én bedtijdrituelenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:35 schreef PinkLow het volgende:
Brace. .. voor al uw (afscheids)feesten en (overlijdens)partijen
Op dezelfde manier als dat hij langs de douane komtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoe is Ali door de metaaldetector gekomen?
Hahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:36 schreef Sfeermaker het volgende:
Volgende week zingt ie danny de munk. Oh nee dan zit ie thuis op de bank zn geweer te poetsen met vier foto's van de juryleden voor zich
Vind ze Trijntje niet leuk? Schrijft toch nummers met haar?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:38 schreef ato het volgende:
[..]
Hahaha
Ps: 2 meiden die Anouk niet leuk vind Ilse en Trijntje..Wat zal ze gezucht hebben
Ik vind dit liedje wel mooi van Trijntje, Brace zingt het best mooi.
Maar ik heb het ook eerder gezegd, weer van hetzelfde..
Nadat ze zichzelf zo en plein public te kakken heeft gezet in een Komozak met een afdankertje wil ze er liever zo weinig mogelijk mee geassocieerd worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Vind ze Trijntje niet leuk? Schrijft toch nummers met haar?
Dacht dat het vriendinnen waren...
Anouk en trein waren toch matties?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:38 schreef ato het volgende:
[..]
Hahaha
Ps: 2 meiden die Anouk niet leuk vind Ilse en Trijntje..Wat zal ze gezucht hebben
Ik vind dit liedje wel mooi van Trijntje, Brace zingt het best mooi.
Maar ik heb het ook eerder gezegd, weer van hetzelfde..
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Vind ze Trijntje niet leuk? Schrijft toch nummers met haar?
Dacht dat het vriendinnen waren...
Voor Idols alquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:41 schreef JaneDoe het volgende:
sinds wanneer kan jamai eigenlijk piano spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |