Ik heb net een paar dagen griep gehad. Heb er wel veel zin in, t weer wordt ook best prima! Laat het nog even afhangen van hoe m'n herstel voortgaat de rest van deze weekquote:
1440w ( 1:40)quote:Op maandag 18 januari 2016 12:20 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vind het wel een genot om te zien. Zo'n klein ventje die ook nog eens super laag zit met z'n sprint. Zal best veel schelen in het vermogen dat hij nodig heeft om een bepaalde snelheid te halen.
Voor die toeschouwer mag wel een uitzondering op de regels over het dragen van proftruitjes gemaakt wordenquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160121_02081328
Tussen twee ploegen snap ik eigenlijk nog wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:45 schreef muzas het volgende:
De rosa
mooi verhaalMjah, waar was het nou dat er zo'n gezeur was dat er een wiel uitgewisseld werd tussen 2 renners van verschillende ploegen. Onwijs sneu tijdstraf uitgedeeld enzo...
Dan ben ik benieuwd wat ze hier mee doen.... Ik hoop niks. Fantastisch dit. Lijkt me geweldig om Sagan op mijn
Nog een dikke bak ook, dura ace, carbon wieltjes: profwaardig.quote:
Dat was in de Giro, met Richie Porte van Sky en Simon Clarke van Orica.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:45 schreef muzas het volgende:
De rosa
mooi verhaalMjah, waar was het nou dat er zo'n gezeur was dat er een wiel uitgewisseld werd tussen 2 renners van verschillende ploegen. Onwijs sneu tijdstraf uitgedeeld enzo...
Dan ben ik benieuwd wat ze hier mee doen.... Ik hoop niks. Fantastisch dit. Lijkt me geweldig om Sagan op mijn allez te zien fietsen
quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:20 schreef muzas het volgende:
En z'n schoenen ook he...? Ik zou vragen of ie ze krabbel er op wil zetten en ze inlijstenFantastisch om in je fietshok te hangen, wat een verhaal zit er dan aan.
Ja zal allemaal wel logisch zijn enzo, maar vond het vooral gewoon liev en mooiquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat was in de Giro, met Richie Porte van Sky en Simon Clarke van Orica.
In de reglementen staat dat verschillende teams elkaar niet mogen helpen met materiaal. Je moet als renner de reglementen kennen en als je die bewust of onbewust overtreed is dat jouw probleem. Zijn ze meestal vrij streng in.
Tom dumoulin op een krakende dracatquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
Eerlijk is eerlijk, als ik (zeker een nederlander) zie crashen in een wedstrijd en z'n fiets is kaduuk dan zou ik de mijne wss ook nog wel uitlenen.
Niets om je voor te schamen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Tom dumoulin op een krakende dracat
Tja regels zijn regels he?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja zal allemaal wel logisch zijn enzo, maar vond het vooral gewoon liev en mooi
Hahahahaquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
Moet ik daar bij de klimclassic ook rekening mee houden?
Daarvoor hoeft hij niet eens naar België. Dat is bij een rondje om de kerk van Luttelbroek ook zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja regels zijn regels he?
Stel Carb gaat dit voorjaar naar Belgïe om een koers te rijden. Hij rijdt de koers uit in het peloton. Hij gaat douchen na afloop en mist het bericht dat hij op dopingcontrole moet komen want hij is uitgeloot.
Niet op controle = positief. En dan ben je ws. geschorst.
Dit haalt het idd niet bij de damesfiets van Dolle Driesquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nog een dikke bak ook, dura ace, carbon wieltjes: profwaardig.
Zou helemaal mooi zijn als ie op een ouwe roestige toerdersfiets met loswapperend stuurlint, knerpende ketting en zadel wat schuin omhoog wijst aan de finish was gekomen en en passant een Strava record had neergezet
quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dit haalt het idd niet bij de damesfiets van Dolle Dries
quote:
Net ook ingeschrevenquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:45 schreef ultra_ivo het volgende:
Zaterdag gaat het druk worden in Bunnik, tot nu toe 50 aanmeldingen.
Volgens mij kan je dan volgens die logica ook wel een ftp test doen voor andere situaties: berg op, wind mee, met veel bochten, warm weer etc.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:57 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij hadden wij het hier laatst over:
Dit ervaar ik dus ook...
Leuk, waar?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:00 schreef ratatat het volgende:
Dit weekend voor het eerst een trainingskoersje rijden (als het weer meezit). Ik ben benieuwd.
Oke, succes, daar komen best goede renners voor zover ik weet. Heb er zelf nooit gereden. Ze hebben een nieuw parcours langs de N11 sinds een paar jaar.quote:
Ik ga dan uiteraard wel gewoon bij de B groep rijden, anders lig ik er na 53 bochten al af.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oke, succes, daar komen best goede renners voor zover ik weet. Heb er zelf nooit gereden. Ze hebben een nieuw parcours langs de N11 sinds een paar jaar.
En kutweer maakt eik niet uit tis toch maar 1.5u rammen, als je met de auto heen gaat kan je daar douchen.
Meestal is de opkomst lager met slecht weer dan is het ook makkelijker goede uitslag rijden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:11 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik ga dan uiteraard wel gewoon bij de B groep rijden, anders lig ik er na 53 bochten al af.
Waarom?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:20 schreef 2016 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan volgens die logica ook wel een ftp test doen voor andere situaties: berg op, wind mee, met veel bochten, warm weer etc.
Zaterdag kan je ook bij Ahoy.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:07 schreef ratatat het volgende:
[..]
Avanti, alleen wel kutweer voorspeld. En daar heb ik een hekel aan.
Volgens Allen moet je dus ook een ftp test doen voor binnen, omdat daar de weerstand + meer factoren anders is. Maar buiten heb je ook verschillende weerstanden + meer factoren, per situatie. Waarom zou je daarvoor dan geen aparte ftp test doen, en voor binnen wel?quote:
Geen idee. Ik heb er niet voor geleerd, hij wel. Wel begrijp ik wat hij zegt over ander gevoel qua fietsen..maar goed ik weet het niet, ik ervaar wel een lager vermogen dan buiten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:39 schreef 2016 het volgende:
[..]
Volgens Allen moet je dus ook een ftp test doen voor binnen, omdat daar de weerstand + meer factoren anders is. Maar buiten heb je ook verschillende weerstanden + meer factoren, per situatie. Waarom zou je daarvoor dan geen aparte ftp test doen, en voor binnen wel?
Eigenlijk vind ik het sowieso raar, vermogen binnen is vermogen buiten.
Ja. Kom aan met de trein om 8:20 op Utrecht. ~20 min fietsen, effe bidon vullen en stempelkaart pakken en gaan met die banaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |