Waarom het zelf vertellen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef Zerkalo het volgende:
@ suri: zoals ik dus al schreef ben ik bijna zeker dat het dan over is. Dus waarom dan zelf het gaan vertellen met 98% garantie einde relatie, dan is niet vertellen toch niet zon vreemde optie?
al twijfel ik nog steeds...
misschien een aparte opmerking maar gezien de situatie waarin ik zit (zal niet mijn hele samenlevingssituatie hier neergooien) is de financiële schade van het opbiechten per maand groter dan 200 euro ofzo...
Tot slot snap ik 1 ding niet: eerst wordt me hier massaal aangeraden de dame in kwestie gewoon haar verhaal te laten doen tegen bv mijn vriendin en het dan te ontkennen omdat het haar woord tegen het mijne is, en nu de een na de ander die vindt dat ik juist niet moet liegen en zeggen wat er dus allemaal gebeurd is (kan wel dingen verzwijgen maar ze zal 100% met die meid contact zoeken om haar versie te horen dus dan zit in weer in hetzelfde schuitje).
@Lenny kan inderdaad zo zijn dat ik het mis heb maar ken haar al jaren en vind het nogal een grote gok
Psst... Je vriendin verdient beter dan een liegende en bedriegende ruggegraatloze man als jij. Je vriendin verdient een normale, eerlijke man die niet allerlei rare fetisjes heeft achter haar rug om.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef Zerkalo het volgende:
@ suri: zoals ik dus al schreef ben ik bijna zeker dat het dan over is. Dus waarom dan zelf het gaan vertellen met 98% garantie einde relatie, dan is niet vertellen toch niet zon vreemde optie?
al twijfel ik nog steeds...
TS, de eerste vraag die in me opkomt is of je ermee was doorgegaan als de secretaresse je niet was gaan chanteren. En je - zoals Tamashii scherp opmerkt - nu vooral acteert vanuit een gevoel van angst. Het antwoord laat zich raden, omdat die spanning van 'iets stouts doen zonder dat mijn omgeving het weet' is omgeslagen in een angst voor 'mijn oude leventje kwijtraken als mijn omgeving het weet'. Je oude leventje is per definitie gedevalueerd nu je jezelf in steeds meer bochten moet wringen om die schijn op te houden, daarom zullen veel mensen je hier ruggengraatloos noemen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je écht bang bent dan is het denk ik ook écht niet leuk om dit zo te beleven. Terwijl je er zoveel meer uit zou kunnen halen of juist niet. Maar die keuze ligt bij jezelf. En ik vraag me af of die keuze nu niet regeert vanuit angst?
Neen, dat ben ik niet met je eens, Sirdanilot. Je kunt hem vanalles noemen maar geen hypocriet.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:40 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Omdat het betekent dat je niet te vertrouwen bent, en dat je hypocriet bent. Als je twee zulke totaal verschillende persoonlijkheden hebt, dan ben je geen goed leidinggevende op wie je kunt vertrouwen als werknemer. Dat vind ik best wel kwalijk te noemen, en daarom zeg ik dus dat jij jezelf eens goed in de spiegel moet gaan kijken. Misschien is een sabattical een optie of zo. Iemand die zo doordrenkt is met hypocrisie kan geen goed persoon zijn namelijk.
Ik zeg dit niet om je te beledigen maar omdat ik hoop dat je inziet dat je gewoon heel erg fout zit, en dat je daarom ook in deze situatie bent beland. En ik hoop dus dat je uiteindelijk psychologische hulp gaat zoeken
Ik zie hem meer als een slachtoffer van !!! de truttige moraal. Lees het boek "De waan van de waanzin" !! Wat doet ie nou helemaal fout? Niks, het stelt geen zak voor. Maar door de angst dat het bekend wordt, is ie chantabel. En waardoor komt die angst? Omdat ie verwacht dat men op hem neer kijkt,men rare dingen gaat zeggen, doen. Zijn vriendin verliest en natuurlijk gezichtsverlies.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:09 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Hij heeft niet per se alleen verkeerde beslissingen genomen, hij heeft over zich heen laten lopen.
Ik wil best geloven dat TS, door de combinatie van zijn karakter en de omstandigheden, gewoon geen andere mogelijkheid zag dan zich laten domineren door deze vrouw.
Hij heeft grote psychische problemen, anders was dit nooit zo ver gekomen.
"Deftig" Lenny77, Belg? Zie u gaarne! Hehe. Heb goesting uwe bottekes te likken hehehe!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
Sirdanilot, leer eerst maar eens foutloos schrijven. Daarna moet je nog een paar jaartjes wijsheid opbouwen!
Dan mag je terugkomen om hier een deftig antwoord te geven, nu kraam je enkel onzin uit...
Hoe is het nu TS?quote:Op zondag 17 januari 2016 02:55 schreef Zerkalo het volgende:
heel stom maar ik denk er nog een paar dagen over na...heel eerlijk, als ik mijn relatie kan redden door niks te zeggen maar die meid tevreden is met een bedrag dat niet te hoog is eens in de zoveel tijd en zij geeft haar erewoord dat ze het dan niemand zegt (ik moet zeggen, gelogen heeft ze niet tegen me) dat zou ik nog het fijnst vinden.
Ik bedoel als ik moet kiezen tussen a relatie over (wat ik echt bijna zeker weet) en gedoe op het werk of b elke maand 150-200 aan haar, dan valt mijn keuze op b, als ik echt zeker weet dat het bedrag daarbij blijft en zij altijd haar mond houdt.
Maar ja, ik ga haar niet zelf benaderen want wie weet blijft het nu weer maanden stil maar als ik weer in de situatie kom, is dat misschien best een idee.
verklaar me maar voor gek maar ik zit hierover serieus in dubio...
als iemand nog vragen heeft dan zijn die altijd welkom en ook kritiek want snap zelf ook wel dat ik mezelf hierin heb gewerkt het laatste dat ik me voel is slachtoffer
Ouders serieus? Het zijn geen pubers....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:09 schreef Glasbak5 het volgende:
TS, ik heb beide topics helemaal gelezen, 2 tips:
Ga naar een psycholoog of psychiator. Als je dat niet wil, ga naar haar toe, en vraag alles terug. Als ze het niet doet dreig je naar haar ouders te gaan. Zoek de contact/adres gegevens van haar ouders. Lees deze 2 topics aan haar ouders voor, begin erbij te huilen ofzo dat je je baan niet kwijt wilt en je vriendin ook niet. Vraag haar ouders om met haar te praten.
Ik zie dit als enige uitweg voor TS. Of een rechtzaak.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ouders serieus? Het zijn geen pubers....
Nja ik ben nog steeds van mening dat TS eerlijk moet zijn naar zijn partners, als dat niet kan en het uitgaat, dan houdt het toch op? Maar dan heeft hij ook geen last meer van dat mens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:35 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Ik zie dit als enige uitweg voor TS. Of een rechtzaak.
Precies,quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bijzonder topic.
Ik vraag mij af in hoeverre de dame in kwestie bekend is met deze fetish want feitelijk is ze je nu grandioos aan het mindfucken.
Ze heeft van jou haar geldslaafje gemaakt.
Persoonlijk denk ik dat het van haar kant uit grootspraak is, zij heeft er immers ook geen gewin bij als ze je verraad.
Mocht het je stiekem opwinden en je er toch mee door willen gaan (ik oordeel niet) dan zou ik proberen te onderhandelen over prijzen.
Laat haar weten dat jij net zoveel kaarten hebt als zij heeft.
Hoe staat het voor haar als het uitkomt? Hoe reageren haar ouders, vrienden en familie daarop?
Mocht het uitkomen dan kun jij je alsnog redelijk makkelijk in een slachtofferrol plaatsen en dat is iets dat zij niet zou willen lijkt me.
Probeer de prijs naar beneden te krijgen, geef haar het stukje macht maar laat haar weten dat jouw leven niet voorbij is als het uitkomt. Op die manier pak jij haar troefkaarten af.
Hoe meer angst en onzekerheid je toont hoe leuker en makkelijker het voor haar wordt.
(persoonlijke ervaring met geldslaafjes, overigens wel altijd met instemming van geldslaafje in kwestie)
Dat is toch juist de insteek?quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:49 schreef emil23 het volgende:
Ook al weet je uiteindelijk dat je veilig bent, dan nog zul je gek worden van de spanning.
Uiteindelijk wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:32 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Dat is toch juist de insteek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |