abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159250373
Ik heb liever een leuk leven dan een mooi lijf of zo hoor
Dus good for you dat je nooit iets leuks hebt gedaan en er nu nog uit ziet als 18. Maar het is ook zo zonde van je leven he...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159250440
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja hoor, je mag alles zeggen. Je mag je ook wentelen in jezelf medelijden en zo blijven kijken naar de wereld, als bittere buitenstaander die zichzelf alleen maar meer buiten spel zet. Lekker doen. Ik garandeer je dat je je daar echt heel gelukkig van zult gaan voelen. En die oudere vrouwen (vanaf 25 :') ) zullen zich echt heel slecht voelen, wetende dat jij zo over hen denkt.
pi_159251110
Ik vraag me vooral af of hij echt serieus denkt dat vrouwen maar aan kinderen en koophuis beginnen omdat ze wanhopig zijn :@ :X
compact en kleverig.
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:14:03 #124
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_159251179
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vraag me vooral af of hij echt serieus denkt dat vrouwen maar aan kinderen en koophuis beginnen omdat ze wanhopig zijn :@ :X
Helaas ken ik persoonlijk van zulke gevallen. Ze bestaan echt..
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_159251203
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar gevallen als sommige mannen hier bestaan helaas ook echt
Maakt niet dat elke man zo over vrouwen denkt en sociaal een complete hork is (gelukkig)
Dus het is niet relevant dat er heus wel vrouwen zijn die niet helemaal goed in hun hoofd zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:17:41 #126
64831 2NutZ
pi_159251251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar gevallen als sommige mannen hier bestaan helaas ook echt
Maakt niet dat elke man zo over vrouwen denkt en sociaal een complete hork is (gelukkig)
Dus het is niet relevant dat er heus wel vrouwen zijn die niet helemaal goed in hun hoofd zijn
Wordt volgens mij ook nergens ontkent. Alleen dat massaal uitvallen over zo'n knul terwijl die zeker geldige puntjes heeft is ook wat treurig.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_159251326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

ja, natuurlijk. Er bestaan ook mensen die van plasseks houden en die met -20 in hun T-shirtje naar hun werk fietsen, maar dat is toch echt n minderheid.
compact en kleverig.
pi_159251344
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wordt volgens mij ook nergens ontkent. Alleen dat massaal uitvallen over zo'n knul terwijl die zeker geldige puntjes heeft is ook wat treurig.
het zou anders zijn als hij het niet zou brengen alsof het de standaard is..
Daar kan ik altijd slecht tegen. ;(
compact en kleverig.
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:26:27 #129
64831 2NutZ
pi_159251419
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het zou anders zijn als hij het niet zou brengen alsof het de standaard is..
Daar kan ik altijd slecht tegen. ;(
Voor hem is het standaard. In zijn perceptie.
pi_159251454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

maar het klopt niet, het ís nl niet de standaard.
compact en kleverig.
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:30:42 #131
64831 2NutZ
pi_159251498
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar het klopt niet, het ís nl niet de standaard.
Mensen praten vaak vanuit hun perspectief ;) we weten allemaal dat iemand zijn belevenissen niet de standaard hoeven te zijn.
pi_159251718
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mensen praten vaak vanuit hun perspectief ;) we weten allemaal dat iemand zijn belevenissen niet de standaard hoeven te zijn.
Allemaal ja, waarvan akte :P
pi_159252265
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 08:38 schreef Koral het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Had hetzelfde gevoel toen ik tiener was. In mijn twintiger jaren speelde dit totaal niet meer.

Vrouwen gaan andere eigenschappen ook meer waarderen. Zeker wanneer ze aan hun kinderwens gaan denken, of wanneer ze met een popijopi hebben gehad die vreemd ging.

Is een stukje identiteitsvorming wat je in de weg zit. Je wil graag iemand zijn wat je nog niet bent. Mensen worden in eerste instantie verliefd op het beeld dat ze van iemand hebben. Werk aan je eigen beeld en draag dat op een positieve manier uit.

Sommige van jullie hebben je mindere vermogen tot beeldvorming altijd gecompenseerd met jullie bovengemiddeld analytisch vermogen. Daarmee ga je het in contact en interactie met een vrouw niet snel redden.
25. Maar dat speelt nu juist meer dan ooit, dat beeld wordt keer op keer bevestigd. Zelfs de vrouwen die dat ontkennen gaan er vaak toch met zo iemand vandoor i.p.v. een wat stiller en terughoudender type.
Dat heb ik een tijdje geleden zelf ook nog meegemaakt. Gaat mijn date die best goed bij mij leek te passen er vandoor met 1 of andere gladjakker en negeert mij vervolgens gewoon. Ik zal wel te betrouwbaar en niet spannend genoeg zijn. }:|
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:02:41 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159252302
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:01 schreef CRW het volgende:
Gaat mijn date die best goed bij mij leek te passen er vandoor met 1 of andere gladjakker en negeert mij vervolgens gewoon. Ik zal wel te betrouwbaar en niet spannendgenoeg zijn.
Of die gast had nog tig andere kwaliteiten etc die jij niet bezit of niet op d emanier die zij graag wil zien.
pi_159252322
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 09:19 schreef Drieklank het volgende:

[..]

In mijn studententijd zag ik Janneke Jansen met Anne-Fleur strijden om de D van Hendrik-Jan, in geen geval wilde Janneke Jansen een Kees de Vries.

Na mijn studententijd blijkt dat Janneke Jansen de strijd verloren heeft, maar dergelijke vrouwen zijn ondertussen wel een stuk dikker geworden van het bier en de bittergarnituur. De vele slapeloze en spannende nachten die ze heeft beleefd begint zich al af tekenen in haar gezicht. Daarom komt iemand als ik misschien een keer in haar vizier, een man die het 'geluk' heeft om het hypotheekcontract te ondertekenen of de stront luiers te verschonen, maar ik zit niet meer op haar te wachten.

Ik merk dat veel van mijn post als gezeik worden opgevat, maar wat ik doe is koude analyses maken van mijn observaties en feiten. Ik begrijp dat het sommigen in het verkeerde keelgat kan schieten, maar ik bied misschien ook een stem die te weinig gehoord wordt in dit soort topics. Ik zie de duistere kant van het leven die mensen liever niet willen zien.
Je posts zijn geen gezeik, je slaat juist iedere keer weer de spijker op zijn kop.
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:03:52 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159252344
Laatst zag ik eens: 4 kerels op een rij, van knap naar lelijk.
Als je de vrouw vroeg voor wie je zou gaan voor een One Night STand, dan kozen ze meneer 1 en 2 uit (de twee knapsten)

Wanneer je vroeg met wie ze een gezin wilden stichten, was het veel meer gespreid en juist het minste ij meneer 1 (de knapste), vooral 2 en 3, maar ook 4 (de lelijkste) had er meer dan 1.
pi_159252397
quote:
3s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef Cue_ het volgende:
Als je de vrouw vroeg voor wie je zou gaan voor een One Night STand, dan kozen ze meneer 1 en 2 uit (de twee knapsten)

Wanneer je vroeg met wie ze een gezin wilden stichten, was het veel meer gespreid en juist het minste ij meneer 1 (de knapste), vooral 2 en 3, maar ook 4 had er meer dan 1.
Dit ja. En als je jong bent dan ga je vaak voor de korte termijn bevrediging of denk je gewoon niet zo goed na
Ik viel 10 jaar geleden ook op heel andere mannen, en dat maakte me ongelukkig.
Mijn man is niet het type 'sexy mofo' maar ik vind hem heel aantrekkelijk. Hij is slim, lief, open, eerlijk, zelfverzekerd en weet precies wie hij is en wat hij wil. Dat is sexy as hell

Waar mensen op vallen veranderd nogal eens. Dat wil niet meteen zeggen dat er duistere motieven achter zitten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:14:55 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159252609
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef CRW het volgende:

[..]

Je posts zijn geen gezeik, je slaat juist iedere keer weer de spijker op zijn kop.
Jullie delen elkaars extreme denkbeelde. Die absoluut niet kloppen, zie alle reactie's van verschillende users. Ipv daar een conclussie uit te trekken klamp jij je vast aan de enige persoon die even zuur en negatief in het leven staat. Dat zegt al genoeg. Je zou juist eens verder moeten kijken en eens zien of je eigen beweringen wel kloppen ipv bevestiging zoeken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159252964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit ja. En als je jong bent dan ga je vaak voor de korte termijn bevrediging of denk je gewoon niet zo goed na
Mijn man is niet het type 'sexy mofo' maar ik vind hem heel aantrekkelijk. Hij is slim, lief, open, eerlijk, zelfverzekerd en weet precies wie hij is en wat hij wil. Dat is sexy as hell

Waar mensen op vallen veranderd nogal eens. Dat wil niet meteen zeggen dat er duistere motieven achter zitten
Ja, dat dus.
Dat geldt overigens niet alleen voor vrouwen, maar de meeste mannen willen op den duur ook een ander type vrouw dan toen ze 17 waren. Dat is ook logisch, want je leert wat bij je past en wat niet, wat je zelf belangrijk vindt en wat niet en wat voor persoon je uberhaupt bent.

Er zijn ook genoeg mensen die niet leren en die keer op keer kiezen voor een (voor hen) foute partner, dat is dan wellicht meer 'jullie ding', maar die krijgen juist weer commentaar dat ze altijd maar voor de foute man/vrouw gaan en dat ze niet leren.

Of je wil iemand die vanaf het begin af aan voor jou valt, maar dat werkt kennelijk ook niet, want die zijn er kennelijk geen.
Dus wat wil je nou dan?
compact en kleverig.
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:39:19 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159253185
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, dat dus.
Dat geldt overigens niet alleen voor vrouwen, maar de meeste mannen willen op den duur ook een ander type vrouw dan toen ze 17 waren. Dat is ook logisch, want je leert wat bij je past en wat niet, wat je zelf belangrijk vindt en wat niet en wat voor persoon je uberhaupt bent.

Er zijn ook genoeg mensen die niet leren en die keer op keer kiezen voor een (voor hen) foute partner, dat is dan wellicht meer 'jullie ding', maar die krijgen juist weer commentaar dat ze altijd maar voor de foute man/vrouw gaan en dat ze niet leren.

Of je wil iemand die vanaf het begin af aan voor jou valt, maar dat werkt kennelijk ook niet, want die zijn er kennelijk geen.
Dus wat wil je nou dan?

Dat is toch duidelijk, ze willen vernaakt worden. En niks bieden. Wen vrouw moet hun geven wat ze nu missen. Dat zij niks terug te bieden hebben door hun gebrek aan alles wegens thuis zitten doet er natuurlijk niet toe. En natuurlijk willen ze er nul moeite voor doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_159253638
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef CRW het volgende:

[..]

Ik heb hier een goed geschreven artikel gevonden dat alles samenvat op beschouwende wijze:

http://goodmenproject.com(...)ietys-last-taboo-dg/

:)
pi_159253674
Ik kreeg een relatie, trouwde, ben nu 25kg lichter dan ik was, ga elke dag sporten/naar de sportschool, eet en kook gezond, doe leuke dingen voor mezelf en met m'n man en heb geen kinderen en hoef ze ook niet. En om mij heen zie ik veel mensen die voor een groot deel net als ik zijn, met vaak als enige variatie dat ze dan wel kinderen hebben ipv geen.

Maar het is zo makkelijk om vrouwen van alles de schuld tegeven hè? O+ dan hoef je de fout niet bij jezelf te zoeken! Wel zo fijn.
Ja doei.
pi_159253693
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is toch duidelijk, ze willen vernaakt worden. En niks bieden. Wen vrouw moet hun geven wat ze nu missen. Dat zij niks terug te bieden hebben door hun gebrek aan alles wegens thuis zitten doet er natuurlijk niet toe. En natuurlijk willen ze er nul moeite voor doen.
Wat ze naar eigen zeggen te bieden hebben is dat ze aardig en betrouwbaar zijn. Ja tof, maar dat zijn eigenschappen die sowieso van iedereen verwacht worden in het leven.
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:04:53 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159253795
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Wat ze naar eigen zeggen te bieden hebben is dat ze aardig en betrouwbaar zijn. Ja tof, maar dat zijn eigenschappen die sowieso van iedereen verwacht worden in het leven.
Dat is inderdaad de basis voor elke relatie.
pi_159253931
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

maar dat zijn ze niet? Aardig in ieder geval. Ik mer er hier niets van
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_159254001
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kunnen ze ook over ons zeggen natuurlijk ;(
pi_159254105
Als je nou even reflecteert op de afgelopen vijf berichten, dan besef je hopelijk toch wel dat je zelf ook reacties aan het uitlokken bent door 'ons' van alles op de mouw te spelden. En de moderator doet daar aan mee.

Beetje flauw. Waar is de resetknop voor deze conversatie?
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:25:13 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159254257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:18 schreef Drieklank het volgende:
Als je nou even reflecteert op de afgelopen vijf berichten, dan besef je hopelijk toch wel dat je zelf ook reacties aan het uitlokken bent door 'ons' van alles op de mouw te spelden. En de moderator doet daar aan mee.

Reset? Jij komt met een stelling die compleet volslagen idioot is. Nu wil je de "reset" knop indrukken omdat men je kromme redenatie niet beamen maar tegenspreken en daar iedereen de schuld van geeft, zelfs de moderator.

:D
pi_159254314
quote:
3s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef Cue_ het volgende:

Wanneer je vroeg met wie ze een gezin wilden stichten, was het veel meer gespreid en juist het minste ij meneer 1 (de knapste), vooral 2 en 3, maar ook 4 (de lelijkste) had er meer dan 1.
Ik denk dat dat voor vrouwen ongeveer dezelfde uitkomst zou hebben. Heeft ook met eigen onzekerheid te maken denk ik. (Bang dat de knappere partner eerder vreemd zou gaan en hun verlaten.)
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Volgens mij zagen ze hier alleen het uiterlijk?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159254316
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 09:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je wil impliceren dat ik schreef dat het helemaal niks uitmaakt, dan zou dat zomaar een symptoom kunnen zijn van een groter probleem dan je looks..

[..]

Dit soort types kennen we allemaal en terecht dat je die niet wil. Daarom is het wat minder begrijpelijk om je blind te blijven staren op dit deel van het vrouwvolk, alsof er niet meer zou zijn..
Als jij wilde impliceren dat Deezer zei dat het slechts om uiterlijk draait.... blablabla :6
pi_159254319
*Zucht* :O
pi_159254472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Op het moment dat je jouw perceptie als de standaard gaat zien ben je al een stuk realiteitszin kwijtgeraakt.
pi_159254494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kreeg een relatie, trouwde, ben nu 25kg lichter dan ik was, ga elke dag sporten/naar de sportschool, eet en kook gezond, doe leuke dingen voor mezelf en met m'n man en heb geen kinderen en hoef ze ook niet. En om mij heen zie ik veel mensen die voor een groot deel net als ik zijn, met vaak als enige variatie dat ze dan wel kinderen hebben ipv geen.

Maar het is zo makkelijk om vrouwen van alles de schuld tegeven hè? O+ dan hoef je de fout niet bij jezelf te zoeken! Wel zo fijn.
Woon je ook in een huurhuis?
pi_159254526
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 07:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Niemand hier zegt dat uiterlijk niets uitmaakt. :') Wat zoek je nu eigenlijk? Bevestiging dat het aan de hele wereld ligt behalve aan faxie? Dat alle vrouwen kuthoeren zijn die zich alleen maar door knappe mannen laten uitwonen?

Daarnaast het eeuwige gemekker over "ze zeggen dat jezelf moet zijn en het vanzelf komt". :r Vooral lekker vast blijven houden aan die compleet verkeerd begrepen opmerking. Nee, je moet niet jezelf blijven omdat je met je zure gedrag iedere vrouw droog laat slaan.

Ga eens serieus met jezelf aan de slag ipv hier goedbedoelde en op ervaring gebaseerde adviezen af te zitten kraken. :{w

Iedereen hier doet alsof het gewoon aan komt waaien als je wel dates / relaties kunt krijgen. Ronduit beledigend voor mensen die met veel inspanning wel aan zichzelf gewerkt hebben. Of denk je dat ik mijn hele leven met niet al te veel moeite dates etc heb kunnen regelen? Bitch, please. :')
_O- Wie probeer je nou voor de gek te houden? :')
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:38:42 #155
64831 2NutZ
pi_159254625
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Op het moment dat je jouw perceptie als de standaard gaat zien ben je al een stuk realiteitszin kwijtgeraakt.
Wellicht, of je weet niet beter.
pi_159254638
quote:

maar ik was serieus. Wat wil je dan wél?
Ik volg het gewoon oprecht niet.
compact en kleverig.
pi_159254646
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ook niet. Daarom zei ik ook "naar eigen zeggen" ;)
pi_159254823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zijn mensen van 40+ die nog scharrelen.
Probeer toch eens niet zo gecategoriseerd te denken. Niet zwart-wit. Er is geen leeftijdgrens. Niemand die zegt dat je geen fun meer kan hebben als je 25 bent of ouder.
Nee i know, maar ik heb het gevoel nergens bij te horen op dit moment... Leeftijdsgenoten vlot 't niet mee of tonen geen interesse, laat staan de vrouwelijke versies. Daarmee schat ik mijn kansen niet echt hoog in.
pi_159254937
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wellicht, of je weet niet beter.
Dan is er de vraag waarom je niet beter weet. Onbegrip hoe je niet beter zou kunnen weten, want ook aan de andere kant is inlevingsvermogen enigszins beperkt. Dan blijft er een donkerbruin vermoeden van onwil over en daar is het makkelijk bevestiging op zoeken als men niets lijkt te willen doen met het advies wat of niet aansluit op de praktijk of op het persoonlijke beeld van die praktijk. Either way, vrijwel dezelfde uitkomst.
Zou men gelukkiger zijn als er ook geen pogingen tot advies gegeven meer zou worden? Vermoedelijk niet, zie niet vraag en aanbod/advies. Het komt van beide kanten..
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:50:03 #160
416020 K44S
The bearded man
pi_159254952
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee i know, maar ik heb het gevoel nergens bij te horen op dit moment... Leeftijdsgenoten vlot 't niet mee of tonen geen interesse, laat staan de vrouwelijke versies. Daarmee schat ik mijn kansen niet echt hoog in.
Het gaat jou nog eens vies tegenvallen of een vriendin dat allemaal oplost.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159255058
quote:
Dit is precies jouw probleem ook, niet het niet hebben van een vriendin of neukertjes. Dat is een gevolg ervan.
Maar hier doe je telkens niks mee. :{
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:54:03 #162
64831 2NutZ
pi_159255068
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan is er de vraag waarom je niet beter weet. Onbegrip hoe je niet beter zou kunnen weten, want ook aan de andere kant is inlevingsvermogen enigszins beperkt. Dan blijft er een donkerbruin vermoeden van onwil over en daar is het makkelijk bevestiging op zoeken als men niets lijkt te willen doen met het advies wat of niet aansluit op de praktijk of op het persoonlijke beeld van die praktijk. Either way, vrijwel dezelfde uitkomst.
Zou men gelukkiger zijn als er ook geen pogingen tot advies gegeven meer zou worden? Vermoedelijk niet, zie niet vraag en aanbod/advies. Het komt van beide kanten..
Dat kan aan heel veel factoren liggen. Grote kans opvoeding en in een soort tunnelvisie opgegroeid zijn, weinig nieuwe dingen proberen etc.
pi_159255080
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Geldt voor bijna iedereen hier
pi_159255100
quote:

[..]

Nee i know, maar ik heb het gevoel nergens bij te horen op dit moment...
Onderneem dan eens initiatief om ergens bij te gaan horen.
pi_159255196
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat kan aan heel veel factoren liggen. Grote kans opvoeding en in een soort tunnelvisie opgegroeid zijn, weinig nieuwe dingen proberen etc.
Sorry, ik dacht dat we het hadden over het commentaar hoe het zo kan blijven en niet hoe het zo geworden is..
  woensdag 20 januari 2016 @ 15:00:04 #166
64831 2NutZ
pi_159255226
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Sorry, ik dacht dat we het hadden over het commentaar hoe het zo kan blijven en niet hoe het zo geworden is..
Oh oke sorry dan, maar het kan ook geen gevolg zijn van.
pi_159255264
quote:

[..]

Toon je zelf wel eens interesse in anderen dan? Je hebt zelf al vaker aangegeven dat je geen behoefte hebt aan vriendschappen.
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 15:04:40 #168
5428 crew  miss_sly
pi_159255345
quote:

Wat vind je dan dat je op de mouw wordt gespreld?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 15:09:45 #169
5428 crew  miss_sly
pi_159255530
quote:

[..]

Dat snap ik. En dat is niet fijn. Denk je dat andere mensen allemaal altijd met hun neus in de boter vallen?
Er zijn alleen verschillende manieren om ermee om te gaan. Om te beginnen: kader je eigen mogelijkheden niet zover in, dat je denkt dat niets meer kan. Er kan heel veel, als jij dat mogelijk maakt. Dus ja, misschien ben je wat ouder als je begint te scharrelen, een vriendin krijgt. Nou en? Dan ga je er samen een fijne tijd van maken. Doe je samen de dingen die je leuk vindt. Stedentrips, lange reizen, filmpjes kijken op de bank, samenwonen, shoppen....waarom ligt daar voor jouw gevoel de grens voor rond de 25? Is dat niet mogelijk met 30? 35? 40?

Wij hebben een dochter, dus lange reizen zit er niet in, maar als we kinderloos waren gebleven, reken maar dat we zouden zijn gaan reizen. En wij zijn de 25 ruim gepasseerd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159255573
quote:

[..]

Een van de symptomen van asperger?

Daarentegen zou je wel een zekere aantrekkingskracht moeten hebben volgens dat artikel van laatst.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 20 januari 2016 @ 15:24:00 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159255980
quote:

[..]

En dat klopt, heb ik je al vaker gezegt. Je hoort nergens bij en je doet nergens aan mee. Je hebt je zelf met je huidige houden volledig buiten spel gezet. Je bent niks meer dan een toeschouwer.

Doe er dus wat aan!
pi_159256416
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En dat klopt, heb ik je al vaker gezegt. Je hoort nergens bij en je doet nergens aan mee. Je hebt je zelf met je huidige houden volledig buiten spel gezet. Je bent niks meer dan een toeschouwer.

Doe er dus wat aan!
Ik heb niet zo zeer behoefte aan vriendschappen, wel gewoon praatjes e.d. dus dat probeer ik soms maar ze zitten er vaak niet op te wachten. Ook mensen niet die ik heel vaak op dezelfde plaatsen tegenkomen en mij wel van gezicht kennen. Enige aantrekkingskracht dat ik heb is 'die jongen die overal en nergens is maar eigenlijk niks toevoegt'. Inderdaad ben ik ongewild toeschouwer. Ze betrekken mij er niet bij of hebben niet de intentie om dat te doen, ook als ik het zelf aandraag.
pi_159256537
Je kunt toch wel zien waarom dat neit werkt? Je hoeft niet meteen 'bezzies' te worden als je 'vriendschappen' met mensen sluit, maar dat soort contacten en relaties aangaan is essentieel om bij gesprekken betrokken te worden als je je regelmatig onder dezelfde groep mensen begeeft.
Ja doei.
pi_159256745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt toch wel zien waarom dat neit werkt? Je hoeft niet meteen 'bezzies' te worden als je 'vriendschappen' met mensen sluit, maar dat soort contacten en relaties aangaan is essentieel om bij gesprekken betrokken te worden als je je regelmatig onder dezelfde groep mensen begeeft.
Contacten wil ik het niet noemen. Toevallig steeds op dezelfde tijd en plaats aanwezig, soms dagelijks. Ik heb op de sportschool e.d. het wel geprobeerd en mensen aangesproken maar of ze deden alsof ze me niet hoorden (ja echt!) of ik kreeg 2 zinnen terug en daarna gingen ze naar een ander apparaat of de zaal uit. Grootste succes was een dame waarmee ik 3x heb gepraat en daarna kwam ik d'r nooit meer tegen ;( (en nee, was gewoon smalltalk dus geen naam of nummers uitgewisseld)
  woensdag 20 januari 2016 @ 15:47:35 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159256808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb niet zo zeer behoefte aan vriendschappen, wel gewoon praatjes e.d. dus dat probeer ik soms maar ze zitten er vaak niet op te wachten. Ook mensen niet die ik heel vaak op dezelfde plaatsen tegenkomen en mij wel van gezicht kennen. Enige aantrekkingskracht dat ik heb is 'die jongen die overal en nergens is maar eigenlijk niks toevoegt'. Inderdaad ben ik ongewild toeschouwer. Ze betrekken mij er niet bij of hebben niet de intentie om dat te doen, ook als ik het zelf aandraag.
Joh want je voegt nul comma nul toe. Je hebt werkelijk waar helemaal niks te bieden. En nu ook weer, "ze betrekken mij er niet bij" ook nu moet het van iemand anders uit komen. Je bent een niks, een niemand voor nagenoeg iedereen.

Heb je 2 opties, lekker zo blijven aanmodderen, en zie wat dat je tot nu toe gebracht heeft. Of je gaat eindelijk actief er aan werken.

-nee-

[ Bericht 10% gewijzigd door motorbloempje op 20-01-2016 15:48:18 ]
pi_159256810
Als je uitgesloten wordt ligt dat aan jezelf.

Ben benieuwd waar de mensen die dat zeggen staan in bv de pestdiscussie...
  woensdag 20 januari 2016 @ 15:51:36 #177
416020 K44S
The bearded man
pi_159256933
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:47 schreef Faxie het volgende:

Ligt het aan jezelf EN aan de pesters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat heeft dat met daten te maken?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159256938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:47 schreef Faxie het volgende:

Het is een wisselwerking. Ik ben als kind best wel gepest, op de basisschool, en op de middelbare school, in mijn korfbalteam altijd het buitenbeentje.

Maar toen op school kreeg ik les over groepsdynamica, psychologie etc, en ging ik zelf training geven. En dat heeft me toch ook wel geleerd dat je zelf ook gedeeltelijk verantwoordelijk bent. Ik liet me onzeker maken, en met me fucken. Als ik toen had gesnapt hoe groepen etc. werken en hoe die patronen ontstaan, was ik vast een veel leukere meid geweest en had ik me veel minder gek laten maken.
pi_159257004
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Joh want je voegt nul comma nul toe. Je hebt werkelijk waar helemaal niks te bieden. En nu ook weer, "ze betrekken mij er niet bij" ook nu moet het van iemand anders uit komen. Je bent een niks, een niemand voor nagenoeg iedereen.

Heb je 2 opties, lekker zo blijven aanmodderen, en zie wat dat je tot nu toe gebracht heeft. Of je gaat eindelijk actief er aan werken.

-nee-
En hoe voeg je dan wel iets toe? Je haar roze verven? Iedereen gratis geld geven? Een gesprekje wordt blijkbaar als een eenmalig ding gezien door andere mensen, dus daarvoor ben ik meer aangewezen op langlopende gesprekken die voortvloeien uit de datingapps
pi_159257054
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:51 schreef K44S het volgende:

[..]

Ligt het aan jezelf EN aan de pesters.

SPOILER
Maar wat heeft dat met daten te maken?
Dat heeft meer met de net zo eenzijdige uitspraken van andere users hier te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')