De Nederlandse politie, man man man. Eerst dat al met Mitch Henriquez. En ik ben zelf ook wel is zwaar racistisch behandeld. Kut wouten.quote:Een 48-jarige man uit Den Bosch is dinsdag onwel geworden tijdens zijn aanhouding door de politie. Zes agenten worden verdacht van het toebrengen van zwaar lichamellijk letsel door schuld.
Dit heeft justitie in Den Bosch vrijdag bekendgemaakt.
De man werd dinsdag aangehouden omdat hij zich agressief gedroeg tegen hulpverleners van een woonvoorziening waar de man op dat moment verbleef.
De man verzette zich hevig tijdens zijn arrestatie en op weg naar het politiebureau. Later op het bureau werd de man onwel en moest hij door de agenten gereanimeerd worden. Hij is met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
De Rijksrecherche is een onderzoek gestart naar de zes agenten die betrokken waren bij de arrestatie. Zij worden verdacht van het mogelijk toebrengen van zwaar lichamelijk letsel door schuld.
Er wordt gekeken of er een verband is tussen het handelen van de politie en het onwel worden van de man.
Door: NU.nl
Nog maar even afwachten wat er daadwerkelijk allemaal gebeurd is. Ga eens in de schoenen van de desbetreffende agenten staan, dan praat je wel anders.quote:De man werd dinsdag aangehouden omdat hij zich agressief gedroeg tegen hulpverleners van een woonvoorziening waar de man op dat moment verbleef.
De man verzette zich hevig tijdens zijn arrestatie en op weg naar het politiebureau. Later op het bureau werd de man onwel en moest hij door de agenten gereanimeerd worden.
Vertel...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
En ik ben zelf ook wel is zwaar racistisch behandeld.
Voorbeelden genoeg, sta je gewoon ergens een beetje te chillen op een pleintje in Amsterdam, komen ze om ID vragen. Zelf getest, eerst met 2 blanke vrienden, in de Bijlmer. Later ben ik terug gegaan met 2 getinte vrienden van me, die allebei een gezin en een koophuis hebben. En dan komen ze gelijk naar je toe. Die lui zijn zwaar racistisch, ook onder elkaar.quote:
1095 krakakaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Voorbeelden genoeg, sta je gewoon ergens een beetje te chillen op een pleintje in Amsterdam, komen ze om ID vragen. Zelf getest, eerst met 2 blanke vrienden, in de Bijlmer. Later ben ik terug gegaan met 2 getinte vrienden van me, die allebei een gezin en een koophuis hebben. En dan komen ze gelijk naar je toe. Die lui zijn zwaar racistisch, ook onder elkaar.
Waarom zou je op een pleintje gaan chillen in een Ghetto als je niet dakloos bent en geen drugsdealerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Voorbeelden genoeg, sta je gewoon ergens een beetje te chillen op een pleintje in Amsterdam, komen ze om ID vragen. Zelf getest, eerst met 2 blanke vrienden, in de Bijlmer. Later ben ik terug gegaan met 2 getinte vrienden van me, die allebei een gezin en een koophuis hebben. En dan komen ze gelijk naar je toe. Die lui zijn zwaar racistisch, ook onder elkaar.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als iemand zich hevig verzet tegen arrestatie, dan vraag je er zelf ook om.
Ik normaal ook niet, maar politie Amsterdam, dat zijn echt racisten. Zelfs een docu over met Peter de Vries.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:26 schreef Grems het volgende:
Je tegen de politie verzetten![]()
![]()
Ik heb nog nooit, waar dan ook ter wereld, problemen gehad met de politie.
Geheel terecht. De kans dat drie parels kwaad in de zin hebben is veel groter dan twee blanke jongens met hun token black guy vriend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, al ben ik het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar politie Amsterdam, dat zijn echt racisten. Zelfs een docu over met Peter de Vries.
Daar gaat het niet eens om, alhoewel ik het er wel mee eens ben, natuurlijke reflex. Die normale agentjes die je op straat ziet komen gewoon van het MBO. En verdienen, pin me er niet op vast, 1600 netto met nachtdiensten enzo erbij. Ze zijn gewoon racistisch daar, klaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier wel wat meer begrip voor op mag brengen, het is een natuurlijke reflex.
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier wel wat meer begrip voor op mag brengen, het is een natuurlijke reflex.
In dingen uit zijn verband trekken ben jij wel echt een kampioen, man man man.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Geheel terecht. De kans dat drie parels kwaad in de zin hebben is veel groter dan twee blanke jongens met hun token black guy vriend.
Moeten getinte mannen zich maar beter gedragen.
De politie hier de schuld van geven![]()
![]()
Ik zeik toch ook niet dat men in ZO-Azië beter op mij ( blanke man, alleen ) let dan op een paar backpackende meiden? Is gewoon terecht en zeer begrijpelijk.
Zie je daar een causaliteit?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:30 schreef BoneThugss het volgende:
En verdienen, pin me er niet op vast, 1600 netto met nachtdiensten enzo erbij. Ze zijn gewoon racistisch daar, klaar.
Veel wel, politiegeweld is vaker tegen de autochtone bevolking gekeerd, dan tegen het 'eigen' volk. Om het een beetje simpel te zeggen. maar bedankt voor je post, daar kan ik wat mee. Je hoeft het ook niet met me eens te zijn, dat vraag ik niet. ik ventileer hier mijn mening. Staat dat je niet aan, reageer je niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:30 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, al ben ik het er niet mee eens.
Wat hebben die racistische agenten nou te maken met dit topic?
Je bent gewoon dom als je je gaat verzetten tegen politie na aanhouding. Niks geen reflex, dat is bullshit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Wintar het volgende:
[..]
Het eigen volk gedraagt zich dan ook vele malen beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Veel wel, politiegeweld is vaker tegen de allochtone bevolking gekeerd, dan tegen het 'eigen' volk. Om het een beetje simpel te zeggen. maar bedankt voor je post, daar kan ik wat mee. Je hoeft het ook niet met me eens te zijn, dat vraag ik niet. ik ventileer hier mijn mening. Staat dat je niet aan, reageer je niet.
Omdat ze je id vragen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar politie Amsterdam, dat zijn echt racisten. Zelfs een docu over met Peter de Vries.
Ben jij wel eens (onterecht) aangehouden?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent gewoon dom als je je gaat verzetten tegen politie na aanhouding. Niks geen reflex, dat is bullshit.
Ja, en ik bleef gewoon rustig. Zo kan het namelijk ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:35 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ben jij wel eens (onterecht) aangehouden?
Ik wel, gewoon meewerken en dan sta je, zelfs in minder ontwikkelde landen, vrij snel weer buiten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:35 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ben jij wel eens (onterecht) aangehouden?
Heb ik dat gezegd? En wederom ga je er weer niet op in. Bijzonder vermoeiend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:35 schreef Grems het volgende:
[..]
Het eigen volk gedraagt zich dan ook vele malen beter.
Ik heb jou ook al meerdere vragen gesteldquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? En wederom ga je er weer niet op in. Bijzonder vermoeiend.
Je huilt dat politiegeweld zich vaker uit tegen allochtonen dan de eigen bevolking. Dat heeft niets met racisme te maken maar met het feit dat Rogier zich over het algemeen beter weet te gedragen dan Yusuf.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? En wederom ga je er weer niet op in. Bijzonder vermoeiend.
Amen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:37 schreef Grems het volgende:
[..]
Je huilt dat politiegeweld zich vaker uit tegen allochtonen dan de eigen bevolking. Dat heeft niets met racisme te maken maar met het feit dat Rogier zich over het algemeen beter weet te gedragen dan Yusuf.
Als je al over huilen begint, ga ik echt niet serieus reageren, de groeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:37 schreef Grems het volgende:
[..]
Je huilt dat politiegeweld zich vaker uit tegen allochtonen dan de eigen bevolking. Dat heeft niets met racisme te maken maar met het feit dat Rogier zich over het algemeen beter weet te gedragen dan Yusuf.
Dan kunnen we net zo goed dit forum maar helemaal dicht gooien.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Veel wel, politiegeweld is vaker tegen de autochtone bevolking gekeerd, dan tegen het 'eigen' volk. Om het een beetje simpel te zeggen. maar bedankt voor je post, daar kan ik wat mee. Je hoeft het ook niet met me eens te zijn, dat vraag ik niet. ik ventileer hier mijn mening. Staat dat je niet aan, reageer je niet.
Dat is een rationele reactie, en uiteraard de best reactie. Sommige mensen reageren echter primair vanuit de emotie, en niet vanuit ratio.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:36 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik wel, gewoon meewerken en dan sta je, zelfs in minder ontwikkelde landen, vrij snel weer buiten.
Verzetten tegen de politie verlies je 100% van de tijd.
Ga er nou gewoon is op in dan, in plaats van selectief quoten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed dit forum maar helemaal dicht gooien.
Nu weet ik nog steeds niet wat de link is tussen de 48-jarige Bosschenaar, van wie niet eens bekend is wat zijn afkomst is, en jou mening over de politie.
Pot, ketel. Zwart.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga er nou gewoon is op in dan, in plaats van selectief guoten.
Ik ging er net al op in. Namelijk dat ik het niet eens ben met jou mening. In andere woorden: Ik vind dat de Nederlandse politie niet racistisch is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga er nou gewoon is op in dan, in plaats van selectief quoten.
quoten
Dat mag jij uiteraard vinden, alleen het is gewoon niet zo, simpel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik ging er net al op in. Namelijk dat ik het niet eens ben met jou mening. In andere woorden: Ik vind dat de Nederlandse politie niet racistisch is.
Nu weet ik nog steeds niet wat die 48-jarige Bosschenaar te maken heeft met jou mening over de Nederlandse politie. (ik probeer het nog maar een keer). Je gaat al uit van racisme terwijl niet eens bekend is wat de afkomst van die man is.
Waar moet ik precies op in gaan? Weer zoo'n nutteloze reactie, man man man.quote:
Dat is geen argument.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat mag jij uiteraard vinden, alleen het is gewoon niet zo, simpel.
Zoals men zaait zo zal men oogstenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ohjaa vergeten 'incident', flikker toch op. Die achterlijke wouten , en dan heb ik het over A'dam. Zijn gewoon racistisch, daar zijn keiharde bewijzen voor. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:46 schreef deedeetee het volgende:
Een gestoorde man gaat in gevecht met 6 politieagenten en raakt daarbij gewond. De rest horen we nog wel.
Ok, dan verschillen wij daarin in mening. Dat kan. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat mag jij uiteraard vinden, alleen het is gewoon niet zo, simpel.
Alle agenten zijn racistisch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ohjaa vergeten 'incident', flikker toch op. Die achterlijke wouten , en dan heb ik het over A'dam. Zijn gewoon racistisch, daar zijn keiharde bewijzen voor. Nu jij weer.
We zien graag die bewijzen hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ohjaa vergeten 'incident', flikker toch op. Die achterlijke wouten , en dan heb ik het over A'dam. Zijn gewoon racistisch, daar zijn keiharde bewijzen voor. Nu jij weer.
75 procent van damsco wel ja. Officieele cijfers he.quote:
Best wel racistisch van jou om dan te doen alsof alle agenten racistisch zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
75 procent van damsco wel ja. Officieele cijfers he.
Waar zijn die bewijzen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ze zijn niet racistisch, sommige bevolkingsgroepen zijn gewoon crimineler en reageren agressief als ze daarop worden aangesproken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Best wel racistisch van jou om dan te doen alsof alle agenten racistisch zijn.
Juist, geen speld tussen te krijgen. Ooit in Zuid-Oost geweest?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze zijn niet racistisch, sommige bevolkingsgroepen zijn gewoon crimineler en reageren agressief als ze daarop worden aangesproken.
Sommige bevolingsgroepen reageren inderdaad vrijwel altijd vanuit basale emotie. Daarom komen ze ook vaker en gewelddadiger in aanraking met de politie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:40 schreef Wintar het volgende:
[..]
Dat is een rationele reactie, en uiteraard de best reactie. Sommige mensen reageren echter primair vanuit de emotie, en niet vanuit ratio.
Om dan te zeggen dat het terecht is dat iemand daardoor zwaar letsel oploopt, vind ik van de ratten besnuffeld.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
In het jargon heet dat risico analyse.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja zoiets. In ieder geval iemand die al over de rooie was, dat is altijd lastig. Dat hij daarbij zelf schade oploopt als men hem aanhoudt, is heel spijtig. Maar niet per se de schuld van de politie die dat natuurlijk ook niet doet met de intentie tot blijvende schade.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:27 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Joh, wie weet is het een bewoner van een zorginstelling van begeleid wonen. Patient heeft, wegens personeelsgebrek, z,n anti-psychosepilletjes niet gekregen en was even lekker, middeleeuws. uit z,n dak aan het gaan.
Precies.Kan me niet voorstellen dat agenten ,s morgens de deur uit gaan met het doel iemand te beschadigen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja zoiets. In ieder geval iemand die al over de rooie was, dat is altijd lastig. Dat hij daarbij zelf schade oploopt als men hem aanhoudt, is heel spijtig. Maar niet per se de schuld van de politie die dat natuurlijk ook niet doet met de intentie tot blijvende schade.
Snap ik dus ook niet, he. Heb zelf nog nooit om te nimmer m'n ID moeten laten zien, of staande gehouden geweest door de politie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:26 schreef Grems het volgende:
Je tegen de politie verzetten![]()
![]()
Ik heb nog nooit, waar dan ook ter wereld, problemen gehad met de politie.
Het gaat in de OP steeds over ARESTATIE en AANHOUDING Die woorden moeten natuurlijk vervangen worden door Mishandeling en geweld . Dus dat gelul over arrestatie is volgens mij het verbloemen van wat er echt gebeurd isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De Nederlandse politie, man man man. Eerst dat al met Mitch Henriquez. En ik ben zelf ook wel is zwaar racistisch behandeld. Kut wouten.
Verzet bij aanhouding = stompen vangen. Eigen schuld.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De Nederlandse politie, man man man. Eerst dat al met Mitch Henriquez. En ik ben zelf ook wel is zwaar racistisch behandeld. Kut wouten.
Hoe moeten ze dan omgaan met agressieve lui die zich tegen hun arrestatie verzetten?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kopje thee en excuses aanbieden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dan omgaan met agressieve lui die zich tegen hun arrestatie verzetten?
Artikel 308 van het Wetboek van Strafrecht:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:36 schreef deedeetee het volgende:
Wat is dat vreemde * zwaar lichamelijk letsel door schuld * in de OP ? Nooit van gehoord, wel van dood door schuld.
quote:Artikel 308
1. Hij aan wiens schuld te wijten is dat een ander zwaar lichamelijk letsel bekomt of zodanig lichamelijk letsel dat daaruit tijdelijke ziekte of verhindering in de uitoefening van zijn ambts- of beroepsbezigheden ontstaat, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de vierde categorie.
2. Indien de schuld bestaat in roekeloosheid, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie
is dat al een feit dan? er zijn ook wel eens kerels overleden nadat ze volledig door het lint gingen voor/tijdens/na aanhouding en die hadden uiteindelijk een overdosis van een of anderquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja zoiets. In ieder geval iemand die al over de rooie was, dat is altijd lastig. Dat hij daarbij zelf schade oploopt als men hem aanhoudt, is heel spijtig.
of zware mentale handicapquote:Op zondag 17 januari 2016 09:42 schreef agter het volgende:
"De man werd dinsdag aangehouden omdat hij zich agressief gedroeg tegen hulpverleners van een woonvoorziening waar de man op dat moment verbleef."
Waarom zo agressief tegen hulpverleners doen?
Klinkt als onder invloed.
Vergeet het filmen met hun mobiele telefoontjes niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze zijn niet racistisch, sommige bevolkingsgroepen zijn gewoon crimineler en reageren agressief als ze daarop worden aangesproken.
Of "Arrogante politie vermoord geestelijk gehandicapte"quote:Op zondag 17 januari 2016 10:17 schreef danos het volgende:
De titel van het bericht is wel weer lekker suggestief. Had ook 'Excessief geweld tegen politie leidt tot hardhandige arrestatie' kunnen zijn.
Negers en ander tuig zijn zelf de grootse racisten, hoef je niet eens documentaire over te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Omdat apen voornamelijk hun gedrag baseren op oerdriften, vandaar dat je ze kort moet houden.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:36 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon lui-ste-ren naar de wouten. Waarom is dat voor sommige apen zo moeilijk?
Dat zou ik als agent ook beweren, als ik een arrestant half dood had gemept.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
De man verzette zich hevig tijdens zijn arrestatie en op weg naar het politiebureau.
Ben ik het niet helemaal mee eens, die gasten stoppen dit vaak genoeg in de doofpot.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:17 schreef danos het volgende:
De titel van het bericht is wel weer lekker suggestief. Had ook 'Excessief geweld tegen politie leidt tot hardhandige arrestatie' kunnen zijn.
Precies, ik vertrouw ons hele politie apparaat niet meer. Voorbeeld: politie agenten van allochtone afkomt worden minder snel aangenomen. Maar er wordt ook gediscrimineerd door hun 'collega's'. Man man man, wat achterlijk weer dit. Hier nog een voorbeeld. http://www.omroepwest.nl/(...)-te-maken-dan-het-isquote:Op zondag 17 januari 2016 14:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat zou ik als agent ook beweren, als ik een arrestant half dood had gemept.
Dus niet op deze manier, dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dan omgaan met agressieve lui die zich tegen hun arrestatie verzetten?
Eeeeh......in de jaren negentig waren de keuringseisen voor allochtonen en vrouwen een stuk lager. Ik weet niet hoe het nu is. Na meer dan 10 jaar bij een politie hebben gewerkt is mijn ervaring dat een hoop allochtonen agenten het niet redden om de volgende reden: directe familie zit in de criminaliteit, schrijfvaardigheid van de Nederlandse taal is zo belabber,d dat zij niet in staat zijn om een procesverbaal te schrijven ( zie ook het niveau van TS ), schulden etc..etc.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Precies, ik vertrouw ons hele politie apparaat niet meer. Voorbeeld: politie agenten van allochtone afkomt worden minder snel aangenomen. Maar er wordt ook gediscrimineerd door hun 'collega's'. Man man man, wat achterlijk weer dit. Hier nog een voorbeeld. http://www.omroepwest.nl/(...)-te-maken-dan-het-is
Dat geloof ik graag, verder eens met je verhaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:56 schreef thekolere het volgende:
[..]
Eeeeh......in de jaren negentig waren de keuringseisen voor allochtonen en vrouwen een stuk lager. Ik weet niet hoe het nu is.
samenvatting? geen tijd om 250 pagina's te scannenquote:
Vanaf pagina 238:quote:Op maandag 18 januari 2016 07:21 schreef fathank het volgende:
[..]
samenvatting? geen tijd om 250 pagina's te scannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2016 08:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vanaf pagina 238:Staatspropaganda, linkse leugens, wegkijkerij, gutmensch-onzin, slecht onderzoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik zo alle te verwachten reacties op dit stuk gehad?Hoeren neuken, nooit meer werken.
Domste post van het jaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2016 08:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vanaf pagina 238:En deze cijfers dan? Dat ene buurtje in Rotterdam zal dan wel een uitzondering zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de goede orde: In 2014 waren er 3.500.000 allochtonen tegenover 13.000.000 autochtonen in Nederland.
En dan zijn allochtonen niet oververtegenwoordigd?
allemaal de schuld van white male privilege en racistische polizei.
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 19-01-2016 13:43:18 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
nee dat kost geldquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:59 schreef Grems het volgende:
[..]
Van mij mag de politie in dergelijke situaties ook gewoon schieten, scheelt de samenleving een hoop leed en geld.
Nou ja, dát is het onderzoek en dat zijn de resultaten. Neem het door (of niet) en trek je conclusies (of niet).quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
En deze cijfers dan? Dat ene buurtje in Rotterdam zal dan wel een uitzondering zijn.
Voor de goede orde: In 2014 waren er 3.500.000 allochtonen tegenover 13.000.000 autochtonen in Nederland.
En dan zijn allochtonen niet oververtegenwoordigd?
allemaal de schuld van white male privilege en racistische polizei.
Ik kijk liever naar de cijfers want die liegen niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, dát is het onderzoek en dat zijn de resultaten. Neem het door (of niet) en trek je conclusies (of niet).
Zeker. Maar de oorzaken van die cijfers lijken me de kern van de zaak.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de cijfers want die liegen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |