Ik ook. Is trouwens een eiwit product. Zag iets voorbij komen. Gok op een maaltijdvervangende eiwitshake. Niets mis mee maar ook weinig revolutionair..quote:Op zondag 17 januari 2016 22:25 schreef poiuytr het volgende:
Morgen naar debesteverliezer in de bioscoop in Enschede. Sportvoedingwebshop lanceert daar hun nieuwe product, ben benieuwd.
Laat je het weten als het wat is? Misschien leuk om mee te nemen na Tecklenburg. Twee gasten proberen via crowdfunding een wielercafe aan de Noorderhagen te beginnen, twijfel of ik ze wat moet lenen.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:25 schreef poiuytr het volgende:
Morgen naar debesteverliezer in de bioscoop in Enschede. Sportvoedingwebshop lanceert daar hun nieuwe product, ben benieuwd.
latex eruit laten lopen, biologisch afbreekbaar dus kan prima binnenband erin. Geeft een klein beetje bende en je binnenband wil zich weleens 'vastlijmen' aan de buitenband door het restant van de sealant.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:27 schreef the_critic het volgende:
Rijden er mensen tubeless?
Als je in je band vloeibare latex hebt, en rijd lek... Wordt het dan niet een ontzettende bende als je er een binnenband bij in drukt?!
Jij rijd/reed tubeless?quote:Op maandag 18 januari 2016 09:36 schreef MarcoD het volgende:
[..]
latex eruit laten lopen, biologisch afbreekbaar dus kan prima binnenband erin. Geeft een klein beetje bende en je binnenband wil zich weleens 'vastlijmen' aan de buitenband door het restant van de sealant.
Het is volgens mij door de andere buitenband en latex niet lichter, maar zwaarder.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:55 schreef muzas het volgende:
Voordelen van tubeless is toch gewoon dat 't lichter is? Of zijn er meer?
Want het feit je met een bibuba-combinatie bij (meermaals) lekrijden veel makkelijker af bent is voor mij een voldoende argument om het daarbij te houden.
Tuurlijk, sealant enzo, maar bij een flinke tak of steen werkt dat toch ook niet meer?
Juist.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:01 schreef muzas het volgende:
Ik haal eigenschappen van tubeless en tubes door elkaar geloof ik.
Bij een lek met tubeless kun je er altijd nog wel een biba in proppen lijkt me.
Het is geloof ik een dieet proteine/ eiwit shake geloof ik, heb je denk ik niet veel aan voor één dag. Kan je beter carbo loader pakken paar dagen voor Tecklenburg en de ochtend.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Laat je het weten als het wat is? Misschien leuk om mee te nemen na Tecklenburg. Twee gasten proberen via crowdfunding een wielercafe aan de Noorderhagen te beginnen, twijfel of ik ze wat moet lenen.
Wat een onzin. Die carboloader heb je echt niet nodig voor techklenburgquote:Op maandag 18 januari 2016 10:02 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het is geloof ik een dieet proteine/ eiwit shake geloof ik, heb je denk ik niet veel aan voor één dag. Kan je beter carbo loader pakken paar dagen voor Tecklenburg en de ochtend.
Presentatie duurt vanavond 2uur, gaat voornamelijk over gezond eetpatroon.
Ja het heeft dus eigenlijk alleen maar voordelenquote:Op maandag 18 januari 2016 10:01 schreef muzas het volgende:
Ik haal eigenschappen van tubeless en tubes door elkaar geloof ik.
Bij een lek met tubeless kun je er altijd nog wel een biba in proppen lijkt me.
Goed lezen!quote:Op maandag 18 januari 2016 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die carboloader heb je echt niet nodig voor techklenburg
Als dat zo is vraag ik me af waarom niet iedereen er mee rijdt.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ja het heeft dus eigenlijk alleen maar voordelen
Het is volgens mij wel een geklooi om het te monteren. Maar als het eenmaal zit is het wel beter volgens mij.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ja het heeft dus eigenlijk alleen maar voordelen
Ik zou eerder een herstelshake nemen dan carboloaderquote:
Om dezelfde reden dat niet iedereen met 25 mm rijd. Het is "nieuw", anders dan anders etc etc.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Als dat zo is vraag ik me af waarom niet iedereen er mee rijdt.
crowdfundingquote:Op maandag 18 januari 2016 08:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Laat je het weten als het wat is? Misschien leuk om mee te nemen na Tecklenburg. Twee gasten proberen via crowdfunding een wielercafe aan de Noorderhagen te beginnen, twijfel of ik ze wat moet lenen.
Weinig fietsen.quote:
Wij hebben ook zo'n gast. Heeft laatste 2 ritten, 4x lek gereden. Ouwe banden en merkte ook nog ff doodleuk op dat er geen velglint in zat. Bij lek fietsen wij altijd door en keren na 10min om. Dan staat niet iedereen koud te worden.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik met een vriend ga rijden kan ik 9 van de 10 keer een tijdje stilstaan omdat hij:
Lomp rijdt
Zijn materiaal nooit nakijkt
Zijn banden nooit oppompt
Zijn materiaal niet tijdig vervangt.
Niet lek rijden is niet heel moeilijk. Gewoon doen wat muzas zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |