quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat hij nu in de UFC game zit maakt hem geen Mixed martial artist! Je post kan dus naar het bokstopic.
ronda toch niet, die is van graniet,lol, Ronda is done en gaat trouwen met zwerver travis, die is natuurlijk dolgelukkig al die miljoenen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of ze is zelf nog niet klaar? Dat kan ook. Kan me voorstellen dat als je zo hard van dat voetstuk afvalt dat je dan psychisch net zo'n harde klap krijgt als die KO zelf.
ik wist het!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat hij nu in de UFC game zit maakt hem geen Mixed martial artist! Je post kan dus naar het bokstopic.
WMMAquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:41 schreef THEFXR het volgende:
Weten jullie nog dat Dana zo'n grote bek had over rousey? heb haar laten keuren alles is goed en de rematch is a go en alle onzin erbij, nu is het geen go en kan ze niet vechten op ufc 200 omdat ze zogenaamd meer tijd nodig heeft voor haar films? onzin, ze is gewoon niet goedgekeurd vanwege haar blessure.
http://www.mixedmartialarts.com/f/985A093AE973B42C/Ronda-Rousey/
daar kan je best gelijk in hebben, want dana was altijd in de ronda rousey business, niet in WMMA.quote:
Wat wist je?quote:
UFC is druk bezig op twitter want Ronda komt op tv.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar kan je best gelijk in hebben, want dana was altijd in de ronda rousey business, niet in WMMA.
Ach ja CM Punk zit er ook in. Allemaal elite MMA'ers.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat je die reactie zou plaatsen over boksen.
altijd beter dan de mannen, geen eye pokes of trappen in het kruis en andere illegale shit wat ophoudt, wel af en toe een sneaky hair pull, maar ja het zijn meiden, hequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zit er niet mee.. af en toe een potje WMMA vind ik niet verkeerd!
Iemand met alleen judo die zolang kan domineren, dat vat het geheel wel samen. Terug naar Invicta de komende 20 jaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd beter dan de mannen, geen eye pokes of trappen in het kruis en andere illegale shit wat ophoudt, wel af en toe een sneaky hair pull, maar ja het zijn meiden, he
waar erger je dan aan? je ziet toch gewoon 2 vechtende lichamenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Iemand met alleen judo die zolang kan domineren, dat vat het geheel wel samen. Terug naar Invicta de komende 20 jaar.
Zelfde als met de flyweights waar ook niemand iets om geeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar erger je dan aan? je ziet toch gewoon 2 vechtende lichamen
Die kan op die leeftijd nooit die achterstand in grappling inhalen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:36 schreef Nober het volgende:
20 februari
9-0 Nieky Holzken vs Farouk Daku 20-9-1
- Sportschool Golden Glory, Helmond
- Vacant BeNeLux super middleweight title
http://boxrec.com/show/727139
Kan altijd wel echt genieten van Mighty Mouse die is vrijwel technisch perfect. Zodra hij stopt dan wordt het inderdaad saaiquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:58 schreef Nober het volgende:
Ron Jeremy
[..]
Zelfde als met de flyweights waar ook niemand iets om geeft.
twitter:criscyborg twitterde op zondag 24-01-2016 om 07:12:37Watching #SNL and it looks like @rondarousey still needs help on her standup reageer retweet
Wel interessant om te zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:36 schreef Nober het volgende:
20 februari
9-0 Nieky Holzken vs Farouk Daku 20-9-1
- Sportschool Golden Glory, Helmond
- Vacant BeNeLux super middleweight title
http://boxrec.com/show/727139
We try again.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 10:02 schreef superniger het volgende:
twitter:criscyborg twitterde op zondag 24-01-2016 om 07:12:37Watching #SNL and it looks like @rondarousey still needs help on her standup reageer retweet
Ik zie die tweet niet op Dana z'n feed of ben ik nu blind??quote:
Is ook een grapje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |