Dank Uquote:Op zondag 17 januari 2016 00:09 schreef StaceySinger het volgende:
heb even wat ingezoomd
[ afbeelding ]
Je snapt niet hoe dat werkt met reflectie van een raam en de hoek ten opzichte van dat raam van een camera die achter dat raam staat?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:05 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Zelfs dit ontkennen?
Het lijkt wel U baan om alles wat er ook maar gezegd word hier meteen neer te halen
Niks aan de hand hier gewoon verder lopen
En ook een marsmannetje in beeld!quote:Op zondag 17 januari 2016 00:09 schreef StaceySinger het volgende:
heb even wat ingezoomd
[ afbeelding ]
Jawel een reflectie is het zelfde en veranderd niet in iets dikkers en groenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je snapt niet hoe dat werkt met reflectie van een raam en de hoek ten opzichte van dat raam van een camera die achter dat raam staat?
Het ligt niet aan mij dat je dat niet wilt of kunt begrijpen, maar ik ben niet bepaald de enige die ontkent dat er iemand naast loopt.
Overigens zie je er niets meer naast als haar hoek ten opzichte van de camera verandert.
En de extra kozijnrand.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:14 schreef suzi1 het volgende:
hier ook het extra been
[ afbeelding ]
dit is van rtv dus niet zo helder
Nee?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:15 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Jawel een reflectie is het zelfde en veranderd niet in iets dikkers en groen
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee?
Zou dat niet afhankelijk zijn van het soort ramen dat je hebt?
De auto links van dascha is ook geen groen monster gewordenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee?
Zou dat niet afhankelijk zijn van het soort ramen dat je hebt?
Deze fotoquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat iemand er hier een complot inziet heb ik nog niemand horen zeggen er wordt ook niemand van ook maar iets beschuldigd
En waarom zou je niet net zoals de politie doet ook wat dingetjes onderzoeken ?
Ik kan me bijv niet voorstellen dat als een jong meisje van 16 die onderweg naar huis is en langs
een verlichte & verharde weg loopt (de Utrechtseweg) dan ineens een pikdonkere bosweg inslaat ?
[ afbeelding ]
heb hem iets helderder gemaaktquote:Op zondag 17 januari 2016 00:14 schreef suzi1 het volgende:
hier ook het extra been
[ afbeelding ]
dit is van rtv dus niet zo helder
Grappig, dat ze helemaal dezelfde houding en alles hebben he.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:22 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
heb hem iets helderder gemaakt
zijn 2 personen hoor
[ afbeelding ]
Maak die foto's effe wat scherper. Ik zie nu niks d'r in.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:22 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
heb hem iets helderder gemaakt
zijn 2 personen hoor
[ afbeelding ]
die met het het groene shirt ,trui of jas heeft een dikke pensquote:Op zondag 17 januari 2016 00:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Grappig, dat ze helemaal dezelfde houding en alles hebben he.
Vind ik ook maar, moet die andere witte schoen ook niet in de reflectie staan?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Grappig, dat ze helemaal dezelfde houding en alles hebben he.
Nee het is de reflectie, en ze liep met haar armen voor haar buik --> reflectie = dikke pens.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
die met het het groene shirt ,trui of jas heeft een dikke pens
en de ander met het witte shirt niet niet![]()
btw het staat helemaal niet vast dat Dascha daar liep
[ afbeelding ]
Eigenlijk kunnen we dus gewoon naar een still van ET kijken, mss zien we daar wel iets op.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
die met het het groene shirt ,trui of jas heeft een dikke pens
en de ander met het witte shirt niet niet![]()
btw het staat helemaal niet vast dat Dascha daar liep
[ afbeelding ]
Ze loopt voor wat de groene reflectie van die auto zou kunnen zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:18 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
[..]
De auto links van dascha is ook geen groen monster geworden
Als je heel goed kijkt zie je die ander idd ook nog naar zn autosleutels grijpen.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:33 schreef StaceySinger het volgende:
het lijkt zelfs wel of ze even vastgepakt word in 1 of 2 beeldjes
en dat die vent meteen erna naast haar gaat lopen
[ afbeelding ]
Ik heb me vragen bij politie Utrecht gesteld maar geen antwoord gekregenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:36 schreef Leandra het volgende:
Maarreh Stacey, heb je je ingezoomde bewijsmateriaal al naar de politie gestuurd?
Dat is je wettelijke plicht toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |