Dit klinkt raar zonder context.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een godsonmeunig grote doos waar hij ook wel 4 keer in gekund had
I wishquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:00 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Dit klinkt raar zonder context.
PTA / Treinentopic #591: AnsaldoVlaardingen vs. Nederlandse Spoorwegenquote:
jammer, werk ze & dank!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 07:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ingedeeld voor een dienst vandaag. Verdien 100 euro + salaris en een terugkomdag.
Veel plezier allen. Maak er een mooie dag van!
1equote:Op zaterdag 16 januari 2016 07:37 schreef Bitlord het volgende:
Moet ik in Amersfoort instappen in de 1e of 3e/4e bak?
8701?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 07:40 schreef greavy het volgende:
Zijn met 3 man. Bork is nog spoorloos op Utrecht Centraal.
Zitten in de voorste bak, boven & helemaal vooraan
NEEquote:Op zaterdag 16 januari 2016 07:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ingedeeld voor een dienst vandaag. Verdien 100 euro + salaris en een terugkomdag.
Veel plezier allen. Maak er een mooie dag van!
Zijn we een beetje pünktlich alle zusammen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 07:40 schreef greavy het volgende:
Zijn met 3 man. Bork is nog spoorloos op Utrecht Centraal.
Zitten in de voorste bak, boven & helemaal vooraan
As we speak is mijn trein tot stilstand gekomen in Arnhem. Met +1, maar die rijdt hij er nog wel uit voor ik moet overstappen in Zutphen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn we een beetje pünktlich alle zusammen?
En mocht dat niet het geval zijn en is Syntus al wel in Zutphen dan kun je altijd nog via Deventer (wel snel weer instappen dan).quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
As we speak is mijn trein tot stilstand gekomen in Arnhem. Met +1, maar die rijdt hij er nog wel uit voor ik moet overstappen in Zutphen.
En dan moet ik ook nog omchecken in Zutphen én Hengeloquote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
En mocht dat niet het geval zijn en is Syntus al wel in Zutphen dan kun je altijd nog via Deventer (wel snel weer instappen dan).
Kloptquote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan moet ik ook nog omchecken in Zutphen én Hengelo
quote:Bij de NS moet je 100 seconden wachten totdat je weer uit kunt checken, of totdat iemand anders op hetzelfde poortje uitcheckt. Bij Arriva geldt dat je altijd moet wachten tot het einde van de volgende minuut (dus 1 tot 2 minuten) en bij Veolia, Connexxion en Syntus geldt dat er moet worden gewacht tot het einde van de tweede minuut (in totaal dus 2 tot 3 minuten).
verstoringen komen nog welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:29 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Valt jullie iets op aan de storingenpagina? Geen verstoringen en ook geen hindernisbaan dit weekend. Dat met sneeuw.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:16 schreef Anne het volgende:
Onze treinenfappers doen hun nieuwjaarsronde!
Viel Spaß!
Leukquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:16 schreef Anne het volgende:
Viel Spaß!
leuk gedaan die gidsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:16 schreef Anne het volgende:
Viel Spaß!
Ding staat er voor 'koppelproeven' wat dat dan ook mag zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 07:49 schreef Bitlord het volgende:
Losse bak V op Amersfoort.
[ afbeelding ]
Zoals immer koud en tochtig hier.
oefenen met het koppelen van treinenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ding staat er voor 'koppelproeven' wat dat dan ook mag zijn.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:49 schreef Bitlord het volgende:
Het laatste stuk gezamelijk. Rijden nu bij Duiven op weg naar Arnhem. De eerste liters bier zijn ingenomen, het wordt nu eindelijk gezellig. Fles is onderweg verloren geraakt, hij wilde per sé nog een bordje fotograferen.
Jij bedanktquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:20 schreef Prins_Pils het volgende:
21:55 thuisgekomenWas een heel leuke dag, ik heb genoten. Bedankt!
zoiets zal het worden jaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:28 schreef Prins_Pils het volgende:
Januari 2016 - September 2016 - Juni 2017 - Juni 2018 - enzovoorts.
Je was stil vandaag zegquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:29 schreef bork het volgende:
Ik ben al ff binnen, telt dat ook? Was zeer ok ja, heb me goed vermaakt!
Normaal is hij ongeveer net zo aanwezig als dennisquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:31 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
In de bistro was hij zelfs zo stil dat hij er onzichtbaar van werd
Fuck die shit, gewoon een nieuwjaarsrondje én een zomerrondje. Kan ons het bommen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar plenaire stemming:
Poll: Nieuwjaarsrondje, nieuwe opzet?
• Ja prima zoals het nu gaat!!
• Nee, beter in de zomer. Meer licht, meer te doen etc.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ja twee dagen per jaar op stap met de ramenlikkers. Mantelzorg gaat ver, maar hier wil ik geld voor zienquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Fuck die shit, gewoon een nieuwjaarsrondje én een zomerrondje. Kan ons het bommen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |