ROELquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Plaatsvervangende schaamte. Alweer. Manmanman.
deze uitzending zakt alleen maar verder wegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Plaatsvervangende schaamte. Alweer. Manmanman.
Niet meer, Anouk heeft haar mening gezegd over Trijntjes afschuwelijk optreden op het Eurovisie songfestival.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Anouk en trein waren toch matties?
Omdat ze denken dat we de aandachtsspanne van een amoebe hebben en daarom iedere 2 minuten een compleet ander item willen zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:43 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben ze The Voice in hemelsnaam zo kapot geproduceerd?
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Sfeermaker het volgende:
Zagen jullie ook wie er in de danger zone zaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef iBenny het volgende:
Laatste twee kandidaten en liedjes:Ben ik benieuwd naar Jennies versie, hoop dat ze het niet verkracht met gillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Dit. Als ze in dit nummer gaat schreeuwen en gillen...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:48 schreef ato het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd naar Jennies versie, hoop dat ze het niet verkracht met gillen
Dit. Jammer dat ik nu toch benieuwd ben naar haar optreden, wil eigenlijk iets anders kijken. Maar ik hou vol.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:48 schreef ato het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd naar Jennies versie, hoop dat ze het niet verkracht met gillen
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef iBenny het volgende:
Laatste twee kandidaten en liedjes:verrassende keuze weer van jaredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
Ik heb het zelfde...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit. Jammer dat ik nu toch benieuwd ben naar haar optreden, wil eigenlijk iets anders kijken. Maar ik hou vol.
Het hele seizoen al. En al die 'originele' en 'spontane' itemsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
deze uitzending zakt alleen maar verder weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |