Ik mocht weleens meerijden in zijn karretjequote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, zo'n karretje had ie dus.
ow SRVman hadden we ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, zo'n karretje had ie dus.
Verstandigquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een paar jaar misschien, officieel weet ik van niks...
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een paar jaar misschien, officieel weet ik van niks...
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow SRVman hadden we ook![]()
en misschien wel meer, weet ik niet meertegen de tijd dat ik ouder was misschien niet meer...
Het zou soms wel handig zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis dat wel eens...
Heb je geen lift?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:51 schreef FANN het volgende:
Maar dan moet ik heel snel 3 trappen afrennen
De ijsboer woonde bij ons in de straat, heerlijk!quote:
Maak ik wel eens gebruik van hoor, als het nodig is ....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/?ns_mcha(...)%20bezorgen&ns_fee=0
En ze brengen het nog bij je boven ook
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
urinevanzwangerevrouwenophaalboer...
Als we met de auto buiten de stad waren geweest en weer op de terugweg, zei mijn vader altijd "Wie het eerst de Euromast ziet krijgt een ijsje".quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef FANN het volgende:
Dan zei mijn Pa in een goeie bui 's avonds , wie gaat er ijsjes halen![]()
Rennen dat we deden
Gemak dient de mens.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak ik wel eens gebruik van hoor, als het nodig is ....
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als we met de auto buiten de stad waren geweest en weer op de terugweg, zei mijn vader altijd "Wie het eerst de Euromast ziet krijgt een ijsje".
En dan kregen we allemaal
Bestaat nog, halen ze hormonen of zo uit voor medicijnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat weet ik dan weer nietzeker verdrongen
Dat was er ook nog niet in jouw jeugd en wees daar maar blij om.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat weet ik dan weer nietzeker verdrongen
ah......quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat nog, halen ze hormonen of zo uit voor medicijnen.
Klok en klepel...
Had mijn moeder heel wat kunnen inleverenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was er ook nog niet in jouw jeugd en wees daar maar blij om.
U is op de hoogtequote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat nog, halen ze hormonen of zo uit voor medicijnen.
Klok en klepel...
Ik heb een jonger zusje, dus ik ken die potten van voor haar geboorte nog wel...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
U is op de hoogte
Moeders voor moeders heet dat en stinken dat die flessen doen
Dat genoegen heb ik nooit gehad. Volgens mij is ie wel een keer omgekieperd met dat ding, zal het eens vragen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mocht weleens meerijden in zijn karretje
was er nog niet toen ik klein was zegt Dees en toen ik niet meer klein was vermeed ik alles watquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet Dees of just me vast wel...
Zoveel schelen we toch niet qua leeftijd?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
was er nog niet toen ik klein was zegt Dees en toen ik niet meer klein was vermeed ik alles wat
ook maar met zwangere vrouwen te maken had
Ik heb eens gegoogled en het bestond toen wel al, sinds 1927 zelfs alquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
was er nog niet toen ik klein was zegt Dees en toen ik niet meer klein was vermeed ik alles wat
ook maar met zwangere vrouwen te maken had
Oh ja! Die rijden hier overigens nog steeds.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow SRVman hadden we ook![]()
en misschien wel meer, weet ik niet meertegen de tijd dat ik ouder was misschien niet meer...
Denk het niet, maar dat zegt Deesquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoveel schelen we toch niet qua leeftijd?
ik heb geen last meer van hormonenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet Dees of just me vast wel...
ow...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eens gegoogled en het bestond toen wel al, sinds 1927 zelfs al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |