abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159224803
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:02 schreef Chai het volgende:

[..]

En hoe komt ze daar dan aan?
Stoere Sander zat bij haar in de klas en volgt nu ook het vak 'Statistiek voor dummies'. Knappe Richard is de beste vriend van haar broer die ook regelmatig aanschuift bij familiegelegenheden. Knappe Karel vult ook vakken op de afdeling houdbaar tussen 18.00 - 10.00. Nu zat er ook een Loner Leon bij haar op school, er zit weleens een Verlegen Valero op een verjaardagsfeest en er werkt ook een Puistige Pieter op de afdeling houdbaar, maar deze mannen hebben het in iedere situatie afgelegd tegen de concurrerende mannen voor haar aandacht. :)
pi_159224833
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:08 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Stoere Sander zat bij haar in de klas en volgt nu ook het vak 'Statistiek voor dummies'. Knappe Richard is de beste vriend van haar broer die ook regelmatig aanschuift bij familiegelegenheden. Knappe Karel vult ook vakken op de afdeling houdbaar tussen 18.00 - 10.00. Nu zat er ook een Loner Leon bij haar op school, er zit weleens een Verlegen Valero op een verjaardagsfeest en er werkt ook een Puistige Pieter op de afdeling houdbaar, maar deze mannen hebben het in iedere situatie afgelegd tegen de concurrerende mannen voor haar aandacht. :)
Werkdagen van 16 uur ;( dan heb je toch geen tijd voor een relatie?
Ja doei.
pi_159224906
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zo gaat dat bij de AH. Je krijgt voor een paar uur in de avond betaald en de rest van de tijd mag je overwerken voor gratis. :D
pi_159232632
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Inhoudelijk sluitend verhaal van Drieklank, en dan is het ietwat gekke tijdstip hét punt van kritiek... Dat zegt op zich al iets over de validiteit van de rest van zijn statement, ducht mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sturmic op 19-01-2016 17:35:03 ]
pi_159241379
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:28 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Inhoudelijk sluitend verhaal van Drieklank, en dan is het ietwat gekke tijdstip hét punt van kritiek... Dat zegt op zich al iets over de validiteit van de rest van zijn statement, ducht mij.
Alleen jammer dat hij zijn uitspraken doet vanuit een ontzettend zwart/wit conclusie.
pi_159243615
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Alleen jammer dat hij zijn uitspraken doet vanuit een ontzettend zwart/wit conclusie.
Maar ze hebben allebei wel gelijk. De dames van tegenwoordig hebben alleen nog interesse in de popi-jopi boys... :{
pi_159244665
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als in de zin van: "er zijn nu eenmaal vlotte mensen, er zijn minder vlotte mensen, en er is de categorie tja..."?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:56 schreef CRW het volgende:
De dames van tegenwoordig hebben alleen nog interesse in de popi-jopi boys
Dat is wellicht ook weer wat kort door de bocht, hoewel niemand kan ontkennen dat het veel mensen best wel komt aanwaaien en er dan dergelijke quisi-omnivalente adviezen worden gegeven als: "wees je beste zelf". Terwijl dát duidelijk en evidence-based niet genoeg is. Is dat erg? Nou ja, als je aan de winnende kant zit vind je dat helemaal niet erg.

Dat is meer dan begrijpelijk en ik snap dus prima waarom er door velen zo gemakkelijk over deze materie gedacht wordt. Naar analogie ben ik bijvoorbeeld prima in staat hard te lopen, en vind dat ook heel gemakkelijk en vanzelfsprekend. Ene voet voor de ander, rinse and repeat. Alleen permitteer ik mij daarmee niet tegelijkertijd de vrijheid om tegen een kreupele te roepen dat hij "maar zijn beste zelf" moet zijn, want dan lukt het hem vast ook! Dat getuigt van intense naïviteit, of ten minste van een beperkt voorstellingsvermogen en soms ook gewoon van een moedwillige poging die minder fortuinlijke wederpartij te beschadigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sturmic op 19-01-2016 23:49:11 ]
pi_159244828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Als in de zin van: "er zijn nu eenmaal vlotte mensen, er zijn minder vlotte mensen, en er is de categorie tja..."?

[..]

Dat is wellicht ook weer wat kort door de bocht, hoewel niemand kan ontkennen dat het veel mensen best wel komt aanwaaien en er dan dergelijke quisi-omnivalente adviezen worden gegeven als: "wees je beste zelf". Terwijl dát duidelijk en evidence-based niet genoeg is. Is dat erg? Nou ja, als je aan de winnende kant zit vind je dat helemaal niet erg.

Dat is meer dan begrijpelijk en ik snap dus prima waarom er door velen zo gemakkelijk over deze materie gedacht wordt. Naar analogie ben ik bijvoorbeeld prima in staat hard te lopen, en vind dat ook heel gemakkelijk en vanzelfsprekend. Ene voet voor de ander, rinse and repeat. Alleen permitteer ik mij daarmee niet tegelijkertijd de vrijheid om tegen een kreupele te roepen dat hij "maar zijn beste zelf" moet zijn, want dan lukt het hem vast ook! Dat getuigt van intense naïviteit, of ten minste van een beperkt voorstellingsvermogen en soms ook gewoon van een moedwillige poging die minder gefortuneerde wederpartij te beschadigen.
Zelfde als mensen roepen dat uiterlijk er echt niet toe doet.. dat doet er wel degelijk toe. Als je knap bent gaan er al deuren open die normaal gesloten blijven, of je daar nou op zit te wachten of niet. En uiterlijk speelt misschien meer mee bij face-to-face-contact zoals een kroeg maar toch ook op datingsites/apps moet je het van je foto's hebben.
pi_159244849
quote:
Alleen permitteer ik mij daarmee niet tegelijkertijd de vrijheid om tegen een kreupele te roepen dat hij "maar zijn beste zelf" moet zijn, want dan lukt het hem vast ook! Dat getuigt van intense naïviteit, of ten minste van een beperkt voorstellingsvermogen en soms ook gewoon van een moedwillige poging die minder gefortuneerde wederpartij te beschadigen.
Waarom zit je dan als kreupele in een hardlooptopic?
pi_159244939
quote:

[..]

Maar ze hebben allebei wel gelijk. De dames van tegenwoordig hebben alleen nog interesse in de popi-jopi boys... :{
Ze zullen zeggen van niet, maar ondertussen....
pi_159244961
quote:

[..]

[..]

Dat is meer dan begrijpelijk en ik snap dus prima waarom er door velen zo gemakkelijk over deze materie gedacht wordt. Naar analogie ben ik bijvoorbeeld prima in staat hard te lopen, en vind dat ook heel gemakkelijk en vanzelfsprekend. Ene voet voor de ander, rinse and repeat. Alleen permitteer ik mij daarmee niet tegelijkertijd de vrijheid om tegen een kreupele te roepen dat hij "maar zijn beste zelf" moet zijn, want dan lukt het hem vast ook! Dat getuigt van intense naïviteit, of ten minste van een beperkt voorstellingsvermogen en soms ook gewoon van een moedwillige poging die minder gefortuneerde wederpartij te beschadigen.
_O_
pi_159244998
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:36 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Waarom zit je dan als kreupele in een hardlooptopic?
Waarom ga je als harloper in een topic vol kreupelen zitten?
pi_159245256
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom ga je als hardloper in een topic vol kreupelen zitten?
_O_

Nou, om Casiotone toch enig krediet te geven, in zijn reacties de afgelopen maanden in soortgelijke topics gaat er een soort directe duidelijkheid van hem uit, een oprecht geloof in zijn werkelijkheid en de volledige en controleerbare maakbaarheid van je eigen geluk. Dat idealisme en optimisme, gecombineerd met een onwrikbare vasthoudendheid om al die kreupelen te leren sprinten, daar heb ik oprechte bewondering voor.

Heb de afgelopen tijd erg veel nagedacht over wat ik zelf nog graag zou willen... en waar ik nu op uit kom is dat ik graag een meet zou willen organiseren met de groep die wat minder mazzel hebben gehad bij het uitdelen van de sociale vaardigheden en/of uiterlijkheden en/of zelflimiterende geloofssystemen en/of daadwerkelijk uitgeslotenen. Tof?
pi_159245317
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:57 schreef Sturmic het volgende:

[..]

_O_

Nou, om Casiotone toch enig krediet te geven, in zijn reacties de afgelopen maanden in soortgelijke topics gaat er een soort directe duidelijkheid van hem uit, een oprecht geloof in zijn werkelijkheid en de volledige en controleerbare maakbaarheid van je eigen geluk. Dat idealisme en optimisme, gecombineerd met een onwrikbare vasthoudendheid om al die kreupelen te leren sprinten, daar heb ik oprechte bewondering voor.

Heb de afgelopen tijd erg veel nagedacht over wat ik zelf nog graag zou willen... en waar ik nu op uit kom is dat ik graag een meet zou willen organiseren met de groep die wat minder mazzel hebben gehad bij het uitdelen van de sociale vaardigheden en/of uiterlijkheden en/of zelflimiterende geloofssystemen en/of daadwerkelijk uitgeslotenen. Tof?
Denk je dat je dat van de grond gaat krijgen? :P
pi_159245346
Heb al contacten met CRW, Deezer, Jaeger, dus why not? Kan mij bijna altijd vereenzelvigen met Drieklank, en jij komt ook vast. En dan doen we ook nog eens iets sociaals en dus past het ook nog bij het doel van dit topic! c_/
pi_159245382
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 00:03 schreef Sturmic het volgende:
Heb al contacten met CRW, Deezer, Jaeger, dus why not? Kan mij bijna altijd vereenzelvigen met Drieklank, en jij komt ook vast. En dan doen we ook nog eens iets sociaals en dus past het ook nog bij het doel van dit topic! c_/
Geloof het of niet, maar ik heb een sociaal leven :@
pi_159245412
quote:
[..]

Daarmee impliceer dat je nu al je beste zelf zou zijn, wat niet genoeg zou zijn. Wat heb je daar voor evidence dan?

quote:
Dat is meer dan begrijpelijk en ik snap dus prima waarom er door velen zo gemakkelijk over deze materie gedacht wordt. Naar analogie ben ik bijvoorbeeld prima in staat hard te lopen, en vind dat ook heel gemakkelijk en vanzelfsprekend. Ene voet voor de ander, rinse and repeat. Alleen permitteer ik mij daarmee niet tegelijkertijd de vrijheid om tegen een kreupele te roepen dat hij "maar zijn beste zelf" moet zijn, want dan lukt het hem vast ook! Dat getuigt van intense naïviteit, of ten minste van een beperkt voorstellingsvermogen en soms ook gewoon van een moedwillige poging die minder fortuinlijke wederpartij te beschadigen.
Het mag dan niet de beste uitdagende cq stimulerende opmerking als je het zo opvat, maar het is ook beperkt om het puur zo te benaderen. Want het zou net zo goed vooringenomen zijn om te denken dat die kreupelheid het dan maar moet zijn. Ah joh, niet trainen man, je haalt toch geen wereldrecord meer. Misschien bedoelt die ander niet zo een record, maar om je te stimuleren om je eigen record te verbreken. Vandaar ook wees je beste zelf en niet wordt wereldkampioen. Daar kan vertrouwen in zitten dat er verbetering mogelijk is en dat je die kan boeken. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat betekent niet dat niemand snapt dat het wel degelijk moeite kost enzo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zelfde als mensen roepen dat uiterlijk er echt niet toe doet.. dat doet er wel degelijk toe. Als je knap bent gaan er al deuren open die normaal gesloten blijven, of je daar nou op zit te wachten of niet. En uiterlijk speelt misschien meer mee bij face-to-face-contact zoals een kroeg maar toch ook op datingsites/apps moet je het van je foto's hebben.
Aldus de gozer die zelf tig keer aanhaalde dat ie lelijkerds toch met een vriendin heeft zien rondlopen. Is een factor, maar je weet dat het dus niet in de weg hoeft te zitten, dus kap met deze smoes.
pi_159245475
Da's leuk, maar ga nou niet doen alsof het niks uitmaakt.
pi_159247263
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 00:10 schreef Faxie het volgende:
Da's leuk, maar ga nou niet doen alsof het niks uitmaakt.
Niemand hier zegt dat uiterlijk niets uitmaakt. :') Wat zoek je nu eigenlijk? Bevestiging dat het aan de hele wereld ligt behalve aan faxie? Dat alle vrouwen kuthoeren zijn die zich alleen maar door knappe mannen laten uitwonen?

Daarnaast het eeuwige gemekker over "ze zeggen dat jezelf moet zijn en het vanzelf komt". :r Vooral lekker vast blijven houden aan die compleet verkeerd begrepen opmerking. Nee, je moet niet jezelf blijven omdat je met je zure gedrag iedere vrouw droog laat slaan.

Ga eens serieus met jezelf aan de slag ipv hier goedbedoelde en op ervaring gebaseerde adviezen af te zitten kraken. :{w

Iedereen hier doet alsof het gewoon aan komt waaien als je wel dates / relaties kunt krijgen. Ronduit beledigend voor mensen die met veel inspanning wel aan zichzelf gewerkt hebben. Of denk je dat ik mijn hele leven met niet al te veel moeite dates etc heb kunnen regelen? Bitch, please. :')
pi_159247288
quote:

[..]

Wat een onzin.
pi_159247294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:08 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Wat een onzin. Die mannen leggen het af wegens hun gigantische minderwaardigheidscomplex.
  woensdag 20 januari 2016 @ 07:46:05 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159247307
Ik lees enkel maar verachilende excuses, meer niet. Knap dit dat, flotter bla bla. Dat mag natuurlijk maar stop dan lekker met date. Zo niet, zoek het dan bij je zelf en stop met zwakke smoesjes zoals uiterlijk bv.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159247316
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Boehoe wat heb je het moeilijk. Het laatste wat vrouwen interesseert is uiterlijk. Ja, voor een geile wipbeurt of ONS helpt het als een kerel een halve adonis is, maar ik ken genoeg gasten met een kop als een anker die een teringgeil wijf hebben door hun uitstraling, natuurlijk gezag, het feit dat ze interessant zijn als individu en dat weten te verkopen, genegenheid tonen et cetera.

Mannen willen vrijwel altijd een mooi bord om van te eten. Dat is de primaire noodzaak. De meeste vrouwen kijken naar zoveel meer dan dat criterium.
pi_159247340
Maargoed, erkennen dat je zelfs van jezelf een slappe lul zou krijgen en dáár wat aan doen is natuurlijk teveel gevraagd.
pi_159247361
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom ga je als harloper in een topic vol kreupelen zitten?
Om te vertellen van je eigen strijd om toch te leren hardlopen? Om tips te geven over dingen waar je tegenaan gelopen bent, hoe je zaken kunt aanpakken. Dat het zinloos is om meteen een marathon te willen lopen, en dat je wellicht nooit verder komt dan vijf kilometer, maar dat als je traint, die vijf kilometer echt haalbaar is.

En nee, niet alle vrouwen willen alleen de popi jopi boys.
Als dat zo was, was 90% van de vrouwen single, want zoveel popi jopi boys lopen er ook weer niet rond.
Bovendien zijn veel vrouwen hartstikke allergisch voor die kerels en zijn daarin zeker niet geïnteresseerd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')