plaatsen en dat is iets dat zij niet zou willen lijkt me.

Probeer de prijs naar beneden te krijgen, geef haar het stukje macht maar laat haar weten dat jouw leven niet voorbij is als het uitkomt. Op die manier pak jij haar troefkaarten af.
Hoe meer angst en onzekerheid je toont hoe leuker en makkelijker het voor haar wordt.

(persoonlijke ervaring met geldslaafjes, overigens wel altijd met instemming van geldslaafje in kwestie)
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_159648203
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bijzonder topic.

Ik vraag mij af in hoeverre de dame in kwestie bekend is met deze fetish want feitelijk is ze je nu grandioos aan het mindfucken.
Ze heeft van jou haar geldslaafje gemaakt.

Persoonlijk denk ik dat het van haar kant uit grootspraak is, zij heeft er immers ook geen gewin bij als ze je verraad.
Mocht het je stiekem opwinden en je er toch mee door willen gaan (ik oordeel niet) dan zou ik proberen te onderhandelen over prijzen.
Laat haar weten dat jij net zoveel kaarten hebt als zij heeft.
Hoe staat het voor haar als het uitkomt? Hoe reageren haar ouders, vrienden en familie daarop?
Mocht het uitkomen dan kun jij je alsnog redelijk makkelijk in een slachtofferrol plaatsen en dat is iets dat zij niet zou willen lijkt me.

Probeer de prijs naar beneden te krijgen, geef haar het stukje macht maar laat haar weten dat jouw leven niet voorbij is als het uitkomt. Op die manier pak jij haar troefkaarten af.
Hoe meer angst en onzekerheid je toont hoe leuker en makkelijker het voor haar wordt.

(persoonlijke ervaring met geldslaafjes, overigens wel altijd met instemming van geldslaafje in kwestie)

Precies,

Probeer mer haar in overleg te komen. Er valt best over te praten, want TS, uiteindelijk heb ik het idee dat je ook niet wilt dat het stopt. Als ze "goed" is zal ze met je overleggen en benadrukken dat het slechts een "spel" of "mindfuck" is.

Ook al weet je uiteindelijk dat je veilig bent, dan nog zul je gek worden van de spanning.

(die ervaring heb ik dan weer)
pi_159655931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:49 schreef emil23 het volgende:
Ook al weet je uiteindelijk dat je veilig bent, dan nog zul je gek worden van de spanning.
Dat is toch juist de insteek?
pi_159656004
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:32 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Dat is toch juist de insteek?
Uiteindelijk wel ja.
pi_159656201
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:34 schreef emil23 het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel ja.
Waarom er dan toch mee stoppen?
Ik snap er niks van.
Krijg je wat je wil, stop je ermee.
pi_159657133
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:43 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Waarom er dan toch mee stoppen?
Ik snap er niks van.
Krijg je wat je wil, stop je ermee.
Dat schrijf ik toch? Dat ik het idee heb dat TS helemaal niet wil stoppen? Dat zou ik in elk geval niet doen in zijn situatie.
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:48:35 #78
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_159835736
TS?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_159835846
TS heeft zijn laptop en telefoon verkocht om zijn fetish te kunnen financieren en kan derhalve niet meer reageren.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_159837695
TS gaf al aan dat hij geen zin meer had om erover te schrijven, dus dat verbaast me niet.

Hopelijk voor hem is er ook geen aanleiding om een update te geven (lees: hij heeft niks meer gehoord van de secretaresse), maar ook ik ben wel benieuwd... 😉
pi_159842246
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:26 schreef emil23 het volgende:

[..]

Dat schrijf ik toch? Dat ik het idee heb dat TS helemaal niet wil stoppen? Dat zou ik in elk geval niet doen in zijn situatie.
Ik had het over jou, aangezien je er onder zette dat je die ervaring had :o
pi_159845102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:22 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Ik had het over jou, aangezien je er onder zette dat je die ervaring had :o
Ik lees nergens dat ik gestopt ben volgensmij ;-)
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:56:48 #83
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_159845317
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:50 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat ik gestopt ben volgensmij ;-)
Oh? Vertel
Wat wind jou eraan op?
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_159847015
Ik ben er niet continu mee bezig, maar bij vlagen. Dan geniet ik er intens van. Gevoel van machteloosheid, met misschien wel een stukje frustratie is erg fijn af en toe.

Maar het is belangrijk dat je er goede afspraken over maakt. Niet zoals bij TS. Die weet namelijk helemaal niet of degene die hem chanteert wel goede bedoelingen heeft. Dit spel werkt alleen met iemand die je volledig kunt vertrouwen. In je achterhoofd weten dat je veilig bent. Maar dan toch die mindfuck die je weer aan het twijfelen maakt........
  zondag 14 februari 2016 @ 20:21:33 #85
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159918833
Zeg ts ben je nu je geld aan het spenderen op markt plaats? :) :) :)

Marktplaatservaringen op Viva :

Ook weer eentje in de categorie bijzonder.

Goedemiddag,

Ik verzamel gedragen schoenen en laarzen en kom nu dit gedragen paar tegen op MP. Graag wil ik van U weten of deze laarsjes erg vaak, maar zeker ook nog zeer recentelijk zijn gedragen. Ik ben 100% serieus geïnteresseerd en betaal U een net bedrag.

Met vriendelijke groet,

Netjes, mooie zinnen, serieuze interesse.
En toch... Ik laat m even voorbijgaan.
De nickname van deze persoon laat ik achterwege maar is wel een verwijzing naar zijn hobby (ik denk dat het een man is).
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159938356
dit topic ga ik weer volgen! (y)
pi_159938432
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:21 schreef Norma_Jeane het volgende:
Zeg ts ben je nu je geld aan het spenderen op markt plaats? :) :) :)

Marktplaatservaringen op Viva :

Ook weer eentje in de categorie bijzonder.

Goedemiddag,

Ik verzamel gedragen schoenen en laarzen en kom nu dit gedragen paar tegen op MP. Graag wil ik van U weten of deze laarsjes erg vaak, maar zeker ook nog zeer recentelijk zijn gedragen. Ik ben 100% serieus geïnteresseerd en betaal U een net bedrag.

Met vriendelijke groet,

Netjes, mooie zinnen, serieuze interesse.
En toch... Ik laat m even voorbijgaan.
De nickname van deze persoon laat ik achterwege maar is wel een verwijzing naar zijn hobby (ik denk dat het een man is).
Dus al sje je oude afgedragen schoenen op marktplaats zet, vang je er nog geld voor ook, ik heb ze al die jaren gewoon weggegooid 8)7
  maandag 15 februari 2016 @ 16:31:00 #88
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159938582
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:25 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Dus al sje je oude afgedragen schoenen op marktplaats zet, vang je er nog geld voor ook, ik heb ze al die jaren gewoon weggegooid 8)7
Nou wat ik van een latere reactie begrepen heb is dat hij ze toch niet wilde omdat ze niet afgedragen genoeg waren. (niet genoeg voetengeur ofzo :P )
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  Forum Admin zondag 20 maart 2016 @ 13:18:32 #89
58651 crew  murp
murp
pi_160807596
Dus zij laat zich betalen voor het kussen van haar schoenen en jij bent chantabel? Volgens mij is zij dan net zo chantabel. Ik stel voor dat TS 400¤ p/m van haar eist zodat hij niet bekent maakt dat zij zich laat betalen voor dit soort (erotische) handelingen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:02:46 #91
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_161273748
TS, ik heb je topics even vluchtig doorgelezen maar nergens zie ik de optie voorbij komen waarin je haar het gras voor de voeten wegmaait door je vriendin en leidinggevende wel te vertellen wat er gaande is. Nu ken ik de mensen in je omgeving niet dus ik heb geen idee of ze je laten vallen of er gelijk consequenties aan gaan verbinden, die afweging kan je zelf vast wel maken. Maar als men begripvol reageert zou de schade nog wel te overzien kunnen zijn en ben je voorgoed van dat mens af.
pi_161320329
Waarom wordt dit topic omhoog geschopt? Het is toch allang duidelijk dat het gewoon een geslaagde troll was? TS is niet meer. Nu gaat iedereen het lezen en wederom adviezen geven en reageren...

ok, nu schop ik zelf ook :')
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')