én bedtijdrituelenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:35 schreef PinkLow het volgende:
Brace. .. voor al uw (afscheids)feesten en (overlijdens)partijen
Op dezelfde manier als dat hij langs de douane komtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoe is Ali door de metaaldetector gekomen?
Hahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:36 schreef Sfeermaker het volgende:
Volgende week zingt ie danny de munk. Oh nee dan zit ie thuis op de bank zn geweer te poetsen met vier foto's van de juryleden voor zich
Vind ze Trijntje niet leuk? Schrijft toch nummers met haar?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:38 schreef ato het volgende:
[..]
Hahaha
Ps: 2 meiden die Anouk niet leuk vind Ilse en Trijntje..Wat zal ze gezucht hebben
Ik vind dit liedje wel mooi van Trijntje, Brace zingt het best mooi.
Maar ik heb het ook eerder gezegd, weer van hetzelfde..
Nadat ze zichzelf zo en plein public te kakken heeft gezet in een Komozak met een afdankertje wil ze er liever zo weinig mogelijk mee geassocieerd worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Vind ze Trijntje niet leuk? Schrijft toch nummers met haar?
Dacht dat het vriendinnen waren...
Anouk en trein waren toch matties?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:38 schreef ato het volgende:
[..]
Hahaha
Ps: 2 meiden die Anouk niet leuk vind Ilse en Trijntje..Wat zal ze gezucht hebben
Ik vind dit liedje wel mooi van Trijntje, Brace zingt het best mooi.
Maar ik heb het ook eerder gezegd, weer van hetzelfde..
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Vind ze Trijntje niet leuk? Schrijft toch nummers met haar?
Dacht dat het vriendinnen waren...
Voor Idols alquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:41 schreef JaneDoe het volgende:
sinds wanneer kan jamai eigenlijk piano spelen?
ROELquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Plaatsvervangende schaamte. Alweer. Manmanman.
deze uitzending zakt alleen maar verder wegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Plaatsvervangende schaamte. Alweer. Manmanman.
Niet meer, Anouk heeft haar mening gezegd over Trijntjes afschuwelijk optreden op het Eurovisie songfestival.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Anouk en trein waren toch matties?
Omdat ze denken dat we de aandachtsspanne van een amoebe hebben en daarom iedere 2 minuten een compleet ander item willen zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:43 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben ze The Voice in hemelsnaam zo kapot geproduceerd?
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Sfeermaker het volgende:
Zagen jullie ook wie er in de danger zone zaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef iBenny het volgende:
Laatste twee kandidaten en liedjes:Ben ik benieuwd naar Jennies versie, hoop dat ze het niet verkracht met gillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Dit. Als ze in dit nummer gaat schreeuwen en gillen...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:48 schreef ato het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd naar Jennies versie, hoop dat ze het niet verkracht met gillen
Dit. Jammer dat ik nu toch benieuwd ben naar haar optreden, wil eigenlijk iets anders kijken. Maar ik hou vol.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:48 schreef ato het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd naar Jennies versie, hoop dat ze het niet verkracht met gillen
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef iBenny het volgende:
Laatste twee kandidaten en liedjes:verrassende keuze weer van jaredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
Ik heb het zelfde...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit. Jammer dat ik nu toch benieuwd ben naar haar optreden, wil eigenlijk iets anders kijken. Maar ik hou vol.
Het hele seizoen al. En al die 'originele' en 'spontane' itemsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
deze uitzending zakt alleen maar verder weg
Zonde he.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:43 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben ze The Voice in hemelsnaam zo kapot geproduceerd?
overlappend met de huidige zwangerschapquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef iBenny het volgende:
Over ca. 15 maanden poept Anouk een baby van hem uit
Was wel een top fragment trouwens.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef ato het volgende:
[..]
Niet meer, Anouk heeft haar mening gezegd over Trijntjes afschuwelijk optreden op het Eurovisie songfestival.
Daar is Trijntje boos over.
nee hoor, vind ik niet. Ik vind het ook coolquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:57 schreef PinkLow het volgende:
Is het gemeen dat ik het supertof vind dat het nu helemaal mis gaat
WANT ZE IS ZO KWETSBAAR IK ZIE DE ECHTE JENNIE IK BEN GEROERD MIJN STIJFJE MAAKT YOGHURT.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:57 schreef MissJ het volgende:
en let op, de coaches gaan dit fantaaaastisch vinden.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
WANT ZE IS ZO KWETSBAAR IK ZIE DE ECHTE JENNIE IK BEN GEROERD MIJN STIJFJE MAAKT YOGHURT.
dus datquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:59 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben ook mensen verloren! Maar ik gebruik dat nooit als excuus als er iets mis gaat!
Dit ook ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:59 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben ook mensen verloren! Maar ik gebruik dat nooit als excuus als er iets mis gaat!
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:59 schreef PinkLow het volgende:
Als dat een item is, kan iedereen winnen. Johannes zong ook zo straight uit de boerenkiel tenslottequote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:59 schreef mootie het volgende:
Ze krijgt nu alle eer omdat het zo eerlijk en uit het hart was,
Viel mij ook op. Noukie Is teleurgesteld in jenniequote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:02 schreef mootie het volgende:
Anouk is stiekem niet laaiend enthousiast.
Oh ik vind haar wel grappig, lekker adem, druk.quote:
Lekkere adem? Jij bent raarquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:03 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ik vind haar wel grappig, lekker adem, druk.
Coke stemming denk ik
Adrem bedoel ikquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:03 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ik vind haar wel grappig, lekker adem, druk.
Coke stemming denk ik
Yupppquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:04 schreef PinkLow het volgende:
Ilse is ooit ook coach geweest bij The Voice toch?
Sluikreclame voor het geheim van Victoriaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:05 schreef Stickertje het volgende:
Wat een goede muzikale toevoeging.. vrouwen in ondergoed
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:05 schreef Stickertje het volgende:
Wat een goede muzikale toevoeging.. vrouwen in ondergoed
Die billen waren goed hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:06 schreef PinkLow het volgende:
Save the best... I mean worst.. for last.
Daar moesten die sloeries voor zorgenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:09 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Hoe kunnen de juryleden nou zeggen dat dit optreden goed was? Het klonk statisch en miste warmte.
dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:08 schreef Cee het volgende:
Marco heeft het woordje 'nailde' ook ontdekt.
Ik denk dat ik het hier wel zo'n beetje mee eens benquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:09 schreef ato het volgende:
Voor vanavond:
1) Melissa ( op die ene uithaal na)
2) Maan
3) Dave
4) Jared
5) Brace
6) Ivan
7) Jennie
Die hadden weinig kleding aan dus zo warm zullen ze niet zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar moesten die sloeries voor zorgen
ditquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:11 schreef Max23 het volgende:
Jennie (die moet winnen) heeft nog wat promotie nodig![]()
![]()
![]()
Jep. En dat doet ze ook wel leuk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Jennie is met een goede reden achtergrondzangeres
Het is maar goed dat je de rest hebt gemistquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kom even binnenvallen;
Wat een GOED nummer!![]()
Anouk
Ik ruil Maan en Dave van plek!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:13 schreef PinkLow het volgende:
Mijn top van vanavond.
1. Melissa
2. Maan
3. Dave
4. Jared
5. Brave
6. Ivan
7. Jenny
Soms heb ik het idee dat hij biesgierig is..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij trekt zich alleen maar af op Maan hoor
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je de rest hebt gemist
Waarschijnlijk laten ze die zien als er iemand ongewenst dreigt uit te vallen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:13 schreef Stickertje het volgende:
Enw aar zijn de gelegenheidsduetten van de andere kandidaten?
Als ik meedeed zou ik nu toch wel kwaad worden door de ongelijke kansen
Hij was niet slecht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Er moet echt iets mis zijn als ik Dave de beste van de avond vind
Hij was ook goed vanavondquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Er moet echt iets mis zijn als ik Dave de beste van de avond vind
Oh ik kijk wel hoor, maar ja, geen Ivar meer hè. Dan is de pit er wel wat uit.quote:
moet ik elke keer door zappen omdat het zielig isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:18 schreef iBenny het volgende:
Donder toch op met die Dierenlot reclames
Ik snap niet hoe die reclames op de best bekeken momenten op tv uitgezonden kunnen worden. Primetime, bij het ontbijtnieuws. En ze zijn ellenlangquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet ik elke keer door zappen omdat het zielig is
En maar janken dat mensen minder aan goede doelen gevenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe die reclames op de best bekeken momenten op tv uitgezonden kunnen worden. Primetime, bij het ontbijtnieuws. En ze zijn ellenlang
Maan wint, omdat Maanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:22 schreef PinkLow het volgende:
Het is net een slechte serie, waar je wel van wilt weten hoe het afloopt!
Uhuh.twitter:DierenLot twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 22:23:00@RoelJewel Het is juist enorm effectief. reageer retweet
Ik heb weggezaptquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uhuh.twitter:DierenLot twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 22:23:00@RoelJewel Het is juist enorm effectief. reageer retweet
Ja dat heb ik ook, ik kan er niet tegen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet ik elke keer door zappen omdat het zielig is
Ome Marco heeft zijn trekmateriaal nogquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:32 schreef MissJ het volgende:
uiteraard, alle lievelingen van ome John zijn door
Nee, da mag nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Vind ik Dave een keer goed, vliegt ie eruit
Hoezo? Zou je dat anders niet gedaan hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Stickertje het volgende:
door ellendigheid vreet ik een cakeje op
Die is gewoon goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Dave steekt er letterlijk en figuurlijk met kop en schouder bovenuit
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Als in incontinentiemateriaal?![]()
wie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wist niet dat Bart Jan Cune ook zong.
bart jan cuneeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wist niet dat Bart Jan Cune ook zong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |