pardon? denk dat je even de situatie misbegrepen had.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je hier op je flikker kreeg omdat je haar rem niet had gefixt, dus ik sta eigenlijk op het punt om haar een dm te sturen
Wat een spieren!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:34 schreef MCH het volgende:
Alle wannabe profs in dit topic kunnen eindelijk weer stoppen met hun benen scheren en weer een echte vent worden, Sagan doet het namelijk ook niet.
[ afbeelding ]
ja op dat been passen meer stipjes dan op het mijne!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gay is dat Fries voor wijf ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja moet je echt gay zijn om dat te zien
*flikkert Veet ontharingsstrips en Soothing Meadow protecting balm weg...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:34 schreef MCH het volgende:
Alle wannabe profs in dit topic kunnen eindelijk weer stoppen met hun benen scheren en weer een echte vent worden, Sagan doet het namelijk ook niet.
[ afbeelding ]
Genot! Kon niet op m'n buik slapen vannacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:10 schreef Patroon het volgende:
Ja maar vooral ook die armen en rug. Hij is gespierder dan vorige jaren lijkt het.
jajaja, verkies een muf houten hok vol luie vrienden die al moeten hyperventileren bij de gedachte aan enige inspanning maar boven de geur van tentdoek geparfumeerd met eerlijk hardwerkend (seks)zweet, de geuren van massage olie met je broek op je knieën, en kruidige Rotterdamse jonko's .quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:31 schreef muzas het volgende:
Ik heb de tipi wel eens op een grindpaadje in houffalize zien staan. De rinse geur vertelde meer verhalen dan duizend woorden![]()
Geef mij kamp muzas maar.
Is het al mei?
Nu al zin in.
Dat dusquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:24 schreef Gripper het volgende:
Wat een mafketel zeg. Het lijkt me toch dat als je een jaarrecord poging gaat doen, waar je hele ziel en zaligheid van afhangt dat je zorgt dat je je shit voor elkaar hebt, of niet?
Lijkt mij ook. De regels stellen zelfs dat je je tracker minimaal 2 weken voor de start van je poging getest moet hebben en dat die test door de UMCA bevestigd wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:24 schreef Gripper het volgende:
Wat een mafketel zeg. Het lijkt me toch dat als je een jaarrecord poging gaat doen, waar je hele ziel en zaligheid van afhangt dat je zorgt dat je je shit voor elkaar hebt, of niet?
Ik dacht altijd dat dit soort claims alleen maar door expeditieklimmers werden gedaan. Maar randonneurs kunnen er dus ook wat vanquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Bruce claimde vorig jaar ook een maandrecord. Hij fietste in die maand minder dan Steve of Kurt. Volgens hem gevalideerd door Guiness. Die weten van niks.
Beetje het pre-strava-#30gemiddeld.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:51 schreef Gripper het volgende:
"Ja nadat m'n team en sherpa's uitgeput door zuurstof gebrek zijn omgekeerd heb ik heel even een kwartiertje uitgerust en ben daarna solo naar de top gegaan. Alleen omdat ik best moe was ben ik vergeten een foto te maken als bewijs "
Ik ga die Chouffe tocht ook rijden alleen heb gewoon een hotel geboekt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:31 schreef muzas het volgende:
Ik heb de tipi wel eens op een grindpaadje in houffalize zien staan. De rinse geur vertelde meer verhalen dan duizend woorden![]()
Geef mij kamp muzas maar.
Is het al mei?
Nu al zin in.
Mis je toch een stukje beleving.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga die Chouffe tocht ook rijden alleen heb gewoon een hotel geboekt.
Dichter tegen Gripper aankruipen is mijn advies.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:27 schreef MarcoD het volgende:
Ja ik heb liever ook dat m'n ruggenwervels klapperen van de kou..
Ik wil wel, maar het hangt erg van het weer af.quote:
Om 120.000 in een jaar te fietsen moeten er toch behoorlijk wat schroefjes los zitten in je bovenkamer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:24 schreef Gripper het volgende:
Ik heb net een paar dagen griep gehad. Heb er wel veel zin in, t weer wordt ook best prima! Laat het nog even afhangen van hoe m'n herstel voortgaat de rest van deze weekquote:
1440w ( 1:40)quote:Op maandag 18 januari 2016 12:20 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vind het wel een genot om te zien. Zo'n klein ventje die ook nog eens super laag zit met z'n sprint. Zal best veel schelen in het vermogen dat hij nodig heeft om een bepaalde snelheid te halen.
Voor die toeschouwer mag wel een uitzondering op de regels over het dragen van proftruitjes gemaakt wordenquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160121_02081328
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |