Waarmee? Wat zou hij anders moeten doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel knap dat Jamai stug door gaat
Ja, superknapquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel knap dat Jamai stug door gaat
die man is een held, bracht ook de kaartjes bij idolsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef Max23 het volgende:
Thomas Acda kwam even het kaartje brengen
Ja man ik lag dubbelquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het toneelstukje met Jamai was natuurlijk hilarisch
Boeit niet toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:40 schreef Memorylane het volgende:
Marco heeft nog drie kandidaten ......
Beste vriendje van Wendy....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:40 schreef Memorylane het volgende:
Omdat het zijn laatste seizoen isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:40 schreef Memorylane het volgende:
Sorry. Ben chagrijnig door deze afleveringquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, het is niet echt een wereldpresentator die het goed doet zonder autocue, toch?
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit moet haast wel opgezet zijn... Dave was gewoon de beste van de avond
Alleen van deze aflevering? Man ik ben zwaar depressief van het hele seizoenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sorry. Ben chagrijnig door deze aflevering
Ik weet niet of dit slechter was dan playback je gek. Misschien welquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sorry. Ben chagrijnig door deze aflevering
Wel musical ervaringquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, het is niet echt een wereldpresentator die het goed doet zonder autocue, toch?
Vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Max23 het volgende:
Zijn er nog 6 nu toch?
Doen ze dan met 5 de finale of gaan er volgende week 2 uit?
Wie heeft dat voorspeld? Neem aan dat iedereen zelf wel kon zien dat hij de slechtste was. Al weken trouwens.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef Montagui het volgende:
Zoals al eerder voorspeld, Ivan eruit.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:44 schreef iBenny het volgende:
Leona Phillipo... Waar blijft dat debuutalbum??!
wie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:44 schreef iBenny het volgende:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:44 schreef iBenny het volgende:
Is op zich wel een andere tak van sport... Maar je wordt natuurlijk ook niet zomaar het eerste idool van Nederlandquote:
Maar daar moet ie ook door als de iets anders loopt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is op zich wel een andere tak van sport... Maar je wordt natuurlijk ook niet zomaar het eerste idool van Nederland
Wel grappig... Ondertussen heeft Sandra van Nieuwland al 3 albums uitgebracht. Kwam uit hetzelfde seizoen en moest het toen afleggen tegen Leona.quote:
Sandra werd er ook uitgestemd omdat zij het sowieso wel ging maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel grappig... Ondertussen heeft Sandra van Nieuwland al 3 albums uitgebracht. Kwam uit hetzelfde seizoen en moest het toen afleggen tegen Leona.
Dacht men dat niet bij shirma ook?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sandra werd er ook uitgestemd omdat zij het sowieso wel ging maken.
Dat gevoel heb ik bij Jennie nu ook.
die heeft haar albums opgegetenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dacht men dat niet bij shirma ook?
Dat seizoen zaten er 3 potentiële winnaressen bij Trijntje en werd er nog gestreden per team (m.u.v. de finale). Er was een aflevering dat Tessa, Leona en Sandra alle drie 33% van de stemmen kregen. Toch moest Tessa toen afvallenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel grappig... Ondertussen heeft Sandra van Nieuwland al 3 albums uitgebracht. Kwam uit hetzelfde seizoen en moest het toen afleggen tegen Leona.
Melissa kijkt een beetje dom uit 'r ogen. Dat verkoopt niet lekker. Toch was ze gisteren zeker de beste!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vond Melissa gewoon al twee weken het beste. En Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen bij Jennie, dit was de eerste keer dat er emotie (wel te veel) te horen was.
En dan beweren dat je zo emotioneel bent omdat je het liedje op een begravenis geheeft gezongen van een vriend, rot toch op... Ze ging meteen al de mis in en moest daarom janken..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:29 schreef Pheno het volgende:
Bedankt voor het verneuken van fields of gold. Maar dan ook volledig. Niet eens ESF-materiaal
Pfff, wij riepen toen al dat het nergens op sloeg dat Leona won. De een verdacht het programma van corruptie (ze moet winnen want ze komt uit de stal van...), de ander gaf de schuld aan het publiekstemmen maar we waren het vrij eensgezind over het feit dat Leona zeker niet de beste kandidaat was. Misschien was ze de kandidate met de beste stembeheersing maar niet wat betreft het totale plaatje, niemand van ons voelde wat bij haar. De finale keek ik met een 'kater' aangezien een van de twee beste kandidaten twee afleveringen eerder al uit uit ging. Die editie mislukte totaal doordat ze het stompzinnige concept hadden dat elke coach 1 finalist moest hebben. Zodoende kon het gebeuren dat in Trijntjes team twee sterke kandidaten afvielen terwijl Johanne Rijpkema wel in de finale stond.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje achterdochtig?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:14 schreef ato het volgende:
[..]
En dan beweren dat je zo emotioneel bent omdat je het liedje op een begravenis geheeft gezongen van een vriend, rot toch op... Ze ging meteen al de mis in en moest daarom janken..
Alleen voor dat nep gedoe mag zij eruit.
waarom moeten ze Bowie eren? Als je het niet kunt, moet je het niet doen. En zij kunnen het niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 07:48 schreef WhiteBeard het volgende:
De grootste afgang vond ik nog dat men David Bowie nauwelijks eerde. Elke kandidaat had gewoon een nummer van Bowie moeten zingen en dan nog Borsato samen met Sanne Under Pressure. Anouk en Alie hadden dan Dancing In The Street kunnen doen. Totale afgang dit
Als je dat niet eens kunt heb je in de industry niks te zoekenquote:Op zondag 17 januari 2016 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
waarom moeten ze Bowie eren? Als je het niet kunt, moet je het niet doen. En zij kunnen het niet.
Los van het hoge zuurpruimgehalte bij sommige mensen (ze blijven kijken terwijl ze zich wekelijkes kapot ergerenquote:Op zondag 17 januari 2016 08:40 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Als je dat niet eens kunt heb je in de industry niks te zoeken
Ik heb niets met dat geforceerde eren, ze hebben er iets aan gedaan en daarmee is het prima.quote:Op zondag 17 januari 2016 07:48 schreef WhiteBeard het volgende:
De grootste afgang vond ik nog dat men David Bowie nauwelijks eerde. Elke kandidaat had gewoon een nummer van Bowie moeten zingen en dan nog Borsato samen met Sanne Under Pressure. Anouk en Alie hadden dan Dancing In The Street kunnen doen. Totale afgang dit
Dat is gelukkig niet helemaal waar, er zijn een aantal oud-kandidaten van TVoH die wel met nieuw materiaal zijn gekomen.quote:Op zondag 17 januari 2016 08:05 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest verwacht ik van dit soort programma's geen nieuw materiaal. Dat is al decennia zo. We zitten helaas nu alleen nog met Jamai, die als sidekick fungeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:25 schreef MissJ het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond
Ooohhh.. Tell me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Dat lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:20 schreef Pheno het volgende:
The voice, maar in grotere mate Idols en X-factor moeten dan maar eens hun naam aanpassen als ze geen popsterren moeten worden
quote:
echt wel! En misschien ga ik wel met hem kijken, hoewel ik vrees dat ik er weinig van ga meekrijgenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
Nohhh, MissJ, dat is een geweldige reden om het te missen
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit programma kan weer de ijskast in. Zo uitgemolken. En met het jaar zitten er steeds meer mensen in de liveshows die daar niet horen te staan. Dit groepje kan op 1 of 2 na gewoon niet zingen.
Was het zo slecht of zijn jullie in de afgelopen jaren kritischer geworden? Ik heb de indruk dat het laatste in ieder geval ook het geval is. Zo slecht als dat Johannes Rijpkema het deed heb ik vorige week niet gehoord hoor en Iris Kroes, nochtans een voormalige winnares (naar mijn mening onterecht), zong elk liedje een beetje vals.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Me tooo
Hoop dat het niveau vanavond wel iets beter is dan afgelopen week
Zal ook wel. Maar ik vond het de afgelopen twee serieus niet al te best te noemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Was het zo slecht of zijn jullie in de afgelopen jaren kritischer geworden? Ik heb de indruk dat het laatste in ieder geval ook het geval is. Zo slecht als dat Johannes Rijpkema het deed heb ik vorige week niet gehoord hoor en Iris Kroes, nochtans een voormalige winnares (naar mijn mening onterecht), zong elk liedje een beetje vals.
Ik vind het best meevallen met het niveau dit jaar, al zie ik geen kandidaat zoals TB of SvN, of BS.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:43 schreef MissJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Finale is met 4, want er gaan er vanavond 2 uit:quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:39 schreef Nexum het volgende:
Ik denk trouwens dat de finale met 3 mensen gaat zijn ipv met 4 zoals voorgaande jaren, want als ze weer Crossbattles gaan doenzoals TVOH 4 en 5 dan blijven er 3 mensen over, maar ja kan ook zijn dat ze 2 mensen laten afvallen ik heb geen flauw idee
Dat zeg allen weinig over het algemene niveau, we hebben dit jaar de pech dat er geen unieke kandidaat tussen zit die net dat beetje extra heeft, wat het ook is. Die hadden we echter in de meeste jaren niet, slechts in twee van de vorige edities was die er wel: de eerste en die met Tessa en Sandra. Voor de rest was het net als nu en soms slechter. Ik vind het niveau de vorige twee jaar lager dan nu en Iris Kroes als winnares is nu ook niet echt goede reclame.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:59 schreef iBenny het volgende:
En om heel eerlijk te zijn... De eerste aflevering van dit seizoen dacht ik nog "Wow, eindelijk... variatie!", na twee seizoenen vooral te hebben gekeken naar gelijkwaardige kandidaten. Na het kijken van de tweede en derde auditie-aflevering heb ik die hoop al enigszins laten varen en om over de daarop volgende audities maar te spreken. Natuurlijk, met een enkele uitzondering.
Nu we bij de halve finales zijn aanbeland moet ik zeggen dat er wel gevarieerde kandidaten zijn, maar springt er niet echt een kandidaat uit. Sterker nog... Alle zes de kandidaten zouden net zo goed in het plaatje van een van de talentenjachten van de afgelopen jaren passen. Geen enkele springt er nou echt uit als 'The Voice'. Dan kijk ik toch liever naar een talentenshow waarin de winnaar wel redelijk vaststaat.
Zal Marco het vasthouden om de helft van de kandidaten onder zijn hoede te hebben?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:18 schreef goh het volgende:
[..]
Finale is met 4, want er gaan er vanavond 2 uit:
"Welke twee talenten vallen af?
Deze week nemen we afscheid van 2 talenten! Wie er wél doorgaan, bepaal jij! Morgen, 20:30 uur bij RTL 4!"
Bron:https://facebook.com/stor(...)42537267&__tn__=%2As
Dat is ook altijd haar kenmerkquote:
Wat was er?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik heb nog een vervelende nasmaak van vorige week.
Geen ideequote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zal Marco het vasthouden om de helft van de kandidaten onder zijn hoede te hebben?
Ik hoor dat nummer wel vaak op de radio, ik versta alleen de helft nog niet van wat hij zingt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Wereldster, hoorde ik Martijn zeggen.
Maar mijn Hitkranttijden liggen ook al jaren achter me
Zijn jasje binnenstebuiten, lijkt het me.quote:
2quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Melissa heeft bij mij steeds meer credits gekregen. O.a door Nobody's wife.
Jarred mag gaan, ik krijg er jeuk van
Gaat er eentje uit?
Ook die naam spreekt ze uit alsof het een imitatie is. Ook vanaf dat ze geboren is. Tenenkrommend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh god, ze kan niet alleen Zeefzone niet zeggen, maar fokking Lizzy ook niet
Eentje op de helft. Dan mogen de overgebleven 5 nog een liedje zingen en gaat er daarna nog eentje wegquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat er eentje uit?
Twee! Ik nomineer Jared vast.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat er eentje uit?
Ah!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eentje op de helft. Dan mogen de overgebleven 5 nog een liedje zingen en gaat er daarna nog eentje weg
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Twee! Ik nomineer Jared vast.
Jared is wegquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Twee! Ik nomineer Jared vast.
Lijkt anders meer persoonlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jared heeft een nummer zwaar verkracht
Logisch toch. Zijn hysterie, zijn gegil en dans. Brrrquote:
Ja, maar ik vind nu soms de jury leuker dan de optredens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen al om deze jury nu, en vooral Anouk, is dit seizoen geslaagd
Ja heb ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind nu soms de jury leuker dan de optredens.
Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling van het programma.
Zo hoort het ook. Wendy maakte er potje-Engels van. Then again, het mens is 63 geworden, dusquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik spreek Hero al jaren op zijn niet-Engels uit.
Versnelde versie naar het refrein, jammer.
De senuwen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat loopt Wendy nou stom te doen?
Ooh ja, hij maakt van de z een squote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
GeSiennnnnnn
Desondanks wel mijn winnaar
Nee hoor, ik vind er ook niks aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:01 schreef loveli het volgende:
Ben ik de enige die niet van de stem van Brace houdt?
Kon beter in de gevangenis blijven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:01 schreef loveli het volgende:
Nee. Ik haat Brace.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:01 schreef loveli het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:03 schreef iBenny het volgende:
Niet uithalen....
Gewoon up-up-up-up doen, kut
Denk dat ze bang is dat die jurk dan openvliegt.quote:
Say what?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:06 schreef iBenny het volgende:
Het podium liet scheten alsof eht een Walibi-attractie is
Al had ze leuk gedaan, wie verzint die stralen, ik kon mijn epilepsiepil weer nemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:05 schreef Negentiendertig het volgende:
Ze staat er een beetje verloren tussen al die laserstralen en shit
En zuurquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:08 schreef vencodark het volgende:
Btw Anouk's stem is extra laag vandaag.
Loreen verzon dat. Die kon zingen ende dansenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al had ze leuk gedaan, wie verzint die stralen, ik kon mijn epilepsiepil weer nemen.
Mooi was het ook niet.
Een eendagsvliegquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Loreen verzon dat. Die kon zingen ende dansen
Zouden ze ook Jamai pakken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:10 schreef Nexum het volgende:
Volgend seizoen zit Piemp gelukkig niet meer in die kudstoel
Geen idee, hoop van niet.quote:
Geen gek ideequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:13 schreef Nexum het volgende:
[..]
Geen idee, hoop van niet.
Ik hoop dat Waylon hem vervangt trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |