Ik mocht weleens meerijden in zijn karretjequote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, zo'n karretje had ie dus.
ow SRVman hadden we ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, zo'n karretje had ie dus.
Verstandigquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een paar jaar misschien, officieel weet ik van niks...
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een paar jaar misschien, officieel weet ik van niks...
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow SRVman hadden we ook![]()
en misschien wel meer, weet ik niet meertegen de tijd dat ik ouder was misschien niet meer...
Het zou soms wel handig zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis dat wel eens...
Heb je geen lift?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:51 schreef FANN het volgende:
Maar dan moet ik heel snel 3 trappen afrennen
De ijsboer woonde bij ons in de straat, heerlijk!quote:
Maak ik wel eens gebruik van hoor, als het nodig is ....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/?ns_mcha(...)%20bezorgen&ns_fee=0
En ze brengen het nog bij je boven ook
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
urinevanzwangerevrouwenophaalboer...
Als we met de auto buiten de stad waren geweest en weer op de terugweg, zei mijn vader altijd "Wie het eerst de Euromast ziet krijgt een ijsje".quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef FANN het volgende:
Dan zei mijn Pa in een goeie bui 's avonds , wie gaat er ijsjes halen![]()
Rennen dat we deden
Gemak dient de mens.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak ik wel eens gebruik van hoor, als het nodig is ....
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als we met de auto buiten de stad waren geweest en weer op de terugweg, zei mijn vader altijd "Wie het eerst de Euromast ziet krijgt een ijsje".
En dan kregen we allemaal
Bestaat nog, halen ze hormonen of zo uit voor medicijnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat weet ik dan weer nietzeker verdrongen
Dat was er ook nog niet in jouw jeugd en wees daar maar blij om.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat weet ik dan weer nietzeker verdrongen
ah......quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat nog, halen ze hormonen of zo uit voor medicijnen.
Klok en klepel...
Had mijn moeder heel wat kunnen inleverenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was er ook nog niet in jouw jeugd en wees daar maar blij om.
U is op de hoogtequote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat nog, halen ze hormonen of zo uit voor medicijnen.
Klok en klepel...
Ik heb een jonger zusje, dus ik ken die potten van voor haar geboorte nog wel...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
U is op de hoogte
Moeders voor moeders heet dat en stinken dat die flessen doen
Dat genoegen heb ik nooit gehad. Volgens mij is ie wel een keer omgekieperd met dat ding, zal het eens vragen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mocht weleens meerijden in zijn karretje
was er nog niet toen ik klein was zegt Dees en toen ik niet meer klein was vermeed ik alles watquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet Dees of just me vast wel...
Zoveel schelen we toch niet qua leeftijd?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
was er nog niet toen ik klein was zegt Dees en toen ik niet meer klein was vermeed ik alles wat
ook maar met zwangere vrouwen te maken had
Ik heb eens gegoogled en het bestond toen wel al, sinds 1927 zelfs alquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
was er nog niet toen ik klein was zegt Dees en toen ik niet meer klein was vermeed ik alles wat
ook maar met zwangere vrouwen te maken had
Oh ja! Die rijden hier overigens nog steeds.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow SRVman hadden we ook![]()
en misschien wel meer, weet ik niet meertegen de tijd dat ik ouder was misschien niet meer...
Denk het niet, maar dat zegt Deesquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoveel schelen we toch niet qua leeftijd?
ik heb geen last meer van hormonenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet Dees of just me vast wel...
ow...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eens gegoogled en het bestond toen wel al, sinds 1927 zelfs al
Zo oud ben ik nou ook weer niet, dus dank voor de rectificatie...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eens gegoogled en het bestond toen wel al, sinds 1927 zelfs al
Maar toen jij geboren werd bestond het wel alquote:
Dan heb ik het verdrongenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar toen jij geboren werd bestond het wel al
Ik weet toch hoe oud jij bentquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet, dus dank voor de rectificatie...
Volgens mij heb jij ze juist al die jaren opgespaard...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb geen last meer van hormonen
Géén idee, écht nietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je moeder pieste niet in een fles
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ze juist al die jaren opgespaard...
Je schreef het eerder zelf al vandaag, jij doet nu nog dingen die misschien niet meer bij je leeftijd horen, dus wie weet...quote:
ik weet jaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je schreef het eerder zelf al vandaag, jij doet nu nog dingen die misschien niet meer bij je leeftijd horen, dus wie weet...
Je had verteld over de auto? (ik heb het vermoedelijk gemist)quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is weer tot rust gekomen inmiddels.
was je ook naar buiten gevlucht ?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je had verteld over de auto? (ik heb het vermoedelijk gemist)
meer aan de lampen boven de tafelquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hangt regelmatig in de gordijnen?
zoietsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
was je ook naar buiten gevlucht ?
Ook leukquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
meer aan de lampen boven de tafel
50 zoiets toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet, dus dank voor de rectificatie...
Maar aan een 40+ subforum was geen behoefte meer...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:07 schreef FANN het volgende:
We zitten gewoon een paar uur te lullen hiero
Ze kwam al wild terug uit Friesland, geen kampioen dit jaar en dan ook nog vanaf dinsdag andere auto.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je had verteld over de auto? (ik heb het vermoedelijk gemist)
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar aan een 40+ subforum was geen behoefte meer...
Echt hèquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar aan een 40+ subforum was geen behoefte meer...
Tis hier goedkoper dan in de kroeg..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:07 schreef FANN het volgende:
We zitten gewoon een paar uur te lullen hiero
Wat insinueer je nu?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:08 schreef Mickeys het volgende:
Moet ook zeggen dat ik met die snelheid er nu moeite mee krijg om het nog te kunnen volgen.
en ik heb het koud
Het is weekend... dan mogen we losquote:
en makkelijkerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis hier goedkoper dan in de kroeg..
sorry ik zal niet zoveel meer lullenquote:
dat het niet lang meer duurt voor ik mijn mandje in ga rollen denk ik...quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeee is juist leukquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
sorry ik zal niet zoveel meer lullen
Een meepostende blauwe zelfsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wel een blauwe, dat scheelt zoeken.
Les 1, probeer het nooit te volgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:08 schreef Mickeys het volgende:
Moet ook zeggen dat ik met die snelheid er nu moeite mee krijg om het nog te kunnen volgen.
Kom maar even ....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:08 schreef Mickeys het volgende:
en ik heb het koud
ik vind het ook erg gezellig hoorquote:
ik ga mijn tweede wijntje nemenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind het ook erg gezellig hoor
* just me neemt nog een drankje
We hebben toch al een mod hier, eentje is genoeg in dit forumquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het toch vragen:
Wanneer word je moderator hier?
Warm dekbedje, hmmm, het idee begrijp ik wel...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
dat het niet lang meer duurt voor ik mijn mandje in ga rollen denk ik...
Nu geen zin in heh Dees, misschien laterquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben toch al een mod hier, eentje is genoeg in dit forum
Het gaat om het idee...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben toch al een mod hier, eentje is genoeg in dit forum
quote:
Dan ben ik niet dronken hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, kunnen we straks nog meer lachen
Krijgen we dat gelul weer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Warm dekbedje, hmmm, het idee begrijp ik wel...
Zo is dat!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:12 schreef just me het volgende:
[..]ik mijn derde geloof ik maar fuck it, het is zaterdagavond
en tv aanwezigquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Warm dekbedje, hmmm, het idee begrijp ik wel...
Dan mag ik mijn 12e whisky van vandaag ook wel doen...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:12 schreef just me het volgende:
[..]ik mijn derde geloof ik maar fuck it, het is zaterdagavond
Fann is Hut niet.. Dat was pas lachenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan mag ik mijn 12e whisky van vandaag ook wel doen...
Is TreeHut nog wakker?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu geen zin in heh Dees, misschien latersnap ik wel....
Ik wilde hier vorig jaar wel mod worden om dit forum te redden, maar nu heeft sacha dat al gedaanquote:
Eindelijk iets om te beluisteren...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Jij wel
en ondertussen naar Rob luisteren op R49!
Nee, maar hij drinkt sporadisch alcohol, wel met hele mooie gevolgenquote:
Kleine slokjes neem jij altijd toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan mag ik mijn 12e whisky van vandaag ook wel doen...
ik hoor jou ook graag draaien hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eindelijk iets om te beluisteren...
Nee, dat laatste begrijp ik, maar juist omdat je vorig jaar je nek hebt uitgestoken...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde hier vorig jaar wel mod worden om dit forum te redden, maar nu heeft sacha dat al gedaan![]()
Buiten dat is het nu niet het juiste moment.
Ja, maar wel veel...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleine slokjes neem jij altijd toch?
Voorlopig even niet...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoor jou ook graag draaien hoor
En jij ook je nek voor mij hebt uitgestoken, maar de goede zaak waar we het voor deden is nu toch mooi opgelost door sacha.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat laatste begrijp ik, maar juist omdat je vorig jaar je nek hebt uitgestoken...
nee dat begrijp ikquote:
Zo'n electrische flotskrabbelaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
Een wijntje ontspant, nu nog zo'n massagedinges op mijn stoel en ik kom hier helemaal nooit meer
weg
jaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n electrische flotskrabbelaar?
Flots, we houden het erinquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n electrische flotskrabbelaar?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
Ik heb de hele avond nog gen muziek geluisterd
Ik kijk Noorderslag... Maar of ik het nu wat vind dat gerap....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... ik heb zin in iets anderseffe kijken
Ik haat rapquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk Noorderslag... Maar of ik het nu wat vind dat gerap....
ik heb ook geen voorbeelden van rap die ik leuk vindquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook heel soms vind ik een keer wel iets OK... maar voorbeelden kan ik je niet geven...
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ook geen voorbeelden van rap die ik leuk vind
Nu Travassi ... kleine wasjesquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ook geen voorbeelden van rap die ik leuk vind
Was je al om 11 uur begonnen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:27 schreef Soury het volgende:
Making a Murderer (TV Mini-Series 2015) - IMDb
Even stoppen 10 uur is best veel
Nee nog niet klaarquote:
Aanrader. Ik ben er even weg vanquote:
quote:
Muzuuk...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ineens allerlei series aan het loeren of zo?
R49 luisteren, kom gezellig meeluisteren!!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik heb afgelopen vakantie ook van alles bekeken, maar ff geen zin meer..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat deed ik, totdat er een kale laptop stond zonder speakers.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
R49 luisteren, kom gezellig meeluisteren!!
Stuiter, stuiter...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe dan dit maar voordat ik in slaap tief:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat deed ik, totdat er een kale laptop stond zonder speakers.Binnenkort ff een setje aanschaffen en dan ben ik weer van de partij.
El Presidentequote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een rare freak is bezig op de radio.
meesteres was het tochquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
El Presidente
sprak de penningmeester
Ow wacht, ben niet zo goed met betalen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
El Presidente
sprak de penningmeester
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow wacht, ben niet zo goed met betalen.
Rob kan het wel...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een rare freak is bezig op de radio.
Is het zulke armoe? Heb nog wel wat staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat deed ik, totdat er een kale laptop stond zonder speakers.Binnenkort ff een setje aanschaffen en dan ben ik weer van de partij.
Bezig met laden van zie video. Ze zien ze vliegen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:49 schreef chufi het volgende:
De toekomst... http://www.zie.nl/video/7h7zh9ffu5o2
Nja op het ogenblik wel. Wat heb je voor me in de aanbieding, Piet?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is het zulke armoe? Heb nog wel wat staan.
Ben je leeggetrokken door je ex?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nja op het ogenblik wel. Wat heb je voor me in de aanbieding, Piet?
oh...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik heb het vrijwillig meegegeven.
Moet ik ff kijken wat er in de opslag staat, PC speakers zoek je toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nja op het ogenblik wel. Wat heb je voor me in de aanbieding, Piet?
De héle LP?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
Wel mn eerste Bowie LP die ie nu draait... in de versie van FF
Ik ben helemaal niet in de Bowie moodquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
Wel mn eerste Bowie LP die ie nu draait...
Jep, met actieve speakers gaarne.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet ik ff kijken wat er in de opslag staat, PC speakers zoek je toch?
Dat hoeft ook niet, ik ben er ook niet van.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat praten tussendoor is niets voor mij en begin er ook niet aan.
Dat klinkt zelfs op die rotte laptop speakers lekker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet in de Bowie mood![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt zelfs op die rotte laptop speakers lekker.
Ja Gare du Nord is ook mooi Fannquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet in de Bowie mood![]()
ga ik effe keurenquote:
was het afscheidskadootje van mij aan mijn overbuurvrouw....quote:
dat is dan weer minderquote:Op zondag 17 januari 2016 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
was het afscheidskadootje van mij aan mijn overbuurvrouw....
werd ook op haar crematie gedraaid
en duurde zooooooooooooooo langquote:
Wat Dees zei klopt wel, ik schaam me er niet voor, en wat betreft jouw psych, hoe kan iemand mij of jou beter 'kennen' dan wijzelf?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
was het afscheidskadootje van mij aan mijn overbuurvrouw....
werd ook op haar crematie gedraaid
Hmm gewoon chillen roken mag, niet verplichtquote:
Zeker wel! Maar aan de ander kant raak ik al opgewonden van de Dutch Swing College Band.quote:
mew... daarom, wat lost een dagboekje nou opquote:Op zondag 17 januari 2016 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat Dees zei klopt wel, ik schaam me er niet voor, en wat betreft jouw psych, hoe kan iemand mij of jou beter 'kennen' dan wijzelf?
swing it out sisterquote:Op zondag 17 januari 2016 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker wel! Maar aan de ander kant raak ik al opgewonden van de Dutch Swing College Band.
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker wel! Maar aan de ander kant raak ik al opgewonden van de Dutch Swing College Band.
Doe het wel veilig.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelijk de hele LP..quote:Op zondag 17 januari 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
écht wel lekkere muziek van Chufeffe opslaan meteen
bij jou ook al?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het staat nog steeds aan hier en het gaat vooralsnog goed.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
Als ik straks weg ben heb ik een wegtrekker
Jij ook en slaap lekker!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 januari 2016 00:19 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen bijna dicht... ik ga nog even R49 luisteren en dan slapen
bedankt voor de gezellige avond
Truste.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:19 schreef just me het volgende:
Jij ook bedankt en rot en ronk ze straks.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:19 schreef just me het volgende:
rot en ronk?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij ook bedankt en rot en ronk ze straks.
Kan je dat niet voor ons filmen door ergens een cam te plaatsen?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
Als ik straks weg ben heb ik een wegtrekker
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je dat niet voor ons filmen door ergens een cam te plaatsen?
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel grappig, steeds een knikkend hoofd en dan plots --> BAM! En neer.quote:
Ik heb nog geen lastquote:Op zondag 17 januari 2016 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja joh, lekker rotten en ronken, met name als je bonen hebt gevroten.
Ik zit niet te knikken, maar wel te suffenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel grappig, steeds een knikkend hoofd en dan plots --> BAM! En neer.
Doorgaans hebben derden daar ook meer last van dan jijzelf.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog geen lastmaar het was ook nog maar een beetje
dat is ook weer waarquote:Op zondag 17 januari 2016 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doorgaans hebben derden daar ook meer last van dan jijzelf.
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel grappig, steeds een knikkend hoofd en dan plots --> BAM! En neer.
een worstje met wat?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zojuist mijn hapje op.
Mo, het is half éen!quote:Op zondag 17 januari 2016 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
is me nog nooit gebeurdquote:Op zondag 17 januari 2016 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat je met je harses op het toetsenbord klapt dus.
Uit de magnetron of oven?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een schande, ik weet niet welke, maar in ieder geval één van de twee.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
een worstje met wat?![]()
Vergeten een foto van mijn kaassoufle te maken voor dat topic waar ik niet mag slowchatten
Och mens, hou op, járen en altijd 's nachts. Maar ja, wel ploegendienst achter de rug dan.quote:
echt welquote:Op zondag 17 januari 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen laten ook geen scheten.
ah.... dit hiero is ook een soort van ploegendienstquote:Op zondag 17 januari 2016 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Och mens, hou op, járen en altijd 's nachts. Maar ja, wel ploegendienst achter de rug dan.
Rob ratelt lekker door... een echte DJquote:Op zondag 17 januari 2016 00:19 schreef just me het volgende:
Die borden heb ik al een eeuwigheid, vanwege het formaat, groot dus.quote:
helemaal fijnquote:Op zondag 17 januari 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Rob ratelt lekker door... een echte DJ
La Da Di was een wereldhit, nóg sneller typen dus.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
zo............
ik bedoel is dat Boerenbont servies Mo?
Denk dat er weinig te zien vallt hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
wat heb je vanavond in de aanbieding ?quote:
Oh kut, da's waar ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen laten ook geen scheten.
Ook dat bord...quote:Op zondag 17 januari 2016 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... dit hiero is ook een soort van ploegendienst
omdat ik helemaal ingepakt ben?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat er weinig te zien vallt hoor
Plaats cam dan!quote:Op zondag 17 januari 2016 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ik helemaal ingepakt ben?![]()
is niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |