abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159247626
Mijn observatie is dat Deezertje lekker bezig is met het regelen van dates. Betweters hebben wellicht meer succes in de liefde dan hij, maar volgens mij heeft Deezertje ondertussen meer meisjes gesproken en dates geregeld dan de alle betweters bij elkaar. Er zijn werkpaarden en sierpaarden, zij die het doen en zij die anderen vertellen hoe ze het moeten doen. Mijn respect gaat uit naar zij die het doen, ook zonder succes. _O_
pi_159247660
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 08:33 schreef Drieklank het volgende:
Mijn observatie is dat Deezertje lekker bezig is met het regelen van dates. Betweters hebben wellicht meer succes in de liefde dan hij, maar volgens mij heeft Deezertje ondertussen meer meisjes gesproken en dates geregeld dan de alle betweters bij elkaar. Er zijn werkpaarden en sierpaarden, zij die het doen en zij die anderen vertellen hoe ze het moeten doen. Mijn respect gaat uit naar zij die het doen, ook zonder succes. _O_
Matige troll. Je kan beter.
pi_159247676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:56 schreef CRW het volgende:

[..]

Maar ze hebben allebei wel gelijk. De dames van tegenwoordig hebben alleen nog interesse in de popi-jopi boys... :{
Hoe oud ben je? Had hetzelfde gevoel toen ik tiener was. In mijn twintiger jaren speelde dit totaal niet meer.

Vrouwen gaan andere eigenschappen ook meer waarderen. Zeker wanneer ze aan hun kinderwens gaan denken, of wanneer ze met een popijopi hebben gehad die vreemd ging.

Is een stukje identiteitsvorming wat je in de weg zit. Je wil graag iemand zijn wat je nog niet bent. Mensen worden in eerste instantie verliefd op het beeld dat ze van iemand hebben. Werk aan je eigen beeld en draag dat op een positieve manier uit.

Sommige van jullie hebben je mindere vermogen tot beeldvorming altijd gecompenseerd met jullie bovengemiddeld analytisch vermogen. Daarmee ga je het in contact en interactie met een vrouw niet snel redden.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159248018
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 08:38 schreef Koral het volgende:

Sommige van jullie hebben je mindere vermogen tot beeldvorming altijd gecompenseerd met jullie bovengemiddeld foutief analytisch vermogen. Daarmee ga je het in contact en interactie met een vrouw mensen niet snel redden.
Fixed.
Ja doei.
pi_159248095
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:56 schreef CRW het volgende:

[..]

Maar ze hebben allebei wel gelijk. De dames van tegenwoordig hebben alleen nog interesse in de popi-jopi boys... :{
Ik niet.
pi_159248096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 09:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Fixed.
1e fix ben ik het niet mee eens. Ze hebben heel scherpe waarnemingen op veel gebieden. De samenhang en het juist inschatten hoeveel impact en waarde er aan gehecht moet worden aan deze waarnemingen is misschien anders, maar de waarneming op zich is in mijn ogen niet foutief.

Tevens dank voor de 2e fix :@
pi_159248100
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 08:38 schreef Koral het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Had hetzelfde gevoel toen ik tiener was. In mijn twintiger jaren speelde dit totaal niet meer.

Vrouwen gaan andere eigenschappen ook meer waarderen. Zeker wanneer ze aan hun kinderwens gaan denken, of wanneer ze met een popijopi hebben gehad die vreemd ging.

Is een stukje identiteitsvorming wat je in de weg zit. Je wil graag iemand zijn wat je nog niet bent. Mensen worden in eerste instantie verliefd op het beeld dat ze van iemand hebben. Werk aan je eigen beeld en draag dat op een positieve manier uit.

Sommige van jullie hebben je mindere vermogen tot beeldvorming altijd gecompenseerd met jullie bovengemiddeld analytisch vermogen. Daarmee ga je het in contact en interactie met een vrouw niet snel redden.
In mijn studententijd zag ik Janneke Jansen met Anne-Fleur strijden om de D van Hendrik-Jan, in geen geval wilde Janneke Jansen een Kees de Vries.

Na mijn studententijd blijkt dat Janneke Jansen de strijd verloren heeft, maar dergelijke vrouwen zijn ondertussen wel een stuk dikker geworden van het bier en de bittergarnituur. De vele slapeloze en spannende nachten die ze heeft beleefd begint zich al af tekenen in haar gezicht. Daarom komt iemand als ik misschien een keer in haar vizier, een man die het 'geluk' heeft om het hypotheekcontract te ondertekenen of de stront luiers te verschonen, maar ik zit niet meer op haar te wachten.

Ik merk dat veel van mijn post als gezeik worden opgevat, maar wat ik doe is koude analyses maken van mijn observaties en feiten. Ik begrijp dat het sommigen in het verkeerde keelgat kan schieten, maar ik bied misschien ook een stem die te weinig gehoord wordt in dit soort topics. Ik zie de duistere kant van het leven die mensen liever niet willen zien.
pi_159248114
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 07:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Boehoe wat heb je het moeilijk. Het laatste wat vrouwen interesseert is uiterlijk. Ja, voor een geile wipbeurt of ONS helpt het als een kerel een halve adonis is, maar ik ken genoeg gasten met een kop als een anker die een teringgeil wijf hebben door hun uitstraling, natuurlijk gezag, het feit dat ze interessant zijn als individu en dat weten te verkopen, genegenheid tonen et cetera.

Mannen willen vrijwel altijd een mooi bord om van te eten. Dat is de primaire noodzaak. De meeste vrouwen kijken naar zoveel meer dan dat criterium.
Dit dus. Boehoe, alle deuren gaan open voor knappe mensen. Dat geldt misschien voor de Doutzens van de wereld, maar dat is ook maar 0,1% van de bevolking. Daarnaast traint zij ook iedere dag om er zo uit te zien. Uitstraling en persoonlijkheid zijn 1000x belangrijker bij het opentrappen van deuren.
pi_159248193
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 09:19 schreef Drieklank het volgende:

[..]

In mijn studententijd zag ik Janneke Jansen met Anne-Fleur strijden om de D van Hendrik-Jan, in geen geval wilde Janneke Jansen een Kees de Vries.

Na mijn studententijd blijkt dat Janneke Jansen de strijd verloren heeft, maar dergelijke vrouwen zijn ondertussen wel een stuk dikker geworden van het bier en de bittergarnituur. De vele slapeloze en spannende nachten die ze heeft beleefd begint zich al af tekenen in haar gezicht. Daarom komt iemand als ik misschien een keer in haar vizier, een man die het 'geluk' heeft om het hypotheekcontract te ondertekenen of de stront luiers te verschonen, maar ik zit niet meer op haar te wachten.

Ik merk dat veel van mijn post als gezeik worden opgevat, maar wat ik doe is koude analyses maken van mijn observaties en feiten. Ik begrijp dat het sommigen in het verkeerde keelgat kan schieten, maar ik bied misschien ook een stem die te weinig gehoord wordt in dit soort topics. Ik zie de duistere kant van het leven die mensen liever niet willen zien.
Wat een gelul joh. In je studententijd was je gewoon op zoek naar andere eigenschappen in een man omdat je in een andere fase zat. Fleur (?) zocht gewoon een sexy man die ook nog gezellig een biertje met haar kon zuipen, nu studeert ze niet meer en vindt ze dus zelf ook andere eigenschappen belangrijker, en waardeert ze pietjankees meer. Die nu de kans krijgt om de poepluiers van zijn eigen kinderen te verschonen. Goh wat sneu voor hem.

Godsamme man, als jij IRL ook met zulke voorbeelden komt, snap ik wel dat voortplanten voor jou heel ver weg is.
pi_159248200
quote:

[..]

En Anne-Fleur is nog steeds even knap? :')

Wat betreft je koude analyses (die ik zeker niet afdoe als onzin, ze zijn echter wel gefocussed en niet allesomvattend als je het mij vraagt) : in hoeverre helpt deze duistere kant jou vooruit in het leven?
pi_159248215
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 09:19 schreef Koral het volgende:
1e fix ben ik het niet mee eens.
Jij valt in diezelfde categorie. Niet zo gek dat je niet ziet wat men fout doet.
Ja doei.
pi_159248255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 00:10 schreef Faxie het volgende:
Da's leuk, maar ga nou niet doen alsof het niks uitmaakt.
Als je wil impliceren dat ik schreef dat het helemaal niks uitmaakt, dan zou dat zomaar een symptoom kunnen zijn van een groter probleem dan je looks..

quote:

[..]

Dit soort types kennen we allemaal en terecht dat je die niet wil. Daarom is het wat minder begrijpelijk om je blind te blijven staren op dit deel van het vrouwvolk, alsof er niet meer zou zijn..
pi_159248410
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 09:26 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Wat een gelul joh. In je studententijd was je gewoon op zoek naar andere eigenschappen in een man omdat je in een andere fase zat. Fleur (?) zocht gewoon een sexy man die ook nog gezellig een biertje met haar kon zuipen, nu studeert ze niet meer en vindt ze dus zelf ook andere eigenschappen belangrijker, en waardeert ze pietjankees meer. Die nu de kans krijgt om de poepluiers van zijn eigen kinderen te verschonen. Goh wat sneu voor hem.

Godsamme man, als jij IRL ook met zulke voorbeelden komt, snap ik wel dat voortplanten voor jou heel ver weg is.
Het gaat om het gevoel dat je een laatste keuze bent. Een tweederangs man. Dat je vooral goed bent om de lasten te dragen en niet de lusten te ontvangen. Dat je een voedingsbodem bent voor een uitgebloeide bloem. Daar word ik best droevig van.

Misschien kan het anders, zoals Mary zegt.
pi_159248426
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 09:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij valt in diezelfde categorie. Niet zo gek dat je niet ziet wat men fout doet.
Het probleem is dat jij niet waarneemt wat men goed doet. Verder schrijf ik duidelijk wat men wel fout doet. Dus als je het toch over categorieën wilt hebben...
pi_159248581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 09:41 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Het gaat om het gevoel dat je een laatste keuze bent. Een tweederangs man. Dat je vooral goed bent om de lasten te dragen en niet de lusten te ontvangen. Dat je een voedingsbodem bent voor een uitgebloeide bloem. Daar word ik best droevig van.

Ik zal je voorbeeld even in de realiteit plaatsen. Ik had tijdens mijn studie een leuke vriend, lang leve de lol, reizen, samen op stap, alles kon en alles mag, na een paar jaar ging dat over, beiden wat serieuzer en het werkte niet meer. Dikke prima. Ik kwam mijn huidige vriend tegen, alles klopte, hij heeft nu de eer om de luiers van ONS kind te verschonen. Voor mij, was hij ook altijd op stap, vrouwen bij de vleet. Wie is nu de uitgebloeide bloem? Ik of hij?

Accepteer gewoon dat mensen in iedere fase van hun leven op zoek zijn naar een andere ervaring, de relaties waar mensen al die fases samen kunnen doorlopen zijn erg zeldzaam. Ik zie oprecht niet in wat daar mis mee is.
pi_159249132
Hoe later je een (eerste) serieuze relatie krijgt des te eerder heb je straks huisje boompje beestje als ze ook nog eens zwanger raakt.. En ik wil absoluut niet eindigen met de eerste beste vrouw. Ik wil mijn fun-horizon verbreden, of ben ik daar op mijn 25ste al te laat mee?
pi_159249214
quote:

[..]

Jij ziet dat inderdaad. Je bent er vast ook van op de hoogte dat een ooggetuige weinig toevoegt, omdat het vaak niet accuraat is wat hij ziet en ingekleurd met de eigen perceptie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 20 januari 2016 @ 10:29:53 #93
416020 K44S
The bearded man
pi_159249219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:24 schreef Deezertje het volgende:
Hoe later je een (eerste) serieuze relatie krijgt des te eerder heb je straks huisje boompje beestje als ze ook nog eens zwanger raakt.. En ik wil absoluut niet eindigen met de eerste beste vrouw. Ik wil mijn fun-horizon verbreden, of ben ik daar op mijn 25ste al te laat mee?
Had je op je 20e mee moeten beginnen.

Ik ben ook 25 en m'n fun-horizon is helemaal gedigitaliseerd in een proximale- bewegingsform
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159249260
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:24 schreef Deezertje het volgende:
Wat bedoel je precies met fun horizon?
Feesten, zuipen en helemaal naar de klote gaan? Daar zijn een hoop mensen op hun 25ste wel klaar mee. Niet iedereen natuurlijk.

Als je het hebt over plezier hebben in het leven; nee, daar is het nooit te laat voor. (Dat denk je toch niet echt hoop ik? :') )
pi_159249267
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:29 schreef K44S het volgende:

[..]

Had je op je 20e mee moeten beginnen.

Ik ben ook 25 en m'n fun-horizon is helemaal gedigitaliseerd in een proximale- bewegingsform
En nu in normaal Nederlands? Hoe later je begint des te minder keuze je hebt ljjkt me.
pi_159249269
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 09:41 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Jij hebt die bloem als uitgebloeid geclassificeerd. Kennelijk vind jij dat vrouwen uitgebloeid zijn als ze de 25 passeren. Jouw probleem, niet dat van al die vrouwen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159249288
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Feesten, zuipen en helemaal naar de klote gaan? Daar zijn een hoop mensen op hun 25ste wel klaar mee. Niet iedereen natuurlijk.
Nee het scharrelen met 18+. Zonder zuipen.
  woensdag 20 januari 2016 @ 10:33:11 #98
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159249292
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 07:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Boehoe wat heb je het moeilijk. Het laatste wat vrouwen interesseert is uiterlijk. Ja, voor een geile wipbeurt of ONS helpt het als een kerel een halve adonis is, maar ik ken genoeg gasten met een kop als een anker die een teringgeil wijf hebben door hun uitstraling, natuurlijk gezag, het feit dat ze interessant zijn als individu en dat weten te verkopen, genegenheid tonen et cetera.

Mannen willen vrijwel altijd een mooi bord om van te eten. Dat is de primaire noodzaak. De meeste vrouwen kijken naar zoveel meer dan dat criterium.
Toch heeft deezer enigszins een punt. Op apps als tinder word je puur op uiterlijk een ja of een nee. Dan kun je nog zo'n sprankelende persoonlijkheid of uitstraling hebben, als je een kop als een anker hebt word je zeer waarschijnlijk steeds naar links geswiped en heb je daar dus niets aan.

Idem op datingsites waar vrouwen vaak om komen in de berichten en dus selectief kunnen zijn. Zo werkt dat nu eenmaal, daar kun je over gaan klagen, maar beter is er gewoon iets aan te doen. Bijvoorbeeld door je uiterlijk te verbeteren (sporten, ander kapsel, vlotte kleding etc) of door te zorgen dat je berichten stuurt waardoor een vrouw geprikkeld raakt om jou te leren kennen. En anders bestaat er ook nog zoiets als irl vrouwen aanspreken. En ja, dat is soms eng maar kan resultaten geven...ja jullie lezen het goed, het bestaat. Zo heb ik mijn komende date leren kennen, en dat is een behoorlijk knappe vrouw.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 10:34:10 #99
416020 K44S
The bearded man
pi_159249318
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En nu in normaal Nederlands? Hoe later je begint des te minder keuze je hebt ljjkt me.
Ik dacht dat je zo intelligent was?

Maar goed....

Dit dus:
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Als je het hebt over plezier hebben in het leven; nee, daar is het nooit te laat voor. (Dat denk je toch niet echt hoop ik? :') )
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159249324
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee het scharrelen met 18+. Zonder zuipen.
Nee, natuurlijk is het daar niet te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')